Aion myös tehdä aloitteita kiinnostaville miehille, jos sellaisia näköpiiriini ilmaantuu. Kyllästyttää tämä ikisinkkuilu, kaipaan vaihtelua. Muutama siideri tai viinilasi naamariin ja baanalle. Kukaan ei tule kotoa hakemaan, kai se on sitten itse otettava ratkaiseva askel miehiä kohti.
Taidan mennä huomenna yksin baariin...
76
553
Vastaukset
- Hmmm...
Oikea asenne.
Toisaalta riittää, kun laittaudut nätiksi, menet yksin tuoliin istumaan ja odottelet. Jostain ilmestynee mies, joka tarjoaa juomat ja voit valita, mitä sitten tapahtuu. Jos mies ei miellytä, kohta ilmaantuu toinen ehdokas. - poikuus tallella
onnea etsintään, minua et baarista löydä.
- kohta entinen sinkku
Minä kun en baarissa (=yökerhossa) juurikaan istuskele, vaan tanssin, kiertelen, juttelen, seison baaritiskillä... Olen siis esillä täysillä. Pistän minimekon päälle, saappaat jalkaan, meikkiä, hiukset laineille ja iskemään!
- Naisten iskemiset
Iskemään, eli siis odottamaan miesten iskuja.
- kohta entinen sinkku
Naisten iskemiset kirjoitti:
Iskemään, eli siis odottamaan miesten iskuja.
Kyllä minä aion myös itse lähestyä ja ottaa kontaktia miehiin, enkä vain odotella passiivisena.
- eadadasdasds
kohta entinen sinkku kirjoitti:
Kyllä minä aion myös itse lähestyä ja ottaa kontaktia miehiin, enkä vain odotella passiivisena.
Hemmetin järkevä ajatus jos haluaa löytää kunnon miehen eikä tyytyä niihin, jotka tyrkyttävät itseään kaikille.
- ätmi-sinkku.
Nyt kaivataan dark fearin mielipidettä. Älä siis mee baariin ennen kun se sanoo jotain.
- kohta entinen sinkku
Minä en ole nuori mies, joten Darkkiksen säännöt eivät koske minua. :)
- Tauteja liikkeellä
Muista sitten ehkäisy.
Niin naiset voivat kyllä käydä yksinkin baarissa, koska ei miehet siitä mitään negatiivista ajattele. Sen sijaan naiset kyllä ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies käy yksin baarissa ilman ketään kavereita, koska se yksin käyminen antaa miehestä vain yksinäisen luuserin vaikutelman.
- Risteilijämies
DarkFear kirjoitti:
Niin naiset voivat kyllä käydä yksinkin baarissa, koska ei miehet siitä mitään negatiivista ajattele. Sen sijaan naiset kyllä ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies käy yksin baarissa ilman ketään kavereita, koska se yksin käyminen antaa miehestä vain yksinäisen luuserin vaikutelman.
Lähden kanssasi risteilylle, jos saan puikottaa sinua peppuliin.
- kohta entinen sinkku
DarkFear kirjoitti:
Itseasiassa toivon, että tapaisin huomenna jonkun kivan miehen, joka on yksin baarissa. Paljon helpompi lähestyä miestä, jolla ei ole kaverilaumaa vieressä naureskelemassa.
Itseasiassa toivon, että tapaisin huomenna jonkun kivan miehen, joka on yksin baarissa. Paljon helpompi lähestyä miestä, jolla ei ole kaverilaumaa vieressä naureskelemassa.
Etkö muka ajattele koskaan yksinäisistä nuorista miehistä mitään negatiivista?
Eikö olisi paljon mukavempi tutustua sellaiseen nuoreen mieheen, joka olisi siellä baarissa yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä? Tällainen mies kun antaisi varmasti paremman sen vaikutelman, että hänellä on ainakin paljon kavereita ja hän on suosittu kaikkien keskuudessa, eikä vaikuttaisi miltään yksinäiseltä luuserilta.
Ei kai sun olisi mikään pakko niihin miehen kavereihin tutustua, vaikka ne mukana siellä olisivatkin?- kohta entinen sinkku
DarkFear kirjoitti:
Etkö muka ajattele koskaan yksinäisistä nuorista miehistä mitään negatiivista?
Eikö olisi paljon mukavempi tutustua sellaiseen nuoreen mieheen, joka olisi siellä baarissa yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä? Tällainen mies kun antaisi varmasti paremman sen vaikutelman, että hänellä on ainakin paljon kavereita ja hän on suosittu kaikkien keskuudessa, eikä vaikuttaisi miltään yksinäiseltä luuserilta.
Ei kai sun olisi mikään pakko niihin miehen kavereihin tutustua, vaikka ne mukana siellä olisivatkin?Ihan sama, onko yksin vai kavereiden kanssa, kunhan ne kaverit vain eivät ole siinä virnistelemässä. Enkä minä muutenkaan ikinä ole erityisesti tykännyt ns. suosituista tyypeistä. Minulla on erilainen maku.
- trfdfsdfsdfsd
DarkFear kirjoitti:
Itse ajattelin negatiivisesti yksin baarissa olevasta nuoresta naisesta. Kaunis ja tanssi yksin koko illan kohtalaisen hiljaisessa baarissa, pidin friikkinä, en mennyt juttelemaan.
Olen kerran käynyt yksin baarissa. Onnekseni en ollut ainoa yksinäinen ihminen siellä, sillä siellä oli myös joku yksinäinen mieskin, ohikulkumatkalla, mutta kuitenkin. Eli en joutunut odottamaan kuin pari tuntia juttuseuraa.
- joku jatkaa tätä
joku saa sinusta oivan hetken heilan. Kiva sulle kun ei tarvitse yhtä yötä olla "sinkkuna". heh heh
- kohta entinen sinkku
Ei se noin mene. En harrasta mitään yhden yön juttuja. Edellisestä seksikerrasta on ikuisuus ja sekin tapahtui poikaystävän kanssa.
Tavoitteeni on huomenna saada vaihdettua yhden tai parin miehen kanssa puhelinnumero ja päästä treffeille ensi viikolla. - Hyh pyh!
Ei se noin mene. En harrasta mitään yhden yön juttuja. Edellisestä seksikerrasta on ikuisuus ja sekin tapahtui poikaystävän kanssa.
Tavoitteeni on huomenna saada vaihdettua yhden tai parin miehen kanssa puhelinnumero ja päästä treffeille ensi viikolla.Jaha! Vai että oikein parit puhelinnumerot! Minä en tuollaista sarjadeittailijaa huolisi!
- kohta entinen sinkku
Hyh pyh! kirjoitti:
Jaha! Vai että oikein parit puhelinnumerot! Minä en tuollaista sarjadeittailijaa huolisi!
Minähän vain lasken, että varmasti myös pääsen edes yksille treffeille, että edes toinen olisi yhteyksissä vielä viikollakin.
- vinkku
Minähän vain lasken, että varmasti myös pääsen edes yksille treffeille, että edes toinen olisi yhteyksissä vielä viikollakin.
Niin ei sitä voi kaikkea jättää yhden kortin varaan.
- mies32
Minä ainakin haluan olla se ainutkertainen kipinämikko, johon nainen on ihastunut, enkä vain yksi sopiva kohdalle osunut. Jos siis näkisin/kuulisin sinun minun jälkeeni vaihtavan muidenkin kanssa numeroita, niin kyllä se olisi meidän osaltamme siinä. Tosin se kaksinaismoralismini myönnettävä, että ehkä jossain kuvitteellisessa tilanteessa voisin itse ottaa kahdet numerot samana iltana. Tätä ei kuitenkaan koskaan tapahtunut ja se on hyvin epätodennäköistä,kkoska suurimpana osana illoista en edes näe ketään kiinnostavaa, puhumattakaan, että onnistuisin vaihtamaan numeroita. Jos siinä kuitenkin onnistuu, niin yleensä illan päätteeksi, jolloin ei enää muita ehdikään rii'aamaan. Toisena numeronsa antavan täytyisi myös olla ensimmäistä "paremman".
Tähän tekisi sitten mieli taas läväyttää palstatermejä naisista, mutta jääköön väliin, jotta keskustelu jatkuu. Ehkä joku Peris hoitaa homman puolestani. - FixusMixus
mies32 kirjoitti:
Minä ainakin haluan olla se ainutkertainen kipinämikko, johon nainen on ihastunut, enkä vain yksi sopiva kohdalle osunut. Jos siis näkisin/kuulisin sinun minun jälkeeni vaihtavan muidenkin kanssa numeroita, niin kyllä se olisi meidän osaltamme siinä. Tosin se kaksinaismoralismini myönnettävä, että ehkä jossain kuvitteellisessa tilanteessa voisin itse ottaa kahdet numerot samana iltana. Tätä ei kuitenkaan koskaan tapahtunut ja se on hyvin epätodennäköistä,kkoska suurimpana osana illoista en edes näe ketään kiinnostavaa, puhumattakaan, että onnistuisin vaihtamaan numeroita. Jos siinä kuitenkin onnistuu, niin yleensä illan päätteeksi, jolloin ei enää muita ehdikään rii'aamaan. Toisena numeronsa antavan täytyisi myös olla ensimmäistä "paremman".
Tähän tekisi sitten mieli taas läväyttää palstatermejä naisista, mutta jääköön väliin, jotta keskustelu jatkuu. Ehkä joku Peris hoitaa homman puolestani.Oikeat Fiksut ovat ainutkertaisia, ilmestyvät kerran elämässä. Erikoinen kohtalon lahja, tähtien laulu. Sellaisia tapauksia ei saa unohtaa.
- kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Tähän tekisi sitten mieli taas läväyttää palstatermejä naisista, mutta jääköön väliin, jotta keskustelu jatkuu. Ehkä joku Peris hoitaa homman puolestani.En tietenkään vaihtaisi numeroita enää kenenkään muun kanssa, jos kohtaisin yhden niin kiinnostavan kuin esimerkiksi sinä. Sitä nyt vain ei ole kovin realistista odottaa. Todennäköisesti käy niin, että kohtaan muutaman tyypin, jotka eivät minussa herätä mitään erityistä kiinnostusta. Useamman sellaisen kanssa voi hyvin vaihtaa numeron. Jos joku niistä osoittautuisikin sitten treffeillä huippuihanaksi, niin eihän minun todellakaan tarvitsisi tavata enää niitä muita tai edes etsiä ketään. Itselläni vain on tässä tullut vietettyä jo niin monta yksinäistä vuotta, että en kertakaikkiaan voi enää odottaa unelmien prinssiä saapuvaksi, koska se on jo karauttanut ohi aikoja sitten.
- mies32
En tietenkään vaihtaisi numeroita enää kenenkään muun kanssa, jos kohtaisin yhden niin kiinnostavan kuin esimerkiksi sinä. Sitä nyt vain ei ole kovin realistista odottaa. Todennäköisesti käy niin, että kohtaan muutaman tyypin, jotka eivät minussa herätä mitään erityistä kiinnostusta. Useamman sellaisen kanssa voi hyvin vaihtaa numeron. Jos joku niistä osoittautuisikin sitten treffeillä huippuihanaksi, niin eihän minun todellakaan tarvitsisi tavata enää niitä muita tai edes etsiä ketään. Itselläni vain on tässä tullut vietettyä jo niin monta yksinäistä vuotta, että en kertakaikkiaan voi enää odottaa unelmien prinssiä saapuvaksi, koska se on jo karauttanut ohi aikoja sitten.
Oletko sinä se seksiehdotuksia paennut nainen vai onko teitä samankaltaisia palstalla vaikka kuinka?
No toivotaan nyt kuitenkin, että juuri tänään unelmiesi prinssi tupsahtaa eteesi, eikä sinun sitten tarvitse pyörittää miessirkusta ensi viikolla. - kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Oletko sinä se seksiehdotuksia paennut nainen vai onko teitä samankaltaisia palstalla vaikka kuinka?
No toivotaan nyt kuitenkin, että juuri tänään unelmiesi prinssi tupsahtaa eteesi, eikä sinun sitten tarvitse pyörittää miessirkusta ensi viikolla.Miessirkustapa hyvinkin... olenhan käynyt peräti kaksilla ensitreffeillä tänä vuonna, joista kumpikaan ei johtanut edes toiseen tapaamiseen.
En tiedä, kenestä seksiehdotuksia pakenevasta naisesta puhut, mutta kyllä itsellenikin tarjouksia pelkän seksin toivossa tulee netissä melkeinpä päivittäin. Eipä niihin jaksa reagoida mitenkään, kun itse kuitenkin toivon parisuhdetta, enkä fuckbuddya. Miehet kyllä tuntuvat olevan kovassa satunnaisen seksin puutteessa, usein ovat myös varattuja. Itsehän olen mieluummin vaikka loppuelämän ilman seksiä kuin suostun petturien panopuuksi. - mies32
Miessirkustapa hyvinkin... olenhan käynyt peräti kaksilla ensitreffeillä tänä vuonna, joista kumpikaan ei johtanut edes toiseen tapaamiseen.
En tiedä, kenestä seksiehdotuksia pakenevasta naisesta puhut, mutta kyllä itsellenikin tarjouksia pelkän seksin toivossa tulee netissä melkeinpä päivittäin. Eipä niihin jaksa reagoida mitenkään, kun itse kuitenkin toivon parisuhdetta, enkä fuckbuddya. Miehet kyllä tuntuvat olevan kovassa satunnaisen seksin puutteessa, usein ovat myös varattuja. Itsehän olen mieluummin vaikka loppuelämän ilman seksiä kuin suostun petturien panopuuksi.No se tuli selväksi, ettei karuselli ole pyörinyt viime aikoina. Jos koskaan.
Miten yksinäisen naisen miehestysilta etenee? Yökerhon taisitkin jo mainita, mutta menetkö sinne suoraan kotoasi vai käytkö jossain istuskelupaikassa ottamassa pari päästäksesi tunnelmaan? Entä aiotko yökerhossa käydä esiintymässä myös tanssilattialla? Ja moneltako yökerhoon? - kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
No se tuli selväksi, ettei karuselli ole pyörinyt viime aikoina. Jos koskaan.
Miten yksinäisen naisen miehestysilta etenee? Yökerhon taisitkin jo mainita, mutta menetkö sinne suoraan kotoasi vai käytkö jossain istuskelupaikassa ottamassa pari päästäksesi tunnelmaan? Entä aiotko yökerhossa käydä esiintymässä myös tanssilattialla? Ja moneltako yökerhoon?Kotona pari-kolme siideriä ja suoraan sinne yökerhon jonoon joskus puolenyön aikaan. Kyllä aion tanssia suuren osan illasta, mutta en kuitenkaan "esiintyä tanssilattialla".
- mies32
Kotona pari-kolme siideriä ja suoraan sinne yökerhon jonoon joskus puolenyön aikaan. Kyllä aion tanssia suuren osan illasta, mutta en kuitenkaan "esiintyä tanssilattialla".
Kyllä sitä nyt esiintymiseksi kutsun tänään kuitenkin:)
Minulle suora syöksy yökerhoon on vähän turhan räväkkä, jotenkin kivempi aloittaa jostain istuskelupaikasta. Niissä reippailla ihmisillä voi olla myös mahdollisuuksia kohdata toisiaan. Yksi kaveri ei viimeksi ollut reipas baaritiskillä silmäillyttä yksinäistä naista kohtaan ja katuu sitä vieläkin.. - kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Kyllä sitä nyt esiintymiseksi kutsun tänään kuitenkin:)
Minulle suora syöksy yökerhoon on vähän turhan räväkkä, jotenkin kivempi aloittaa jostain istuskelupaikasta. Niissä reippailla ihmisillä voi olla myös mahdollisuuksia kohdata toisiaan. Yksi kaveri ei viimeksi ollut reipas baaritiskillä silmäillyttä yksinäistä naista kohtaan ja katuu sitä vieläkin..Istuskelupaikkoihin ei ole kiva mennä yksikseen, siksi menen suoraan oletettujen tapahtumien keskipisteeseen. :) Täsmäisku.
- mies32
Istuskelupaikkoihin ei ole kiva mennä yksikseen, siksi menen suoraan oletettujen tapahtumien keskipisteeseen. :) Täsmäisku.
Joo, kyllä minuakin yksinolo voi alkaa ahdistamaan istuskelupaikassa, mutta salaisuus onkin täsmäisku sinne eli vain se yksi drinksu per paikka, niin ne kotiseudun tyypit eivät ehdi tulla kyselemään. Jos ja kun vielä olet vetävä pakkaus, niin hyvällä todennäköisyydellä saat ensimmäisen seuratarjouksen jo sen yhden drinksun aikana. Pubi-tyyppisissä paikoissa myös keskustelu helpompaa kuin jytäpaikoissa.
Lehden lukeminen tai känny myös helpottavat sitä yksinäisyyttä, niin ei tarvitse pelkkiä miehiä katseella skannata sitä yhtä juodessasi. Aika usein on ilta noissa istuskelupaikoissa kohdattujen kanssa sitten jatkunut yhdessä yökerhoon. En tosin näillä kerroilla ole kai ollut yksin, jos ei muistini pahasti petä.
Anteeksi jos jutut ovat taas kuin 17-vuotiasta neuvoisi.. - hgjhgjgkghk
mies32 kirjoitti:
Joo, kyllä minuakin yksinolo voi alkaa ahdistamaan istuskelupaikassa, mutta salaisuus onkin täsmäisku sinne eli vain se yksi drinksu per paikka, niin ne kotiseudun tyypit eivät ehdi tulla kyselemään. Jos ja kun vielä olet vetävä pakkaus, niin hyvällä todennäköisyydellä saat ensimmäisen seuratarjouksen jo sen yhden drinksun aikana. Pubi-tyyppisissä paikoissa myös keskustelu helpompaa kuin jytäpaikoissa.
Lehden lukeminen tai känny myös helpottavat sitä yksinäisyyttä, niin ei tarvitse pelkkiä miehiä katseella skannata sitä yhtä juodessasi. Aika usein on ilta noissa istuskelupaikoissa kohdattujen kanssa sitten jatkunut yhdessä yökerhoon. En tosin näillä kerroilla ole kai ollut yksin, jos ei muistini pahasti petä.
Anteeksi jos jutut ovat taas kuin 17-vuotiasta neuvoisi..Kivat neuvot niille, jotka eivät käy baareissa koskaan. En minäkään lähde baariin edes hyvien neuvojen jälkeen.
- Hmmm...
mies32 kirjoitti:
Anteeksi jos jutut ovat taas kuin 17-vuotiasta neuvoisi..Sanoisin, että ensin kannattaa mennä pubiin, jossa voi keskustella juomien äärellä ja tehdä varovasti tuttavuutta. Sen jälkeen tosiaan voi jatkaa jytäbaariin, jossa voi paremmin tarkastella vartalon muotoja ja muutenkin fyysistä puolta. Sitten kun (jos) erotaan valomerkkien jälkeen, niin puhelinnumerot vaihtoon. Yön yli nukuttuaan kannattaa miettiä, ottaako yhteyttä.
- kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Anteeksi jos jutut ovat taas kuin 17-vuotiasta neuvoisi..En ole menossa baariin yksin ensimmäistä kertaa, taisin viime kerrallakin olla yilman seuraa, joten tämä ei ole minulle uusi asia tai eka kerta. Ja kotiseudun tyyppien tapaaminen olisi pelkästään hyvä asia, eipähän tarvitsisi olla koko iltaa yksin. :)
Ehkä tällä kertaa voisin käydä ensin yhdellä siinä lähipubissa, kuten mies32 neuvoo, katsotaan, mutta itselleni kontaktin ottaminen miehiin onnistuu parhaiten tanssilattialla. Katseet kohtaavat, silmäpeliä... - mies32
En ole menossa baariin yksin ensimmäistä kertaa, taisin viime kerrallakin olla yilman seuraa, joten tämä ei ole minulle uusi asia tai eka kerta. Ja kotiseudun tyyppien tapaaminen olisi pelkästään hyvä asia, eipähän tarvitsisi olla koko iltaa yksin. :)
Ehkä tällä kertaa voisin käydä ensin yhdellä siinä lähipubissa, kuten mies32 neuvoo, katsotaan, mutta itselleni kontaktin ottaminen miehiin onnistuu parhaiten tanssilattialla. Katseet kohtaavat, silmäpeliä...Niinhän se on yleensä ollut itsellänikin, naiset kun ainakin vielä nuoruusvuosina tuppasivat työntämään kielen suuhun tanssilattialla ennen kuin tarvitsi keksiä mitään sanottavaa. Toinen naisten tyypillinen lähestymistapa ollut pakaroiden tuputtaminen minua vasten, mikä on etenkin näin aikuisempana vähän kiusallista, kun ei niitä kehtaa alkaa puristelemaankaan, eivätkä ne paljon juttele.
- Hmmm...
mies32 kirjoitti:
Niinhän se on yleensä ollut itsellänikin, naiset kun ainakin vielä nuoruusvuosina tuppasivat työntämään kielen suuhun tanssilattialla ennen kuin tarvitsi keksiä mitään sanottavaa. Toinen naisten tyypillinen lähestymistapa ollut pakaroiden tuputtaminen minua vasten, mikä on etenkin näin aikuisempana vähän kiusallista, kun ei niitä kehtaa alkaa puristelemaankaan, eivätkä ne paljon juttele.
Myös pubissa voi kosketella pöydän alla. Naiset ovat joskus kutitelleet jalalla. Ihan kivaa. Tosin naiset lääppivät jostain syystä eniten silloin kun on varattu.
- Jännää...
Kerro sitten miten kävi.
- baarikärpäläinen
Mihin baariin?
- kohta entinen sinkku
Aiotko tulla tarkkailemaan tilannetta? ;)
- baarikärpäläinen
Aiotko tulla tarkkailemaan tilannetta? ;)
Ehkä
- good heart
Olen käynyt yksin baareissa. En huomenna mee kuitenkaan baariin. Naiset harvemmin lähestyy yksinäistä miestä joten olen itse joutunut tekee aloitteen. Eikä mua kiinnosta mitä muut ajattelee kun olen yksin baarissa. Olis mukavaa löytää joku nainen jonka haluis seurustella.
- Illan kulku
Raporttia kaivataan.
- kohta entinen sinkku
Menin eilen joskus vähän ennen puoltayötä baariin. Sitä ennen join kotona punaviiniä lasillisen ja puolitoista siideriä. En siis ollut juurikaan humalassa, ehkä kuitenkin hieman rohkaistunut. Ensin kävin kokeeksi yhdessä pubissa, kun täällä niin kovasti kehotettiin. No eipä minulla siellä kovin mukava ollut olla, kun kaikki näkyivät olevan omissa porukoissaan. Ensin seisoskelin baaritiskiin nojaillen yhden siiderin verran, sitten istuin, kun vapautui baarituoli. Pari kännistä tyyppiä yritti jotain lässyttää, mutta olivat liian humalassa ja toinen joku karseannäköinen ikäloppu, toinen näkyi olevan karsean känninsä lisäksi varattu. En sanonut kummallekaan paljon mitään, etteivät jäisi siihen riesaksi. Ehkä jonkun alle puoli tuntia olin siinä pubissa.
Sitten lähdin yökerhon jonoon, jono ei onneksi perjantaina ollut ihan älyttömän pitkä, minulla kun ei mitään vippejä ole. Seisoskelin siinä jonossa ja juttelin parin naisen ja miehen kanssa muutaman sanan. Ehti tulla jo vähän kylmäkin, kun oli hame ja vain sukkien verhoamat sääret. Yökerhossa menin ensin tiskiltä tilaamaan yhden juoman, vaihteeksi alkoholittoman, etten liikaa päihtyisi. Sitten kiertelin, olo tuntui hieman orvolta, kun ei näkynyt edes ainuttakaan hyvän päivän tuttua. Baarissa oli jokseenkin karseaa musiikkia, kun yhdessä isossa tilassa oli covereita soittava livebändi, toisessa disco, kolmannessa karaoke ja oli siellä joku neljäskin, oisko ollut iskelmiä soittava tila. Musiikki sekoittui kakofoniaksi eri tilojen rajat ohittaessa.
Kiertelin siinä aikani. Jotkut ulkomaalaiset miehet yrittivät kovasti ottaa silmäkontaktia ja kommentoida jotain, päästä jutulle, mutta yritin olla täysin noteeraamatta, koska on aiempia kokemuksia, jolloin en ole millään päässyt eroon ko. kaltaisista vonkaajista. Onneksi ihmisiä oli niin paljon liikeellä näin pikkujouluaikaan, että en tuntenut oloani mitenkään kiusalliseksi ja yksinolemistani silmiinpistäväksi sen joukon keskellä.
Siemailin juomaani ja tilasin seuraavaksi alkoholipitoisen juoman, kun oma pää tuntui aivan liian selvältä kestämään kännipäisiä ihmisiä. Menin sitten melkein heti tanssimaan lasi kädessä livebändin tahtiin. Melkein heti oli joku nuori poika tanssimassa ja alkoi tuijottaa ja hymyillä. Tuli sanomaankin minulle jotain smalltalkia siinä tanssin lomassa. Ihan kivantuntuinen tyyppi, mutta aivan liian nuori minulle. Nähtiin sitten myöhemminkin illalla useamman kerran ja aina vilkutti silmää ja sanoi jotain läpinäkyviä kohteliaisuuksia.
Jatkan kohta... - Illan kulku
Menin eilen joskus vähän ennen puoltayötä baariin. Sitä ennen join kotona punaviiniä lasillisen ja puolitoista siideriä. En siis ollut juurikaan humalassa, ehkä kuitenkin hieman rohkaistunut. Ensin kävin kokeeksi yhdessä pubissa, kun täällä niin kovasti kehotettiin. No eipä minulla siellä kovin mukava ollut olla, kun kaikki näkyivät olevan omissa porukoissaan. Ensin seisoskelin baaritiskiin nojaillen yhden siiderin verran, sitten istuin, kun vapautui baarituoli. Pari kännistä tyyppiä yritti jotain lässyttää, mutta olivat liian humalassa ja toinen joku karseannäköinen ikäloppu, toinen näkyi olevan karsean känninsä lisäksi varattu. En sanonut kummallekaan paljon mitään, etteivät jäisi siihen riesaksi. Ehkä jonkun alle puoli tuntia olin siinä pubissa.
Sitten lähdin yökerhon jonoon, jono ei onneksi perjantaina ollut ihan älyttömän pitkä, minulla kun ei mitään vippejä ole. Seisoskelin siinä jonossa ja juttelin parin naisen ja miehen kanssa muutaman sanan. Ehti tulla jo vähän kylmäkin, kun oli hame ja vain sukkien verhoamat sääret. Yökerhossa menin ensin tiskiltä tilaamaan yhden juoman, vaihteeksi alkoholittoman, etten liikaa päihtyisi. Sitten kiertelin, olo tuntui hieman orvolta, kun ei näkynyt edes ainuttakaan hyvän päivän tuttua. Baarissa oli jokseenkin karseaa musiikkia, kun yhdessä isossa tilassa oli covereita soittava livebändi, toisessa disco, kolmannessa karaoke ja oli siellä joku neljäskin, oisko ollut iskelmiä soittava tila. Musiikki sekoittui kakofoniaksi eri tilojen rajat ohittaessa.
Kiertelin siinä aikani. Jotkut ulkomaalaiset miehet yrittivät kovasti ottaa silmäkontaktia ja kommentoida jotain, päästä jutulle, mutta yritin olla täysin noteeraamatta, koska on aiempia kokemuksia, jolloin en ole millään päässyt eroon ko. kaltaisista vonkaajista. Onneksi ihmisiä oli niin paljon liikeellä näin pikkujouluaikaan, että en tuntenut oloani mitenkään kiusalliseksi ja yksinolemistani silmiinpistäväksi sen joukon keskellä.
Siemailin juomaani ja tilasin seuraavaksi alkoholipitoisen juoman, kun oma pää tuntui aivan liian selvältä kestämään kännipäisiä ihmisiä. Menin sitten melkein heti tanssimaan lasi kädessä livebändin tahtiin. Melkein heti oli joku nuori poika tanssimassa ja alkoi tuijottaa ja hymyillä. Tuli sanomaankin minulle jotain smalltalkia siinä tanssin lomassa. Ihan kivantuntuinen tyyppi, mutta aivan liian nuori minulle. Nähtiin sitten myöhemminkin illalla useamman kerran ja aina vilkutti silmää ja sanoi jotain läpinäkyviä kohteliaisuuksia.
Jatkan kohta...Jatkoa! Vai joko lähdit uudelle kierrokselle?
- kalervo-kaunokki
Jatkan kohta...Taasko mies kirjoittaa naisena luodakseen ennakkokuvia.
Miksi menet yksin baariin? Eikö sinulla ole ystäviä, naisella? En tiedä yhtäkään naista, joka oikeasti olisi niin yksinäinen vaan aina liikuvat vähitään 2 hengen porukoissa. - kohta entinen sinkku
kalervo-kaunokki kirjoitti:
Taasko mies kirjoittaa naisena luodakseen ennakkokuvia.
Miksi menet yksin baariin? Eikö sinulla ole ystäviä, naisella? En tiedä yhtäkään naista, joka oikeasti olisi niin yksinäinen vaan aina liikuvat vähitään 2 hengen porukoissa.Sitten et tunne minua. En ole koskaan ollut niitä naisia, joiden mielestä edes naistenhuoneeseen ei voi mennä yksin. :) En ole laumasielu, vaan aika itsenäinen ja yksityinen ihminen. Toki minulla on ystäviä, mutta joskus on kiva mennä yksinkin. En edes pyytänyt ketään seurakseni eilen, tuskinpa kukaan sitä paitsi olisi edes lähtenyt väsyttävän työviikon jälkeen. Enkä toisaalta edes halunnut seuraa todistamaan miehenmetsästystäni. ;)
Sitten et tunne minua. En ole koskaan ollut niitä naisia, joiden mielestä edes naistenhuoneeseen ei voi mennä yksin. :) En ole laumasielu, vaan aika itsenäinen ja yksityinen ihminen. Toki minulla on ystäviä, mutta joskus on kiva mennä yksinkin. En edes pyytänyt ketään seurakseni eilen, tuskinpa kukaan sitä paitsi olisi edes lähtenyt väsyttävän työviikon jälkeen. Enkä toisaalta edes halunnut seuraa todistamaan miehenmetsästystäni. ;)
Nuorena miehenä sitä ei kyllä yksin voi baariin lähteä, kun kaikki ihmiset ajattelisivat siitä kuitenkin kaikkea negatiivista ja ihmettelisivät sitä, että miksei ole nuorella miehellä ketään kavereita mukana baarissa.
