Muslimi ja suomalainen nainen

Tyhmänainen

Muslimi-ukkoni ei juuri vietä aikaa kanssani. Asumme yhdessä, hän on töissä klo 8-16. Myös minä olen töissä päivisin. Mies tulee kotiin ja lähtee sitten ystävien kanssa kahville. Tulee kotiin joskus kello 20-21. Onko tämä nyt normaalia käytöstä? Olemme tunteneet pari vuotta ja asuneet yhdessä puoli vuotta. Minun seurani ei selvästi kiinnosta ja vapaa päivät viettää mieluiten "veljien" seurassa. Minua hän ei pyydä koskaan mukaan minnekkään. Olihan tämä aika samanlaista jo silloin, kun ei asuttu yhdessä. Liittynee kulttuuriin? Useinhan nuo liikkuvat kaupungilla miesporukoissa, harvemmin on naisia mukana. Minä en enää jaksa. Ex-mieheni (suomalainen) oli paras ystäväni.

96

5454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfvofvovooo

      Saman vaikutelmanhan saa muidenkin viesteistä. Vaimo ei kiinnosta, oleskelulupa kylläkin.

      • 447566

        Vaikutelma tuleevarmaan siitä, että kirjoittaja on sama, viestit vaan vähän eri muodossa.


      • Anonyymi

        Sitähän ne. Mulla on muslimiukko ja lisäksi toinen mies,jolta saan aikaa ja seksiä. Käy tämä näinkin.


    • Chom chom

      Onkohan tämä ihan tosissaan kirjoitettu?
      "Olihan tämä aika samanlaista jo silloin, kun ei asuttu yhdessä."
      Ja mitä odotit, kun muutitte yhteen?

      Liittynee kulttuuriin, voi olla normaalia käytöstä, mutta kysymys on siitä, miten käy sinun odotustesi ja toiveidesi. Haluatko sellaista elämää? Toisille se sopii, toisille ei. Jos et jaksa, ei siinä sitten mitään.

    • sama juttu

      Ihan sama juttu. MIeheni tulee kotiin klo 20:30-21:30 välillä joka päivä. Myös hän lähtee aina "kahville" siinä klo 17 aikoihin eli silloin kun tulen töistä. Viikonloppuna hän myös viihtyy siellä "kahvilla".

    • :Oo

      Onko miehesi kenties kurdi?

      • Anonyymi

        Mulla kurdimies. Alussa otti mukaan ja nyt ei paljoa nähä. Viestejä laittaa että rakastaa... En oikein usko ja tapailen muita miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kurdimies. Alussa otti mukaan ja nyt ei paljoa nähä. Viestejä laittaa että rakastaa... En oikein usko ja tapailen muita miehiä.

        Niin,kurdeihin ei pidä luottaa. Hauskoina toyboyna ne menee,jos sellasesta pitää. Mulla on myös turkkilainen,tämän kurdin lisäks. Saan turkkilaiselta kunnon seksiä ja myös normaalia yhdessäoloa. Kurdia en usein näe,viestejä kyllä laittaa,väittää rakastavansa ja luulee että uskon😀


    • kale1

      Tavallinen earina. Suomalaisnaista tarvitaan, vain niinkauan kunnes pysyvä oleskelulupa un taattu. Sitten suomisuttura saa mennä.

      • Anonyymi

        Miten mun mies saa sen kun emme asu yhdessä enkä mene naimisiin.


    • No jos oli

      jo aikaisemmin samalaista, miksi otit luoksesi?

      Olet idiootti...

    • 6+8

      Riippuu ihan yksilosta. Ei varmaan kannata menna yksiin tuollaisen miehen kanssa jos aikaisempi jo enteilee tuollaista kaytosta tai kannattaa keskustella ennen yksiin menoa mita kummatkin odottavat parisuhteelta ja yhdessa asumiselta. Ei myoskaan kannata maalata pilvilinnoja tulevaisuudesta yksikseen kun yksikseen ne saa sitten toteuttaakkin.

      Oma mieheni ei paljoa kahveilla huitele vaan kotona kylla viettaa suurimman osan vapaa-ajastaan. Kerran kuukaudessa tai parissa kay kavereitaan tapaamassa kun toiltaan ehtii\jaksaa. Ja ei en ole kieltanyt menemasta kavereita tapaamaan. On vapaa menemaan kavereita nakemaan niinkuin minakin. Voisin myos lisata etta emme asu suomessa.

    • Totut tai et

      Kavereiden kanssa kahvittelu ja ajanvietto on osa heidän kulttuuriaan. Ihan normi kamaa siellä etelässä. Vaimon luona kotona istuminen rinnastetaan sylikoiran osaan, ja kaverit siitä vit*uilee.

      Minä jaksoin nalkuttaa asiasta pari vuotta kunnes totesin ettei se siitä muutu. Olen nyt välinpitämätön hänen menojaan kohtaan, ja hän on päättänyt viettää joka viikko yhden päivän kokonaan minun kanssani. Vietämme sen nauttien ja teen hyvää ruokaa, ei kannata pilata sitä riitelemällä.

      Sanoisin että joko totut siihen tai et. Suomessa toki on toisin, mutta täällä vaimo on usein myös ystävä. Miehellesi olet vaimo, ystävät on erikseen.

      • kaipa on totuttava

        Niin minäkin alan taipua ajattelemaan. Vuosi asiaa väännetty eikä se siitä muuksi muutu. Olin tyytymätön tilanteeseen ja riitelimme. Välillä ajattelin, että mihin tästä liitosta on mutta silti...rakastan miestäni, en voi muuttaa häntä. Joko hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on tai sitten pitänee erota. Päätin, että en halua eroa ja että aion rakastaa häntä sellaisena kuin hän on. Yritän muuttaa asenteeni. Tähän mennessä olen pääosin ehkä sitten kumminkin ollut tyytymätön siihen, että mies on aina poissa ja hän reagoi hyvin kielteisesti tähän. Yritän nyt sitten iloita niistä hetkistä, kun olemme yhdessä ja puuhailla omia juttuja, kun hän ei ole läsnä. Hän suosittelee aina pyytämään apua tarvittaessa. Kaipa tähän on sitten vain totuttava, että sitten kun häntä oikeasti tarvitsen, niin kutsun hänet hätiin sieltä missä kulloinkin on. Aina hän kumminkin puhelimeen vastaa. Niin se taitaa olla, että mies on sellainen kuin on. Nainen ei häntä muuta. Mutta vähitellen mies itse saattaa haluta muutosta ja se näkyy ehkä juuri siinä, että sinunkin miehesi on päättänyt viettää yhden päivän viikossa sinun kanssasi. Ehkä minunkin mieheni vielä joskus...


      • Ansaitset parempaa
        kaipa on totuttava kirjoitti:

        Niin minäkin alan taipua ajattelemaan. Vuosi asiaa väännetty eikä se siitä muuksi muutu. Olin tyytymätön tilanteeseen ja riitelimme. Välillä ajattelin, että mihin tästä liitosta on mutta silti...rakastan miestäni, en voi muuttaa häntä. Joko hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on tai sitten pitänee erota. Päätin, että en halua eroa ja että aion rakastaa häntä sellaisena kuin hän on. Yritän muuttaa asenteeni. Tähän mennessä olen pääosin ehkä sitten kumminkin ollut tyytymätön siihen, että mies on aina poissa ja hän reagoi hyvin kielteisesti tähän. Yritän nyt sitten iloita niistä hetkistä, kun olemme yhdessä ja puuhailla omia juttuja, kun hän ei ole läsnä. Hän suosittelee aina pyytämään apua tarvittaessa. Kaipa tähän on sitten vain totuttava, että sitten kun häntä oikeasti tarvitsen, niin kutsun hänet hätiin sieltä missä kulloinkin on. Aina hän kumminkin puhelimeen vastaa. Niin se taitaa olla, että mies on sellainen kuin on. Nainen ei häntä muuta. Mutta vähitellen mies itse saattaa haluta muutosta ja se näkyy ehkä juuri siinä, että sinunkin miehesi on päättänyt viettää yhden päivän viikossa sinun kanssasi. Ehkä minunkin mieheni vielä joskus...

        Olette asuneet yhdessä vain puoli vuotta ja jo nyt miehesi selvästi ei halua viettää aikaa kanssasi, joku mättää ja aika pahasti, ettet vaan sä olisi vaan joku lupalapsi tai taloudellinen hyöty?


      • kaipa on totuttava
        Ansaitset parempaa kirjoitti:

        Olette asuneet yhdessä vain puoli vuotta ja jo nyt miehesi selvästi ei halua viettää aikaa kanssasi, joku mättää ja aika pahasti, ettet vaan sä olisi vaan joku lupalapsi tai taloudellinen hyöty?

        Vastasit varmaan aloittajalle. En ole aloittaja. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa tuon vuoden, jonka aikana tätä asiaa on väännetty. Huomauttanen, että ennen avioliittoa tämä asia ei ollut esillä, koska emme asuneet yhdessä emmekä viettäneet öitä yhdessä.


      • 23123231
        kaipa on totuttava kirjoitti:

        Niin minäkin alan taipua ajattelemaan. Vuosi asiaa väännetty eikä se siitä muuksi muutu. Olin tyytymätön tilanteeseen ja riitelimme. Välillä ajattelin, että mihin tästä liitosta on mutta silti...rakastan miestäni, en voi muuttaa häntä. Joko hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on tai sitten pitänee erota. Päätin, että en halua eroa ja että aion rakastaa häntä sellaisena kuin hän on. Yritän muuttaa asenteeni. Tähän mennessä olen pääosin ehkä sitten kumminkin ollut tyytymätön siihen, että mies on aina poissa ja hän reagoi hyvin kielteisesti tähän. Yritän nyt sitten iloita niistä hetkistä, kun olemme yhdessä ja puuhailla omia juttuja, kun hän ei ole läsnä. Hän suosittelee aina pyytämään apua tarvittaessa. Kaipa tähän on sitten vain totuttava, että sitten kun häntä oikeasti tarvitsen, niin kutsun hänet hätiin sieltä missä kulloinkin on. Aina hän kumminkin puhelimeen vastaa. Niin se taitaa olla, että mies on sellainen kuin on. Nainen ei häntä muuta. Mutta vähitellen mies itse saattaa haluta muutosta ja se näkyy ehkä juuri siinä, että sinunkin miehesi on päättänyt viettää yhden päivän viikossa sinun kanssasi. Ehkä minunkin mieheni vielä joskus...

        Jos tuollaista elämää aiot viettää, niin ihan ensiarvoisen tärkeää on, että sulla on omia kavereita ja omia harrastuksia. Että et istu kotona yksin odottamassa miestä.


      • holapaloopalai
        kaipa on totuttava kirjoitti:

        Niin minäkin alan taipua ajattelemaan. Vuosi asiaa väännetty eikä se siitä muuksi muutu. Olin tyytymätön tilanteeseen ja riitelimme. Välillä ajattelin, että mihin tästä liitosta on mutta silti...rakastan miestäni, en voi muuttaa häntä. Joko hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on tai sitten pitänee erota. Päätin, että en halua eroa ja että aion rakastaa häntä sellaisena kuin hän on. Yritän muuttaa asenteeni. Tähän mennessä olen pääosin ehkä sitten kumminkin ollut tyytymätön siihen, että mies on aina poissa ja hän reagoi hyvin kielteisesti tähän. Yritän nyt sitten iloita niistä hetkistä, kun olemme yhdessä ja puuhailla omia juttuja, kun hän ei ole läsnä. Hän suosittelee aina pyytämään apua tarvittaessa. Kaipa tähän on sitten vain totuttava, että sitten kun häntä oikeasti tarvitsen, niin kutsun hänet hätiin sieltä missä kulloinkin on. Aina hän kumminkin puhelimeen vastaa. Niin se taitaa olla, että mies on sellainen kuin on. Nainen ei häntä muuta. Mutta vähitellen mies itse saattaa haluta muutosta ja se näkyy ehkä juuri siinä, että sinunkin miehesi on päättänyt viettää yhden päivän viikossa sinun kanssasi. Ehkä minunkin mieheni vielä joskus...

        Niin ja myöhemmin ne jalkavaimotkin oppii ottaan perheenjäseniksi.


      • jjjjjjgggghhhh

        Suomalainen feministi; Kerta sulla on ulkolainen mies, SEN SÄÄNNÖT.
        Jos olis suomi-mies, SITTEN AKAN SÄÄNNÖT.

        Kato, kun ne narsistiset 160cm KELA/sossumiehet, ne on niin miehekkäitä!
        -Ei haittaa, jos ei osaa mitään, eikä koskaan saa mitään suhteesta..

        PÄÄ ASIA ON ULKOLAISUUS MIEHESSÄ, AINO TÄRKEÄ OMINAISUUS TOIVOO VITUN TYHMÄ HYYSÄRI.


      • Suomiukkooksettaa
        jjjjjjgggghhhh kirjoitti:

        Suomalainen feministi; Kerta sulla on ulkolainen mies, SEN SÄÄNNÖT.
        Jos olis suomi-mies, SITTEN AKAN SÄÄNNÖT.

        Kato, kun ne narsistiset 160cm KELA/sossumiehet, ne on niin miehekkäitä!
        -Ei haittaa, jos ei osaa mitään, eikä koskaan saa mitään suhteesta..

        PÄÄ ASIA ON ULKOLAISUUS MIEHESSÄ, AINO TÄRKEÄ OMINAISUUS TOIVOO VITUN TYHMÄ HYYSÄRI.

        Hahahhahaa, se on kyllä suomiukko jolle on kova pala kun suomalaisella naisella on omat mielipiteet sekä osaa ja voi. Varmaan tämän palstan suomalaisnainenkin on vaan sen suomalaisukkonsa holhottava kuten lapset tai vammaiset


      • Raaka_-_Watson
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Hahahhahaa, se on kyllä suomiukko jolle on kova pala kun suomalaisella naisella on omat mielipiteet sekä osaa ja voi. Varmaan tämän palstan suomalaisnainenkin on vaan sen suomalaisukkonsa holhottava kuten lapset tai vammaiset

        Joo ei ole muslimilla tätä ongelmaa ei.
        Jos patjan mielipide poikkeaa muslimin mielipiteestä alkaa tulla klamottia kunnes mielipiteet ovat taas yhteneväiset.


      • Lola

        Älkää menkö niiden hihhuleiden porukkaan. Arvostakaa itseänne.


    • näin meillä!

      Meillä mies viettää todella paljon aikaa kanssani! Viihdymme yhdessä. Olemme kotona,ulkoilemme,kyläilemme yhdessä. Hän on kotoisin Afrikasta ja muslimi! Tekee ruokaa ja auttaa siivouksessa ja esimerkiksi ostosten kanssa. Tiedän toisenkin pariskunnan,jossa mies Afrikkalainen ja vaimo suomalainen,joilla sama tilanne..! Mieheni on hyvä ystäväni

      • haluton ulkoilija

        Suomalainen nainen ei hyväksy suomalaiselta mieheltä samanlaista käyttäytymistä mitä ylläolevissa viesteissä on kerrottu.

