Hei!
Tilanteeni seuraava. Olen tällainen kahdenkympin puolivälissä huiteleva mieshenkilö, vuosi sitten opintoni loppuun saattanut ja nykyisellään isossa firmassa esimiestehtävissä pööpöilen. Alaisia kolmekymmentä, työnkuvaan kuuluu paljon koulutuksia ja vielä enemmän palavereita, ja todennäköisesti keväästä alkaen yhä lisääntyvässä määrin esiintymistä erilaisten sidosryhmien tilaisuuksissa ja tapahtumissa.
Työpaikallani ei ole pukupakkoa, ja itse en muutenkaan ole ikinä ollut puku/kauluspaitamiehiä. Palaverit vielä menevät siisteissä neuleissa farkuissa, mutta ulkopuolisissa tilaisuuksissa olisi jo paineita "paremmalle" pukeutumiselle. Mutta kuten sanottu, pukua en juuri ole käyttänyt muualla kuin häissä ja hautajaisissa, sen paremmin kuin kauluspaitojakaan.
Mikä olisi tällaiselle 184 cm/75kg poijalle edustavin tapa pukeutua ihmisten ilmoilla? Mistään frakkijuhlista ei ole kyse, vaan ihan tavallisista esiintymisistä esim. firmojen palavereissa tai oppilaitosten seminaareissa. Onko tumma puku ainut vaihtoehto vai olisiko joku bleiseri farkut tyylikkäämpi? Auttakaa miestä mäessä!
Esiintyminen ja tilaisuudet -mitä pistää päälle?
kysyjä
1
162
Vastaukset
- krii22
Ei ole ainut vaihtoehto! Harva enää oikeastaan käyttää pukua ellei ole meekittävämpi tilaisuus. Kyllä siisti neule ja farkut on ihan hyvä valinta tuollaisiin tilaisuuksiin, kuten myös bleiseri on hyvin asiallinen ja vaikuttava! Omaa tyyliään tietysti unohtamatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175