- uuno.
Olin eilen yksin baarissa. Näin siellä parikin tuttua joiden kans juttelin ja otettiin olutta. No naisia en pahemmin tiirailut mutta baarin yläkerrassa olikin yks nainen jolle meninkin juttelee. En yrittänyt iskeä sitä mitenkään vaan niitä näitä juttelin ja tää nainen lopulta olikin se joka enemmän puhui ja minä kuuntelin ja jossain vaiheessa pyysin sen numeroo mutta se ei antanut vaan pyysi facebook kaveriksi.
En siten jaksanut mitään alkaa vonkaamaan vaan läksin pina kotiin. - kohta entinen sinkku
Ilta jatkuu...
Tuli tanssittua aika paljon, vaikka musiikki ei mitenkään ollut innostavaa ainakaan sen livebändin osalta. Muutamia tyyppejä vilkuilin siinä tanssilattialla ja sain itsekin katseita, tosin myös parilta sellaiselta vähemmän kiinnostavalta, joille käänsin tylysti selkäni, enkä halunnut rohkaista ainnakaan lähestymään. Kuumakin tuli ja menin hetkeksi kierrokselle ja sen jälkeen yli puoleksi tunniksi istuskelemaan ja nautiskelemaan virkistävää juomaa. Viereisessä pöydässä istui joku kaveriporukka, joista yksi ihan kivannäköinen heitti minua kohti välillä aika pitkiä silmäyksiä ja hymyili. Myöhemmin yöllä kävellessäni ympäriinsä hän sattui samalle radalle ja juttelimme hetkisen ennenkuin jatkoimme matkaamme eri suuntiin.
Sitten jonkin ajan kuluttua, kun kuului taas levymusiikkia bändin lopetettua, menin uudestaan tanssimaan. Sattumalta yksi työkaverinikin näkyi olevan paikalla, tervehdimme tanssilattialla ja myöhemmin vaihdoimme pari sanaa. Yritin katsella ympärilleni, näkyisikö jossain ketään mukavannäköistä miestä. Tanssilattialla taas useammankin kanssa vaihdettiin katseita, joista eräs rohkeni tulla huutamaan suoraan korvaani musiikin yli. Tanssittiin sitten siinä säädyllisen matkan päässä toisistamme aikamme, kunnes tuli joku surkea biisi ja lähdin pois tanssilattialta. Mies seurasikin perässä ja jäimme juttelemaan keskelle kulkuväylää ja tungosta. Ehdotin, että menisimme istumaan, kun eräs pöytä tyhjeni lähellä. Mies pyysi odottamaan hetken ja palasi hetken päästä takaisin kahden juoman kanssa. Juttelimme ja oli tosi helppo keskustella hänen kanssaan. Ilta oli tuossa vaiheessa jo aika pitkällä, varmaan jotain kolmen kiepeillä. Hän kuitenkin alkoi miesten tyypilliseen tapaan ehdotella, että tulisi luokseni yöksi ja että haluaisi tavata uudestaan. En sitten lämmennyt sille yöksi luokseni asialle ja sanoinkin sen suoraan, että en etsi mitään yhden yön seuraa. Hän väitti, että haluaisi kyllä tutustua minuun muutenkin vaikka ensi viikolla treffeillä ja voitaisiinko vaihtaa numerot. Kovasti yritti vakuuttaa, että on oikeasti kiltti mies, eikä harrasta yhden yön juttuja. Joopa joo, ei kuulostanut kovin uskottavalta minusta, mutta hän tyrkytti minulle numeroaan ja niinpä sitten itsekin annoin oman numeroni hänelle. Kannattikohan...
Kotiinlähtöaika lähestyi ja lähdimme narikalle yhtä matkaa. Matkalla vastaan tuli aiemmin illalla tapaamani kivannäköinen viereisen pöydän mies hymyillen ja mietin, tuliko tehtyä oikea valinta. No myöhäistä enää tuossa vaiheessa katua, kun toinen mies jo seisoi vierellä... Siitä sitten minä lähdin bussipysäkille, hän saattoi minut sinne ja lähti omaan suuntaansa. Menin yksin kotiin.
Illan saldo oli siis yksi puhelinnumero, pari juttelutuokiota, muutama silmäpeli tanssilattialla, muutaman ei-niin-kiinnostavan torjuttu lähestymisyritys.- mies32
Juttelutuokioiden alkutavoista et paljon kertonut. Olivatko torjutut yritykset noita selänkääntöjä? En nyt vielä silmäilyä yrityksenä pitäisi.
Ei minusta tarvitse miestä sen takia tuomita,että olisi halunnut panna sinua. Sen ehdottaminen on melkein miehen velvollisuus. Asia erikseen jos siitä jää jankuttamaan tai jopa suuttuu jos nainen ei innostu jatkoista. Ei kyllä kuulosta lupaavalta tuo, että pohdit väärää "valintaa". Ei taida perhosia paljon mahassa pyöriä?
Miksi muuten lipsautit sen toisen miehen pakoon, etkä ankkuroitunut kiinni?
Ei tähän liity, mutta menköön nyt oman viikonloppuni "flirttisaldo" samaan: kaupassa kyselin tuotteiden ominaisuuksista ja myyjätyttö tuntui kakovan vastauksissaan kuin olisi todella jännittynyt. No tuli kyllä mieleen, että oliko ensimmäistä päivää töissä ja yritin lukaista nimilappunsa, jos siinä olisi ollut tittelinä "harjoittelija", mutta kun ne laput ovat aina tissin kohdalla, niin en kehdannut tiirata tarpeeksi. Tällaiset epävarmat tilanteet on kuitenkin parasta tulkita niin, että saa niistä egoboostin. - kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Juttelutuokioiden alkutavoista et paljon kertonut. Olivatko torjutut yritykset noita selänkääntöjä? En nyt vielä silmäilyä yrityksenä pitäisi.
Ei minusta tarvitse miestä sen takia tuomita,että olisi halunnut panna sinua. Sen ehdottaminen on melkein miehen velvollisuus. Asia erikseen jos siitä jää jankuttamaan tai jopa suuttuu jos nainen ei innostu jatkoista. Ei kyllä kuulosta lupaavalta tuo, että pohdit väärää "valintaa". Ei taida perhosia paljon mahassa pyöriä?
Miksi muuten lipsautit sen toisen miehen pakoon, etkä ankkuroitunut kiinni?
Ei tähän liity, mutta menköön nyt oman viikonloppuni "flirttisaldo" samaan: kaupassa kyselin tuotteiden ominaisuuksista ja myyjätyttö tuntui kakovan vastauksissaan kuin olisi todella jännittynyt. No tuli kyllä mieleen, että oliko ensimmäistä päivää töissä ja yritin lukaista nimilappunsa, jos siinä olisi ollut tittelinä "harjoittelija", mutta kun ne laput ovat aina tissin kohdalla, niin en kehdannut tiirata tarpeeksi. Tällaiset epävarmat tilanteet on kuitenkin parasta tulkita niin, että saa niistä egoboostin."Juttelutuokioiden alkutavoista et paljon kertonut. Olivatko torjutut yritykset noita selänkääntöjä? En nyt vielä silmäilyä yrityksenä pitäisi."
Alkutavoista? Lähinnähän se meni niin, että molempien katseet kohtasivat ja kumpikin rohkaisi toista olemuksellaan ja eleillään niin, että lähestyimme keskusteluetäisyydelle. Ei siinä sen enempää baarissa tarvita. Arkielämässä keskellä kirkasta päivää homma tietenkään ei toimisi ollenkaan noin, mutta pienessä humalassa pimeyden ja musiikin keskellä kyllä.
Ehkä ne sitten eivät olleet sinun mielestäsi torjuntoja, kun käänsin selkäni, ettei joku ei-niin-kiinnostava mitenkään alkaisi kuvitella minun kiinnostuvan ja pyytävän lähestymään. Tosin olihan tuossa myös pari jutulle asti saapunutta humalaista, ulkomaalaista tai se ikäloppu, joille vastailin yhdellä sanalla ja hain pakotietä.
"Ei minusta tarvitse miestä sen takia tuomita,että olisi halunnut panna sinua. Sen ehdottaminen on melkein miehen velvollisuus. Asia erikseen jos siitä jää jankuttamaan tai jopa suuttuu jos nainen ei innostu jatkoista."
Joo, olethan sinä oikeassa. Onneksi tuo tyyppi ei jäänyt kumminkaan pelkästään sitä toistelemaan loppuajaksi, vaan hyväksyi ajatuksen siitä, että tavattaisiin mieluummin treffeillä myöhemmin.
"Ei kyllä kuulosta lupaavalta tuo, että pohdit väärää "valintaa". Ei taida perhosia paljon mahassa pyöriä? Miksi muuten lipsautit sen toisen miehen pakoon, etkä ankkuroitunut kiinni?"
Eipä niin. Ehkä se toinen vilkkuvasilmäinen, ilkikurinen ja leikkisä olisi ollut kiinnostavampi. Olisi varmaan pitänyt jumittaa sen viereen tai pyrkiä puheille uudestaan. Taisi tosin olla sen verran suosittu kaveri, että ottajia oli muitakin, minua kiinnostavampia. Ja olihan tuo numeronsa antanutkin ihan kiinnostava omalla tavallaan. Ja varmaan se ekakin olisi ollut seksiä vonkaamassa, jos olisi pidempään keskusteltu. - mies32
"Juttelutuokioiden alkutavoista et paljon kertonut. Olivatko torjutut yritykset noita selänkääntöjä? En nyt vielä silmäilyä yrityksenä pitäisi."
Alkutavoista? Lähinnähän se meni niin, että molempien katseet kohtasivat ja kumpikin rohkaisi toista olemuksellaan ja eleillään niin, että lähestyimme keskusteluetäisyydelle. Ei siinä sen enempää baarissa tarvita. Arkielämässä keskellä kirkasta päivää homma tietenkään ei toimisi ollenkaan noin, mutta pienessä humalassa pimeyden ja musiikin keskellä kyllä.
Ehkä ne sitten eivät olleet sinun mielestäsi torjuntoja, kun käänsin selkäni, ettei joku ei-niin-kiinnostava mitenkään alkaisi kuvitella minun kiinnostuvan ja pyytävän lähestymään. Tosin olihan tuossa myös pari jutulle asti saapunutta humalaista, ulkomaalaista tai se ikäloppu, joille vastailin yhdellä sanalla ja hain pakotietä.
"Ei minusta tarvitse miestä sen takia tuomita,että olisi halunnut panna sinua. Sen ehdottaminen on melkein miehen velvollisuus. Asia erikseen jos siitä jää jankuttamaan tai jopa suuttuu jos nainen ei innostu jatkoista."
Joo, olethan sinä oikeassa. Onneksi tuo tyyppi ei jäänyt kumminkaan pelkästään sitä toistelemaan loppuajaksi, vaan hyväksyi ajatuksen siitä, että tavattaisiin mieluummin treffeillä myöhemmin.
"Ei kyllä kuulosta lupaavalta tuo, että pohdit väärää "valintaa". Ei taida perhosia paljon mahassa pyöriä? Miksi muuten lipsautit sen toisen miehen pakoon, etkä ankkuroitunut kiinni?"
Eipä niin. Ehkä se toinen vilkkuvasilmäinen, ilkikurinen ja leikkisä olisi ollut kiinnostavampi. Olisi varmaan pitänyt jumittaa sen viereen tai pyrkiä puheille uudestaan. Taisi tosin olla sen verran suosittu kaveri, että ottajia oli muitakin, minua kiinnostavampia. Ja olihan tuo numeronsa antanutkin ihan kiinnostava omalla tavallaan. Ja varmaan se ekakin olisi ollut seksiä vonkaamassa, jos olisi pidempään keskusteltu.Ei keskustelu ala pelkän etäisyyden ollessa oikea.
Ehkä ne olivat ennaltaehkäiseviä torjuntoja. Tosin vastaavia tulee harrastettua melkein refleksinomaisesti itsekin ilman sen kummempaa kirjanpitoa.
Yksin kai se toinen mies lähti? Että ei hänkään ilmeisesti sinua "parempaa" löytänyt. Mutta turha jossitella. Ei hänenkään kanssaan tainnut ihan älytöntä perhostelua olla? - kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Ei keskustelu ala pelkän etäisyyden ollessa oikea.
Ehkä ne olivat ennaltaehkäiseviä torjuntoja. Tosin vastaavia tulee harrastettua melkein refleksinomaisesti itsekin ilman sen kummempaa kirjanpitoa.
Yksin kai se toinen mies lähti? Että ei hänkään ilmeisesti sinua "parempaa" löytänyt. Mutta turha jossitella. Ei hänenkään kanssaan tainnut ihan älytöntä perhostelua olla?Kyllä se minulla ainakin baarissa usein alkaa juuri noin. Tungoksessa on helppo kommentoida jotain puolihuolimattomasti ja jatkaa siitä. :) Miten sinä sen sitten teet?
En tiedä lähtikö yksin, sillä hän tuli vastaan kun menin sen toisen kanssa narikalle. Perhostelut sitten jollain toisella kerralla toivottavasti. :) - mies32
Kyllä se minulla ainakin baarissa usein alkaa juuri noin. Tungoksessa on helppo kommentoida jotain puolihuolimattomasti ja jatkaa siitä. :) Miten sinä sen sitten teet?
En tiedä lähtikö yksin, sillä hän tuli vastaan kun menin sen toisen kanssa narikalle. Perhostelut sitten jollain toisella kerralla toivottavasti. :)Niin siis niitä tarkempia tietoja kommentoinnin aloittamisesta yritän urkkia. Kumpi aloitti ja miten?
Suunnilleen noin kai se menee itselläkin kyllä. Tosin minulle sen puolihuomaamattoman sanottavan keksiminen on usein aivan mahdotonta. Ellei tilanne sitten oikeastikin tule yllärinä eteen, mutta silloin lirkutustani ei pääse kuuntelemaan se silmäpelin kohde, vaan joku aivan satunnainen neito. - jhjhgkjgkj
mies32 kirjoitti:
Yksin kai se toinen mies lähti? Että ei hänkään ilmeisesti sinua "parempaa" löytänyt. Mutta turha jossitella. Ei hänenkään kanssaan tainnut ihan älytöntä perhostelua olla?On sinulla paljon kysymyksiä. Se Oikea vastaus on varmasti sellainen: Еi hän sinua parempaa löytänyt.
- kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Niin siis niitä tarkempia tietoja kommentoinnin aloittamisesta yritän urkkia. Kumpi aloitti ja miten?
Suunnilleen noin kai se menee itselläkin kyllä. Tosin minulle sen puolihuomaamattoman sanottavan keksiminen on usein aivan mahdotonta. Ellei tilanne sitten oikeastikin tule yllärinä eteen, mutta silloin lirkutustani ei pääse kuuntelemaan se silmäpelin kohde, vaan joku aivan satunnainen neito.Jos oikein tivaat, niin ehkä molemmat noista miehistä sanoivat/kysyivät ensin jotain ja minä vastasin. Tämän kai halusit tietää? Aloitteen tekee siis se, joka ensin avaa suunsa? :) Eivätkä ne aloituslauseet useinkaan mitään kovin hohdokkaita ja omaperäisiä ole, mutta ei se mitään...
Onko sinulla minulle ensi kerraksi jotain hyviä vinkkejä, kuinka minun naisena kannattaisi lähestyä haluamiani miehiä siten, että saisin heidät pauloihini? Vinkkejä otetaan vastaan mielellään. Itse haluaisin olla aloitteellisempi itse haluamiani miehiä kohtaan, mutta tehdä sen siten, että mies kuvittelee tekevänsä iskutyön kokonaan itse. - kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Yksin kai se toinen mies lähti? Että ei hänkään ilmeisesti sinua "parempaa" löytänyt. Mutta turha jossitella. Ei hänenkään kanssaan tainnut ihan älytöntä perhostelua olla?Pakko sanoa tähän väliin, että ehkä hieman kaduin valintaani, koska se toinen tuntui siinä pois kävellessä kiinnostavammalta. Vaikeita valintoja... ;) Varmaan olisin miettinyt toisinpäin, jos olisin sen ekan "saanut". Nythän en hänestä tiedä edes nimeä.
- mies32
Jos oikein tivaat, niin ehkä molemmat noista miehistä sanoivat/kysyivät ensin jotain ja minä vastasin. Tämän kai halusit tietää? Aloitteen tekee siis se, joka ensin avaa suunsa? :) Eivätkä ne aloituslauseet useinkaan mitään kovin hohdokkaita ja omaperäisiä ole, mutta ei se mitään...
Onko sinulla minulle ensi kerraksi jotain hyviä vinkkejä, kuinka minun naisena kannattaisi lähestyä haluamiani miehiä siten, että saisin heidät pauloihini? Vinkkejä otetaan vastaan mielellään. Itse haluaisin olla aloitteellisempi itse haluamiani miehiä kohtaan, mutta tehdä sen siten, että mies kuvittelee tekevänsä iskutyön kokonaan itse.Kuulostaa siltä, että osaat tuon homman oikein hyvin. Luot siis tunnelman ja tilaisuuden, etkä edes tylytä jos ei heti alkuun tule Hollywood-tason repliikkejä.
Mutta ei ainakaan minua säikäytä, vaikka nainen sen varsinaisenkin aloitteen tekisi.
Yksi pieni vinkki tuli mieleen: itse jonkun verran kiinnitän huomiota siihen miten nainen kohtelee muita miehiä eli lähinnä, että onko naisella peliä useampaan suuntaan. Itse en lähde mihinkään kosiokisoihin mukaan eli jos naisella näyttää silmä vilkkuvan muillekin, niin eipä siinä minulle ole tarvetta. Eli jos olet jo yhden "pääkohteen" bongannut, niin ehkä kannattaa katsoa se kortti ensin loppuun. Tosin vaikeaahan se voi välillä olla jos ei pääse edes juttua aloittamaan.
Samaan syntiin eli useamman vilkuiluun olen kyllä itsekin syyllistynyt ja varmaan sillä joskus saumani mokannutkin. - mies32
Pakko sanoa tähän väliin, että ehkä hieman kaduin valintaani, koska se toinen tuntui siinä pois kävellessä kiinnostavammalta. Vaikeita valintoja... ;) Varmaan olisin miettinyt toisinpäin, jos olisin sen ekan "saanut". Nythän en hänestä tiedä edes nimeä.
Samaan baariin viikon kuluttua yrittämään jälleennäkemistä. Ellet ole silloin jo rakastunut. Kuulostaa muuten Apollolta tuo baari. Eipähän se istuskelupubikaan ihan kauhealta kuulostanut, kun jotain kontaktia sentään. Edes lämmittelymielessä.
- kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että osaat tuon homman oikein hyvin. Luot siis tunnelman ja tilaisuuden, etkä edes tylytä jos ei heti alkuun tule Hollywood-tason repliikkejä.
Mutta ei ainakaan minua säikäytä, vaikka nainen sen varsinaisenkin aloitteen tekisi.
Yksi pieni vinkki tuli mieleen: itse jonkun verran kiinnitän huomiota siihen miten nainen kohtelee muita miehiä eli lähinnä, että onko naisella peliä useampaan suuntaan. Itse en lähde mihinkään kosiokisoihin mukaan eli jos naisella näyttää silmä vilkkuvan muillekin, niin eipä siinä minulle ole tarvetta. Eli jos olet jo yhden "pääkohteen" bongannut, niin ehkä kannattaa katsoa se kortti ensin loppuun. Tosin vaikeaahan se voi välillä olla jos ei pääse edes juttua aloittamaan.
Samaan syntiin eli useamman vilkuiluun olen kyllä itsekin syyllistynyt ja varmaan sillä joskus saumani mokannutkin.Joo, minussa on mm. se vika, että olen kovin flirtti, enkä välttämättä jaksa paneutua vain yhteen mieheen per ilta, ellei mies sitten ole aivan mielettömän ihana. Ja eilen ei käynyt niin, joten oli useampia flirttiviritelmiä ja silmät vilkkumassa joka suuntaan. Törkeä haku päällä. Tuo käytökseni varmaan näkyy ulospäinkin sille miehelle, jonka seurassa kulloinkin olen ja antaa aika kyseenalaisen kuvan motiiveistani. Kuin lapsi karkkikaupassa, houkutuksia joka puolella, mutta paha olo, jos kaiken syö. Eli tuo asia ainakin vaatii korjausta toimintatavoissani, jos haluan löytää oikean kumppanin.
- kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
Samaan baariin viikon kuluttua yrittämään jälleennäkemistä. Ellet ole silloin jo rakastunut. Kuulostaa muuten Apollolta tuo baari. Eipähän se istuskelupubikaan ihan kauhealta kuulostanut, kun jotain kontaktia sentään. Edes lämmittelymielessä.
Joo, katsotaan nyt, jos niitä treffejä edes tulee. Jos ei, niin sitten uutta etsimään.
- mies32
Joo, minussa on mm. se vika, että olen kovin flirtti, enkä välttämättä jaksa paneutua vain yhteen mieheen per ilta, ellei mies sitten ole aivan mielettömän ihana. Ja eilen ei käynyt niin, joten oli useampia flirttiviritelmiä ja silmät vilkkumassa joka suuntaan. Törkeä haku päällä. Tuo käytökseni varmaan näkyy ulospäinkin sille miehelle, jonka seurassa kulloinkin olen ja antaa aika kyseenalaisen kuvan motiiveistani. Kuin lapsi karkkikaupassa, houkutuksia joka puolella, mutta paha olo, jos kaiken syö. Eli tuo asia ainakin vaatii korjausta toimintatavoissani, jos haluan löytää oikean kumppanin.
No eihän tuo täysin varmaan estä. Iso osa miehistä ei edes huomaa tuota. En ole itseasiassa itsekään juuri koskaan huomannut, vaikka yritän joskus ihan varta vasten asiaa seurata. Enkä siis vain seurassani olevilta, vaan myös niiltä, jotka olen vasta nähnyt ja ehkä katseet kohdanneet.
Kuinka usein niitä selvästi muita kiinnostavampia sitten baareissa näet? - gjhkjhkh
Joo, minussa on mm. se vika, että olen kovin flirtti, enkä välttämättä jaksa paneutua vain yhteen mieheen per ilta, ellei mies sitten ole aivan mielettömän ihana. Ja eilen ei käynyt niin, joten oli useampia flirttiviritelmiä ja silmät vilkkumassa joka suuntaan. Törkeä haku päällä. Tuo käytökseni varmaan näkyy ulospäinkin sille miehelle, jonka seurassa kulloinkin olen ja antaa aika kyseenalaisen kuvan motiiveistani. Kuin lapsi karkkikaupassa, houkutuksia joka puolella, mutta paha olo, jos kaiken syö. Eli tuo asia ainakin vaatii korjausta toimintatavoissani, jos haluan löytää oikean kumppanin.
Teidän keskustelunne aikana olen ehtinyt syödä kaikki karkit, eikä ollenkaan ole pahaa oloa. Oikeita kumppania on mahdotonta löytää baarista. Siellä on liian paljon melua ja silmiä, alkohoolia ja muuten liian pimeä paikka.
- mies32
gjhkjhkh kirjoitti:
Teidän keskustelunne aikana olen ehtinyt syödä kaikki karkit, eikä ollenkaan ole pahaa oloa. Oikeita kumppania on mahdotonta löytää baarista. Siellä on liian paljon melua ja silmiä, alkohoolia ja muuten liian pimeä paikka.
Ei löytynyt karkkipussistakaan helmeä?:(
- kohta entinen sinkku
gjhkjhkh kirjoitti:
Kerropa sitten, mistä Sen Oikean Kumppanin sitten löytäisi!
- kohta entinen sinkku
mies32 kirjoitti:
No eihän tuo täysin varmaan estä. Iso osa miehistä ei edes huomaa tuota. En ole itseasiassa itsekään juuri koskaan huomannut, vaikka yritän joskus ihan varta vasten asiaa seurata. Enkä siis vain seurassani olevilta, vaan myös niiltä, jotka olen vasta nähnyt ja ehkä katseet kohdanneet.
Kuinka usein niitä selvästi muita kiinnostavampia sitten baareissa näet?Eipä niitä oikeasti heti kiinnostavia juurikaan näe. Useinhan käy niin, että katsot jotain mielestäsi kivannäköistä ja kun pääset juttelemaan, niin jo heti ensimmäisistä sanoista voi päätellä, että pieleen meni, toinen on aivan eri aaltopituudella. Pelkän ulkomuodon perusteella oikeanlaisen löytäminen on vaikeaa ellei mahdotonta. Pitäisi jotenkin päästä kurkistamaan myös pään sisälle jo ennen kontaktin ottamista.
- hghgkghkhg
mies32 kirjoitti:
Ei löytynyt karkkipussistakaan helmeä?:(
Ei löytynyt. Minut "kaverit" osaavat lukea ajatuksiani ja varmasti saapuvat samaan paikkaan hyvissä ajoin ennen minua katsomaan tulenko minä vai en. En ymmärrä miksi kaikki ovat niin uteliaita toisia kohtaan. Sen takia en sovi enää keneenkään mitään varmuuden vuoksi.
- senkinhassu
Joo, katsotaan nyt, jos niitä treffejä edes tulee. Jos ei, niin sitten uutta etsimään.
Treffejä on hyvä miettiä huolellisesti, koska nyt on pimeä aika, kylmää, liukaista, tuulee jne. Ihminen kaatuu helposti jäisillä teillä. Mielikuvitusta tarvitaan, pitää kuvitella sellaisia kivoja lämpimiä päiviä, kun aurinko paistoi ja oli lämmin kesä, kaunis luonto soi romantiikkaa. Rakkaus oli kukkimassa, ensimmäinen suukko ja pää pyöri ilman viiniä.. Ne kauniit hetket, ne tuovat takaisin toiveita, että rakkaus voittaa ja Se Oikea löytyy. Toista uutta Oikea ei ole olemassa. On olemassa vain oikea tai vasen puoli, ei ole olemassa kaksi oikea ja yksi vasen. Hassu ajatus sinulle on.
- mies32
Eipä niitä oikeasti heti kiinnostavia juurikaan näe. Useinhan käy niin, että katsot jotain mielestäsi kivannäköistä ja kun pääset juttelemaan, niin jo heti ensimmäisistä sanoista voi päätellä, että pieleen meni, toinen on aivan eri aaltopituudella. Pelkän ulkomuodon perusteella oikeanlaisen löytäminen on vaikeaa ellei mahdotonta. Pitäisi jotenkin päästä kurkistamaan myös pään sisälle jo ennen kontaktin ottamista.
Noinhan se on, mutta itse silti keskityn siihen ulkonäöltään kiinnostavimpaan kunnes suu aukeaa.
- ätmi.
Ap on tyypillinen nirso nainen joka etsii vain täydellisen komeita miehiä joille mene juttelee ja ap lle ei mikään tavis saa jutella vaan kääntää heti tavikselle selkänsä. Ulkonäkö siis on tärkeintä tälle ap lle ja jos on tavis tai ruma niin se ei voi olla mukava mies.
- ............
No ei minuakaan kuka tahansa nainen kiinnosta. Kyllä pitää olla sitä jotain ja sitä kipinää ja kemiaa, että jaksaa toisenkin kerran vilkaista ja ehkä jopa lähestyä.
Kävin minäkin tänään yksin baarissa, mutta ei oikein ollut ketään kiinnostavan oloisia naisia. Jos ihan runkkarinäkökulmasta ajattelee, niin kyllähän ihan pantavan näköisiä tuli vastaan, mutta ei ketään sellaista, joka päälle päin olisi muuhunkin kuin panemiseen. Vaikka eihän sitä tiedä. Olisin kyllä ollut valmis tutustumaan johonkin pelkästään pantavan näköiseenkin, mutta kun naiset on tyypillisesti vähän sellaisia hankalasti lähestyttäviä, niin en alkanut arpomaan, kun olisi ollut liian suuri riski, että olisi tullut joko naisen puolelta pakkia tai olisin itse todennut, että ei kiinnosta. Olen kai sitten nirso mies.
- Kaveriton nussimaton
Taatusti on taas pikkujoulujuhlista monesta baarista lähdetty panemaan. Siellä ne karvaperseet nyt nousevat ja laskevat ja vittuliha lätisee kun jännän sosiaaliset kaverijätkät painavat munaa reikään. Ja ilmaishuora makaa haarat levällään että reikä oikein venyy. Äh ÄH! LITS LÄTS! Pierun päästää sosiaalinen pillunsaajamies välillä perskarrrrrvat lepattaen: PRÖÖT! ÄH ÄH ÄH! Whiff whiff whiff rynkynrynkynrynkytirynk, LITS LÄTS!
Ja minä poika se täällä vaan vedän käteen! Runkrunkrunkrunkrunkrunkrunk! PERRRRKELE että siellä nussitaan, kaverisosiaali työntää sosiaalisen kaverinmulkkunsa sisään koko varren pituudelta ja mälli ruiskuaa oikein pilluputken pohjalle asti. Runkrunkrunkrunkrunk! Saatan saatana! Runkrunkrunkrunkrunkrunkrunk!- Voi sinua
pientä reppanaa......
- mies 33.-
Olen ollut usein yksin baareissa katsomassa vaikka jotain bändiä. Olen myös tavannut naisia jotka on yksin baarissa ja osasta on tullut hyvii kavereita. Yhden illan jttuja en niinkään harrasta mutta sellasiikin on ollut. Eikä ole tullu tunnetta et joku tuijottais mua koska olen yksin eikä kukaan ole mitään kysynyt. Eikä mua edes kiinnostamitä muut ajattelee. Baarista löytyy aina jotain juttuseuraa jos vaan rohkenee mennä juttelee.
- mies32
Minä muuten kävin myös baarissa yksin pari viikkoa sitten ja sain heti seuraa vähän ätmityyppisestä yksinäisestä miehestä. Vähän hassua kuinka luontevasti juttu joskus alkaa miesten tai vanhempien naisten toimesta, mutta ei oikeastaan koskaan omanikäisten. No melkein koskaan. Ja vikaa on ehkä itsessänikin.
Mutta ketjuun palasin nyt, koska näin nimimerkin sukisuki kirjoittaneen jotain ja siitä säikähdin, ettei vaan aloittajallakin jo sukise?!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845