Ex halusi takaisin, kun aloin haluta samaa hän jänisti?

entiedämitäteen

Erosta muutama kuukausi aikaa. Tämä herra otti yhteyttä useita kertoja ennen kuin halusin hänelle puhua. Ero ei todellakaan ollut helppo enkä edelleenkään ole päässyt yli. No, mies sitten sanoi rakastavansa minua yhä ja haluavansa minut takaisin. Sitten tapasimme ja kun nostin kissan pöydälle, hän sanoo ettei voi sittenkään ottaa minua takaisin koska on muuttamassa pois?! Hän todellakin tiesi muutostaan jo aikaisemmin mutta ei sanonut mitään.. Olen vihainen mutta silti ikävöin häntä.. Olin jo melkein pääsemässä yli kunnes typeränä menin vastaamaan hänen yhteydenottoihin.. Mitä helvettiä tämä mies oikeen haluaa?! Edelleenkin yrittää ottaa yhteyttä ja vastaan aina vain ihan lyhyesti jos vastaan.

7

753

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkhhbgj

Erotilanteissa ihmisten tunteet menee vuoristorataa ja käytöstä ei voi järjellä selittää. Yhdessä hetkessä kun ollaan erossa unohdetaan kaikki negatiiviset asiat ja sitten palataan yhteen ja huomataan, että miksi sitä erottiin ja tätä Sirkusta voi kestää kauan,

• aapee

Tilanne todella rasittaa minua itseäni. En jotenkin osaa olla eksän kanssa vain kaveri kun en ole todellakaan päässyt yli ja aina kun tuntuu että alkaa helpottaa, tämä eksä ottaa yhteyttä.

• älä vastaa enää

no nyt vain keräät sitä rasitukset ja vitutuksen tunnetta, oikeastaan eksäsi tekee sinulle palveluksen koska tuollainen paska kohtelu on vain perseestä, hän haluaa tietää vieläkö tuolla joku välittää hänestä nyyh....

• aptaas

Aiemmin kun en vastannut, hän alkoi haukkua minua. Jotenkin sain vain semmoinen fiiliksen että vika todellakin on minussa.

Kiitos vastauksista ja toivottavasti saan vielä lisää vastauksia..

• selvä juttu

"Mitä helvettiä tämä mies oikeen haluaa?! "

pillua.

• tuttu

ihan hyvy kysymys

• etkö tosiaan tiedä?

"Mitä helvettiä tämä mies oikeen haluaa?!"

Panna sinua. Ei muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe