Vaimoni kertoi minulle eilen, että viime perjantain pikkujouluillan jälkeen hänen mentyään naistyökaverinsa luokse nukkumaan, he harrastivat seksiä. Aloite tuli kuulema työkaverilta, joka on sinkku.
Kun vaimoni tuon kertoi, olin erittäin yllättynyt, mutta jostain syystä en tuntenut itseäni erityisen petetyksi. Pakko myöntää, että olin itseasiassa kiihottunut.
Vaimoni kertoi, että ei ollut edes paljon humalassa. Puolusti tekoaan kokeilunhalullaan ja sillä, että olin kerran leikilläni sanonut, että en laittaisi pahakseni, jos yllättäisin vaimoni sängystä naisen kanssa. Mutta en todellakaan uskonut, että hän otti sen todesta!
Seksiä meillä on vähintäänkin kerran viikossa, ja vaimoni saa ihan oikean orkun kanssani. Eli ei ole kaappilesbo.
Miten te miehet reagoisitte minun asemassani?
Kun vaimo "pettää" naisen kanssa?
24
4750
Vastaukset
- sallittuako ?? EI
Jättäisin hänet. Tiukka linja,kukaan muu ei mun naiseen koske. Ei edes muut naiset.
Pettäminen on pettäminen,en ymmärrä miten asia voi yhtäkkiä olla eri,ainoa eri asia tässä on ettei hänen sisällään ole ollut penistä.- kootta
Totta. Jos on suvaitsevainen erilailla seksuaalisesti suuntautuneita kohtaan, eli toisin sanoen kohtelee heteroja, homoja, bi-seksuaaleja jne tasaveroisina, tulisi pettämisessäkin pitää tiukkaa linjaa. Itse ole myös tällä linjalla: mikäli vaimoni pettäisi minua lesbon, heteron, bi-miehen tai bi-naisen kanssa, tuntisin itseni aina yhtä petetyksi.
- Nyrkki-Ismo
kootta kirjoitti:
Totta. Jos on suvaitsevainen erilailla seksuaalisesti suuntautuneita kohtaan, eli toisin sanoen kohtelee heteroja, homoja, bi-seksuaaleja jne tasaveroisina, tulisi pettämisessäkin pitää tiukkaa linjaa. Itse ole myös tällä linjalla: mikäli vaimoni pettäisi minua lesbon, heteron, bi-miehen tai bi-naisen kanssa, tuntisin itseni aina yhtä petetyksi.
Samaa mieltä.
Olipa kyseessä hetero tai homopettäminen, turpaan vaan kumpaakin petoksen osapuolta. Ainut ero on, että lesbo on todennäköisesti helpompi hakata kuin heteromiestä. - Anonyymi
kootta kirjoitti:
No on se siinä mielessä eri asia, ettei siitä ainakaan voi raskaaksi tulla...
- mek
Kohta saat sen toisenkin naisen ja vaimosi sänkyyn samaan aikaan ja sitten on ilo irti.
- tahtos mukaan
Moi, Anna vaan vaimosi nauttia naisen läheisyydestä ja seksistä toisen naisen kaa ja pyydä heitä mukaan seksiin ja kerro että haluut katsella heidän yhteisiä leikkejä ja sitten olla heidän kanssa kolmestaan niin säkin saat siinä nauttia kahdesta naisesta samaan aikaan,mikäs olis hauskempaa...
- typerys olet
Oletko varma, että oli naispuoleinen. Minun hoitoni kertoi miehelleen saman laisen jutun joka hyväksyi "bi" seksualisuuden ja "naisten matkat"
- Aisuriksiko alat
Kysymys kuuluu - hyväksytkö vaimosi seksisuhteen? Jos hyväksyt, niin seuraavaksi halujen kohde voikin olla yhtä hyvin mies tai vaikkapa seuraava nainen, who knows?! Sinustako Aisuri?
- Läpätiöä
Ota työkaverilta jormaa peppuun ja kysy vaimoltasi oliko OK.
- r3wrewRw
Jep tai jossei huvita moinen touhu, niin ainakin vois vaimon tipauttaa maan pinnalle toteamalla, että ei kai tämä pane pahakseen, jos aloittaja "homostelee" välillä työkaverin kanssa....
- Wanha uggomies
No eihän tuossa ole mitään ongelmaa jos tasa-arvoisesti saataisiin molemmat panna muita naisia.
- Anonyymi
Kerran minäkin panen.
- en ymmärrä
Olette sekopäitä nykyajan ihmiset. Ihan kuvotti lukea.
- Womaninlove.
Hyi ..tana
- Guru
Ehkäpä tuntuisi vain huvittavalta koko juttu. Katsoisin tietty eteneekö asia jollakin tavoin, ja olisiko itselle jotain kivaa tiedossa.
- muija vaihtoon
Sairaita, kuvottavia ihmisiä. Toivottavasti teillä ei ole lapsia eikä tule.
- pientä rajaa
Ahdasmielinen ihminen pitää pistää vaihtoon, ei muijaa, joka toteuttaa seksuaalista suuntautumistaan. Mitä kuvottavaa tuossa on? Jotkut on homoja, jotkut lesboja, jotkut tykkää molemmista. Jotkut ei harrasta seksiä lainkaan, ovat aseksuaalisia.
Löysäähän vähän pipoasi äläkä tuomitse muita. Miten lapset tuohon liittyy? Ei heille kuulu vanhempien seksiasiat lainkaan. - ...........
pientä rajaa kirjoitti:
Ahdasmielinen ihminen pitää pistää vaihtoon, ei muijaa, joka toteuttaa seksuaalista suuntautumistaan. Mitä kuvottavaa tuossa on? Jotkut on homoja, jotkut lesboja, jotkut tykkää molemmista. Jotkut ei harrasta seksiä lainkaan, ovat aseksuaalisia.
Löysäähän vähän pipoasi äläkä tuomitse muita. Miten lapset tuohon liittyy? Ei heille kuulu vanhempien seksiasiat lainkaan."Ahdasmielinen ihminen pitää pistää vaihtoon"
Juuri näin.
Vanhempien seksiasiat ei kuulu lapsille. Silti vanhempien seksuaalinen suuntautuneisuus ei jää lapsilta salaan, hyvä niin. Monilla lapsilla on lesboäiti tai homoisä. Jossain päin maailmaa (saksassa?) transmies synnytti lapsen. Monen lapsen isä on transvestiitti.
- Nainen20w
mieheni on aina sanonut ettei pistä pahakseen jos olen toisen naisen kanssa mutta muihin miehiin en saa koskea. Sitten kännipäissäni olin naisen kanssa kokeilumielellä ja kerroin heti miehelleni. hämillään oli alkuun mutta alkoi kiihottumaan ajatuksesta.. nyt seksiä ja läheisyyttä paljon paljon enemmän kuin edes suhteen alussa.
- Kaikki_kunnossa
Hyvä uutinen, ehdottomasti. Vaimosi on avoin ja kokeileva. Ainoastaan positiivisia piirteitä. Ja se että hän kertoo sulle tuon kokemuksen, niin osoittaa olevansa vieläpä rehellinen ja luottamuksen arvoinen. Pidä kiinni hänestä!
Nyt käytte vielä keskustelun siitä, mitä tarkoittaa, että kumppanina oli nainen ja onko eri juttu, jos olisikin ollut tai tulisi olemaan mies. Itse tiedät, onko sinulle minkäkinlainen kuvio ok. Pohditte mustasukkaisuuskuviot läpi ja kartoitatte rajanne. Tuossa voi olla alku kaikelle hyvälle parisuhteessanne. - lesboilu!!
Ehdottaisin kolmen kimppaa, kahta pillua samaan aikaan, aika jees vai mitä? Tai toinen vaihtoehto on se että pyydät vaimoasi harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa kun katselet vieressä :)
- Anonyymi
Ei tuossa ole kyse pelkästä auttamisesta vaan myös omasta nautinnosta! Jos itse tykkää siitä ”naapurista” niin ei siinä mitään jos kumpikin saa jotain mitä kotona ei saa. Ensin hoidetaan ne perus asiat niinkuin kotona ja sitten ne asiat joita ei kotona ole saatu.
- Anonyymi
Toisaalta eihän sitä vierasta miestäkään kotona saa. Eli ..
- Anonyymi
Pettäminen on aina sairasta olipa se kumpi tahansa ja millä tavalla tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793