Mjyysikkimakuja

Käväsin tuolla Viihdeosiossa, niin tulipa mieleen kysellä teiltä, että minkälaista musaa te kuuntelette ?
Mä itse tykkään niin monesta ja monenlaisesta, että menis viikko luetella. :)

No tän vois mainita, että jo pikkulikasta asti olen tykänny Demis Roussosin musiikista. Se asia ei ole muuttunut miksikään täs vuosien varrella, vaikka olen jo vanhempi kurppa.

53

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p.z.n

      Mulle tuo tykkäämäsi nimi ei sano yhtään mitään. Ehkäpä voisin tunnistaa, jos kuulisin jonkun sen biiseistä. Itse tykkään iskelmistä, diskomusasta, popista ja jonkinlaisesta rokista.

      Jos nyt voisin mainita laulajia, kenen musiikkia en voi sietää, niin esimerkkeinä vaikkapa Jippu, Chisu, Irina, Anna Puu..

      • Laittaisin linkin, jos olisin sen oppinut...;)) Tolla Demisillä on esim. sellanen biisi ku FOREVER AND EVER. Tää laulu on just se, mitä erityisesti kuuntelin pikkulikkana salaa peiton alla. Kasetti ku oli siskon. :))

        Toi Jippu Irina ja Anna Puu on munkin mielestä sellasia, joista en erityisemmin pidä. Chisulla on joitaki kivoja lauluja. :)


      • mii-su kirjoitti:

        Laittaisin linkin, jos olisin sen oppinut...;)) Tolla Demisillä on esim. sellanen biisi ku FOREVER AND EVER. Tää laulu on just se, mitä erityisesti kuuntelin pikkulikkana salaa peiton alla. Kasetti ku oli siskon. :))

        Toi Jippu Irina ja Anna Puu on munkin mielestä sellasia, joista en erityisemmin pidä. Chisulla on joitaki kivoja lauluja. :)

        Minä tykkään Chisun musiikista, hänen erikoinen laulutyylinsä on niin raivostuttavan hyvä. Myöd kappaleiden sovitukset hakevat vertaistaan :) Chisu on varmaan niitä laulajia josta tykkää tai jota inhoaa, välinpitämättömiä lienee harvemmassa.


      • TaikisN kirjoitti:

        Minä tykkään Chisun musiikista, hänen erikoinen laulutyylinsä on niin raivostuttavan hyvä. Myöd kappaleiden sovitukset hakevat vertaistaan :) Chisu on varmaan niitä laulajia josta tykkää tai jota inhoaa, välinpitämättömiä lienee harvemmassa.

        Laulu -Mun koti ei oo täällä- oli yks sellanen, joka kyllä osu ja uppos. Hänellä on kyllä niin nätti ääni.


      • mii-su kirjoitti:

        Laulu -Mun koti ei oo täällä- oli yks sellanen, joka kyllä osu ja uppos. Hänellä on kyllä niin nätti ääni.

        Tämä Chisun kappale on aivan hirvittävän koskettava, kertoo minun mielestä nuorten ihmisten tuskasta, nykymaailmanmenon hätähuudosta.

        http://www.youtube.com/watch?v=jOsW6BHzrD8


      • örhönen
        mii-su kirjoitti:

        Laittaisin linkin, jos olisin sen oppinut...;)) Tolla Demisillä on esim. sellanen biisi ku FOREVER AND EVER. Tää laulu on just se, mitä erityisesti kuuntelin pikkulikkana salaa peiton alla. Kasetti ku oli siskon. :))

        Toi Jippu Irina ja Anna Puu on munkin mielestä sellasia, joista en erityisemmin pidä. Chisulla on joitaki kivoja lauluja. :)

        Nyt tuntuu raskaan vedätyksen ääni, mii-su. :D
        Olet niin nokkelan oloinen ettet voi olla osaamatta linkittää.


      • TaikisN kirjoitti:

        Tämä Chisun kappale on aivan hirvittävän koskettava, kertoo minun mielestä nuorten ihmisten tuskasta, nykymaailmanmenon hätähuudosta.

        http://www.youtube.com/watch?v=jOsW6BHzrD8

        Tuosta laulusta oon kans aina tykänny. Ihana toi video, ku lopussa istuu siinä sen vanhan miehen vieressä. :)


      • örhönen kirjoitti:

        Nyt tuntuu raskaan vedätyksen ääni, mii-su. :D
        Olet niin nokkelan oloinen ettet voi olla osaamatta linkittää.

        Eii...ihan oikeesti, mä en osaa laittaa noita linkkejä. Mulle on opetettu se monta kertaa, mutta eipä se vaaan onnistu. :) Oikeestaan ihan nolo juttu. :P

        Kokeilen, jos onnistun...


      • mii-su kirjoitti:

        Eii...ihan oikeesti, mä en osaa laittaa noita linkkejä. Mulle on opetettu se monta kertaa, mutta eipä se vaaan onnistu. :) Oikeestaan ihan nolo juttu. :P

        Kokeilen, jos onnistun...

        http://youtu.be/F3vCB3YBMUo


      • mii-su kirjoitti:

        http://youtu.be/F3vCB3YBMUo

        HERRANJESTAS!!!!!!!!!!! SE TULI TÄNNE!!!!!!! Vitsi..mä oon niiiin fiksu....:))))))))))))))))))


      • mii-su kirjoitti:

        HERRANJESTAS!!!!!!!!!!! SE TULI TÄNNE!!!!!!! Vitsi..mä oon niiiin fiksu....:))))))))))))))))))

        Nonnii !!! Oot nörtimpi kun uskoitkaan :D


      • TaikisN kirjoitti:

        Nonnii !!! Oot nörtimpi kun uskoitkaan :D

        Mä en tajua, että miten tuolla Youtubessa oli nyt paljon helpompi toi homma.. Tarvinnu muuta ku kopioida ja liittää..En ole kyl ennen huomannu tota juttua. Jos joskus olen jotain laittanut ,niin olen aina tarvinnu poitsun apua. :)

        Terv. Onnellinen "nörtti".. :))


    • vasso-Q

      Musiikkimakuni on laaja ja huono. Eiku laidasta laitaan kuuntelen kun sille päälle satun. Radio ei ole enää juuri koskaan enää päällä, joten nykymusiikista en mitään tiedä jos ei satu olemaan joku aivan suuri hitti kysessä. Oopperaan on hurahtanut, mutta senkin haluan nähdä mieluummin kuin vain kuulla. Onneksi nykyään pääse leffateatteriin katsomaan Metropolitanin esityksi. Niissä on täysin kylmät-väreet-fiilis.

      Mutta tänään olen rakastunut. Sattumalta löysin tuubista videon jossa 5-vee Santtu laulaa Tauskin kanssa duettoa. Olen täysin Santun lumoissa. Menee se Tauskikin siinä rinnalla, vaikka hän eikä musiikkinsa ole erityisen sydäntäni lähellä. Katso ja ihastu!

      http://www.youtube.com/watch?v=nB6H852mg8A

      • Olipa niiiin sulonen pikkumies!! :)) Veti niin tosissaan tuota laulua!


      • Ihana :))


    • Minulle taas Demis Roussos kertoo paljonkin, nimimerkillä toinen vanha kurppa ;)

      Oma musiikkimakuni on muuttunut iän myötä. Nuorempana tykkäsin Alice Cooperista, Jimi Hendrixistä, Dadid Bowiesta,CCR:stä, Santanasta.... Suomalaisista Kirkasta, Dannysta, Hectorista, Karmasta....muunmuassa.

      Aikuistuessani pidin eniten suomalaisesta pop-ja iskelmämusiikista, Miljoonasateesta, Lea Lavenista, Tapani Kansasta, Epuista jne.

      Nyt alan vähitellen kallistumaan nostalgisen musiikin puolelle, ja taitavien muusikoden esityksiin, jopa klassiseen musiikkiin. Yksi nykysuosikkini on hän :


      http://www.youtube.com/watch?v=D8XsOCZQeio&feature=share

      • Tuohan olikin tosi tuttu toi Kurjet. :)

        Vähän mua hymyilyttii, ku kirjoitit että olet kallistumassa nostalgisen musan puolelle. Meneeköhän se niin, että kun tulee tiettyyn ikään, niin sitä tulee kaihoisammaksi..Mä olen itsessäni huomannu sellasta.


    • örhönen
      • Tuo laulu on mulle erityisen rakas. Samoin kuin Johanna Kurkelan -Sun särkyä anna mä en-. Tuli kuunneltua noita, kun isä sairastui ja kuoli vajaa kolme kuukautta sitten..


      • mii-su kirjoitti:

        Tuo laulu on mulle erityisen rakas. Samoin kuin Johanna Kurkelan -Sun särkyä anna mä en-. Tuli kuunneltua noita, kun isä sairastui ja kuoli vajaa kolme kuukautta sitten..

        http://youtu.be/W379rP-rzDU tässä...


      • mii-su kirjoitti:

        Tuo laulu on mulle erityisen rakas. Samoin kuin Johanna Kurkelan -Sun särkyä anna mä en-. Tuli kuunneltua noita, kun isä sairastui ja kuoli vajaa kolme kuukautta sitten..

        Voi mii-su, osanottoni.


      • p.z.n
        mii-su kirjoitti:

        Tuo laulu on mulle erityisen rakas. Samoin kuin Johanna Kurkelan -Sun särkyä anna mä en-. Tuli kuunneltua noita, kun isä sairastui ja kuoli vajaa kolme kuukautta sitten..

        Syvä osanotto.


      • örhönen
        mii-su kirjoitti:

        Tuo laulu on mulle erityisen rakas. Samoin kuin Johanna Kurkelan -Sun särkyä anna mä en-. Tuli kuunneltua noita, kun isä sairastui ja kuoli vajaa kolme kuukautta sitten..

        mii-su
        "Muistot tuovat lohdutuksen"
        myötätunnolla: örhönen


      • örhönen kirjoitti:

        mii-su
        "Muistot tuovat lohdutuksen"
        myötätunnolla: örhönen

        Kiitos teille kaikille. Saitte mulla ihan tipan simmuun.


    • Musiikin suhteen olen lähes kaikki ruokainen klassisesta kantriin ja hevistä maailmanmusiikkiin. Näytteenä Santanan Black Magic Woman- mukana myös silmänruokaa! :)

      http://www.youtube.com/watch?v=HDLLXUaqZxg

      • Tuota musaa vois kuunnella aina silloin, kun menee väsähtäneenä iltapäivähuilille. Oli niin lepposaa. :)

        Olipas tolla likalla notkeet lanteet. Mietin tossa ku kattelin, että vieläköhän omakin lantio noin heiluis..Sit oli vaan myönnettävä, että miksi se nyt heiluis, ku eihän se ole heilunu koskaan. :P



      • Ja sitten suomipoppi, rokki , no Santana on tietty ollut jo ihan nuoresta yks suosikkeja.
        Menee kyllä maku niin laidalta toiselle vaikka viime ajat on ollutkin melko instrumentaalista, se on mielikuvitusta ruokkivaa jos ei ole sanoja.
        Laitetaan tähän nyt Irwinin yks mistä tykkään eri paljon:

        http://www.youtube.com/watch?v=lLjW6W-AFo4


    • Tosi upeita musajuttuja laitoit Tulisilla. :))

      Sanokaas nyt, että oliko tossa Kitaro-Matsuri musassa panhuilua? Ihan selvästi kuulu panhuilu, mut eipä näkyny ollenkaan missään, vaikka yritin tiirata. Mä oon aina rakastanu sitä soitinta.

      Toi Irwin on mun suosikki ollu iänpäivät. Olispa saanu olla viel laulelemassa täällä meille.

      • tiutautilhi

        Tuon kokoisella kosketinsoitinpatteristolla soittaa vaikka haitaria.
        Niissähän on kaikki mahdolliset vempeleet mukana, ei tarvita enää koko orkesteria, sinfonianiaankaan. Pienemmälläkin saa aikaan vaikka mitä.

        Tämän julkisti täysin ummikko.:D


      • tiutautilhi kirjoitti:

        Tuon kokoisella kosketinsoitinpatteristolla soittaa vaikka haitaria.
        Niissähän on kaikki mahdolliset vempeleet mukana, ei tarvita enää koko orkesteria, sinfonianiaankaan. Pienemmälläkin saa aikaan vaikka mitä.

        Tämän julkisti täysin ummikko.:D

        Ai, että se ei sit ollutkaan ihka oikeeta...tai olihan se musaa, mut ei aitoa. :P No, hieno musaesitys se oli joku tapauksessa.


      • Pan flöte



    • p.z.n
      • Kateellinen en oo, mutta....

        Yäk.


      • vasso-Q

        En Cheekin musiikista tykkää, mutta kyllä se on komee!


      • Cheekissä on monta hyvää asiaa..Ääni ja se, että sitä on niiii kiva kattoa. Kyllä sitä tämmösen keski-ikäsen pumppu jyllää nopeempaan tahtiin, ku tuota herkkua ihailee. ;)

        Aah..oispa viel nuori ja nätti, nii lähtisin jahtaamaan..


    • linkslonks

      Oisit niitannut Keekin vaan tuonne tarinapuolelle.
      Laulaa hän ei osaa nuotin vertaa, niiiiii.........

      • linkslonks taas

        Jos vielä jotain...
        Odottelen tulevaa aikaa, jolloin Keek tekee Sarasvuot ja alkaa saarnata räpillä.
        Tietty Vuittonin puvussa höyhenineen.


      • kaskas
        linkslonks taas kirjoitti:

        Jos vielä jotain...
        Odottelen tulevaa aikaa, jolloin Keek tekee Sarasvuot ja alkaa saarnata räpillä.
        Tietty Vuittonin puvussa höyhenineen.

        Menihän Vuittonin kassi mukana viikon leirillekin. Se oli vain sitä elämää.:D


    • Adria ejk
      • Jotenki mä oon aina luullu, et tollasissa konserteisssa ihmiset istuu hiljaa ja arvokkaasti, mut tuollahan oli ihan kunnon meininki. :)


      • k-mikko

    • on the road
      • Kantri puree aina. :)


    • Kyllä se tuolle Trance ja Dance -sektorille menee. Tosin muustakin konemusiikista löytää niitä helmiä.

      • Mulle ihan outoa juttua toi Trance,,..:)) Pystykkö laittaa jonkun musan tänne..
        Luin eka, et transua...sen oisin luullu tietäväni. :D


      • mii-su kirjoitti:

        Mulle ihan outoa juttua toi Trance,,..:)) Pystykkö laittaa jonkun musan tänne..
        Luin eka, et transua...sen oisin luullu tietäväni. :D

        YouTubesta voi Trance-sanalla haeskella.


      • strange.cyborg kirjoitti:

        YouTubesta voi Trance-sanalla haeskella.

        Olipas ne pitkiä kipaleita. Just sellasia mitä pitäis kuunnella keskittyneesti, ku haluaa unohtaa ulkopuolisen maailman....tällanen tuntemus mulle tuli. :)


      • mii-su kirjoitti:

        Olipas ne pitkiä kipaleita. Just sellasia mitä pitäis kuunnella keskittyneesti, ku haluaa unohtaa ulkopuolisen maailman....tällanen tuntemus mulle tuli. :)

        U.S.U.R.A. - Open Your Mind
        Plus muuyt USURAn

        Tosin Usura taitaa olla enemmän Dance-linjaa. Darude koeta myös. Kyllä niitä löytyy :)

        Trance 2 Dance on myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe