BPhair hiustenpidennys

kokemuksiakiitos

Hei! Kyselisin mielenkiinnosta että onko kellään muulla kokemusta täällä BPhair hiustenpidennyksestä? Itselläni oli kovat odotukset kyseistä pidennystä kohtaan mutta täytyy myöntää että olen tällä hetkellä hiukan pettynyt:( Ennen mulla on ollut B*longin sinettipidennystä,mutta nyt päätin kokeilla tätä kun kampaaja sitä suositteli. Nyt kuukauden jälkeen hius on alkanut katkeilemaan aivan älyttömästi (WC:n matto ihan täynnä hiuksia harjauksen jälkeen), sinetit irtoamaan, hius takkuuntuu helposti ja osa blondeista hiuksista muuttunut mustiksi, joka on täysi mysteeri mulle. Oon käyttänyt SexyHairin SilkySexyHair shampoota ja hoitoainetta. B*longin kanssa ei ollut mitään ongelmia ja kesti hyvin jopa kuusi kuukautta, mutta tämä tuntui menevän pilalle jo kuukauden jälkeen:(

28

9687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfasdffff

      Joo, ei oo lähellekään niin hyvä kuin mitä myyjätaho kehuu. alkuun näyttää ihan kohtuulliselta mutta ei kestä käytössä juuri ollenkaan.

    • Gamppari

      Kannattaisiko mennä ko. liikkeeseen tekemään reklamaatio eikä huudella täällä?

      • maijukka...

        No mitäs omatukka? Eiköhän sekin irtoile pikkuhiljaa kaljuksi tai ainakin harvene :/


      • Jin
        maijukka... kirjoitti:

        No mitäs omatukka? Eiköhän sekin irtoile pikkuhiljaa kaljuksi tai ainakin harvene :/

        No ei kuullosta yhtään BPhairilta! Minulla ollut jo 6 kk samat ja edelleen kuin uutta!
        Minulta nimenomaan kampaaja kielsi tuon tuotesarjan, ei sovi kyseiselle hiukselle!


      • sopimattomat pidennykset
        Jin kirjoitti:

        No ei kuullosta yhtään BPhairilta! Minulla ollut jo 6 kk samat ja edelleen kuin uutta!
        Minulta nimenomaan kampaaja kielsi tuon tuotesarjan, ei sovi kyseiselle hiukselle!

        itselleni ei ole koskaan sopineet minkäänlaiset hiusten pidennykset, koska ensinnäkin:

        1. Kaikki ovat väärän värisiä omille hiuksilleni.
        2. Näyttävät usein epäluonnollisilta.
        3. Maksavat liikaa.
        4. Epäluonnollisuus ei vain sovi minulle.


    • Tursake

      Itse kampaajana teen pidennykset BPhairilla. Loistava laatu, kotihoitoon suositellaan Orofluido tuotesarjaa.

      Kannattaa tehdä reklamointi liikkeeseen joka hiukset on sinulle laittanut. Mikäli OIKEASTI olet hoitanut pidennyksiä ohjeiden mukaan niin kyllä pitäisi olla vielä hyvässä kunnossa.

      Tehtailta lähtee tuhansia paketteja ja toisinaan jossakin saattaa olla huonoa laatua mukana. Tämä sitten takuttaa koko pidennyksen. Minulle on kerran käynyt näin että asiakkaan pidennys meni 3 viikossa aivan kamalaan kuntoon, vaikka hoidettiin oikein. Tilattiin uudet hiukset (veloituksetta) ja nämä olleet nyt 5kk ja vieläkin aivan kuin uudet!!!

      Tee reklamaatio kampaajallesi :)

      • Kampaaja-74

        BPhair on ollut kyllä parasta laatua mitä olen itselleni tai asiakkailleni koskaan käyttänyt. Reklamaatioita nolla vaikka teemme useat pidennykset viikossa ja nykyään emme enää tilaakaan liikkeisiimme hiuksia muualta.


    • hennanii

      Sexy Hairin tuotteet eivät sovi BPhairin hiuksille. Jälleenmyyjältä ihan tämä tieto. :)

    • khhkkv

      Minulla takussa. Käytössä heidän omat tuotteet.joten ihmettelen

    • khgkd

      Ekat tilaamani kesti yli vuoden. Toiset takussa jo parin kuukauden jälkeen kauheeta kuivaa hamppuu

      • Hjklmm

        Olen käyttänyt pidennyksiä kymmenen vuotta, kun minulla on niin surkee tukka. Kokeillut kaikki merkit, nyt laitoin 6 viikkoo sitten femell pidennyksen. Nää tuntuu hyviltä ja oli edullisemmatkin... Tuntuu, ett laitan jatkossakin


    • Opfx

      Itsellä aluksi vaikutti hius hyvältä, n.3 viikon jälkeen hirveä takkupesä joka katkeili aivan tolkuttomasti, joka paikassa hiuksenpätkää jonka huomasi nopeasti koko hiusmääräärässä lyhenemisenä. Reklamaation tein itse suoraan Bp:lle. Asialle ei tehty mitään ja sanottiin että ikinä ei heidän hiuksistaan ole tullut reklamaatioita. En voi suositella.

    • Anonyymi

      Itsellä oli vaaleat Multiway-pidennykset, jotka kiinnitettiin teipeillä. Ensimmäinen viikko-kaksi meni ihan ok, sen jälkeen hius alkoi takkuuntua ja koko ajan sai olla harjaamassa. Tästäkin huolimatta huopaantui lähestulkoon heti niin, että hiusta pystyi pitämään lähinnä vain letillä. Reklamaatiomahdollisuutta ei kuulemma ollut, koska en tilannut hiusten yhteydessä BP:n omia hiustenhoitotuotteita. Tuotteet olivat minulla kuitenkin käytössä, sillä sain ne ale-myynnin yhteydessä toisesta liikkeestä halvemmalla. Oman kokemukseni perusteella en siis voi suositella BP:n hiuksia. Olivat ensimmäiset pidennykseni, joten muista ei ole kokemuksia. Tilaukseen tosin lähti juuri Blongin hiukset, joten saa nähdä miten niiden kanssa menee...

    • Anonyymi

      Ei valitettavasti ole laatu sitä, mitä ne väittää. Ja aika järkkyä, että väittävät ettei muka heidän hiuksista tule reklamaatioita, täyttä puppua. Kertoo aika paljon yrityksestä....

    • Anonyymi

      Hahah eilen kävi hauska juttu ku tilasin www.optiikka.net hampaidenvalkasut ja laitoin sänkyy mennessä hampaidenvalkasu liuskat ja mitäs muutakaan ku nukahdin ja ylähampaist oli valunu alas ne vahingossa :D Noo aamul oli sitte alahampaat ihan vitivalkoset ja ylähampaat näytti ihan keltasilta:DD Koulussa vähä hävetti mut onneks sain ne sitte tasotettua seuraavana yönä ja tuli sairaan hyvät

    • Anonyymi

      Todella huono kokemus itselläni jälleen bp hiuksista. Bp:n omilla aineilla hoidettu, hius 4 viikon päästä katkeaa ja joka paikka täynnä mustaa karvanpätkää. Id hair ja slaavit , ainakin mustassa palvelleet vuosia, ei ole enää mitään syytä vaihtaa. Bp maksoi julmetusti laatuun nähden, reklamaatio ohitettiin.

    • Anonyymi

      Bp-hairin hiusten laatu on laskenut ihan hirveästi, alkuun olivat heittämällä parasta hiusta jota oon ikinä kokeillut, mutta nykyään laatu on samaa kuin muissakin kiinahiuksissa. Firman omistaja suhtautuu reklamaatioihin todella törkeällä tavalla, vihjailee asiakkaan itse pilanneen hiukset, ja kieltäytyy korvaamasta koska ei ole käytetty heidän omia aineitaan. Muuten kiva, mutta ne heidän shampoot ja hoitoaineet on ihan yhtä huonoja kuin ne nykyiset pidennyksetkin, eivätkä edesauta hiusten hyvänä pysymistä millään tavoin. Jos mainitset käyttäneesi pisarankaan jotain muun sarjan tuotetta niin syy on kuulemma siinä. Otin yhteyttä kuluttajansuojaan jossa sanottiin ettei maahantuoja voi vaatia että vain heidän aineitaan käytetään hiusten hoitoon, jolloin muuttui tällä bp-hairin yrittäjällä ääni kellossa ja sain rahani takaisin.

      • Anonyymi

        Voinpa myös sanoa tässä oman kokemuksen myös. Ite kahesti ostanu heiltä tukkaa JA niihin tarvittavat tökötit niin voin sanoa että laatu on aikamoista shittiä siihen nähden että hiukset maksoi n 250e.. kuukauden käytön jälkeen oli karheat ja takkuuntui. Ei auttanut yhtään mikään enkä tehnyt virhettä hiustenhoidossa. Aluksi olivat ihanat hiukset n pari viikkoa ja sitten meni paskaksi . En voi sanoa että tosissaan suosittelisin ja näin on myös pari kampaajaa sanonut ettei laatu tod kohtaa hinnan kanssa ja muutenkaan ole niin hyvää kun tarina kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinpa myös sanoa tässä oman kokemuksen myös. Ite kahesti ostanu heiltä tukkaa JA niihin tarvittavat tökötit niin voin sanoa että laatu on aikamoista shittiä siihen nähden että hiukset maksoi n 250e.. kuukauden käytön jälkeen oli karheat ja takkuuntui. Ei auttanut yhtään mikään enkä tehnyt virhettä hiustenhoidossa. Aluksi olivat ihanat hiukset n pari viikkoa ja sitten meni paskaksi . En voi sanoa että tosissaan suosittelisin ja näin on myös pari kampaajaa sanonut ettei laatu tod kohtaa hinnan kanssa ja muutenkaan ole niin hyvää kun tarina kertoo.

        Kiinalaisilta ihmisiltä on saatu huonoja hiuksia, Intialaisen naisen hiukset parempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaisilta ihmisiltä on saatu huonoja hiuksia, Intialaisen naisen hiukset parempia.

        Intialaiset luovuttaa hiustaan, kun esim. perheessä on ollut kuolemaa, työttömyyttä jne huonoa onnea, jota toivotaan muuttuvan paremmaksi, kun uhrataan hiukset Hindu-jumalille.
        Kiinalaiset luovuttaa hiusta, kun on kuuma ja halutaan tukasta rahaa.
        Kumpi sitten on eettisempää?


    • Anonyymi

      Ostin ensimmäiset bp slaavi hiukset 60cm ja voin sanoa etten oo kokenut näin karua pettymystä vielä ikinä pidennys hiusten kanssa. Luulin että alku karheutta joten hoidin ja hoidin, en tajunnut reklamoida tarpeeksi nopeasti niin he eivät tehneet asialle mitään. Itkua tuherrettu monet illat kun miettinyt että meni 800e kankkulan kaivoon. Suihkun jälkeen aina pakko suoristaa ja jos oon ulkona hiuksen kanssa vaikka kävelemässä tunnin kaks hius on jo ihan karhea ja pörröttää jonkun verran kun pääsen kotiin. Käytössä bp hairin oma tuotesarja kyseiselle hiukselle. Ihan karsea villasen näköinen paska. Jos jollakulla vinkkejä mikä pidennys oikeasti toimii eikä tarttis koko ajan olla raudalla hinkkaamassa, vinkkejä otetaan vastaan? Miltä brändiltä oot siis lähiaikoina saanut laadukasta hiusta? En tiedä vaikuttiko tuo korona-aika niin myös hiustenpidennysmarkkinoilla että saattavat myydä saantiongelmien takia vähän muuta hiusta kun mitä mainostavat? Vaikea kuvitella tän olevan sitä bp laatua jota vuosia sitten niin kehuttiin. Vielä bp slaavi hiusta muka jep

      • Anonyymi

        Mulla aivan samat kokemukset Bp.n tukasta tällä hetkellä( teipit )! Käsittämätöntä tää karheus ja pörröisyys ja takkuuntuvuus vaikka jokaikinen tuote mitä tähän käytän on BP.n omia tuotteita. Enkä juuri rautaa edes käytä. Ei tätä vain viitti edes auki pitää, takkuuntuu niin nopeaa. Ekan tukan reklamoin, se katkesi 2kk aikana n.15cm.. Kyllä, mutta sain uuden tukan kun reklamoin. Tää uus on ollut nyt tammikuusta lähtien, hommasin lisää tähän pituutta heinäkuussa. Sama karheus edelleen jatkuu ja on.. en olis uskonu itekkään että laatu on näin mennyt huonoksi! Itsellä on teipit olleet päässä vuosien 2011-2017 ajan, silloin oli id. Hairin premium tukkaa, eikä tämmöistä ongelmaa ollut... Palasin teippeihin 2021 elokuussa, ja ärsyttää tuon tuosta kun ei ole sellaista laadultaan mitä pitäisi olla.. :/


    • Anonyymi

      Bphairin laatu samaa luokkaa kiinahiuksen kanssa. Ei lähelläkään "premium slavic" laatua. pidennyshius todella ylihintaista ja laatu aivan kuraa. En voi suositella kenellekään, Bphairilta väitetään että slaavihius kuuluu olla karheaa ja pörhöistä? Ylimielinen omistaja jolla ei laisinkaan minkäänlaisia asiakaspalvelu taitoja, epäammattimainen tapa hoitaa asiat jos valittaa hiuksen laadusta ja huonokuntoisuudesta. Syyttää asiakkaita vääristä tuotteista ja kyselee tyhmiä. Pitää asiakkaita ihan aaseina. Olin heidän asiakas pitkään mutta en enään. En laita euroakaan enää koko yritykseen, olen kuullut monelta kampaajalta että eivät enää tilaa tätä hiusta asiakkailleen, koska laatu on kaikkea muuta mitä luvataan. Ja kun laadusta sanoo niin saa vain riesan itselleen omistajasta. Jos joku tietää laadukkaan slaavihius jälleenmyyjää suomessa niin ottaisin tiedon vastaan mielelläni itselleni, terveisin kosmetologi kenellä ollut hiustenpidennykset omassa päässä yli kymmenen vuotta

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan tuleeko heidän hiuksensa venäläiseltä tehtaalta? Siis se slaavilaatuinen? Mietityttää vaan tämän hetkinen maailmantilanne....

      • Anonyymi

        Paketeissa lukee takana made in russia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paketeissa lukee takana made in russia

        Kysyin tästä BPhairilta, heille on tullut aikoinaan pieni määrä hiusta Venäjältä, silloinkin lähinnä vain tosi pitkät hiukset. Muut Euroopasta muilta slaavialueilta.
        Yli vuotta ennen sodan alkua ovat lopettaneet myös tuon pitkän hiuksen tilaamisen Venäjältä.
        Mitä laatuun tulee niin se on parantunut valtavasti tämän vuoden aikana. Joskus koronan aikaan meillekin sattui liikkeeseen yhdelle asiakkaalle pörröisempi erä. T. Kampaaja


      • Anonyymi

        Ei tule. Joskus 3v sitten jo lopettivat venäjältä tilaamisen.


    • Anonyymi

      Mulla ollut nyt 1vuoden bphairin teippipidennykset. On hyvässä kunnossa. Bp omaa tuotesarjaa olen käyttänyt pesuissa ja huolto ammattilaisella. Omasta kokemuksesta voin suositella.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe