Olen väsynyt ja ulalla

SurullinenNeito

Tustustuimme miesystäväni kanssa netissä, heti oli kiinnostusta ja sitä enemmän mitä olimme yhteydessä. Mies ei ole suomalainen mutta asuu suomessa mutta välimatkaa meillä on noin 500km, Ensiksi juttelimme sähköpostinkautta, sitten mesen ja skypen. Sitten myös kännykän välityksellä viestiteltiin hyvin paljon. Aloimme suunnitella tapaamista, mutta aina vainsiirtyi ja siirtyi...Aina oli viikonloppuisin oli muuta menoa, hän käy aamupäivisin töissä ja sitten on vielä iltakoulussa ja välillä sen takia on lauantaisinkin kouluasioita. Kun tätä rumpaa oli kulunut ainakin puolivuotta, sitten vasta tapasimme viimein. Viihdyimme yhdessä ja nautin olostani hänen kanssaan suunnattomasti. Tapaaminen sujui siis hyvin, Mies lupasi että näkisimme taas pian, ei menisi odottamiseen niin pitkään tällä kertaa.
No kuiteskiin tästä on kulunut nyt 4kk, aina vaan on jotain viikonloppusiin. Pyytelee anteeksi ja ehdottaa seuraavaa viikonloppua tai seuraavaa kuukautta mutta ei vaan aikaa minua varten löydy. Viestejä kännyllä aina whatsappin kautta mutta nyt kun hänen puhelimessaan ei netti tomi niin emme viestittele enää samalla tavoin. Eikä skypessäkään olla nähty nyt ollenkaan, hänella ei tunnu olevan siihenkään aikaa.
Nyt oli suunniteltu että nähtäis tänä viikonloppuna, hän itse ehdotti tätä viikonloppua minulle, järjestäisi menonsa niin että voisin tulla hänen luokseen. Nooo...eihän se tietenkään onnistunut, koulu taas ja tuli vielä jotain äkkinäinen juttu. Joulukuunkin viikonloput täynnä menoja ja tammikuukaan ei käy.

Olen väsynyt tähän, näytän aina jäävän kaikessa taka alalle. Minusta tuntuu että hän ei vain välitä minusta tarpeeksi, kerroin tämän hänelle ja sanoi ymmärtävänsä.
Kärsin masennuksesta joka on ollut parempana kaksi vuotta mutta alkanut taas pahentua (muista syistä) mutta tämä tilanne vielä pahentaa sitä.
En tiedä mitä tehdä...lopettaako koko juttu...? En oikeastaan haluaisi mutta olen väsynyt tähän.

Anteeksi sekava tarinani, piti tiivistää ettei tuu romaania :P

3

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johanna21111111

Minusta hän saisi ottaa sinuun enemmän yhteyttä tavalla tai toisella ja osoittaa sulle että välittää susta oikeasti ja haluaa olla sun kanssa jos niin on. Kuulostaa hassulta että olette olleet niin kauan yhteyksissä mutta näette silti niin harvoin ja hänelle ei sovi? 4 kk on aika pitkä aika... Pakko sitä aikaa jostain on saatava jos välittää. Tietysti ymmärrän jos haluat olla hänen kanssaan. mutta hänen pitäisi olla myös yhtä aktiivinen..

• Kati25

Vaikuttaa kyllä siltä että tunteet on haalenemassa. Tietysti koulu vie aikaa ja on hyvä että hän ottaa sen vakavasti. Ehkä se on nro 1. hänen elämässään tällä hetkellä. Sinun täytyy vain päättää, jaksatko odottaa ja katsoa mitä tapahtuu, vai luovutatko.
      Jos näyttää siltä, ettei juttu toimi, niin tee päätös äläkä jää roikkumaan, se vie sinulta energiaa ja katuisit sitä kuitenkin myöhemmin.

• mina_1

Lopeta koko juttu.
      1. Miestä ei kiinnosta
      2. Miehellä on jo vaimo

Jos miestä kiinnostaa, niin se järjestää aikaa tapaamiseen. Jos sillä jo on vaimo, niin sinä olet vaan viihdyke. Joka tapauksessa taidat olla tällä hetkellä se viihdyke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe