Hei!
Tilanteeni seuraava. Olen tällainen kahdenkympin puolivälissä huiteleva mieshenkilö, vuosi sitten opintoni loppuun saattanut ja nykyisellään isossa firmassa esimiestehtävissä pööpöilen. Alaisia kolmekymmentä, työnkuvaan kuuluu paljon koulutuksia ja vielä enemmän palavereita, ja todennäköisesti keväästä alkaen yhä lisääntyvässä määrin esiintymistä erilaisten sidosryhmien tilaisuuksissa ja tapahtumissa.
Työpaikallani ei ole pukupakkoa, ja itse en muutenkaan ole ikinä ollut puku/kauluspaitamiehiä. Palaverit vielä menevät siisteissä neuleissa farkuissa, mutta ulkopuolisissa tilaisuuksissa olisi jo paineita "paremmalle" pukeutumiselle. Mutta kuten sanottu, pukua en juuri ole käyttänyt muualla kuin häissä ja hautajaisissa, sen paremmin kuin kauluspaitojakaan.
Mikä olisi tällaiselle 184 cm/75kg poijalle edustavin tapa pukeutua ihmisten ilmoilla? Mistään frakkijuhlista ei ole kyse, vaan ihan tavallisista esiintymisistä esim. firmojen palavereissa tai oppilaitosten seminaareissa. Onko tumma puku ainut vaihtoehto vai olisiko joku bleiseri farkut tyylikkäämpi? Auttakaa miestä mäessä!
Esiintyminen ja tilaisuudet -mitä pistää päälle?
kysyjä
1
191
Vastaukset
- krii22
Ei ole ainut vaihtoehto! Harva enää oikeastaan käyttää pukua ellei ole meekittävämpi tilaisuus. Kyllä siisti neule ja farkut on ihan hyvä valinta tuollaisiin tilaisuuksiin, kuten myös bleiseri on hyvin asiallinen ja vaikuttava! Omaa tyyliään tietysti unohtamatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183