Vierasta miehen luvalla?

Epistä

Lueskelin juttuja tuolla ryhmäseksipalstalla ja törmäsin ilmiöön joka tuntuu minusta tosi oudolle. Päädyin blogiin jossa nainen nussii vieraiden kanssa silmittömästi ja mies jotenkin nauttii tilanteesta. Ryhmäseksin ymmärrän ja sen, että molemmat osallistuu, mutta mitä tähän liittyy että joku harrastaa yhden yön juttuja vieraiden kanssa. Vaikea ymmärtää. En haluaisi jakaa vaimoani.

6

5784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää tekee...

Mikä blogi?

Mies nauttii suunnattomasti nähdessään naisensa nautinnon. Tai vaihtoehtoisesti mielikuvitus laukkaa kun nainen on vieraissa.

Jälkiliukkaat on parasta!

• Herranen_

Rouvani käy useissa pikkujouluissa ja illatsuissa. Työpaikan, aatteellisten yhdistysten, harrastusten jne. Parasta mitä kotiin tuo on kuuma tuore lasti

• herra-rouva-herra

Mulla kerran kävi niin kun oli ilmoitus että rouva hakee miestä miehen luvalla, niin sitten se rouva olikin mies joka halus hommailla miesten kanssa :DDD

• ROdeorider..

Itse elän avoimessa suhteessa. On ihanaa kun huomaa että oma mies tekee asioita eritavalla ja sexiin ei kyllästy.. sama pätee toisinpäin.. liian helposti kangistutaan samaan kaavaan ja jossain vaiheessa sexi jää parisuhteesta pois. Mutta kymmenen vuotta olimme vain keskenämme, sitten kokeilimme lelut, kolmannet pyörät ja nyt elämme avoimessa suhteessa vaikka naimisissa ollaan ja tiedämme että kiihoitamme toisiamme kaikkein eniten ja en itse ainakaan saa samaa tunnetta muiden kanssa kuin oman mieheni. Rakastan häntä!!

• rajamäki

Eedellisessä liitossani vaimoni sai käydä muutamien miesten kanssa sängyssä ja se piristi seksiä välillämme.14v aikana vieraissa käyntejä oli 6-7. Nykyisessä suhteessa olen antanut vaimolleni myös saman luvan, mutta vaimoni epäröi, peläten jos sitten hylkään hänet. Vakuuttelen että olen tosissani ja se saa minut entistä kiihkeämmäksi. Kai olen sitten monien mielestä hölmö,pervo tai vastaava, mutta en todellakaan ole ainoa aviomies joka tuntee näin. Moni nainenkin haaveille samanlaisesta luvasta, kun kyse on vaan seksistä, ei kummemmasta. Yhdelle sopii perinteinen toiselle tämä, pääasiahan on se että kaikki olisivat tyytyväisiä.

• nautien

Ethän Sinä toki hölmö ole vaan avarakatseinen moderni mies. Olen nainut muutamia kertoja toisen vaimoa miehen tietäen, nähden todella kiihoittavaa, kai se kielletyn hedelmän maku. Rouvat tosi estottomia halukkaita. Soisin saman naiselleni. Ehkä vielä joskus.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      69
      2512
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2187
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2121
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2062
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1963
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1895
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      595
      1875
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      21
      1669
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1443
    Aihe