Viikonlopun vesipaasto

omm

Aion rauhoittaa mieltäni ja kehoani juomalla pelkkää vettä, ehkä myös pahimmassa tapauksessa teetä, koko viikonlopun ajan (pe-la). Tänne on ihmisillä vissiinkin ollut tapana päivitellä, joten näin teen minäkin.

Voikaa hyvin! :)

3

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesipaastolla

Itselläni on nyt 3,5 vrk takana vesipaastoa. Aloitin jo maanantaina, mutta silloin särki hieman päätä kahvin vieroitusoireista, joten päätin syödä silloin vielä normaalisti ja viimeksi olen syönyt maanantai-iltana. Ei ole kyllä ollut kovin mukavaa, 3 vrk:n jälkeen pitäisi kuulemma nälkä helpottaa, mutta ainakin nyt aamulla on vielä pieni nälkä, jospa se siitä vähenee. Tavoitteena olla paastolla siihen asti, että vaa'an numero alkaa kutosella, ehkä jo viikonlopun jälkeen. Sen jälkeen aion jatkaa VHH ruokavaliolla, eli minimaalisesti hiilihydraatteja, että keho pysyy ketoosissa ja polttaa tehokkaasti rasvaa. Jos harrastan liikuntaa, syön 2-3 päivää hyvin, muuten saatan mennä pätkäpaastotyylisesti, eli syön ainoastaan illalla semmoisen 500-1000 kcal. Punaiset tulehtuneet ikeneni ovat kyllä nyt enemmän valkoiset ja vaaleanpunaiset, parantumisprosessi on menossa. Vesipaastossa nimittäin keho polttaa energiaksi vaurioituneet solut niin, että keho tervehtyy ja sairaudetkin voivat parantua.

• henrik ijls72

mun paasto on pelkkää bissee ei ruokaa

• keventäjä

saako paastolla treenata/jumpata? :) mä oon harkinnut tota mehu paastoa tms.tosin huomenna aion ottaa pari viinilasia mut sen jälkeen alkais paastoilu/osapaastoilu.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      105
      5262
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      55
      3369
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      77
      2742
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1388
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      309
      1303
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      26
      1243
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1116
    8. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1081
    9. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      47
      1077
    10. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      46
      1050
    Aihe