älkää seurustelko juuri eronneen kanssa

uskokaa

Siinä se. Älkää ikinä alkako seurustelemaan juuro eronneen kanssa. Satutatte vaan itseänne. Vaikka hän kuinka väittäisi että yli on päästy mutta kun ei ole. Ensimmäinen riita kun tulee niin exä tuleekin mieleen ihanana ihmisenä.

46

6307

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munexämunexämunexä

      Tämä on totta!

      Ja joskus se tulee mieleen ja jokaiseen puheenaiheeseen myös ennen sitä ensimmäistä riitaakaan.

      • 93kk

        Patavanhollinen ja tiukkapioinen täti täällä nyökyttelee. Ei ikinä uutta suhdetta, ennenkuin erosta on kulunut ne maaagiset 2 vuotta.

        Mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta. Elämä laittoi koetusvaiheen päälle. Lapsi sairaistui vakavasti. Mies ei jaksanut huoltani, vaan poistui kuvioista.

        Eräs ystäväni osoittautui todelliseksi aarteeksi. "Hädässä ystävä tunnetaan " -tyypiksi. Ja niinhän siinä lopulta kävi, että luottamus ja kunnioitus muuttuivat rakkaudeksi.

        Ja parasta on kokea intohimoa sellaista miestä kohtaan, joka täyttää miehen mitat myös henkisellä puolella.

        Tarinan opetus minulle : Ei parisuhdetta opi kirjoista tai laatimalla sääntöjä.


      • onnea suhteeseen
        93kk kirjoitti:

        Patavanhollinen ja tiukkapioinen täti täällä nyökyttelee. Ei ikinä uutta suhdetta, ennenkuin erosta on kulunut ne maaagiset 2 vuotta.

        Mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta. Elämä laittoi koetusvaiheen päälle. Lapsi sairaistui vakavasti. Mies ei jaksanut huoltani, vaan poistui kuvioista.

        Eräs ystäväni osoittautui todelliseksi aarteeksi. "Hädässä ystävä tunnetaan " -tyypiksi. Ja niinhän siinä lopulta kävi, että luottamus ja kunnioitus muuttuivat rakkaudeksi.

        Ja parasta on kokea intohimoa sellaista miestä kohtaan, joka täyttää miehen mitat myös henkisellä puolella.

        Tarinan opetus minulle : Ei parisuhdetta opi kirjoista tai laatimalla sääntöjä.

        Eikö sitä sanotakin, että poikkeus vahvistaa säännön.

        Ja elämän suola lienee hienolaatuinen yllätyksellisyys, kuten vaikkapa se, että rakastuu ihmiseen, joka oli aiempaa itsekirjoitettua oppikirjaa vastaan. Luulen, että kaikki kokevat sitä toisinaan ja se on meille kaikille aivan oikein :)


      • ndef
        onnea suhteeseen kirjoitti:

        Eikö sitä sanotakin, että poikkeus vahvistaa säännön.

        Ja elämän suola lienee hienolaatuinen yllätyksellisyys, kuten vaikkapa se, että rakastuu ihmiseen, joka oli aiempaa itsekirjoitettua oppikirjaa vastaan. Luulen, että kaikki kokevat sitä toisinaan ja se on meille kaikille aivan oikein :)

        Miksi naisille aina annetaan näitä "vältä eronneita miehiä ohjeita? Kaikki tuntemani eronneet miehet ovat aloittaneet uuden suhteen hyvin pian edellisen päätyttyä. Lyhimmillään 1 kk ja pisimmillään 1 v eron jälkeen. He ovat myös kaikki jo naimisissa sen uuden naisensa kanssa, johon heti tutustuivat. Eronnut mieshän on todennäköisempi sitoutumaan uudestaan kuin ikisinkku. Hän on alunperinkin sitoutumishaluinen, lisäksi varsinkin vanhemmilla miehillä on kaikilla kavereilla vaimo ja perhe ja mies haluaa pikaisesti samaan kastiin takaisin. Parhaimmillaan miehen naimisissa olevat kaverit alkavat aktiivisesti parittaa sitä yhtä onnetonta eronnutta kaveriaan mahd pikaisesti yhteen jonkun uuden naisen kanssa, näinkin olen nähnyt useamman tutun tekevän.


    • dumpped again

      Kyllä näin on. Oli sellainen muutaman kk:n säätö pari vuotta sitten, joka oli eronnut 4kk ennen meidän tapaamista. Lähes joka asia minkä minä tein hyvin, sain kuulla miten eksä teki sen väärin ja oikeataan jokainen jaettu tarina/kokemus päätyi sinne entisen suhteen tilanteisiin.
      Se vertailu tuntuu pitemmän päälle todella alentavalta ja pitäisi tajuta lopettaa homma alkuunsa vaikka ois kuinka alkuhuuma päällä ja "kyllä se tästä" fiilis. Tulin sitten lopulta itse jätetyksi fraaseilla "vika ei ole sinussa vaan minussa" ja "en nyt pystykään olemaan kenenkään kanssa".
      Minähän olin jälkeenpäin mietittynä entiselle rouvalle päivänselvä laastari, miksi helvetissä sellaista ei tajua siinä hetkessä.

      Eli todellakin allekirjoitan aloittajan otsikon ja puoli vuotta sittenki on vastaeronnut!!

      • huithapeli

        Tottta niin totta.

        En tiedä kuinka kauan siitä erosta selviämisessä menee mutta kauan varmaan.

        Muutenkin jos mahdollista kannattaisi tarkkaan miettiä kannattaako eronneen kanssa mennä ollenkaan yhteen.


    • tsup

      "Ensimmäinen riita kun tulee niin exä tuleekin mieleen ihanana ihmisenä. "

      Pötypuhetta. Exä on entinen, eli kuuluu menneisyyteen. Ei kai nyt kukaan niin tyhmä ole, että sotkee entistellä elämällä nykyisyyttä ja tulevaisuuta.

      Jos kerran on päättänyt uuteen suhteeseen ryhtyä, entisellä ei ole siinä mitään sijaa. Uusi suhde saattaa päättyä, mutta muista syistä.

      Jos kerran on jostakin päättänyt erota, niin se oli sitten siinä. Menneen perään ei pidä haikailla. Jos entinen on ihana ihminen, niin eroa ei olisi edes koskaan tullutkaan.

      • mennyt nainen

        Juupa juu, hyvin sanoit, ei ihanasta erota.


      • munexämunexämunexä

        Höpsistä, sehän ei ole aina se osapuoli, joka on päättänyt lopettaa suhteen. Voi olla rakastanut jätetty tai muuten vaan suhteensa tunaroinut.


      • tyhmästäpäästä...
        munexämunexämunexä kirjoitti:

        Höpsistä, sehän ei ole aina se osapuoli, joka on päättänyt lopettaa suhteen. Voi olla rakastanut jätetty tai muuten vaan suhteensa tunaroinut.

        nimenomaan. Onhan se exä entinen, mutta jos on itse jätetty osapuoli ei ne tunteet heti katoa. Saattaa tulla uhma ja viha että minähän menen elämässä eteenpäin ja vasta myöhemmin tajuaa ettei ollutkaan päässyt yli. Ja tuolla ylempänä joku puhui vertailusta, että "exä teki tämän ja tämän paljon huonommin kuin sinä", alussahan se saattaa kuulostaa imartelevalta, että olipas tuolla idiootti exä, eikai kukaan tuommoista takas haluakkaan. Mutta oikeesti tollanen vertailu vaan kertoo että vielä on tunteita exää kohtaan..


