B*Long-pidennysten laatu

kultakutri

Heips,

Onkos kukaan hetkeen tilannut b*long pidennyksiä tai laitattanut niitä parturissa? Hairiumista löytyy myös STAR LOCKS-tuotteet kuluttajille. Siksi tätä kyselen, koska viime kertaiset kokemukset kyseisistä hiuksista ovat erittäin huonot. Aikasemmin käytin B*long nauhahiusta vuosien ajan ja olin tyytyväinen takkuuntumattomaan remy hiukseen ja värikartalta löytyi itselleni sopiva 60# sävyn platina.

Tilasin kyseiset pidennykset taas tuttuun tapaani vuosi sitten, mutta tuote oli kaikkea muuta kun aikaisemmin. Kahden viikon jälkeen hiukset räjähtivät käsiin ja takkupallo piti irrottaa takaraivosta oitis. IDhair korvasi kyllä pidennykset uusiin, mutta lopputulos oli sama... Alkaa käymään vähiin nämä hyvät paikat joista pidennyksiä tilata... Onko muilla siis lähiajoilta kokemuksia b*longista tai star locksista? :)

8

6184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b*long

Sama täällä! en tilaa b*long:ilta enää koskaan, kun hiukset menivät aina takkuun ja olivat todella huono laatuiset. En ole tilannut sieltä vähäänaikaan.
      Suosittelen kokeilemaan jotain toista merkkiä :)

• Anonyymi

SAMA KOKEMUS. HURJAT TAKKUKASAT

• kultakutri

Okeii, no eipä hyvältä kuulosta, jos sullaki kävi samallatavalla. Mitä ihmettä ne on oikee menny tekemää, kun vuodessa taso laski huippu hyvästä täyteen pa****** !!

Oon tässä nyt käytellyt rabuzelin tukkaa, mutta ei tää samalle tasolle yllä ku b*long hyvinä aikoinaan... Platinum sävyäkään ei saa sellaisenaan rabuzelista vaa pitää säätää vaahtosävyjen kanssa, eikä lopputulos ole kuitenkaan täysin oikea... hohhoijaa... Ootkos itse mistä tilannu nyt?

• b*long

Ihmettelin sitä samaa... :(
      Itse olen tilannut myös rapunzelista ja hiustenpidennystukusta. Ei ole tullut muita vastaan mistä tilata. Aikoinaan tilasin myös dreamhairilta, mutta hinta ja laatu eivät kohdanneet ollenkaan.

• Kimpi

Olen kokeillut itse ja tehnyt asiakkaille liikkeessä. Tidella huono laatu, monta kertaa on täytynyt tehdä reklamaatio.

• Anonyymi

KAUHEAT !!

• kultakutri

Dreamhairin tukka oli kans ihan täysi fiasko ja ne ei palauttanu rahojakaa vaa korvas tukan samanlaisella muovitukalla, kun mikä se ensimmäinenki oli ... Heinilästäki tuli huono tukka ja niiden reklamaatiokäsittely on jotain aivan kamalaa... Parturikampaaja kaveri kertoi ihan samaa :(

Kinnusen simply naturalista oon kuullu vaan hyvää, mutta hinta on korkee ja tukkaa vähän nauhassa.. sieltä ei myöskää saa kun vain 45cm pituutta ja värikartta on suppea vaaleissa sävyissä... Mitäs kimpi suosittelee ? :)

• Anonyymi

AIVAN järkyttävät , takkua-takkua, omat hiukset katkeilee kii nityksedtä kun harjattava tosi kovaa ! Hiukset pesty ja hoidettu pidennyksiin tarkoitettu aineilla !! Epäilen jopa onko nämä synteettiset ?? Kampaajalle annoin palautetta mutta osoittivat kenen on hiukset !! Maksoin 600e ja( hiukset 300e) huh huh aiemmin ollut slaavilaiset jotka upeat !Nämä aivan. Hirveen takkupesät , nyt ollut 1kk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1309
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1095
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      945
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      42
      889
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      63
      741
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      739
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      726
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      94
      672
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      666
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      645
    Aihe