Moni tällä palstalla on mennyt halpaan ja makselee avopuolisona toisen omistusasunnon lainoja kokonaan tai osin pois. Itse asun avopuolisoni omistamassa talossa, enkä todellakaan maksa mitään hänelle. Avopuolisonihan lyhentäisi sillä rahalla omaa lainaansa. Jos eroamme, en saisi mitään osuutta hänen omistamastaan talosta. On epäreilua lyhentää toisen lainaa ja samalla kasvattaa hänen omaisuuttaan. itse en suostuisi tällaisiin järjestelyihin. Minulle sopii nykyinen järjestely. Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia.
Miksi maksaa toisen lainoja ollenkaan?
2
255
Vastaukset
- Ilotyttökö
Valitettavasti joudun sanomaan, että hyväksikäytät tätä avopuolisoasi, onkohan se oikeaa rakkautta, tuskin on.
Ei sinun hänen lainojaan tarvitse maksaa, mutta asutpa missä vain joudut aina maksamaan asumisesta, ruokailusta.
Nyt sinä tavallaan otat sitä sinun avopuolisosi omaisuutta varastaen. Ei hänenkään tarvitse maksaa sinun asumistasi ja elantoasi.
Jos olisit aviopuoliso, sinä osallistuisit kaikkiin asioihin myös omilla rahoillasi.
toivon, että jokaisessa liitossa ymmärretään. että vapaamatkustajia ei saa olla, sillä ihan aina joutuu oman osuutensa suorittamaan niin asumisesta kuin muistakin elämisen kustannuksista.
Sähkö, vesi, puhelin, televisio ym muut laitteet.
Tavallaan olet nyt ilotyttö, jolle mies suorittaa palkkaa, kun et itse osallistu kustannuksiin. Yhtään kauniimmin asiaa ei voi tuoda esiin. - …….
Aika paljon on nähty myös näitä tapauksia, joissa toinen maksaa asumisen eli lyhentää lainaa, ja toinen sitten kaikki juoksevat kulut. Annas olla kun liitto loppuu: asunnon omistaja jää tyytyväisenä maksettuun kämppäänsä, ja toinen joutuu pihalle ilman pennin pyörylää.
Raha ja rakkaus kannattaa pitää erillisinä asioina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999