Pystytkö pidättäytymään ostamisesta?
Huomenna on Älä osta mitään päivä!
23
302
Vastaukset
Pystyn, olen koko päivän flunssassa
Viikolla jonkun kahvilan ikkunassa oli mainos "Black freday" markkinatapahtumasta.
Kapitalistien juonia.
- Kyöstix
Ei kykene, vaikka tahtois.
Ei edes yritystä. Ehkä tuo jollekin kuningaskuluttajalle on ihan hyvästä, vaan minä en koe että mun pitäs osallistua.
Maailmalta kuuluu huhuja....
Kauppijaille ja himoshoppareille huominen on nimeltään Black Friday. Vuoden vilkkain myyntipäivä.
Ensi viikon maanantai on Cyber Monday. Nettimyyjien ja -asiakkaiden. vuoden kohokohta. Tiedossa valtavasti tarjouksia ja turhuutta.- jaakob ja pojat
Kyllä mä ostan niin paljon kuin sielu sietää.
- Ei osteta mitään:..
.
"Oli vain pakko ajautua yleisömassan mukana kauppaan vaikka ei osteta mitään"
Har!
.
Valitettavasti oli pakko ostaa kampaamosta mielishampoota, koska se oli loppu.. Ja huomenna on pikkujoulut ..
- Älä sitten
jaa siellä pyllyä..
- KÄäk ApUA:.!1#%++
.
"Tuoksusaippuatkin on loppu!!!!!!"
"Nyt äkkiä kauppaan!"
Har!
.
Käväsin yhessä kaupassa. Jakovat ilmasen leipäpussin kaikille halukkaille. Olikohan se joku tikulla silmään kulutusyhteiskunnan vastustajille. Ja väkeä näytti siihen pikku Ässään riittävän. Mikä on ihme, sille itsekin meinasin kääntyä ovelta, kun tajusin niillä olevan hanuristinkin siellä ihmisiä kiusaamassa.
Pystyn mutta en kulje valtavirran mukana, tänäänkin olen törsännyt ainakin tonnin ja illalla menee toinen mokoma.
naurettavaa pelleilyä että yleensä ei hirveesti ostele varsinkaan päivittäin ja sitte just sinä päivänä ku pitäis ostaa niin eiköhän olis joku tämmönen liibalaaba taas kerran.. no minähän ostin ihan piruuttaniki.
- määmy
E, bensaa, safkaa, kirja (siis mua ei saa päästää putiikkiin yksin, oon ensiks musa ja kirjaosastol). Olis turha käyä ja ajaa edestakas, ny säästy noin 30 kilsan bensat
- arvaaaaaaaaaaaaaaaan
Tää päivä on kauppiaiden keksintöä!
Alkaa jo vitu,,, ottaa päähän kaiken mailman teemapäivät. Kohta on varmaan joku 'älä käytä kortsua'-päivä ja ääliöt toimii tietenkin sen mukaan.
- Nasdaq
En. Jos lopetan ostamisen, niin sinä et näe seuraavaa päivää.
(reps) - yybee ja LaRito'
Älä osta mitään päivä oli perjantaina.
Nyt saa ostaa meille paketteja senkun Visa riiättää- hihi
sinäkö tykkäät meistä? :> meinaan ollaan ybiksenki kans melko erilaisia.
- Kuningasankka
hihi kirjoitti:
sinäkö tykkäät meistä? :> meinaan ollaan ybiksenki kans melko erilaisia.
Minhän rakastan teitä!!!111!!!
yybee on jo naapurin Pirkko kansakoulussa vieruskaveri pulpetissa???
oikea nimi--älä kerro kellekään--jooko? On Ann-mari Ämpäri
Ja Larzasta tykkään, kuin hullu puurosta------vaihtdlu on vain hyväksi
sillä välillä tympäännyn kanankakanhajuisiin blondeihin.
Pohojommaalla asiat pysyy ja paranoo - hihi
Kuningasankka kirjoitti:
Minhän rakastan teitä!!!111!!!
yybee on jo naapurin Pirkko kansakoulussa vieruskaveri pulpetissa???
oikea nimi--älä kerro kellekään--jooko? On Ann-mari Ämpäri
Ja Larzasta tykkään, kuin hullu puurosta------vaihtdlu on vain hyväksi
sillä välillä tympäännyn kanankakanhajuisiin blondeihin.
Pohojommaalla asiat pysyy ja paranoono mutta ihanaa, tiesin että vanhaan kunnon alveen voi luottaa!
ps. en kerro, mutta ämpäri -sukunimeä ei käy kyllä kateeksi.
Pystyn, mutten halua. Typerä idea kaiken kaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602