Qashqai-Subaru xv-Hyundai xi35 automaattina

mietin vielä

moi
olena vaihtamassa autoani johonkin yllä mainituista
-onko kommenteja mikä näistä olisi fiksuin ostaa tai mitä ei missään nimessä?

9

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki käteen
    • Olisiko naiselle ok?

Kävin ajamassa, mutta monella tapaa lelun oloinen. Kuvissa ihan ok, mutta kolmiulotteisena sekä sisältä, että ulkoa liikaa yritystä ja ulokkeita omaan makuun. Sinällään potentialia ihan hyvään autoon, mutta en itse valinnut.

• tilastonikkari5

suosittelen , että vältät nissanin ostoa, se ruostuu näistä helpoiten.

• 9+8

S-Cross.

Edullisin ja tyylikkäin, erityisesti sisätilojen osalta.
      Näistä ehkä möys kaikista laadukkain neliveto.

Mutta lopulta valintasi on sinun.

• varokaaa
    • Entäpäsoo

Ei taida todistaa kysymyksesi paljoakaan,10 vuoden takaisia testejä.

• SuitsavaiNisse

Qashqain ottaisin. Siitä on pitkät kokemukset ja suuret myyntimäärät. Ruosteenestokäsittely on keksitty jos autoa aikoo pitää mobiili-ikään. Itse massautin erimerkkisen ajopelin uutena ja ajoin yli 8 vuotta. Ei ollut ruostetta, mutta ei paljon painanut vaihtohyvityksessä. Nykyistä en massauta enkä pidä kahdeksaa vuotta.
      Automaattia seuraavaksi katselen, jos ei Qasqai nappaa niin harkitsen vakavasti Suzuki S-crossia.

• qwsa

Leikkimaastureita, mutta halpoja kuitenkin. Voihan noita kai lapsille harkita kun 18v täyttävät ?

• kallista lystiä

Hintalappuakin ostettavasaa autossa kannattaa katsoa! Kallein ei aina ole järkevin ostos, jos ei halvinkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      57
      2081
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1425
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1217
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1105
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      936
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      909
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      73
      795
    Aihe