Olen väsynyt ja ulalla

SurullinenNeito

Tustustuimme miesystäväni kanssa netissä, heti oli kiinnostusta ja sitä enemmän mitä olimme yhteydessä. Mies ei ole suomalainen mutta asuu suomessa mutta välimatkaa meillä on noin 500km, Ensiksi juttelimme sähköpostinkautta, sitten mesen ja skypen. Sitten myös kännykän välityksellä viestiteltiin hyvin paljon. Aloimme suunnitella tapaamista, mutta aina vainsiirtyi ja siirtyi...Aina oli viikonloppuisin oli muuta menoa, hän käy aamupäivisin töissä ja sitten on vielä iltakoulussa ja välillä sen takia on lauantaisinkin kouluasioita. Kun tätä rumpaa oli kulunut ainakin puolivuotta, sitten vasta tapasimme viimein. Viihdyimme yhdessä ja nautin olostani hänen kanssaan suunnattomasti. Tapaaminen sujui siis hyvin, Mies lupasi että näkisimme taas pian, ei menisi odottamiseen niin pitkään tällä kertaa.
No kuiteskiin tästä on kulunut nyt 4kk, aina vaan on jotain viikonloppusiin. Pyytelee anteeksi ja ehdottaa seuraavaa viikonloppua tai seuraavaa kuukautta mutta ei vaan aikaa minua varten löydy. Viestejä kännyllä aina whatsappin kautta mutta nyt kun hänen puhelimessaan ei netti tomi niin emme viestittele enää samalla tavoin. Eikä skypessäkään olla nähty nyt ollenkaan, hänella ei tunnu olevan siihenkään aikaa.
Nyt oli suunniteltu että nähtäis tänä viikonloppuna, hän itse ehdotti tätä viikonloppua minulle, järjestäisi menonsa niin että voisin tulla hänen luokseen. Nooo...eihän se tietenkään onnistunut, koulu taas ja tuli vielä jotain äkkinäinen juttu. Joulukuunkin viikonloput täynnä menoja ja tammikuukaan ei käy.

Olen väsynyt tähän, näytän aina jäävän kaikessa taka alalle. Minusta tuntuu että hän ei vain välitä minusta tarpeeksi, kerroin tämän hänelle ja sanoi ymmärtävänsä.
Kärsin masennuksesta joka on ollut parempana kaksi vuotta mutta alkanut taas pahentua (muista syistä) mutta tämä tilanne vielä pahentaa sitä.
En tiedä mitä tehdä...lopettaako koko juttu...? En oikeastaan haluaisi mutta olen väsynyt tähän.

Anteeksi sekava tarinani, piti tiivistää ettei tuu romaania :P

3

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johanna21111111

      Minusta hän saisi ottaa sinuun enemmän yhteyttä tavalla tai toisella ja osoittaa sulle että välittää susta oikeasti ja haluaa olla sun kanssa jos niin on. Kuulostaa hassulta että olette olleet niin kauan yhteyksissä mutta näette silti niin harvoin ja hänelle ei sovi? 4 kk on aika pitkä aika... Pakko sitä aikaa jostain on saatava jos välittää. Tietysti ymmärrän jos haluat olla hänen kanssaan. mutta hänen pitäisi olla myös yhtä aktiivinen..

    • Kati25

      Vaikuttaa kyllä siltä että tunteet on haalenemassa. Tietysti koulu vie aikaa ja on hyvä että hän ottaa sen vakavasti. Ehkä se on nro 1. hänen elämässään tällä hetkellä. Sinun täytyy vain päättää, jaksatko odottaa ja katsoa mitä tapahtuu, vai luovutatko.
      Jos näyttää siltä, ettei juttu toimi, niin tee päätös äläkä jää roikkumaan, se vie sinulta energiaa ja katuisit sitä kuitenkin myöhemmin.

    • mina_1

      Lopeta koko juttu.
      1. Miestä ei kiinnosta
      2. Miehellä on jo vaimo

      Jos miestä kiinnostaa, niin se järjestää aikaa tapaamiseen. Jos sillä jo on vaimo, niin sinä olet vaan viihdyke. Joka tapauksessa taidat olla tällä hetkellä se viihdyke.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1053
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      730
    7. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    8. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      724
    9. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      710
    10. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    Aihe