Huomenna on Älä osta mitään päivä!

29.11.2013

Pystytkö pidättäytymään ostamisesta?

23

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pystyn, olen koko päivän flunssassa

      • Viikolla jonkun kahvilan ikkunassa oli mainos "Black freday" markkinatapahtumasta.
        Kapitalistien juonia.


    • Kyöstix

      Ei kykene, vaikka tahtois.

    • Ei edes yritystä. Ehkä tuo jollekin kuningaskuluttajalle on ihan hyvästä, vaan minä en koe että mun pitäs osallistua.

    • Maailmalta kuuluu huhuja....
      Kauppijaille ja himoshoppareille huominen on nimeltään Black Friday. Vuoden vilkkain myyntipäivä.
      Ensi viikon maanantai on Cyber Monday. Nettimyyjien ja -asiakkaiden. vuoden kohokohta. Tiedossa valtavasti tarjouksia ja turhuutta.

    • jaakob ja pojat

      Kyllä mä ostan niin paljon kuin sielu sietää.

      • Ei osteta mitään:..

        .

        "Oli vain pakko ajautua yleisömassan mukana kauppaan vaikka ei osteta mitään"

        Har!

        .


    • Valitettavasti oli pakko ostaa kampaamosta mielishampoota, koska se oli loppu.. Ja huomenna on pikkujoulut ..

      • Älä sitten

        jaa siellä pyllyä..


      • KÄäk ApUA:.!1#%++

        .

        "Tuoksusaippuatkin on loppu!!!!!!"

        "Nyt äkkiä kauppaan!"

        Har!

        .


    • Käväsin yhessä kaupassa. Jakovat ilmasen leipäpussin kaikille halukkaille. Olikohan se joku tikulla silmään kulutusyhteiskunnan vastustajille. Ja väkeä näytti siihen pikku Ässään riittävän. Mikä on ihme, sille itsekin meinasin kääntyä ovelta, kun tajusin niillä olevan hanuristinkin siellä ihmisiä kiusaamassa.

    • Pystyn mutta en kulje valtavirran mukana, tänäänkin olen törsännyt ainakin tonnin ja illalla menee toinen mokoma.

    • naurettavaa pelleilyä että yleensä ei hirveesti ostele varsinkaan päivittäin ja sitte just sinä päivänä ku pitäis ostaa niin eiköhän olis joku tämmönen liibalaaba taas kerran.. no minähän ostin ihan piruuttaniki.

    • määmy

      E, bensaa, safkaa, kirja (siis mua ei saa päästää putiikkiin yksin, oon ensiks musa ja kirjaosastol). Olis turha käyä ja ajaa edestakas, ny säästy noin 30 kilsan bensat

    • arvaaaaaaaaaaaaaaaan

      Tää päivä on kauppiaiden keksintöä!

    • Alkaa jo vitu,,, ottaa päähän kaiken mailman teemapäivät. Kohta on varmaan joku 'älä käytä kortsua'-päivä ja ääliöt toimii tietenkin sen mukaan.

    • Nasdaq

      En. Jos lopetan ostamisen, niin sinä et näe seuraavaa päivää.



      (reps)

      • Nasdaq

    • yybee ja LaRito'

      Älä osta mitään päivä oli perjantaina.

      Nyt saa ostaa meille paketteja senkun Visa riiättää

      • hihi

        sinäkö tykkäät meistä? :> meinaan ollaan ybiksenki kans melko erilaisia.


      • Kuningasankka
        hihi kirjoitti:

        sinäkö tykkäät meistä? :> meinaan ollaan ybiksenki kans melko erilaisia.

        Minhän rakastan teitä!!!111!!!
        yybee on jo naapurin Pirkko kansakoulussa vieruskaveri pulpetissa???

        oikea nimi--älä kerro kellekään--jooko? On Ann-mari Ämpäri

        Ja Larzasta tykkään, kuin hullu puurosta------vaihtdlu on vain hyväksi

        sillä välillä tympäännyn kanankakanhajuisiin blondeihin.

        Pohojommaalla asiat pysyy ja paranoo


      • hihi
        Kuningasankka kirjoitti:

        Minhän rakastan teitä!!!111!!!
        yybee on jo naapurin Pirkko kansakoulussa vieruskaveri pulpetissa???

        oikea nimi--älä kerro kellekään--jooko? On Ann-mari Ämpäri

        Ja Larzasta tykkään, kuin hullu puurosta------vaihtdlu on vain hyväksi

        sillä välillä tympäännyn kanankakanhajuisiin blondeihin.

        Pohojommaalla asiat pysyy ja paranoo

        no mutta ihanaa, tiesin että vanhaan kunnon alveen voi luottaa!

        ps. en kerro, mutta ämpäri -sukunimeä ei käy kyllä kateeksi.


    • Pystyn, mutten halua. Typerä idea kaiken kaikkiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe