nainen ei anna enää aamulla?

en jaksaa enää....

Onko normaalia, että kun tyttö lähtee yhden yön juttuun kännissä mukaan, niin hän ei anna enää aamulla? Vain muutamia kertoja olen saanut vielä aamullakin. Olinko vain niin huono sängyssä vai oliko penikseni liian pieni :/? Ainakaan tyttöystävät eivät ole aiemmin valittaneet seksistä, mutta onhan munani ohut kodka sillä on vain 11, 5 cm ympärysmittaa erektiossa ja pituuttakin vain 15-16 cm. En harrastaisi edes yhden yön juttuja, mutta muuksi en taida naisille edes kelvata ikävä kyllä :(.

30

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lerppis71

      Jaa, paha sanoo, kun itel ko. tapauksis pano tapahtuu aina vasta aamulla, kun yöllä oon niin kännis, et eihän se silloin seiso. Ei se kyl seiso aina aamullakaan, mut joskus niinkin käy.....

    • uön kuningatar

      Koskaan ei takuulla ole sovittu ravintolasta jatkoille mentäessä että se on 1 tai 2 max. :D Monilla on aaamulla krapula ja oksettaa..ei tee mieli seksiä..Ja saatttaa olla vähän katumusta kun poikkaveri koko yön yriäänyt kännyyn soitella..eli moraalien krapula myös. Yhden yön jutut on yhden yön juttuja eikä siinä ajatella parisuhdetta eikä aamupanpja..Kotia vaan ja äkkiä!

      • u5665n5r4

        Kyllä kai useimmat yhden yön jutut kuitenkin tapahtuvat kahden sinkun välillä...


      • ei pulmunen
        u5665n5r4 kirjoitti:

        Kyllä kai useimmat yhden yön jutut kuitenkin tapahtuvat kahden sinkun välillä...

        Ja höpsis..että muka vaan sinkut harrastaa yhden yön juttuja :=) Kyllä ne varatutkin niitä harrastaa mutta ei ne jää sänkyihin makoilemaan vaan katoaa ennen kuin grillit menee kiinni.(hyvä selitys-grillissä jonossa aamu6)


      • kokeillut itsekin
        ei pulmunen kirjoitti:

        Ja höpsis..että muka vaan sinkut harrastaa yhden yön juttuja :=) Kyllä ne varatutkin niitä harrastaa mutta ei ne jää sänkyihin makoilemaan vaan katoaa ennen kuin grillit menee kiinni.(hyvä selitys-grillissä jonossa aamu6)

        Luitko tuon u5665n5r4:n kirjoituksen? Siellä on sana useimmat! Tietenkin varatutkin harrastavat yhden illan juttuja, mutta minäkin olen aivan varma, että USEIMMAT niistä tapahtuvat kahden sinkun välillä.


      • muistan sun nimen
        ei pulmunen kirjoitti:

        Ja höpsis..että muka vaan sinkut harrastaa yhden yön juttuja :=) Kyllä ne varatutkin niitä harrastaa mutta ei ne jää sänkyihin makoilemaan vaan katoaa ennen kuin grillit menee kiinni.(hyvä selitys-grillissä jonossa aamu6)

        No juuri vappuna kaverin kanssa spekuloin yhtä viime syksyn yhden yön juttua, että tais olla varattu, kun naikkonen halus ihan väkisin ja uhkaili samalla, että jos panet niin toista kertaa et saa. Yhden yön hoidot jää yhteen yöhön. Sen verran oli kuuma misu, että riskillä sanoin panevani mieluummin sata kertaa myöhemmin. Se raahas lopulta mut väkisin makuuhuoneen puolelle, aivan jumalaista seksiä pieni hetki (ainakin mun mielestä, enkä muista, että olis koskaan ennen tai jälkeen kukaan nainen ottanut sellaisella antaumuksella ja huokauksella vastaan) ja yhtäkkiä se sanoi, että nyt saa riittää, hyppäs ylös ja lähti kotiin. Taisi katumus iskeä noin kello viisi.

        Olin antanut numeroni aiemmin illalla. Nainen soitteli ja viestitteli jonkun hetken, mutta kun se uudellentapaaminen ei niin millään järjestynyt, niin vihelsin pelleilyn poikki.

        Ja miksi tämä on jäänyt mieleen? Koska se molemminpuolin aistittu kipinä oli jotain ihan käsittämätöntä... ja päädyin vetämään käteen.


    • Toteamus_vaan

      En osaa sanoa kuin omasta puolestani: minulla tekee ainakin aamulla mieli, joskus enemmän kuin illalla. Ja siihen toiseen asiaan: Hieman pienen puoleinen ja lyhyen läntähän tuo naperosi on.

      • en jaksa enää...

        fak olenko jo totaalisen menetetty tapaus :/? Olen ymmärtänyt, että keskimitta on suomessa se 14 cm?


      • Usko_jo
        en jaksa enää... kirjoitti:

        fak olenko jo totaalisen menetetty tapaus :/? Olen ymmärtänyt, että keskimitta on suomessa se 14 cm?

        Olet


      • Tyttö
        en jaksa enää... kirjoitti:

        fak olenko jo totaalisen menetetty tapaus :/? Olen ymmärtänyt, että keskimitta on suomessa se 14 cm?

        Älä nyt hulluja puhu... ei se pituus niin tärkee oo ja sitä paitsi sulhan on jo ihan ok... omalla poikaystäväl oli vieläkin paljon pienempi :P


      • ihan sopiva
        en jaksa enää... kirjoitti:

        fak olenko jo totaalisen menetetty tapaus :/? Olen ymmärtänyt, että keskimitta on suomessa se 14 cm?

        Ei minua ainakaan kokosi haittaisi, mutta yhden yön juttuihin en lähtisi kertaakaan. Ensin pitää olla tunnesuhde ja sitten vasta seksi. Mahdollisen pienuuden voi korvata muilla avuilla eikä isokaan muna auta yhtään, jos mies muuten on ääliö tai vastenmielinen


    • täti 34v

      Hitot se mikään pieni ole!
      Ihan OK keskikokoa,on niitä pieniäkin olemassa ja kundit pärjää niilläkin,
      kun ovat opetelleet käyttään sitä oikein. Nainen sit kyllä arvostaa hyväilyjä, et jos aijot vakisuhdetta niin niin pidä tyttöä hyvänä.
      Tiedoksi kans se et miehet haluu krapulassa- naiset ei!
      Voi joku ihan armosta suoda sulle, mut halut siihen on :(( krapulassa!

      • Lissu 42 vee

        Kuka on sanonut ettei naiset halua krapulaseksiä. Ainkin minä haluan ja PALJON. Känniseksiä en taas halua lainkaan. Kyllä seksi on parasta selvin päin kun kaikki aistit ovat kontrollissa:-) No krapulassahan ei välttämättä ole kaiki aistit ihan kondisessa mutta halut ovat sitä luokkaa että pois alta. Kun on oikein kunnon krapula niin minulla ainakin tulee sellainen tarve että minua pitäisi alistaa (rangaistuksesksi alkoholin juomisesta) oikein kunnolla. En tarkoita kipua mutta henkisesti mua saisi alistaa ihan mielin määrin. Haaveeena on että mut olisi sidottu ja sitten 4-5 miestä tyydyttäisi itsensä minuun välittämättä siitä nautinko mä vai en. Kaikki reijät olisi käytössä niin yhdessä kuinerikseen. Mielummin vielä jossain paikassa jossa joku tai jotkut pääsisivät näkemään (esim julkinen paikka tai sitten kerrostalon ikkunan edessä missä verhot vedetty syrjään että kaikki näkee) miten tällainen krapulaa poteva nainen saisi sitä mitä ansaitasee rangaistuksesksi juomisestaan. Normaalisti en halua mitään tällaista alistusta mutta krapulassa himot nousee 10 potenssiin. Eli sumam summarum kyllä meitä naisiakin panettaa krapulassa.


    • heidi

      Itse olen niitä naisia joka rakastaa aamu seksiä, jopa krapula aamuina tekee mieli. Ja melkeen voisin sanoa että krapula aamuina tekee vielä kauheemmin mieli. Eli oon ainakin niitä naisia jolle se aamu seksi käy koska vaan =) Sä oot vaan valitettavasti tavannut vääriä naisia =) Ja mitä tuohon sun munan kokoon tulee, niin suht normaalihan tuo on. Pituus on mun mielestä ainakin just sopiva =)

      • mnjuhbgfed

        Krapulas haluttaa enemmän, koska kännis testosteronitaso laskee ja humalan haihtues testot alkaa palailla ennalleen


      • jyhtbrgfed

        Ei toi ap:n kalu mikään suht normaali ole, vaan ihan selvästi keskivertoa pitempi. Ei hätää, jos paksuuskin on kohdillaan.


    • Eisinkku

      Haluan aamupanon ennen kotia menoa :)
      Aina

    • juoppo julttio

      Juota sille kimulille alkoholia heti aamuyöstä, niin sitten aamulla on kova meno päällä.

    • kiirehtijä n

      No ei tietenkään anna.Katumus painaa ja kotiin miehen tai perheen luo kiirus. Eläkä edes yritä.

    • näin on

      ite ainakin aamulla mielummin panen.. ei se yöllä onnistu ku kummatkin ihan humalssa

    • ..............

      Aamulla sydän jyskyttää ja vapisuttaa, ei todellakaan ole hehkeä olo ja vielä jos on tosi kirkasta, niin kääk, äkkiä kotiin. Iltapäivästä tekee yleensä mieli seksiä, kun on jo syönyt,ottanut buranaa, käynyt suihkussa jne.

      • meisselitNe

        Kun oon aamupalle laittanut kova, paksun 18senttisen lautaselle niin kaikille kelvannut aamupalaksi!!


    • ............

      Että köntsää lautaselle :O

      • €€€

        Kyllä sieltä on kiire likaisista lakanoista krapulaisen miehen vierestä jo siistiin sinkkukotiin ja omaan suihkuun. Miehillä on yleensä vielä kamalat vessatkin ja aamiaisetkin on tasoa: annan sinulle armosta hän jogurtin.


    • juulia-36

      aamupano on just paras... illalla tahtoo mennä vähän ihmettelyksi ja suorittamiseksi

    • äksä

      Usein olen päässyt aamulla panemaan, kun ilalla ei ole joskus kunnolla tullut erektio ja en ole saanut kalua sisään, mutta aamulla sitten seisoo kunnolla ja pitkään. Tai ei olla saatu kortsua päälle.

    • fdfdfdffdfdd

      Olet rupsahtanut jo sen verran, ettet aamulla enää kiinnosta naista, kun alkoholihuurut on väistyneet.

    • jojobaa

      Tuolla joku jo vinkkas, eli taitaa tytöillä olla morkkis koko yöstä. Hävettää ja nolottaa, olokin kun huoralla. Eli siis ajattelevat että se oli virhe. Eivät ehkä uskalla panna selvästä päästä "vieraan" miehen kanssa.

    • mies arvaa

      Joko morkkis tai huono pano.

    • runkrunk1

      Kyl mä panen vielä aamullakin parit mällinlennot,vaik yöllä oisikin jo pantu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      104
      2067
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1593
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1122
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1040
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      949
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      867
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      804
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      753
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      663
    Aihe