Mies olikin varattu!

typerä teko

Töissä tapasin aivan ihanan miehen ja siitä syntyi sitä "vipinää". Mies oli kuitnekin varattu, mutta minä en sitä tiennyt. Ei missään vaiheessa kertonut ja pidimme jutun aluksi salassa niin ei kukaan muukaan sitä kertonut. Enkä ole somessa jossa olisi kai voinut asian huomata. Noh, lopulta noin kuukauden sutinan jälkeen päädyimme sänkyyn (minun luonani) eikäs e jäänyt vikaks kerraks. Sitten yhtäkkiä mies halusikin lopettaa suhteen ilman sen kummempia selityksiä. Siinä vaiheessa lopulta avauduin eräälle työkaverilleni joka on myös ystäväni. Hän sitten kauhistuen kertoi, että mieshän on naimisissa! Kuulostaa varmasti tosi epäuskottavalta, että en muka oisi saanut selville aiemmin, mutta kun oli sovittu että pidetään juttu toistaiseksi salassa. Mies oli vedonnut siihen että halusi ensin suhteeseen vähän vakaamman pohjan.

Kiukkuisena päätin kostaa koska olo oli todella petetty! Eikä se ollut edes vain kosto, vaan mielestäni hänen vaimonsa oli oikeutettu tietämään. Hankin siis numerotiedustelusta numeron, soitin ja kerrroin kaiken. Mutta ei olisi kannattanut kai, koska heillä on kolme yhteistä lasta ja taisin rikkoa heidän perheensä. Olo on kamala koska lapset tästä varmaan tulevat eniten kärsimään. :(

36

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAH

      Olet pelkkä itsekäs bitch koko ämmä!

    • ei mee läpi

      Kyllä meillä ainakin töissä tiedetään toisten siviilisäädyt, joten ei mee mulle läpi, ettet tiennyt miehen olevan naimisissa.

      • 56+87979

        Täysin työpaikasta ja sen ilmapiiristä kiinni. En minä ainakaan tiedä kaikkien alaisteni asioita ja ainahan on niitä, jotka "tarkoituksella" jättävät asioita kertomatta. Jos ei toinen ole somessa eikä pidä rinkulaa sormessa ja muutenkin käyttäytyy kuin eläisi ilman sitoumusia, saa suurinpiirtein mennä perässä kotiin ovikelloa soittamaan asioiden todellista laitaa selvittääkseen.


      • typerä teko

        Työskentelen itse ihan eri työtehtävissä kuin tää mies eikä sillä oo mitään sormusta siellä ollu. Ei siellä kukaan mee vaan kertoilee puolitutuille et hei mä oon naimisis ja mä oon sinkku ja mä oon leski.


    • Den

      Älä turhaan tunne syyllisyyttä. Koko homma on miehen vastuulla, sulla ei ole asiaan mitään vastuuta, koska olit tietämätön. Ja hyvä kun kerroit vaimolle, saipahan kerrankin petturi ansionsa mukaan ja vaimo mahdollisuuden jatkaa elämää rehelliseltä pohjalta.

      Nyt vaan unohdat koko jutun ja jatkat elämää! :)

    • Semmonen tapaus

      Itselle käynyt samoin kuin aloittajalle, oli jutustelua ja tapaamisia joka johti sitten myös sänkyyn. Sain myöhemmin tietää, että naimisissa olevahan hän oli :(
      Mutta en kyllä vaimon tietoja alkanut etsimään ja hänelle ilmoittamaan miehensä edesottamuksista, kaikella varmaankin on ollut syynsä.

    • mies 66

      " Hankin siis numerotiedustelusta numeron, soitin ja kerrroin (vaimolle) kaiken."


      Teit aivan oikein! Vaimolla (miehellä) on oikeus tietää. Parisuhteen pitää aina perustua avoimmuuteen. Sellainen suhde ei joka tapauksessa jatku pitkään, jossa toinen sählää toisen selän takana. Vauhti vain kiihtyy ja tien päässä on ulosajo.

      Saatoit itse asiassa pelastaa perheen tältä ulosajolta, jos pettäjä oli vasta tiensä alussa. Nyt hänet laitetaan "kuriin" ja kasvamaan aikuiseksi tarkkailun alla.

      Jos taaas kysymys on patologisesta valehtelijasta ja pettäjästä, niin ero tulisi ennemmi tai myöhewmmin ja se on sitä kipeämpi mitä myöhemmin, sillä itä enemmän vääryyttä on ehtinyt tapahua. tässäkin mielessä tei oikein!

      • yyhhj

        "Parisuhteen pitää aina perustua avoimmuuteen."

        Tn. tämä parisuhde hajoaa avoimuuteen.


    • aina oikein

      Et sinä liittoa rikkonut, vaan mies. Ei ole sinun syysi.

    • Näitä riittää

      Herää kysymys, että miksi salasit suhteen? Ja herää myös kysymys, että miksi tapasitte VAIN sinun luonasi? Taidat nyt satuilla, omaa nahkaasi yrittäen pelastaa.

      Olen nähnyt kuinka vapaat seurustelevat keskenään ihan vapaasti myös työpaikoilla. Päinvastoin annetaan ihastuksen ja rakkauden näkyä!

      Siispä tiesit ja/tai mies pyysi salaamaan juuri siksi asian! Olet varmaan ylpeä itsestäsi?

      • Toinen kysymys

        Miksi ihmeessä ap satuilisi anonyymisti???


    • että silleen sitte

      Voit loppujen lopuksi syyttää vain itseäsi, sillä miksi yilpäätään pitää mennä sänkyyn alta aikayksikön? Mitä sinä olisi menettänyt - pettävän miehen panon; sekö on elämän onni ja autuus!?

      Jos olit etsimässä pikapanoa, niin sehän sinä sait (mutta en tiedä mihin sellaisa tarvitaan)

      Jos taas olit etsimässä elämänkumppania ja olisi odottanut sen panemisen kanssa vaikka muutaman kuukauden, niin mitä se olisi ollut sen rinnalla, että olisi saanut rakastella hänen kanssaan seuraavat 40 vuotta.

      Kannattaisi kuunnella ihmiskunnan ikiaikaista viisautta, ja odottaa tässäkin asiassa.

      • Säälijosniin

        Kovasti viljelet pano-sanaa. Seksi voi olla myös kaunista, mutta sinä et taida tietää siitä asiasta mitään. Onko sinua aina vain pantu?


      • seksi vs. seksi
        Säälijosniin kirjoitti:

        Kovasti viljelet pano-sanaa. Seksi voi olla myös kaunista, mutta sinä et taida tietää siitä asiasta mitään. Onko sinua aina vain pantu?

        Käytin "pano" -sanaa tietoisesti siksi, että tässä asiayhteydessä seksi ei ole kaunista, koska siihen liittyy uskottomuus. Vaikka kokemus itsessään olisi ollut kaunis, siitä tuli avaajalle ruma kokemus, pano.

        Seksi on erityisen kaunista kun se on kokonaisuus, joka muodostuu (mm.) läheisyydestä, luottamuksesta, intohimosta, halusta ja rakkaudesta. Tietenkin seksiä voi harrasta ilman rakkautta yhtälailal kuin ilmanluottamustakin, mutta se on kovin latteaa siihen "täydelliseen" kahden ihmisen yhteyteen verrarttuna. Siloin se on vain pano.


      • Dylle
        seksi vs. seksi kirjoitti:

        Käytin "pano" -sanaa tietoisesti siksi, että tässä asiayhteydessä seksi ei ole kaunista, koska siihen liittyy uskottomuus. Vaikka kokemus itsessään olisi ollut kaunis, siitä tuli avaajalle ruma kokemus, pano.

        Seksi on erityisen kaunista kun se on kokonaisuus, joka muodostuu (mm.) läheisyydestä, luottamuksesta, intohimosta, halusta ja rakkaudesta. Tietenkin seksiä voi harrasta ilman rakkautta yhtälailal kuin ilmanluottamustakin, mutta se on kovin latteaa siihen "täydelliseen" kahden ihmisen yhteyteen verrarttuna. Siloin se on vain pano.

        Kyllä seksi ja rakkaus voivat olla kauniita asioita siitäkin huolimatta, että siihen liittyy uskottomuus. Tämä minun mielipide. Uskottomuuteen voi olla monenlaisia syitä.


    • kerran myös vaimo

      Saman vaimona kokeneena, on pakko sanoa, että lasten takia en koskaan olisi halunnut kuulla mieheni pettämistä. Ei tässä kärsinyt muut kun vaimo ja lapset, niiden elämästä tuli monta vuotta kestävä helvetti, joka ei unohdu koskaan. Miehestä ja rakastajattaresta en välittäisi selvittäköön asiat itse kun ovat sotkuun syyllisiä.

    • mulle ei kannata ker

      Minkä ihmeen takia purit kiukkusi ja pettymyksesi viattomaan vaimoon? Olisit vaan jatkanut elämääsi ilman miestä ja jättänyt vaimolle kertomatta. Mun mielestä kolmannella osapuolella ei ole mitään oikeutta puuttua toisten parisuhteeseen. Se on miehen asia kertoa, jos haluaa. Yleensä ei kerro tai sitten vaimo tietää mikä mies on miehiään. Eihän mies sulle mitään luvannut, ei yhteistä elämää, ei mitään. Halusi pitää vaan sut piilossa. Eikö tuo ole jo paha hälytysmerkki? Miksi vapaiden pitäisi onneaan piilotella?

      Kannattaa todellakin ajatella, mitä kertomisella voi saada aikaan. Kuinka moni viestinviejä on valmis kantamaan vastuunsa kertomisesta? Kuinka moni on valmis tukemaan petettyä, kun hänen elämänsä heittää häränpyllyä? Mä vastaavassa tilanteessa "ampuisin" viestintuojan. Meidän parisuhteeseen ei kolmatta kaivata ronkkimaan. Jos mies pettää, niin sitten pettää. Se ei mun maailmaa kaada, mutta se suututtaa, jos kakkonen katsoo oikeudekseen tulla asiasta kertomaan.

      Mä luulen, että vaimojen kakkosia kohtaan tuntema viha juontaa juurensa pitkälti siihen, että kakkoset ovat omasta mielestään oikeutettuja tekemään sitä ja tätä. He eivät petä ketään, se on totta. Mutta eivät he myös ole valmiita ottamaan vastuuta tekosistaan. Säkään et saanut teollasi mitään aikaan. Mies ei tullut ilosta kiljahdellen sun luokse ja sä luulit, erohan niille tulee. Eikö vaan? Missä sun järki on, jalkovälissä?

      • Anonyymi

        Älä syytä sinkkua .


    • ihan oikein

      Mies otti tietoisen riskin ja kärsii ihan oikeutetusti. Jos pettää työkaverin kanssa, niin on niitä naisia muitakin..

    • järkyttynyt

      Siis aivan järkyttävää mennä pilaamaan täysin viattomien ihmisten eli vaimon ja lasten elämä. Todella itsekästä touhua, jos mies ei edes ole eroamassa. Mitä ihmeen tyydytystä sinä sait tuosta teosta.
      Ihmettelen kommentteja "siitäpä mies sai kun menit kertomaan vaimolle, kärsiköön nyt mies, ottakoon vastuun tekosistaan". Kyllä se mieskin varmaan "kärsii", mutta tuleeko teille kertojille mieleen, että siellä kärsii myös moni muu ja vielä PAHEMMIN!
      Tuliko sinulle kertomisesta parempi olo? Oletko nyt onnellisesti tämän miehen kan ssa? Onko mukavaa olla samassa työpaikassa ja nähdä tätä miestä?
      Jos tekee tällaista ja ei ota asioista selvää, kannattaa nuolla haavat ja olla pilaamatta muiden elämää.

      • mulle ei kannata ker

        Sanos muuta. Kun suhde ei tuon pidemmälle edennyt ja mies ei mitään luvannut, niin miksi kertoa? Mun mielestä se on osoitus aikamoisesta itsekkyydestä ja pahansuopuudesta. "Kun mä en sitä miestä saanut, niin säkään et". Lapsellista. Kuin myös se, että luottaa vieraaseen ihmiseen niin paljon, ettei ota selvää, mikä mies on miehiään ennenkuin sänkyyn hyppää. Toivottavasti aloittaja on nuori ja ottaa opikseen. Nuoruuden ja hölmöyden piikkiin tuon voi laittaa, ei muuten.
        Vaikea uskoa, ettei työpaikoilla tiedetä, kenellä on puoliso ja kenellä ei. Ilmeisesti niissä paikoissa ei keskustella muusta kuin työasioista?


      • naisen puolella
        mulle ei kannata ker kirjoitti:

        Sanos muuta. Kun suhde ei tuon pidemmälle edennyt ja mies ei mitään luvannut, niin miksi kertoa? Mun mielestä se on osoitus aikamoisesta itsekkyydestä ja pahansuopuudesta. "Kun mä en sitä miestä saanut, niin säkään et". Lapsellista. Kuin myös se, että luottaa vieraaseen ihmiseen niin paljon, ettei ota selvää, mikä mies on miehiään ennenkuin sänkyyn hyppää. Toivottavasti aloittaja on nuori ja ottaa opikseen. Nuoruuden ja hölmöyden piikkiin tuon voi laittaa, ei muuten.
        Vaikea uskoa, ettei työpaikoilla tiedetä, kenellä on puoliso ja kenellä ei. Ilmeisesti niissä paikoissa ei keskustella muusta kuin työasioista?

        Tuleepa mieleen kolme apinaa: kun en "kuule, näe enkä keskustele", ovat kaikki asiat hyvin!
        Jos kaikki naiset olisivat solidaarisia toisilleen, ei maailmassa olisi montaakaan petturimiestä!


    • mahtavaa!

      Naurattaa nyt. Tapasit ihanan miehen, joka on pannut jokaista naista teidän työpaikalla. Mahtavaa!

    • Mulle kannattaa kert

      Siis näinkö te rohkaisette puolisojanne pettämään ajatuksella: Se on pettäjien asia. Entäs sitten kun se pettäjä sattuukin löytämään sellaisen joka vie jalat alta ja heittää ero paprun eteenne. Mun vaimolle kävi noin ja sit kun piti laittaa lusikat jakoon tuli katuma päälle ja kerto kaiken. Oli todella pahoillaan ja on tehny kaikkensa jotta liitto pelastuu. Minä kehotin myös miestä kertomaan omalle vaimolleen vaan eipä kertonu. Minä kerroin ja vaimonsa kiitteli vuolaasti minua. Saipa ukko myös turpaansa sen verta että tuli sairaala reissu. Antakaa äijienne juosta ja voitte voittaa jopa sukupuoli taudin. Sehän ihanaa ois. Ap oikein teit.

      • mulle ei kannata ker

        No sitten heittää. Sekin on hänen oma valinta. Ei liitossa ketään väkisin pidetä. Eikä kaikkien maailma avioeroon kaadu. Meitä on moneksi.


      • elämä on ihanaa
        mulle ei kannata ker kirjoitti:

        No sitten heittää. Sekin on hänen oma valinta. Ei liitossa ketään väkisin pidetä. Eikä kaikkien maailma avioeroon kaadu. Meitä on moneksi.

        "Ei liitossa ketään väkisin pidetä."

        Ahaa, sinä olet siis niitä omistamisfobiaisia. Otan osaa.

        "Eikä kaikkien maailma avioeroon kaadu."

        Ai? En ole sellaista ihmistä vielä nähnyt. Sen sijaan moni on joutunut sairauslomalle. sitten terapiaan. Joskus seuraa pitkiä oikeusprosesseja milloin lasten huoltajuudesta, milloin yhdessä vuosien aikana hankitun omaisuuden jakamisesta. Mustasukkaisuus on yksi krskeisimmistä henkirikosten motiiveista.

        "Meitä on moneksi."

        Mutta onneksi sinunlaisiasi vastuuntunnottomia ja sitoutumiskyvyttömiä ihmisiä on vähän.


    • Pontius Pilates

      Kylläpä olitkin fiksu ja ajattelevainen. Olisithan myös voinut käyttää diletanttihuorien vakioilmaisua: " Ei ole minun asiani vahtia miehesi tekemisiä" ja poistua tyylikkäästi seuraavaan tapaukseen.

    • oSolemio

      Aivan hullua tämä puhe täällä. Jos vaimolla on rakkaussuhde mieheensä, hän ehdottomasti haluaa tietää valheista ja petoksista. Silläkin uhalla, että elämä romahtaa. Eri asia ovat sitten kaikki nämä kulissipuolisot, joita tämäkin palsta on väärällään.

      Aito rakkaus lienee aika harvinaista ainakin tämän palstan riehujien elämässä.

    • turha4

      Ei työpaikan jokaista naista voi panna muiden tietämattä, Naiset liittoutuu!

    • Ei paniikkia

      Ei aloittajan kannata kokea syyllisyyttä. Ei edes silloin, kun olisi tiennyt ukon olevan varattu! Et sinä voi ketään väkisin vokotella vaan siinä on aina kaksi ihmistä mukana. Tätä tosin ei ykköset halua uskoa.

      • ei väkisin eikä väsy

        Ei voi väkisin vokotella. Mutta jos tietää miehen olevan varattu, on järjen käyttö sallittua. Vaikka miten ihana mies olisi (ja niinhän ne varatut on, itsevarmoja, omia itsejään) niin pitää olla sen verran itsekunnioitusta, ettei ala mihinkään. Jos alkaa, niin samalla tavalla on syyllinen ikäviin seurauksiin niinkuin mieskin.
        En kyllä usko, ettei ap tajunnut miehen olevan varattu. Jos tapaamiset oli aina hänen luonaan, salassa muilta, niin itse kyllä olisin kovasti ihmetellyt asiaa.
        Vaikka yksityisasiat ei työpaikoille kuulukaan, niin yleensä ihmiset tietää edes jotain työkavereiden elämästä. Ellei kyseessä ole iso työpaikka ja paljon henkilökuntaa. Olisi ap:kin kannattanut avata suunsa töissä, niin olisi kuullut totuuden aikaisemmin. Vaimolle kertominen oli kyllä vihonviimeinen teko. Oma pahan olonsa neiti työnsi viattoman ihmisen niskoille.


    • vaimo...

      Tosi idioottimaista toimintaa. Miksi halusit pilata myös vaimon ja lasten elämän? He eivät ole sinulle mitään pahaa tehneet. Minä en ainakaan halua tietää mieheni mahdollisista sivusuhteista. Jos minä en miestäni pysty sängyssä tyydyttämään, niin saa hoitaa tarpeensa puolestani muualla, mutta sen ei saa antaa vaikuttaa perhe-elämään.

      • tsup

        Olen sanaton, melkein. Voin vain todeta, että lienet idiootti.

        Kertomalla vaimolle ei pilaa kenenkään elämää yhtään enempää. Kokonaan eri asia olisi se, jos asiasta kertoisi suoraan lapsille - niin ei pidä tehdä.


    • Anonyymi

      Mitähän jos tutustuisit huorakumppaneihisi hiukan paremmin edeltäkäsin?
      Sinun ei tarvitsisi aiheuttaa harmaita hiuksia kumppanisi vaimolle.

      Sinkkuja miehiäkin on olemassa. olisi paljon parempi kaikille jos keskittäytyisit heihin!

    • Anonyymi

      Tätäkin ketjua lukemalla huomaa, että aloittajan kokemus jakaa ihmisiä puolesta ja vastaan. Toisille totuus on tärkeämpää kuin kulissi. Totuudella on aina hintansa, mutta sen merkitys on monille arvokkaampaa kuin toisille vähemmän. Asiat voivat olla periaatteellisia. Hyviin periaatteisiin parempi pyrkiä.

      Lapsi kärsii aina, kun vanhempien suhde ei ole hyvä. Lapsi aistii sen kyllä, jos suhde vanhempiin ei ole luottamuksen arvoinen. Olen avioero lapsi ja vanhempana, kun asian ymmärsin, ajattelen, että oli parempi, että vanhemmat erosivat.

      Hyvät vanhemmat kantavat vastuunsa ja ymmärtävät sen, että lapset ovat suurimpia kärsijöitä, silloin jos vanhempien suhde ei toimi. Kulissiliitot ovat hyviä silloin, jos huonot puolet liitosta eivät näy lapsille. Ja vanhemmat eivät riitele lapsien läsnäollessa. Lasten ehdoilla, kaikki aina parempaa, josta tulevaisuus kiittää.

    • Anonyymi

      Tulit kusetetuksi. Toki saa olla vihainen ja pettynyt. Olit helppo pano et muuta. Läpi kuultaa se että todellisuudessa tiesit vaimosta, et vaan välittänyt ja kuvittelit olevasi miehelle jotenkin spesiaali. No et ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe