Onko kokemuksia Triptylistä? Uni -ja mielialalääkkeenä, Minulla sitä menee 50 mg illalla.
Triptyl
6
154
Vastaukset
- jhfdg
Loistava uni lääke sekä hermosärky lääke ainut miinus tulee siitä että minulla se kohotti pulssia aika paljon.
- Ok vaihtoehto
Mulla auttoi kovaan pitkäjaksoiseen kipuun, kipupoliklinikalla määrättiin. Suu vaan kuivui kovasti ja lopulta piti lopettaa, kun en aamuisin uskaltanut lähteä autolla ajamaan. Väsyttävä vaikutus oli aikas pitkä. Mutta toimii tosi hyvin, kivut vähenee ja tosiaankin uni tulee.
- paska lääke
Kamala lääke.
10mg enkä herännyt 24 tuntiin ja sitten taas uusi pilleri.
Kipuihin ei auttanut lainkaan.
Suu oli kuin santapaperia.
Ja mielenterveysongelmat ei johdu lääkkeen puutteesta.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm - Ok vaihtoehto
Suun kuivuminen lääkärin mukaan vähenee lääkettä pidempään käyttäessä, minulla tilanne ei helpottanut. Täytyy tämän useimmille tuoda helpotusta, kun kipupolin lääkäri sitä heti suositteli. Ja nimim. "paska lääke" sun annos oli niin pieni, ettei se kipuihin vielä vaikutakaan, väsyttää vaan.
- paska selkä.
Itselläni murtui selästä nikama joka aiheutti helvetillisen säryn ja jo 30mg auttoi todella hyvin. Ja okei väsytti, mutta se ei paljoa haitannut ku ei pystyny muuta tekemään kun makaamaan. Suun kuivumista triptyl ei aiheuttanut läheskään niin paljon kun sirdalud.
- 100µg
paska selkä. kirjoitti:
Itselläni murtui selästä nikama joka aiheutti helvetillisen säryn ja jo 30mg auttoi todella hyvin. Ja okei väsytti, mutta se ei paljoa haitannut ku ei pystyny muuta tekemään kun makaamaan. Suun kuivumista triptyl ei aiheuttanut läheskään niin paljon kun sirdalud.
Oisit syöny D-vitamiinia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo757920Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352094- 232050
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611635
- 181599