        Olisi helppoa olla "se" mies joka saisi mennä ja tulla miten haluaa. Vaimo maksaisi suurimman osan elinkustannuksista ja laittaisi vieläpä hyvän aterian kun joskus olisin hänen kanssaan yhden kokonaisen päivän yhdessä. Voisin pitää muutamaa naista samanaikaisesti ja saisin hyvän aterian useammin.

        Ei taida tuo seksuaalinen elämä oikein kukaistaa jos mies ei pysy naisen vierellä, ovatko halut menneet?


      • f9e0eiroekf
        haluton ulkoilija kirjoitti:

        Suomalainen nainen ei hyväksy suomalaiselta mieheltä samanlaista käyttäytymistä mitä ylläolevissa viesteissä on kerrottu.

        Olisi helppoa olla "se" mies joka saisi mennä ja tulla miten haluaa. Vaimo maksaisi suurimman osan elinkustannuksista ja laittaisi vieläpä hyvän aterian kun joskus olisin hänen kanssaan yhden kokonaisen päivän yhdessä. Voisin pitää muutamaa naista samanaikaisesti ja saisin hyvän aterian useammin.

        Ei taida tuo seksuaalinen elämä oikein kukaistaa jos mies ei pysy naisen vierellä, ovatko halut menneet?

        No suomalaisen naisen ei yleensä tarvitse siellä köökin puolella viipyä mitä näitä viestejä on uskominen niin monethan sanovat että juuri mies on se joka tekee yleensä ruokaa ja hyvin osaa kokatakkin. ja mitä sinä kuule yleistelet että miehet olisivat naiste elätteinä.minä tiedän ja tunenn monia ulkkiksia jotka ovat töissä ja kustantavat kyllä aivan itse mitä tarvitsevat toki jos pariskunta asuu keskenään ja yhdessä kumpaiennkin osallistuu luonnollisesti talouden pitoon niin ei se ole mitään elättämistä

        kyllä se näin toimii suomi suomi pariskunnillakin.


      • minä täältä jostain
        f9e0eiroekf kirjoitti:

        No suomalaisen naisen ei yleensä tarvitse siellä köökin puolella viipyä mitä näitä viestejä on uskominen niin monethan sanovat että juuri mies on se joka tekee yleensä ruokaa ja hyvin osaa kokatakkin. ja mitä sinä kuule yleistelet että miehet olisivat naiste elätteinä.minä tiedän ja tunenn monia ulkkiksia jotka ovat töissä ja kustantavat kyllä aivan itse mitä tarvitsevat toki jos pariskunta asuu keskenään ja yhdessä kumpaiennkin osallistuu luonnollisesti talouden pitoon niin ei se ole mitään elättämistä

        kyllä se näin toimii suomi suomi pariskunnillakin.

        Mulla on muslimimies.on paljon poissa mutta siihen on syynsä.mies sanoo että olen hänen ainoa oikea ystävänsä.kotona ollessaan siivoaa ja yhdessä kokataan.kun on poissa niin soittelee kyllä usein.väkivaltaisen suomalaismiehen jälkeen arvostan mieheni kiltteyttä.aina huolehtimassa.niin ja meillä on koira jota hellii ja kaupasta ostaa ties mitä herkkuja koiralle.minä tosin viihdyn kotona ja yksinkin on välillä kiva olla ettei miehen poissaolot vaivaa.


      • taas prvooo

        Provo.


      • naisenvapaus

        Muslimimies ei anna naisensa mennä ulos perseen paljastavassa hameessa josta stringit vilkkuu. Enkä ymmärrä miksi pitäisi. Länsimaissa mies vaan saattaa tokaista "sexy hame" tai vaikka ei pitäisi siitä hameesta niin eihän tietenkään kiellä naista menemästä siinä perseen vilkkuvassa hameessa ulos koska sehän on sitä naisen vapautta. Eikö miehillä tule mieleen että vieraat miehet voivat haluta sitä minihamenaista? Suomalaisukko vaan uhkaa antaa turpaan jos vieraat miehet niin tekevät.


      • Käytöstavat
        haluton ulkoilija kirjoitti:

        Suomalainen nainen ei hyväksy suomalaiselta mieheltä samanlaista käyttäytymistä mitä ylläolevissa viesteissä on kerrottu.

        Olisi helppoa olla "se" mies joka saisi mennä ja tulla miten haluaa. Vaimo maksaisi suurimman osan elinkustannuksista ja laittaisi vieläpä hyvän aterian kun joskus olisin hänen kanssaan yhden kokonaisen päivän yhdessä. Voisin pitää muutamaa naista samanaikaisesti ja saisin hyvän aterian useammin.

        Ei taida tuo seksuaalinen elämä oikein kukaistaa jos mies ei pysy naisen vierellä, ovatko halut menneet?

        Sehän on tyypillistä suomiukkoa jotta pääsee päättämään missä nainen liikkuu ja missä ei. Niinhän se tämän palstan suomalaisnainenkin on vain köökin äärellä palvelemassa sitä suomalaisukkoaansa. Onhan suomiukko ihan perseestä. Muslimimiehille naiset ovat sentään prinsessoja joiden kuullen ei kiroilla, heille avataan ovi, kannetaan kauppakassit. Muslimimiehet avaa naiselle jopa auton oven ja ojentaa käden autosta/bussista noustessa


      • Raaka_-_Watson
        Käytöstavat kirjoitti:

        Sehän on tyypillistä suomiukkoa jotta pääsee päättämään missä nainen liikkuu ja missä ei. Niinhän se tämän palstan suomalaisnainenkin on vain köökin äärellä palvelemassa sitä suomalaisukkoaansa. Onhan suomiukko ihan perseestä. Muslimimiehille naiset ovat sentään prinsessoja joiden kuullen ei kiroilla, heille avataan ovi, kannetaan kauppakassit. Muslimimiehet avaa naiselle jopa auton oven ja ojentaa käden autosta/bussista noustessa

        Totta. Muslimit ojentavat käden ihan missä tahansa, varsinkin jos nainen ei tottele.


      • Sadunkertoja
        Käytöstavat kirjoitti:

        Sehän on tyypillistä suomiukkoa jotta pääsee päättämään missä nainen liikkuu ja missä ei. Niinhän se tämän palstan suomalaisnainenkin on vain köökin äärellä palvelemassa sitä suomalaisukkoaansa. Onhan suomiukko ihan perseestä. Muslimimiehille naiset ovat sentään prinsessoja joiden kuullen ei kiroilla, heille avataan ovi, kannetaan kauppakassit. Muslimimiehet avaa naiselle jopa auton oven ja ojentaa käden autosta/bussista noustessa

        Sano jo viimein missä tuo harvinaisuus tapahtuu että osataan tulla oikein katsomaan. Hyviin käytöstapoihin ei kuulu väärän mielikuvan antaminen. Kukaan ei usko kun ei ole moista kohteliaisuutta nähnyt eikä kuullut. Vaan ihan toisenlaista. Muslimit on tietääkseni hirveimpiä juntteja ja raakalaisia mitä naisten kohteluun tulee. Oletan että pääsi on pehmennyt niistä käden ojennuksista. Suominaisia näkee ihan muualla kuin köökissä. Lopettaisit nyt.


      • Käytöstavat
        Sadunkertoja kirjoitti:

        Sano jo viimein missä tuo harvinaisuus tapahtuu että osataan tulla oikein katsomaan. Hyviin käytöstapoihin ei kuulu väärän mielikuvan antaminen. Kukaan ei usko kun ei ole moista kohteliaisuutta nähnyt eikä kuullut. Vaan ihan toisenlaista. Muslimit on tietääkseni hirveimpiä juntteja ja raakalaisia mitä naisten kohteluun tulee. Oletan että pääsi on pehmennyt niistä käden ojennuksista. Suominaisia näkee ihan muualla kuin köökissä. Lopettaisit nyt.

        Taitaa itseäsi vain harmittaa kun miehesi ei ole samanlainen arjen kuningas kuin omani. Suomessa pojista kasvatetaan nössöilijöitä, machoja tai juoppoja joille naisen pitää leikkiä sitten äitiä. Heidät opetetaan naisia kohtelemaan supernaisina. En ainakaan itse ymmärrä mikä tarve naisilla on haluta poliisin tai automekaanikon työhön tai armeijaan. Nehän on raskaita töitä ja auton korjaamisessa pitää liata itsensä. Armeijassa pitää kantaa raskasta reppua. Miten sellaisesta nainen selviää? Jos joku yrittää hyökätä mun kimppuun niin kyllä mä toivoisin mieheni vahvempana sukupuolena puolustavan mua. Ei musliminainen suostuisi tuollaiseen. Minä aion kasvattaa poikani naisia suojeliviksi ja kunnioittaviksi jotta he osaavat avata naiselle oven ja kantaa raskaat kauppakassit.


      • Sikabella
        Käytöstavat kirjoitti:

        Taitaa itseäsi vain harmittaa kun miehesi ei ole samanlainen arjen kuningas kuin omani. Suomessa pojista kasvatetaan nössöilijöitä, machoja tai juoppoja joille naisen pitää leikkiä sitten äitiä. Heidät opetetaan naisia kohtelemaan supernaisina. En ainakaan itse ymmärrä mikä tarve naisilla on haluta poliisin tai automekaanikon työhön tai armeijaan. Nehän on raskaita töitä ja auton korjaamisessa pitää liata itsensä. Armeijassa pitää kantaa raskasta reppua. Miten sellaisesta nainen selviää? Jos joku yrittää hyökätä mun kimppuun niin kyllä mä toivoisin mieheni vahvempana sukupuolena puolustavan mua. Ei musliminainen suostuisi tuollaiseen. Minä aion kasvattaa poikani naisia suojeliviksi ja kunnioittaviksi jotta he osaavat avata naiselle oven ja kantaa raskaat kauppakassit.

        Hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit suojelee prinsessa ja kuningatar hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka prinsessa ja kuningatar


    • oeke

      Olin naimisissa arabin kanssa 14 vuotta ja heidän kulttuuriinsa kuuluu ihan normaalina että ollaan paljon kavereitten kanssa, kahvitellaan ja pelataan korttia. Meillä se oli normaalia arkea, mutta ei toki jokapäiväistä, yleensä kokoontuivat jonkun kotona, myös meidän.

      Nyt olen naimisissa afrikkalaisen kanssa, joka ei käy milloinkaan missään töitten jälkeen, käymme yhdessä kylässä siskojen luona, ostoksilla ja ulkona syömässä. Viihdymme molemmat kotona mielummin kuin baareissa, ei käydä niissä koskaan.

      • Tyydass

        Ensin arabi ja sitten afrikkalainen mies. Ja rouvan paino oli.?


    • vaimokeh

      Hmm, itselläni on turkin kurdi muslimi mies, joka ainakin viettää kaiken vapaa-aikansa minun seurassa ja kysyy aina mitä minä haluaisin tehdä. Kuulostaa siltä ettei miehesi oikeasti välitä seurastasi, vaan on kanssasi jostain muista syistä. :/ Tai sitten hän on löytänyt toisen naisen jota nyt tapailee salaa... Jos siis tuo "kahvittelu" on alkanut vasta äskettäin. Mistään kulttuurillisesta jutusta ei ainakaan omasta mielestäni ole kyse. Minun mieheni ei ainakaan toimi tuolla tavalla vaikka onkin muslimi.

      • kaipa on totuttava

        Mutta turkin kurdit ovat erilaisia kuin esim arabit. Kurdeille perhe on hyvin hyvin tärkeä ja vanhempien sana on laki. Minä en loppujen lopuksi esim usko, että miehelläni on toista naista. Jos olisi, olisin todella yllättynyt. Kyllä minä tuotakin mahdollisuutta olen joskus pohtinut, mutta ei se vaan sovi kuvioon. Kulttuurin lisäksi arabikulttuureissa on paljon ihmissuhteiden kannalta vaurioituneita miehiä, koska he ovat kasvaneet perheissä, jossa isä on koko ajan poissaoleva (saattaa käydä perheessä hyvinkin harvakseltaan) ja äiti on ehkä ollut liian dominoiva. Itse ajattelen, että esim mieheni kohdalla on kyse tästä, pienen lapsen henkisestä vaurioitumisesta. Silloin on vaikea kestää läheisyyttä.


      • Tyydass
        kaipa on totuttava kirjoitti:

        Mutta turkin kurdit ovat erilaisia kuin esim arabit. Kurdeille perhe on hyvin hyvin tärkeä ja vanhempien sana on laki. Minä en loppujen lopuksi esim usko, että miehelläni on toista naista. Jos olisi, olisin todella yllättynyt. Kyllä minä tuotakin mahdollisuutta olen joskus pohtinut, mutta ei se vaan sovi kuvioon. Kulttuurin lisäksi arabikulttuureissa on paljon ihmissuhteiden kannalta vaurioituneita miehiä, koska he ovat kasvaneet perheissä, jossa isä on koko ajan poissaoleva (saattaa käydä perheessä hyvinkin harvakseltaan) ja äiti on ehkä ollut liian dominoiva. Itse ajattelen, että esim mieheni kohdalla on kyse tästä, pienen lapsen henkisestä vaurioitumisesta. Silloin on vaikea kestää läheisyyttä.

        Selityksiä riittää. Vai että henkisesti vaurioitunut lapsi on, tämä olikin ihan uusi näkökulma arabimiehen käytökselle :D :D :D


      • Raaka_-_Watson
        Tyydass kirjoitti:

        Selityksiä riittää. Vai että henkisesti vaurioitunut lapsi on, tämä olikin ihan uusi näkökulma arabimiehen käytökselle :D :D :D

        Islam on maailman suurin mielisairaus.


    • vaimokeh

      Jos olet ihan tyytyväinen suhteeseen muuten eikä sinua haittaa ettei miehesi juuri sinun kanssa aikaa vietä, niin mikäs siinä sitten. Itse en hyväksyisi tuollaista käytöstä mieheltäni, olisi hän sitten mistä kulttuurista tahansa. Minulle on tärkeintä parisuhteessa olla onnellinen, enkä voisi olla onnellinen parisuhteessa, jossa mieheni viettää mieluummin aikaa kavereidensa kuin minun kanssa. Tulee myös mieleen että vaikka olet sanonut miehellesi asiasta, ja hän silti on mieluummin kavereidensa seurassa kuin sinun, ettei hän välitä tai arvosta sinua mitenkään. Kannattaisi ottaa asia kunnolla esille ja sanoa että jos ei asiat muutu, lähdet. Jos reaktio on välinpitämätön, hän ei ilmeisemmin sinusta mitään välitä.
      Omalle miehelleni ei ainakaan kavereiden mielipiteillä ym. ole merkitystä, vaan minä olen hänelle tärkein.

      • oman maan tavat vs. usko

        Sanoisin että asiaan ei liity se että mies on muslimi vaan enemmän hänen kotimaansa kulttuuri ja tavat. Karseeta yleistämistä... muslimeja on miljoonia ja elävät hyvin erilaisissa maissa ja kulttuureissa ja heidän uskonsa syvyys myös vaihtelee, aivan kuin kristityilläkin.


      • yussuf al-islam
        oman maan tavat vs. usko kirjoitti:

        Sanoisin että asiaan ei liity se että mies on muslimi vaan enemmän hänen kotimaansa kulttuuri ja tavat. Karseeta yleistämistä... muslimeja on miljoonia ja elävät hyvin erilaisissa maissa ja kulttuureissa ja heidän uskonsa syvyys myös vaihtelee, aivan kuin kristityilläkin.

        Ei, kyllä etnomuslimit ovat kaikki samasta muotista..


    • onnellinen1

      En osaa sanoa,että voisiko liittyä kulttuuriin,koska mieheni on arabi ja me käymme joka paikassa yhdessä.Hän on niin aina halunnut.Miksi roikkua tyypissä,joka ei halua selvästikkään olla kanssasi.

    • onnellinen3

      mun somalimieheni ei vastaa yhtään niitä ennakkoluuloja, joita alussa oli minulla paljonkin. en ole tavannut yhtä tasapainoista, rauhallista ja kilttiä miestä kuin hän.on yllättänyt minut ja ennakkoluuloni täysin. ihmiset on ihmisiä tai eivät, kulttuurista riippumatta.

      • Tyydass

        Kirjoitusvirheistä päätellen vakka on kantensa valinnut.


    • Ukko ulkona illat

      Se on totta että suomalaiselta mieheltä en olisi koskaan sietänyt pitkiksi kehittyviä iltoja. Viime yönäkin mies ei tullut kotiin, soitin kolmen aikaan ja sanoi olevansa juomassa kaverinsa kanssa. Ei hän ole menoistaan ilmoittanut. Kävin hänet hakemassa ja vein kaverinsakin kotiin.

      En toki voi sanoa että liittomme on tällä hetkellä hyvä. Hän jaksaa aina sanoa miten on aikuinen mies ja tekee mitä haluaa. Turha on yrittää selittää, että avioliitossa ei voi tehdä mitä haluaa, koska siinä on kaksi osapuolta. Turhaa ajanhukkaa marmattaa asiasta.

      Toinen ihminen on mikä on, ja jokaiselle tulee eteen tilanne että pitää päättää voiko sietää toista vai ei. Aika monet maanmiehet ovat eronneet heti kun tulee ongelmia. Niin tämäkin kaveri minulle kertoi eilen autossa, oli erottu vaimon kanssa vaikka 2 lasta. Sanoin hänelle että pitäisi yrittää enemmän. Hän tyypilliseen tapaan syytti erosta vaimoa ja vaimon perhettä. Kertoi tehneensä kaiken ja totesi että parempi tuska kerran kuin aina vähän kerrallaan. Mietin hiljaa mielessäni että parisuhde joka on avioerovalmis, ei tunne enää tuskaa koska ero on ainoa vaihtoehto.
      Antoi varmasti hyviä vinkkejä miehellenikin, miten helpompaa on erota kuin kuunnella vaimon narinaa.

      Olen huomannut sellaisenkin ominaispiirteen että muslimimiehet herkästi syyttävät naista ja vaimoa kaikista ongelmista. Ongelmia on, mutta kun se vaimo tuo ne esiin puheissaan, sehän se ongelma vasta on.

      Mieti voitko luopua osasta itseäsi, ja onko se sen arvoista. Minä aina haaveilin miehestä joka haluaisi viettää kanssani aikaa. En sellaista saanut. Ehkä mekin siirrymme avioerotilastoja kaunistamaan, ei siksi että haluaisin mutta jos toisella ei ole parisuhdetaitoja, ei halua kasvaa suhteessa ja haluaa mennä niinkuin hänestä tuntuu, niin vähän siinä on enää tehtävissä.

      Ero pitäisi kuitenkin ansaita, eikä olla aina se ilmeinen vaihtoehto.

      • 231312231

        "Se on totta että suomalaiselta mieheltä en olisi koskaan sietänyt pitkiksi kehittyviä iltoja. "

        Kummallista. Miksi eri standardit?


      • tulevaisuus näyttää

        Meille on tulossa ensimmäinen yhteinen lapsi. En tiedä, muuttaako se mitään. En sinänsä usko, että lapsen tulo ainakaan helpottaa parisuhdetta tai sinänsä edes sido miestä kotiin. Mutta toisaalta mietin, voisiko mies kasvaa lapsen tullessa. Kun hän kasvaa isäksi niin voisiko hän samalla kehittyä kumppanina ja perheenpäänä. Meillä juuri raskaus on saanut aikaan myllerrystä ja avioeromietteitä miehen taholta. Neuvolassa ajateltiin, että kyse saattaa olla miehen lapsuuden hylkäämiskokemuksista, joita lapsen tulo aktivoi. Uskon, että olemme kuitenkin pääsemässä sen vaikeimman yli (toivottavasti) ja tällä tarkoitan raskauden ensimmäistä kolmannesta, joka on itselleni todella vaikea. Nyt kun olen päässyt sen vaikeimman raskausväsymyksen yli, niin yritän olla huomaavaisempi ja huomioonottavampi miestäkin kohtaan. Totuus on, että kyllä minäkin haaveilin sellaisesta miehestä, jonka kanssa vietetään aikaa ja todella ollaan perhe. Ei se niin mennyt, ehkä ei ollut tarkoitettu. Ehkä tämä on sitten kasvun paikka minullekin. Avioeroa en haluaisi. Mutta en tiedä, minkälaisia ohjeita mieheni saa maanmiehiltään, joiden kanssa viettää kuitenkin lopupjen lopuksi suurimman osan ajastaan.


      • koska...
        231312231 kirjoitti:

        "Se on totta että suomalaiselta mieheltä en olisi koskaan sietänyt pitkiksi kehittyviä iltoja. "

        Kummallista. Miksi eri standardit?

        Minä voin vastata tähän. Se johtuu siitä, että normaalijärkisen suomalaisen miehen kanssa voi yleensä keskustella ja kompromisseerata. Mutta arabimiehen kanssa se on enempi ota tai jätä -periaatteella. Puhuminen on tosi vaikeaa. Jos minulla on jotain mielessä ja mies huomaa sen, hän sanoo, että kerro mikä mieltäsi painaa, en minä suutu. Mutta olenpa kantapään kautta oppinut, että jos tottelee hänen kehotustaan kertoa, mikä mieltä painaa, niin hän suuttuu, vaikka juuri olisi luvannut, ettei suutu. Ja sitten seuraavaksi se on se avioero...Eli olen oppinut vähitellen olemaan enempi hiljaa ja jos mies sanoo, että kerropa, mikä mieltäsi painaa, niin parasta se on vaan sanoa, että eipä mikään...


      • tasa-arvoinen
        koska... kirjoitti:

        Minä voin vastata tähän. Se johtuu siitä, että normaalijärkisen suomalaisen miehen kanssa voi yleensä keskustella ja kompromisseerata. Mutta arabimiehen kanssa se on enempi ota tai jätä -periaatteella. Puhuminen on tosi vaikeaa. Jos minulla on jotain mielessä ja mies huomaa sen, hän sanoo, että kerro mikä mieltäsi painaa, en minä suutu. Mutta olenpa kantapään kautta oppinut, että jos tottelee hänen kehotustaan kertoa, mikä mieltä painaa, niin hän suuttuu, vaikka juuri olisi luvannut, ettei suutu. Ja sitten seuraavaksi se on se avioero...Eli olen oppinut vähitellen olemaan enempi hiljaa ja jos mies sanoo, että kerropa, mikä mieltäsi painaa, niin parasta se on vaan sanoa, että eipä mikään...

        Eli alistus suhde. Eihän tuossa ole mitään tasa-arvoa. Teistäkin moni ottanut entisestä huonosta suhteesta yhden eteen ja kolme takaisin. Sääliksi käy.


      • Luottamus hukassa
        tulevaisuus näyttää kirjoitti:

        Meille on tulossa ensimmäinen yhteinen lapsi. En tiedä, muuttaako se mitään. En sinänsä usko, että lapsen tulo ainakaan helpottaa parisuhdetta tai sinänsä edes sido miestä kotiin. Mutta toisaalta mietin, voisiko mies kasvaa lapsen tullessa. Kun hän kasvaa isäksi niin voisiko hän samalla kehittyä kumppanina ja perheenpäänä. Meillä juuri raskaus on saanut aikaan myllerrystä ja avioeromietteitä miehen taholta. Neuvolassa ajateltiin, että kyse saattaa olla miehen lapsuuden hylkäämiskokemuksista, joita lapsen tulo aktivoi. Uskon, että olemme kuitenkin pääsemässä sen vaikeimman yli (toivottavasti) ja tällä tarkoitan raskauden ensimmäistä kolmannesta, joka on itselleni todella vaikea. Nyt kun olen päässyt sen vaikeimman raskausväsymyksen yli, niin yritän olla huomaavaisempi ja huomioonottavampi miestäkin kohtaan. Totuus on, että kyllä minäkin haaveilin sellaisesta miehestä, jonka kanssa vietetään aikaa ja todella ollaan perhe. Ei se niin mennyt, ehkä ei ollut tarkoitettu. Ehkä tämä on sitten kasvun paikka minullekin. Avioeroa en haluaisi. Mutta en tiedä, minkälaisia ohjeita mieheni saa maanmiehiltään, joiden kanssa viettää kuitenkin lopupjen lopuksi suurimman osan ajastaan.

        Aika jännä juttu. Minulla kävi trefreillä täällä yksi muslimi. Klo 17 tuli ja hirveä kiire tuli kotiin klo 20.30. Tuntui, että vaimon luo. Tuntuu, että näillä muslimeilla pelit aina käynnissä. Millon minnekin pitää syöksyä treffeiltä ja hirveesti naisia kännykässä. En luota enää ja välttelen jatkossa.


      • tulevaisuus näyttää
        Luottamus hukassa kirjoitti:

        Aika jännä juttu. Minulla kävi trefreillä täällä yksi muslimi. Klo 17 tuli ja hirveä kiire tuli kotiin klo 20.30. Tuntui, että vaimon luo. Tuntuu, että näillä muslimeilla pelit aina käynnissä. Millon minnekin pitää syöksyä treffeiltä ja hirveesti naisia kännykässä. En luota enää ja välttelen jatkossa.

        Juuri tuohon aikaan on mieheni poissa. Kuten tälläkin hetkellä. Kuulostaa surulliselta. Toivon hartaasti, että mieheni ei tee noin. Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia tietää, missä hän liikkuu tai onko hänellä naisia.


      • Ukko ulkona illat
        231312231 kirjoitti:

        "Se on totta että suomalaiselta mieheltä en olisi koskaan sietänyt pitkiksi kehittyviä iltoja. "

        Kummallista. Miksi eri standardit?

        No on sen suomalaisenkin miehen kanssa pitänyt jostain tinkiä. Ex-mieheni joka oli suomalainen oli ehdoton harrastuksissaan, vaikka olisi ollut yhteinen tärkeä menokin. Ihan samaa pas*aa, eri paketissa.

        Sitäpaitsi meillä onkin eroprosessi meneillään, kun miestä ei kiinnosta ajanvietto vaimon kanssa. Mitä lukemaasi et ymmärtänyt?


      • tulevaisuus näyttää
        tulevaisuus näyttää kirjoitti:

        Juuri tuohon aikaan on mieheni poissa. Kuten tälläkin hetkellä. Kuulostaa surulliselta. Toivon hartaasti, että mieheni ei tee noin. Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia tietää, missä hän liikkuu tai onko hänellä naisia.

        Onko mitään keinoa tietää, jos mies käykin treffeillä eikä vaan viattomasti kahvilassa maanmiesten kanssa?


    • todistaja

      Aidot uskovaiset muslimit eivät juo alkoholia eikä harrasta avioliiton ulkopuolisia suhteita.Katsos jumala näkee kaiken.En puhu tekopyhistä muslimeista joita on joka puolella maailmaa.Siinä teille iso ero.Meitäkin on monenlaisia luterilaisia uskovaisia ja ei uskovia jotka juo ja pahoinpitelee vaimoaan ja kaupan päälle vielä tapaa jurrissa.

      • Blah

        Aidot, uskovat muslimit myös uskovat, että vääräuskoisten naisten käyttäminen seksiin ei ole kiellettyä.


      • Käytöstavat

        Tässä olisikin suomalaisilla opittavaa. Islam kieltää alkoholin mutta hauskaakin voi olla ilman viinaa. Suomalainen juhlakulttuuri on mennyt siihen suuntaan että ryypätään ja sammutaan sohvalle. Jopa häissäkin pitää juottaa itsensä humalaan lasten nähden. Lähi-idässä juhlat ovat perhekeskeisiä tapahtumia joissa juodaan teetä, tanssitaan ja lauletaan. Arabimiehillä on herrasmiessännöt hallussa; naisille avataan ovi, kannetaan raskaat kauppakassit ja mies jopa laittaa takin naiselle päälle ravintolasta poistuessa. Arabimiehen tulee elättää perhe vaikka nainen kävisikin töissä (ja tienaisi enemmän) joten on hänen tehtävänsä maksaa kulut kuten ravintolalasku. Musliminainen saa taas käyttää rahansa mihin haluaa. Saan tuntea itseni naiseksi ja kuningattareksi kun mun ei tarvitse tehdään mitään fyysisesti raskaita hommia. En ymmärräkään mikä hinku joillain naisilla on miesten töihin kuten vaikkapa palomieheksi tai poliisiksi. Ei musliminaiset suostuisi sellaiseen.


    • hei9

      Muslimimies pitää huolta vaimostaan, aina, kohtelee häntä hyvin ilman mitään pakottamista tai väkivaltaa ja mies ei voi edes luoda katsetta toisiin naisiin, joka niin tekee hän ei ole oikea mies ja se on hänen uskontonsa vastaista. Samaa hän odottaa myös vaimolta.
      Jos siellä puhelimessa on paljon naisia kannattaa ukko heittää pihalle.

      • 231213123

        Aika vähiin jää islaminuskoisten miesten lukumäärä maailmassa, jos lasketaan vain nuo kriteerit täyttävät muslimimiehiksi.


      • tulevaisuus näyttää

        Tässä on ongelma. Minä en tiedä, kenelle/keille mieheni soittelee. Yleensä hän menee puhumaan toiseen huoneeseen tai parvekkeelle, jos joku soittaa ja soittanee itse yleensä kun on menossa enkä minä ole kuuntelemassa. Soitettuja puheluita on kuitenkin runsaasti, sen näen laskutuksesta. Tämä on tosi ristiriitaista. Mies rakastaa? ja odotamme lasta. En tiedä, elänkö valheessa, ja se asia kalvaa minua.


      • Huono on ajankohta
        tulevaisuus näyttää kirjoitti:

        Tässä on ongelma. Minä en tiedä, kenelle/keille mieheni soittelee. Yleensä hän menee puhumaan toiseen huoneeseen tai parvekkeelle, jos joku soittaa ja soittanee itse yleensä kun on menossa enkä minä ole kuuntelemassa. Soitettuja puheluita on kuitenkin runsaasti, sen näen laskutuksesta. Tämä on tosi ristiriitaista. Mies rakastaa? ja odotamme lasta. En tiedä, elänkö valheessa, ja se asia kalvaa minua.

        Ei se lapsi mitään muuta. Miksi ihmeessä edes teet lapsen sellaisen miehen kanssa, joka ei edes vietä aikaa kanssasi? Mitä järkeä? Et kai ole niitä naisia, jotka luulevat että lapsi korjaa suuhteen? Ei korjaa.


      • miksiköhän
        tulevaisuus näyttää kirjoitti:

        Tässä on ongelma. Minä en tiedä, kenelle/keille mieheni soittelee. Yleensä hän menee puhumaan toiseen huoneeseen tai parvekkeelle, jos joku soittaa ja soittanee itse yleensä kun on menossa enkä minä ole kuuntelemassa. Soitettuja puheluita on kuitenkin runsaasti, sen näen laskutuksesta. Tämä on tosi ristiriitaista. Mies rakastaa? ja odotamme lasta. En tiedä, elänkö valheessa, ja se asia kalvaa minua.

        Aika outoa,että miehesi menee toiseen huoneeseen tai parvekkeelle puhumaan puhelut! Oma mieheni puhuu puheluita ihan samassa huoneessa. Vieläpä usein kertoo,että kuka soitti..


    • Voi elämä...

      Miksi ihmeessä naiset katselevat näitä ukkojaan, jotka eivät ole koskaan kotona, salailevat puhelunsa/nettailunsa/menonsa, eivätkä muutenkaan pidä naista muuta kuin patjana ja kokkina?

      Minunkin mieheni on muslimi, mutta ei hän roiku ulkona kavereiden kanssa tai piilottele puhelintaan/sivuhistoriaa netissä tms, koska hänellä EI OLE SALATTAVAA. Meillä on ihan normaali, tasapainoinen ja hyvä parisuhde.

      Ei noiden muslimien tai ylipäätään ulkomaisten miesten kanssa ole pakko loputtomiin olla, jos suhde ei tunnu hyvältä eikä mies ole sellainen kuin toivoi! Luuletteko että ne tuosta muuttuvat?

    • 10 v. yhdessä

      Minun mies viettää myös paljon aikaa kavereidensa kanssa. Mutta yleensä käy joka ilta ulkona ja on siellä about pari tuntia, minusta se on vain hyvä asia.
      Minulla on itselläni harrastuksia, ja olisi kamalaa jos hän istuisi illat kotona minua odottamassa. Alussa kun hän tuli Suomeen niin ekat vuodet oli vaikeita koska niitä tuttuja eikä kavereita ollut.
      Mutta muutaman vuoden päästä hän tutustui maanmiehiinsä ja alkoi selvästi viihtymään paremmin. Eli ohjeeni on sinulle : hanki harrastuksia, elämä pelkän miehen ympärillä on tylsää.

      • ofpdso

        "Mutta muutaman vuoden päästä hän tutustui maanmiehiinsä "

        Tämä osa on aina se surullinen osa tarinaa, suomalaisiin on niin vaikeaa tutustua plus ovat rasisteja. Olisin halunnut suomalaisia kavereita miehelle. Ei se vaan mene niin. Omat maanmiehet on joskus "ystävinä" vihollistakin karmeampia, toivovat toisille pahaa ja palvovat rahaa.


      • rasistejamuuallaenempi

        On helpompi löytää suomalainen ei-rasisti kuin "maanmies" ei-rasisti.

        Kuten itse sanoit: "Omat maanmiehet on joskus "ystävinä" vihollistakin karmeampia".

        Itsellä näistä "maanmiehistä" on henkilökohtaisia kokemuksia ystäväni kautta. Hän ei omille maanmiehilleen tarkemmin kertonut omasta elämästään oikein mitään, koska kaikki ne viattomat kysymykset ("missä olet töissä", "missä asut") kyseltiin pelkästään siksi, että haluttiin tietää paljonko tienaa, mikä elintaso, jne. Pelkkää kateutta ja rasismia toisiaan kohtaan. Ne oman kotimaan yhteiskuntaluokat ja niistä juontavat luokkajaot tuotiin omaan ystäväpiiriin tänne Suomeen.


    • hjklölk

      Minun mieheni on sanonut suoraan minulle, että hän saa ja hänen kuuluukin käyttää vääräuskoisia omien himojensa ja halujensa tyydyttämiseen.

      Myös rahaa saa ja kuuluukin huijata vääräuskoisilta hänen mielestään, se ei kuulemaa ole väärin.

      Ja hän on myös kiukkuinen minulle siitä, että sisareni eivät anna hänelle edes osia palkkarahoistaan hoidettavaksi ja isälle ja äidilleni siitä etteivät osta hänen perheelleen taloa kotimaastaan. Hänen molemmat veljensä saavat kaikki tuet ja heillä on ilmaiset asunnot jotka on vuokrattu pimeästi eteenpäin ja itse he asuvat tyttöystäviensä luona

    • Viesti

      Oletko kuullut sanontaa: Kulttuurissa kulttuurin tavalla.

    • Varaäiti

      Suren kovasti anoppina menettämäämme vävyä, joka on muslimi.
      Emme ole tienneet heidän erilleen muuttamisestaan jo parin kolmen yhdessäolo vuoden jälkeen.
      Niin mukava ja huomaavainen ihminen oli.

      • Tyydass

        Minä olen taas nauranut mahani saatanan kipeäksi kun olen lukenut tätä ketjua.
        Että pitää olla suominaisella hyväuskoinen hölmö :D
        Noh, kaiken paskan on kyllä ansainnut ihan omaa typeryyttään.


    • fgjfghdfhdfhdf

      aloittajalle: osta kellokytkin joka keittää kahvit vamiiksi kun miehesi on kotona ja juota se pannullinen sille mokkakorvalle sitä kahvia niin eipä ainakaan ole tekosyy lähteä kahville, tosiasiassa sillä on ringissä pari kolme naista ja sinä edustat vain sillanpääasemaa eli oleskelulupaa. sittten kun saatte sen kielteisen päätöksen alkaa taas kotona oleminen maistumaan
      oletkos koskaan seurannut mihin se pikkupoikien persraiskari oikein menee?
      seuraa sitä ensi viikola ja älä unohda kertoa asiasta täällä

    • wfewgweg

      Kotimaassa muu käytös olisi epänormaalia. Tämä on niin perusasia että google 10 sekunttia ennen suhdetta olisi riittänyt. Paljonko naisia näet muslimimaissa kahviloissa? Kysy mitä miehesi/paikalliset miehet sanovat heistä...Oliko se tukholma göteborg vai malmö kun naiset yritivät kahviloihin ilman miesseuraa :D

    • Vuosiyhdessa

      Minä tiesin tämän asian kun aloin seurustelemaan irakilaisen arabin kanssa. Emme asu yhdessä koska emme halua vielä ja yhdessä ei asuta ilman avioliittoa. Itse en miestä tarvitse vierelleni joka hetki. Olemme asiasta puhuneet ja hän on luonteeltaan hyvin kiltti ja itsekin tietää että joskus voi sanoa ei myös kavereille jotka mitäkin palvelusta ovat kiitettävästi pyytämässä. Itsekin välillä siihen väsyy ettei ns olla rauhassa kotona kun koko ajan on joku tuolla kylään. Joo kyllä olis joskus kivaan viettää aikaa enemmänkin yhdessä mutta vietämme aikaa toki yhdessäkin ja se aika on kyllä todellista laatuaikaa. Jos joskus yhteen muutamme niin tiedän ettei tilanne muuksi muutu. Mutta minulla on oma elämä myös ja omat ystävät ym. Lapsia en voi saada joten sitäkään en sitten vielä tiedä sopiiko se hänelle vai ei. Jos ei niin ei. Erossa olemme olleet muutaman kuukauden ihan muista syistä ja hän halusi palata yhteen. Voisin veikata että yleensä nämä monikulttuuriset liitot kariutui siihen että oletetaan että mies pysyy kotona miten nainen haluaa ja näinhän se ei mene monessakaan Pohjoismaiden ulkopuolisissa maissa.
      Se mitä häneltä saan ja miksi häntä jopa rakastan on hänen äärettömän kiltti ja ystävällinen luonne. Kyllä hän minultakin "lupia" kysyy että voiko mennä. En ala aikuisen ihmisen menoja rajoittamaan. Itsepä tietää mitä tekee. Hänellä on jo pysyvä oleskelulupa eli ei ole sen takia kanssani.

      • Kuiskaajarajalta

        Et tietenkään voi saada lapsia. Olet vanha maho lehmä.


    • pinklinssit

      Ei ollut ullatus. Tiesit leikkiin lähtiessäsi.

    • eretyui

      avaatko hiaman enemmän tuota erossa muusta syystä juttuasi hieman haiskahtaa

    • säälivä

      lähipiirissä muslimiksi kääntynyt nainen jolla "aviomies" näin kutsuu toisen naisen miestä! mies on kurdi! -no, syntyi lapsi! lapsen ikä kuukausi!- kas kummaa miehellä onkin samoin muslimiksi kääntynyt nainen jolla myös vauva! ?--asuvat samalla asuinalueella!? mies kulkee molempien luona!-- ei käy töissä! niin on muslimi ! en voi ymmärtää muslimien elämän tyyliä vaikka kuinka yrittäisin! törkeää.todella järkyttävää! voiku joku ymmärtää?--en iki päivänä hyväksy tätä! sääliksi käy!

    • sivullinen

      siskon tytär kääntyi muslimi uskoon ja tapasi muslimi miehen! puhuu aviomiehestä ,ovat vain suullisesti sopineet niin!??-mies asuu toisen naisen kanssa mutta viettää joka toisen yön "aviovaimojen"luona vuorotellen !!onko tämä islamin uskossa sallittua?? lapsi molempien naisten kanssa!-nyt on paljastunut että on mies on narsistisen persoonallisuuden omaava henkilö!-voi hyvä luoja ! hänellä ongelmia mutta kaikki ongelmat johtuu muista vaan ei hänestä! vaimo turvakodissa lapsen kanssa tai pakomatkalla ystävien luona!--mies tarvitsisi itselleen apua mutta ei kelpaa!--pelolla seuraa mitä vielä tapahtuu! aika näyttää!niin surullista!

    • wewewe

      kuulostaa ihan oikealta musimilta näin sen kuuluukin mennä vai mitä muuta luulit
      hyvä että silmänne aukeaa myös näin omakohtaisestikin

    • ererererer
      • Raaka_-_Watson

        Jokainen muslimien patja on ansainnut tuon ja enemmänkin


    • esrty

      oli ooikein lykännyt ruuvimeisselin pilluunkin ja vauhdilla
      saikohan akka nopeen etnisen orkun

    • Mistajohtuu

      Tuolla aikaisemmin keskustelija kirjoitti: ”arabikulttuureissa on paljon ihmissuhteiden kannalta vaurioituneita miehiä, koska he ovat kasvaneet perheissä, jossa isä on koko ajan poissaoleva (saattaa käydä perheessä hyvinkin harvakseltaan) ja äiti on ehkä ollut liian dominoiva.”

      Tästä kysymys. Minkä takia isä on voinut olla poissa oleva ja käydä perheessä harvoin? Onko syynä useat vaimot ja useat perheet, niin aika ei ole riittänyt vai jotkut muut syyt?

      • Vapaampiislamissa

        Lasten kasvattaminen kuuluu naisille. Koti on musliminaisen valtakuntaa jossa miehellä ei ole sananvaltaa. Mies käy töissä ja tuo leivän pöytään. Nyt kun oon itsekin töissä niin saan käyttää palkkani mihin haluan. Mies vastaa perheen ja naisen elättämisestä. Mä oon kuitenkin se joka ohjaa isompia lapsiaan paremmille teille.


      • Vapaampieiislamissa

        Jäi epäselväksi mikä tässä kuviossa on islamissa vapaampaa kuin ei-islamissa. Jotain jäi sanomatta tai kirjoittamatta. Islamissa naisella ei ole omaa valtakuntaa missään.


      • Vapaampiislamissa
        Vapaampieiislamissa kirjoitti:

        Jäi epäselväksi mikä tässä kuviossa on islamissa vapaampaa kuin ei-islamissa. Jotain jäi sanomatta tai kirjoittamatta. Islamissa naisella ei ole omaa valtakuntaa missään.

        No siinä että mies voi perseraiskata kenet tahansa perheessä, minut tai lapset. Onneksi sillä on mikropenis niin ei tule suuria vahinkoja.


      • Älävalehteleislamista
        Vapaampieiislamissa kirjoitti:

        Jäi epäselväksi mikä tässä kuviossa on islamissa vapaampaa kuin ei-islamissa. Jotain jäi sanomatta tai kirjoittamatta. Islamissa naisella ei ole omaa valtakuntaa missään.

        Et viitsisi puhua paskaa. Arabimiehet pitävät naisiaan prinsessoina, joita hemmotellaan. Todellisuudessa nainen sanelee kotona ja kääntää sitä päätä.


    • rggggg

      käytännössähän asia menee niin että luita ei saa rikkoa akalta mutta lyödä saa
      oliko kukaan muslimin kanssa aiossa oleva kertoa rehellisesti miten se seksielämä suujuu ja annatko persereikää omasta halusta vai pakosta

      • Vapaampiislamissa

        Ei muslimit mitään kysele. Kakkoseen ajetaan kun siltä tuntuu


      • eiköhävetä

        persujen homopoika taas vauhdissa.


    • 5yoipoiuytr
    • Anonyymi

      Ei ole normaali

    • Anonyymi

      Ongelmat syntyvät näissä moku suhteissa siitä, koska ei tiedä tai ei ymmärretä että missään muussa maassa kuin ehkä Suomi, Ruotsi, Norja mies kököttää kotona hoitamassa lapsia ja siivoamassa ja tekemässä ruokaa.
      Minun mieheni viihtyy myös kodin ulkopuolella ja on myös viikonloppuja pois. Aina keskustelee asiasta ja jos on sopinut kanssani jotain kieltäytyy kaveririennoista. Minulle on täysin selvää, että mies ei tule hyväksymään kieltojani. Tiedän ettei hän kännää ja mene baariin kavereineen, mitä arvostan. Arvostan sitä, että meillä ei riidellä viinasta eikä viikonlopun viihdemenoista. Minä saan myös mennä jos koen tarvitsevani.
      Mies tekee myös kotitöitä ja ruokaa.
      Se kaikki hyvä mitä häneltä saan kovaa monin verroin sen että kyllä hän lähes päivittäin tapaa myös ystäviään. Olen sen verran itsenäinen ja kotona viihtyvä, että sallin hänen elää omanlaistaan elämää niin hänkin antaa minun elää.
      Teemme myös asioita yhdessä.
      Mitä ihmettä te kuvittelette elämän lähi-idän miehen kanssa olevan?
      Eri kastinsa on sitten ne jotka ovat ansioituneet pelkästään oleskelulupa mielessä. Omallani oli jo kun menimme yhteen. Enkä koe olevani mitenkään alistettu. Mieheni aina sanoi, että jokaiselle on oma aikansa, perheelle, minulle, työlle, harrastuksille ja kavereille. Ja minä olen niistä tärkein.

    • Anonyymi

      Miks kukaan kirjoittaisi mitään todellista tällaisiin trollimagneettiketjuihin? En itse kirjottaisi sanaakaan.

    • Anonyymi

      Onko kusetuksen tuntu, pidä hyvänäsi ja nauti, mutta älä huuda yhteiskuntaa apuun.

    • Anonyymi

      Oliko se jehova vai hellu?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe