Mitä tehdä? ! tarvitsen apua!

neuvoton

Elikkäs tilanne on tämä olen seurustellut 1.5 vuotta ja riitelemme usein samast asiasta. vähän aikaa sitten eräs nainen haukku minut koulussa pystyyn ja kaikki muuttui minulla ei ollut sen jälkeen enää kavereita eikä kukaan puhunut kanssani koulussa. Se oli yhtä helvetti muutkin haukkuivat minua siitä päivästä lähtien.. Tämä nainen joka haukkui minut on poikaystäväni kaveri, poikaystäväni puolusti häntä tässä tilanteessa. ja en haluaisi että hän on sen naisen kaveri enää, koska en minäkään olisi sellaisen kaveri joka haukkuu poikakaveriani enkä varsinkaan puolustaisi häntä ! Eli mitä minun pitäisi tehdä ? pitäisikö sanua ettei hän saa olla naisen ystävä? vai jotain muuta? olen neuvoton..

3

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoton

      Lisään tähän vielä että poikaystäväni haluaa että käymme kyseisen naisen luona kahvilla säännöllisesti. ja että hän käy meidän luonamme.. mitä teen ?

      • höpinä

        No ei kai kukaan voi olettaa, että joku haluaisi mennä kahvittelemaan sellaisen ihmisen luokse, joka on julkisesti haukkunut häntä? Poikaystäväsi taitaa olla vähän hölmö. En tiedä minkä ikäisiä olette, mutta haiskahtaa nuoruuden kokemattomuudelta.

        Faktaa on kuitenkin se, että kukaan ei voi kieltää toista ihmistä tapaamasta jotain henkilöä. Jos poikaystäväsi haluaa tavata tätä naista, hän tapaa, et voi sille mitään. Joko sopeudut siihen tai et. Sinulla on ihan yhtälailla oikeus olla tapaamatta häntä, eikä kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Poikaystäväsi ei kuitenkaan minun mielestäni saa tuoda tätä naista kotiinne, mikäli asutte yhdessä. Muualla hän kuitenkin on vapaa tapaamaan häntä.

        Kielloista ja rajoitusyrityksistä seuraa vain katkeruutta, kuten kaikista asioista, joista toinen luopuu toisen ihmisen vaatimuksesta vasten tahtoaan. Ei ole yksinkertaisesti mahdollista hallita toista ihmistä. Ainakaan sellainen suhde ei ole onnellinen, jos joku sellaista yrittää.

        Elikkä minun mielipiteeni on, että poikaystäväsi on tehnyt kantansa selväksi tuossa asiassa. En tiedä tämän haukkumisen syytä, se voi olla mitä vaan, mutta itse joudut tekemään ratkaisusi. Jos ajattelen itseäni vastaavassa tilanteessa, se olisi ratkaisevaa suhteen jatkumisen kannalta, kuinka vakavasta asiasta on kyse.


    • voimahali

      Jos ette pääse sopuun asiassa, niin sitten ei auta kuin erota. Eipä ole kummoinen poikakaveri, joka ei tue omaa naistaan, vaan kääntyy häntä vastaan.

      Olisiko miehesi tämän toisen naisen vietävissä ja tarkoituksena oli alunperinkin saattaa teidät erilleen, että toinen nainen saisi hänet itselleen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe