Kun vaimo "pettää" naisen kanssa?

kolmenkimppaanko?

Vaimoni kertoi minulle eilen, että viime perjantain pikkujouluillan jälkeen hänen mentyään naistyökaverinsa luokse nukkumaan, he harrastivat seksiä. Aloite tuli kuulema työkaverilta, joka on sinkku.

Kun vaimoni tuon kertoi, olin erittäin yllättynyt, mutta jostain syystä en tuntenut itseäni erityisen petetyksi. Pakko myöntää, että olin itseasiassa kiihottunut.

Vaimoni kertoi, että ei ollut edes paljon humalassa. Puolusti tekoaan kokeilunhalullaan ja sillä, että olin kerran leikilläni sanonut, että en laittaisi pahakseni, jos yllättäisin vaimoni sängystä naisen kanssa. Mutta en todellakaan uskonut, että hän otti sen todesta!

Seksiä meillä on vähintäänkin kerran viikossa, ja vaimoni saa ihan oikean orkun kanssani. Eli ei ole kaappilesbo.

Miten te miehet reagoisitte minun asemassani?

24

4359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sallittuako ?? EI

      Jättäisin hänet. Tiukka linja,kukaan muu ei mun naiseen koske. Ei edes muut naiset.
      Pettäminen on pettäminen,en ymmärrä miten asia voi yhtäkkiä olla eri,ainoa eri asia tässä on ettei hänen sisällään ole ollut penistä.

      • kootta

        Totta. Jos on suvaitsevainen erilailla seksuaalisesti suuntautuneita kohtaan, eli toisin sanoen kohtelee heteroja, homoja, bi-seksuaaleja jne tasaveroisina, tulisi pettämisessäkin pitää tiukkaa linjaa. Itse ole myös tällä linjalla: mikäli vaimoni pettäisi minua lesbon, heteron, bi-miehen tai bi-naisen kanssa, tuntisin itseni aina yhtä petetyksi.


      • Nyrkki-Ismo
        kootta kirjoitti:

        Totta. Jos on suvaitsevainen erilailla seksuaalisesti suuntautuneita kohtaan, eli toisin sanoen kohtelee heteroja, homoja, bi-seksuaaleja jne tasaveroisina, tulisi pettämisessäkin pitää tiukkaa linjaa. Itse ole myös tällä linjalla: mikäli vaimoni pettäisi minua lesbon, heteron, bi-miehen tai bi-naisen kanssa, tuntisin itseni aina yhtä petetyksi.

        Samaa mieltä.

        Olipa kyseessä hetero tai homopettäminen, turpaan vaan kumpaakin petoksen osapuolta. Ainut ero on, että lesbo on todennäköisesti helpompi hakata kuin heteromiestä.


      • Anonyymi
        kootta kirjoitti:

        Totta. Jos on suvaitsevainen erilailla seksuaalisesti suuntautuneita kohtaan, eli toisin sanoen kohtelee heteroja, homoja, bi-seksuaaleja jne tasaveroisina, tulisi pettämisessäkin pitää tiukkaa linjaa. Itse ole myös tällä linjalla: mikäli vaimoni pettäisi minua lesbon, heteron, bi-miehen tai bi-naisen kanssa, tuntisin itseni aina yhtä petetyksi.

        No on se siinä mielessä eri asia, ettei siitä ainakaan voi raskaaksi tulla...


    • mek

      Kohta saat sen toisenkin naisen ja vaimosi sänkyyn samaan aikaan ja sitten on ilo irti.

    • tahtos mukaan

      Moi, Anna vaan vaimosi nauttia naisen läheisyydestä ja seksistä toisen naisen kaa ja pyydä heitä mukaan seksiin ja kerro että haluut katsella heidän yhteisiä leikkejä ja sitten olla heidän kanssa kolmestaan niin säkin saat siinä nauttia kahdesta naisesta samaan aikaan,mikäs olis hauskempaa...

    • typerys olet

      Oletko varma, että oli naispuoleinen. Minun hoitoni kertoi miehelleen saman laisen jutun joka hyväksyi "bi" seksualisuuden ja "naisten matkat"

    • Aisuriksiko alat

      Kysymys kuuluu - hyväksytkö vaimosi seksisuhteen? Jos hyväksyt, niin seuraavaksi halujen kohde voikin olla yhtä hyvin mies tai vaikkapa seuraava nainen, who knows?! Sinustako Aisuri?

    • Läpätiöä

      Ota työkaverilta jormaa peppuun ja kysy vaimoltasi oliko OK.

      • r3wrewRw

        Jep tai jossei huvita moinen touhu, niin ainakin vois vaimon tipauttaa maan pinnalle toteamalla, että ei kai tämä pane pahakseen, jos aloittaja "homostelee" välillä työkaverin kanssa....


    • Wanha uggomies

      No eihän tuossa ole mitään ongelmaa jos tasa-arvoisesti saataisiin molemmat panna muita naisia.

      • Anonyymi

        Kerran minäkin panen.


    • en ymmärrä

      Olette sekopäitä nykyajan ihmiset. Ihan kuvotti lukea.

    • Womaninlove.

      Hyi ..tana

    • Guru

      Ehkäpä tuntuisi vain huvittavalta koko juttu. Katsoisin tietty eteneekö asia jollakin tavoin, ja olisiko itselle jotain kivaa tiedossa.

    • muija vaihtoon

      Sairaita, kuvottavia ihmisiä. Toivottavasti teillä ei ole lapsia eikä tule.

      • pientä rajaa

        Ahdasmielinen ihminen pitää pistää vaihtoon, ei muijaa, joka toteuttaa seksuaalista suuntautumistaan. Mitä kuvottavaa tuossa on? Jotkut on homoja, jotkut lesboja, jotkut tykkää molemmista. Jotkut ei harrasta seksiä lainkaan, ovat aseksuaalisia.
        Löysäähän vähän pipoasi äläkä tuomitse muita. Miten lapset tuohon liittyy? Ei heille kuulu vanhempien seksiasiat lainkaan.


      • ...........
        pientä rajaa kirjoitti:

        Ahdasmielinen ihminen pitää pistää vaihtoon, ei muijaa, joka toteuttaa seksuaalista suuntautumistaan. Mitä kuvottavaa tuossa on? Jotkut on homoja, jotkut lesboja, jotkut tykkää molemmista. Jotkut ei harrasta seksiä lainkaan, ovat aseksuaalisia.
        Löysäähän vähän pipoasi äläkä tuomitse muita. Miten lapset tuohon liittyy? Ei heille kuulu vanhempien seksiasiat lainkaan.

        "Ahdasmielinen ihminen pitää pistää vaihtoon"

        Juuri näin.

        Vanhempien seksiasiat ei kuulu lapsille. Silti vanhempien seksuaalinen suuntautuneisuus ei jää lapsilta salaan, hyvä niin. Monilla lapsilla on lesboäiti tai homoisä. Jossain päin maailmaa (saksassa?) transmies synnytti lapsen. Monen lapsen isä on transvestiitti.


    • Nainen20w

      mieheni on aina sanonut ettei pistä pahakseen jos olen toisen naisen kanssa mutta muihin miehiin en saa koskea. Sitten kännipäissäni olin naisen kanssa kokeilumielellä ja kerroin heti miehelleni. hämillään oli alkuun mutta alkoi kiihottumaan ajatuksesta.. nyt seksiä ja läheisyyttä paljon paljon enemmän kuin edes suhteen alussa.

    • Kaikki_kunnossa

      Hyvä uutinen, ehdottomasti. Vaimosi on avoin ja kokeileva. Ainoastaan positiivisia piirteitä. Ja se että hän kertoo sulle tuon kokemuksen, niin osoittaa olevansa vieläpä rehellinen ja luottamuksen arvoinen. Pidä kiinni hänestä!

      Nyt käytte vielä keskustelun siitä, mitä tarkoittaa, että kumppanina oli nainen ja onko eri juttu, jos olisikin ollut tai tulisi olemaan mies. Itse tiedät, onko sinulle minkäkinlainen kuvio ok. Pohditte mustasukkaisuuskuviot läpi ja kartoitatte rajanne. Tuossa voi olla alku kaikelle hyvälle parisuhteessanne.

    • lesboilu!!

      Ehdottaisin kolmen kimppaa, kahta pillua samaan aikaan, aika jees vai mitä? Tai toinen vaihtoehto on se että pyydät vaimoasi harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa kun katselet vieressä :)

    • Anonyymi

      Ei tuossa ole kyse pelkästä auttamisesta vaan myös omasta nautinnosta! Jos itse tykkää siitä ”naapurista” niin ei siinä mitään jos kumpikin saa jotain mitä kotona ei saa. Ensin hoidetaan ne perus asiat niinkuin kotona ja sitten ne asiat joita ei kotona ole saatu.

      • Anonyymi

        Toisaalta eihän sitä vierasta miestäkään kotona saa. Eli ..


    • Anonyymi

      Pettäminen on aina sairasta olipa se kumpi tahansa ja millä tavalla tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe