moi
olena vaihtamassa autoani johonkin yllä mainituista
-onko kommenteja mikä näistä olisi fiksuin ostaa tai mitä ei missään nimessä?
Qashqai-Subaru xv-Hyundai xi35 automaattina
9
461
Vastaukset
- Järki käteen
Ainoa kommenttini on:
http://www.suzuki.fi/Mallisto/SX4SCross/Esittely.aspx - Olisiko naiselle ok?
Kävin ajamassa, mutta monella tapaa lelun oloinen. Kuvissa ihan ok, mutta kolmiulotteisena sekä sisältä, että ulkoa liikaa yritystä ja ulokkeita omaan makuun. Sinällään potentialia ihan hyvään autoon, mutta en itse valinnut.
- tilastonikkari5
suosittelen , että vältät nissanin ostoa, se ruostuu näistä helpoiten.
- 9+8
S-Cross.
Edullisin ja tyylikkäin, erityisesti sisätilojen osalta.
Näistä ehkä möys kaikista laadukkain neliveto.
Mutta lopulta valintasi on sinun. - varokaaa
huom, mikähän se tämänkin tilaston viimeisenä on?
http://www.hs.fi/autot/a1305633166341 - Entäpäsoo
Ei taida todistaa kysymyksesi paljoakaan,10 vuoden takaisia testejä.
- SuitsavaiNisse
Qashqain ottaisin. Siitä on pitkät kokemukset ja suuret myyntimäärät. Ruosteenestokäsittely on keksitty jos autoa aikoo pitää mobiili-ikään. Itse massautin erimerkkisen ajopelin uutena ja ajoin yli 8 vuotta. Ei ollut ruostetta, mutta ei paljon painanut vaihtohyvityksessä. Nykyistä en massauta enkä pidä kahdeksaa vuotta.
Automaattia seuraavaksi katselen, jos ei Qasqai nappaa niin harkitsen vakavasti Suzuki S-crossia. - qwsa
Leikkimaastureita, mutta halpoja kuitenkin. Voihan noita kai lapsille harkita kun 18v täyttävät ?
- kallista lystiä
Hintalappuakin ostettavasaa autossa kannattaa katsoa! Kallein ei aina ole järkevin ostos, jos ei halvinkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk572081Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901425Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681217- 1151105
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍73795