      • loppu on loppu
        tyhmästäpäästä... kirjoitti:

        nimenomaan. Onhan se exä entinen, mutta jos on itse jätetty osapuoli ei ne tunteet heti katoa. Saattaa tulla uhma ja viha että minähän menen elämässä eteenpäin ja vasta myöhemmin tajuaa ettei ollutkaan päässyt yli. Ja tuolla ylempänä joku puhui vertailusta, että "exä teki tämän ja tämän paljon huonommin kuin sinä", alussahan se saattaa kuulostaa imartelevalta, että olipas tuolla idiootti exä, eikai kukaan tuommoista takas haluakkaan. Mutta oikeesti tollanen vertailu vaan kertoo että vielä on tunteita exää kohtaan..

        ...no ei niitä aina ole niitä tunteita sitä exää kohtaan se vain on niin raadollista


      • ei aina näin

        No juu, mutta jätetty osapuoli, joka on ollut tyytyväinen suhteeseen ja jolle ero on tullut yllätyksenä, onkin aivan toinen juttu. Voi mennä hyvikin pitkä aika ennen kuin on päässyt henkisesti vanhasta eroon ja käsitellyt asian päässään.


      • Jättänyt M
        ei aina näin kirjoitti:

        No juu, mutta jätetty osapuoli, joka on ollut tyytyväinen suhteeseen ja jolle ero on tullut yllätyksenä, onkin aivan toinen juttu. Voi mennä hyvikin pitkä aika ennen kuin on päässyt henkisesti vanhasta eroon ja käsitellyt asian päässään.

        Ei se jättäjäkään aina porskuta onnellisena eteenpäin. Joskus jättäjä tajuaa vasta jälkeenpäin mitä menetti exässään. Minä olen tyypillinen surkimus siinä mielessä, että jätin exäni toisen naisen vuoksi, ajattelin naisen olevan kaikkien toiveiden täyttymys mutta suhteen edetessä huomasin olevani pettynyt valintaani ja kaipaavani erittäin paljon exääni, joka ei tietenkään halunnut kuullakaan minusta, ymmärrettävästi.

        Tarkoitan siis sitä, että jättäjä ottaa riskin ja tekee valinnan, joka voi osoittautua vääräksi. Kaikki tekevät virheitä joskus.


      • jättäjä äm myös
        Jättänyt M kirjoitti:

        Ei se jättäjäkään aina porskuta onnellisena eteenpäin. Joskus jättäjä tajuaa vasta jälkeenpäin mitä menetti exässään. Minä olen tyypillinen surkimus siinä mielessä, että jätin exäni toisen naisen vuoksi, ajattelin naisen olevan kaikkien toiveiden täyttymys mutta suhteen edetessä huomasin olevani pettynyt valintaani ja kaipaavani erittäin paljon exääni, joka ei tietenkään halunnut kuullakaan minusta, ymmärrettävästi.

        Tarkoitan siis sitä, että jättäjä ottaa riskin ja tekee valinnan, joka voi osoittautua vääräksi. Kaikki tekevät virheitä joskus.

        täällä toinen joka tajusi että se jota treffailin reilu kolme kuukautta, jonka jätin toisen naisen takia, oliskin voinut olla se oikeampi valinta.
        kun kerroin tavanneeni toisen naisen, selvisi että ex ei ollut valmis puhumaan yhteenmuutosta vakavasti noin lyhyen tuntemisen jälkeen sillä pelkäsi olevansa laastari koska olin kuukausi ennen meidän tapaamista ollut vielä avoliitossa, jossa ero tuli mulle puskista. sanoi suoraan että ei uskonut mun olevan vielä noin nopeesti valmis uuteen avovaimoon. nyt tulee välillä mieleen josko hän oikeassa olikin kun elää tässä uudessa avoliitossa...

        hänen perään on turha huudella, jos tämä päättyy, sillä hänellä oli kolme "vaatimusta" suhteeseen johon hän ryhtyy kun löytyy se johon hän ihastuu ja ajan myötä tutustuessaan rakastuu: luottamus rehellisyys erittäin hyvä seksi - tuossa järjestyksessä. noista sen hänelle tärkeimmän rikoin: luottamus...


      • Jättänyt M
        jättäjä äm myös kirjoitti:

        täällä toinen joka tajusi että se jota treffailin reilu kolme kuukautta, jonka jätin toisen naisen takia, oliskin voinut olla se oikeampi valinta.
        kun kerroin tavanneeni toisen naisen, selvisi että ex ei ollut valmis puhumaan yhteenmuutosta vakavasti noin lyhyen tuntemisen jälkeen sillä pelkäsi olevansa laastari koska olin kuukausi ennen meidän tapaamista ollut vielä avoliitossa, jossa ero tuli mulle puskista. sanoi suoraan että ei uskonut mun olevan vielä noin nopeesti valmis uuteen avovaimoon. nyt tulee välillä mieleen josko hän oikeassa olikin kun elää tässä uudessa avoliitossa...

        hänen perään on turha huudella, jos tämä päättyy, sillä hänellä oli kolme "vaatimusta" suhteeseen johon hän ryhtyy kun löytyy se johon hän ihastuu ja ajan myötä tutustuessaan rakastuu: luottamus rehellisyys erittäin hyvä seksi - tuossa järjestyksessä. noista sen hänelle tärkeimmän rikoin: luottamus...

        Minun typeryksen kohdalla kävi vielä niin, että exä olisi halunnut taistella suhteemme puolesta vielä silloinkin, kun sai tietää että minulla on toinen, silloinkin kun sanoin rakastuneeni tähän toiseen.

        Jälkeenpäin, huomattuani että se jonka vuoksi hänet jätin, oli täysi psykopaatti joka vain nautti muiden suhteiden rikkomisesta, mietin miten helvetissä päästin irti ihmisestä, joka oli valmis antamaan anteeksi jopa niin tökerön virheen, työskentelemään suhteemme eteen ja rakentamaan tulevaisuutta.

        Olin tyhmä, naiivi ja kusipää jättäessäni hänet, eikä kulu päivääkään, ettenkö katuisi sitä. Siitä on jo vuosia, mutta en koskaan pääse yli hänestä, vaikka hän on mennyt jo eteenpäin. En ansainnut häntä, sen tajuan, mutta silti tiedän tehneeni elämäni huonoimman ratkaisun jättäessäni hänet.


      • jättäjä äm myös
        Jättänyt M kirjoitti:

        Minun typeryksen kohdalla kävi vielä niin, että exä olisi halunnut taistella suhteemme puolesta vielä silloinkin, kun sai tietää että minulla on toinen, silloinkin kun sanoin rakastuneeni tähän toiseen.

        Jälkeenpäin, huomattuani että se jonka vuoksi hänet jätin, oli täysi psykopaatti joka vain nautti muiden suhteiden rikkomisesta, mietin miten helvetissä päästin irti ihmisestä, joka oli valmis antamaan anteeksi jopa niin tökerön virheen, työskentelemään suhteemme eteen ja rakentamaan tulevaisuutta.

        Olin tyhmä, naiivi ja kusipää jättäessäni hänet, eikä kulu päivääkään, ettenkö katuisi sitä. Siitä on jo vuosia, mutta en koskaan pääse yli hänestä, vaikka hän on mennyt jo eteenpäin. En ansainnut häntä, sen tajuan, mutta silti tiedän tehneeni elämäni huonoimman ratkaisun jättäessäni hänet.

        toivottavasti otetaan opiksemme, itsellä sen verran "tuore asia" että en osaa sanoa otinko. mutta nyt tiedän varmuudella naisen osaavan piilotella itsestään niitä negatiivisia asioita pidemmänkin aikaa kuin sen puoli vuotta.

        tein tiedusteluja ex:n liikkeistä - vapaa vielä olisi.

        surulluseksi tekee..


    • Minä Pertti

      Olette te täydellisiä. Eroneita ja kaipailette palstalla. Mutta haukutte etti ex ollut mitää mutta uusi suhdekkaan ei vaan onnistu, koska palstalla ikävöitte. Miksi ette osaa myöntää että tulipa tehtyä jotain mikä sotki loppu elämän.

    • 12+3

      Niintulipa tehtyä ja sitten tunkeudutaan exän elämään.

    • jee2

      Itsellä parin kk:n keissi kesällä. Lähtökohdat olivat kun tapasimme hän oli vielä parisuhteessa ja tais olla jollain tapaa hänellä eroprosessi käynnissä sillä hetkellä. Rupesimme viestittelemään facebookissa ja siitä se homma sitten lähti käyntiin.

      Hän sai sitten aika pian oman asunnon, jota hänen kanssa laiton kuntoon että pääse uuteen alkuun. Välillä itketti ja oli ihan muissa maailmoimassa. Yritin tukea, olla olkapäänä ja fiiliksellä vedin "kyllä se tästä". Olisi pitänyt viimestään siinä vaiheessa uskoa, että ei tästä mitään tule. Hölmönä uskottelin itselleni kyllä tämä vielä onnistuu kun tarpeeksi yrittää. Tuli sitten vähän hiljasempi jakso, sitten eräänä iltana tuli viestiä ja lopussa luki, että taitaa minun aika olla yksin. Siitä se lopunalku alkoi sitten.

      Vaikka takaraivossa kolkutti kokoajan, että hän juuri eronnut ja tässä voi käydä ihan miten vaan. En uskonut järkeäni vaan ihastuin kyseiseen naiseen koko sydänmestäni. Itseäni tässä tapauksessa satutin todella kovaa.

      Mitä tästä opin. Ei todellakaan kannata ruveta tapailemaan juuri eronnutta. Olet todennäköisesti vain laastari hänelle.

      • höpsis

        sinähän tapailit häntä kun hän oli vielä suhteessa eli sait ansiosi mukaan ja sotkeuduit toisten parisuhteeseen omaa itsekkyyttäsi


      • dumpped again

        Muuten lähes identtinen tarina kuin minun kokemus, mutta oli muuttamassa jo toiseen parempaan asuntoon eronsa jälkeen. Mutta näistähän pitää alkaa oppimaan, minullekin se laastarina olo oli jo toinen, mutta nyt riittää se pelleily.
        Siinä tulee vaan kynsille ja pahasti.
        Ei enää koskaan pitkästä suhteesta eronneita, ellei siitä ole todella pitkä aika...


      • jippikaijeiii
        höpsis kirjoitti:

        sinähän tapailit häntä kun hän oli vielä suhteessa eli sait ansiosi mukaan ja sotkeuduit toisten parisuhteeseen omaa itsekkyyttäsi

        Jotkut eivät edes kerro olevansa parisuhteessa tai juuri eronneet.. Eli ne hakee vaan sitä laastaria itsekkäistä syistä. koettu on


    • Laastaria!

      Totta, itse seurustelin miehen kanssa joka hommasi laastaria laastarin perään. En edes tiennyt kenen laastari oikeastaan olin kun kaikki hänen ex-naisensa olivat puheissa päivittäin. Ties miten monta laastaria sillä on jo minun jälkeeni ollut...

    • kyllä voi alkaa..

      "uskokaa",
      mutta, voisiko sit olla näinpäin, että eroamassa oleva voi alkaa seurustelun, kauan sit eronneen kanssa?
      Minä uskon, ja olen pitänyt sanani kun olin päättänyt erota, ja tapasin uuden naisen, ja siitä on niin kauan etten käsitä, miks olinkaan tään x:n kanssa naimisissa niinkin kauan.

    • En kerro

      Huh huh ja oho, enpä oo kelannu koskaan et se muijahan oli mun laastari. wow. on warmaan ollu ärsyttävää. kyl nyt hävettää, oho sehän oli riimi. Naapurin ei kyl tarttis kolistella. :( ps. onko 5 12 = 17? kirjotin tos alhal vahingos ton laskutoimituksen tohon vastaus luetteloon, eiku.laatikkoon.

    • minä vielä

      Nam, pizzaa. ei menny kahdespäiväs viel pilalle jääkaapissa.

    • sen verran vielä ett

      Miks kaikki on niin hiljaa?

    • Laastarin lapsi

      Vaikka huomaisi olevansa pelkkä laastari, niin ne kaksi viivaa raskaustestissä eivät sitten niin helposti elämästä haihdukaan. Onpa ihana odotus tietäen, että mies olisi halunnut mieluummin lapsen eksänsä kanssa.

      • sillä lailla!

        Ja miksikö seksiä ilman ehkäisyä??


      • ei aina

        Jaa, kyllä munkin yksi eksä halusi lapsen mun kanssa vaikka ei me oltu onnellisia avan roikuttiin toisissamme, ja tapasikin pian uuden naisen ja ovat parempi pari. Ei se aina niin mene, se voi olla lyhytkin aika kun eksä unohtuu jos uutta hyvää tulee tilalle. Lapsihan joskus hankitaan myös siksi että parisuhde siitä jotenkin paranisi, mutta eihän se niin mene. Harmi jos sulla tuo tilanne, oletko varma asiasta. Jos olet niin varmaan kannattaa sitten elellä lapsen kanssa kahden ettei ahdista mies ja voit keskittyä raskausonneen.


      • Laastarin lapsi
        sillä lailla! kirjoitti:

        Ja miksikö seksiä ilman ehkäisyä??

        Tiedoksi vaan sinullekin, että kondomikaan ei ole satavarma.


    • Kokemus opettaa

      Sama kokemus kuin nimimerkillä jee2.
      Ihastuin ja rakastuinkin palavasti naiseen, joka oli vasta lähdössä exänsä luota. Kuitenkin palstalla ilmoitti etsivänsä suhdetta. Varoituskellot minullakin soivat, mutta minkäs teet. Menin täysillä mukaan ilman minkäänlaisia suojauksia. Upean alun jälkeen viileni yhtäkkiä. Tuli vain viesti, etten pysty tähän.
      Sen kokemus opetti, että ehkä kannattaisi niitä varoituskelloja kuunnella. Oli kyllä tuskaisen ahdistavia aikoja päästä eroon tapauksesta. Mitään kaavaa tai aikarajaahan ei tietysti voi määrittää, mutta kyllä juurieronnut on aika usein hukassa itsensä kanssa jopa vuosia. Siihen on helppo lähteä lähteä laastariksi ja olkapääksi. Eihän siinä mitään, jos pystyy pitämään tunteensa kurissa, puolin ja toisin. Minä en pystynyt.

      • been there

        Sinä et tainnut missään vaiheessa uskaltaa kysyä mitä nainen tuntee sinua kohtaan, vaan odotit reppanana että hän tuntisi jotain ja olit jo tarjoamassa sormusta epätoivoissasi, ahdistit häntä liiallisella vauhdilla, kuin olisitte vanha pari. Itselle on käynyt näin ja voin sanoa että sitä sai tyyppikin mitä tilasi, kuvitteli saavansa parisuhteen isolla P:llä kuin jostain katalogista, tunnustelemalla ollenkaan mitä minä mahdan ajatella, antoi kusettaa itsensä kuvitelmaan siitä, että me edes seurustelisimme !!!! Pakkohan ne "en pysty tähän" sanat oli lopulta sanoa.

        Olen kuitenkin pahoillani puolestasi, mutta ensi kerralla tunnustele, kysele, fiilistele. Älä oleta mitään ja ennenkaikkea, kysy haluaako olla parisuhteessa kanssasi :)


    • auts auts

      minä kehoittaisin harkitsemaan hartaasti yhteenmenoa ihmisen kanssa, joka sanoo
      että "ei osaa olla yksin"; oli sitten eronnut / leski / avoerossa juuri tai jonkin aikaa sitten kaksi esimerkkiä:
      * paras ystävä: kaksi kuukautta suhteen jälkeen sanoi tuon lauseen; päätyi narsistin
      kanssa avioon. olen ainoa omista ystävistä johon pitää vielä yhteyttä jota mies ei
      hyväksy ja "kello käy" kun lähtee esim. kauppaan...
      (yritettiin "kääntää päätä" - ei onnistuttu - nyt on mun vara-avain autoon kätketty
      jos "herää" - salaa sinne laitettu)
      * minä itse: kaksi kertaa eronnut mies, 3 viikkoa toisesta erosta kun tapasimme
      - nyt olen "kerännyt" viime syksystä itseäni kasaan...

      se "jälkiviisaus" opetti ja muistan jos tarvii vielä muistaa....

    • qqq5

      ei kannata seurustella jos jollakin tutulla on sitä vastaan jotain ne yleensä tuntee paremmin kyseisen henkilön ja ihan aiheesta varoittavat

      • mikä on gospelia

        joo, mutta tuttujen objektiivisuus on joskus omaa luokkaansa, kun on omat lehmät ojitettu.

        joskus on sana sanaa vastassa, eli ihmiset eivät pidä puolin ja toisin, jälkimmäinen puoli ei pidä koska ensimmäinen ei ole pitänyt ja on siksi käyttäytynyt paskasti. tyypillinne kuvio.

        jotkut valitsevat väärän sanan pyhäksi sanakseen, ja se kostautuu sittemmin korkojen kera, kun todellisuus paljastuu... hih hih! ;)


    • ylo0p0p09

      senpä takia kannattaa painaa niitä korvat luimussa niin paljon että on jotakin mitä muistella ja mielellään hanuriin pari kertaa viikossa
      jotta tietävät mitä tekivät
      ei ne kauan pysy kuitenkaan alla
      on kokemusta

    • ------------

      Sain vuodeksi pahat sydänsurut kun menin kokemattomuuttani rakastumaan mieheen, joka tunnetasolla oli vielä kiinni eksässään ja sitten vielä palasi hänen kanssaan yhteen. Minusta hän ei halunnut muuta kuin "kevyttä seuraa" ja pientä helpotusta pahaan oloonsa. Minähän sitä naiviuttani tarjosin, mutta v.tuttaa, että hän edes minua lähestyi ja antoi välillä ymmärtää, että on päässyt yli.

    • vilkaspikkuinen

      Just noin minäkin koen minun mieheni just nyt. Ollaan oltu yhdessä melkein vuoden ja aina kun riita tulee niin tuppaa eksä mieleen....

      • be strong!!!!!

        se on vain pulustusmekanismi, mieti miksi, no just siksi, että olisi joku mihin takertua kun tuntuu ettei oma suhde kanna eikä toinen välitä, sitä se vain on, ei muuta. mieti, saitko menneestä sitä, mitä kutsutaan rakkaudeksi vai vain sydänsuruja, älä ole heikko, ole vahva, ja ajattele, että vaikka tämä suhde kaatuisi, löytyy joku parempi


    • 9+3

      Mistä tietää milloin on valmis? Itselläni erosta on jo useampi vuosi ja eka suhde sen jälkeen meni metsään. Vanhat asiat vaivasivat. Olin varma, että olen valmis, vaikka jännitti kovasti.

      Miehellä oli lyhyempi aika ja ajatteli olevansa yli, mutta ei ollutkaan. Molemmille kai sitten tuli tämä suhde liian pian. Onni onnettomuudessa kaksi eronnutta tapasi, niin ei rikottu useampaa sydäntä.

    • 93 kk

      Pakko päivittää tänne. Kun tuolla aiemmin kehuin ihanaa miestä, jonka kanssa päädyin suhteeseen nopeasti eron jälkeen
      Löysin miehen treffi-ilmoituksen eilen netistä. Siihen päättyi tämä rakkaustarina. Eli ei ollutkaan se poikkeus, joka vahvistaa säännön

    • kylläpä seurustellaa

      Mutta kun seurustellaan :) Moni mies vaihtaa uuteen suoraan lennosta, et sori vaan. On ihmisiä jotka menevät eteenpäin, ja sitten on niitä jotka takertuvat menneeseen vaikkeivat sieltä mitään saaneetkaan ;)

      • niinhän se on

        mutta kuinka moni niistä "lennosta" otetuista on täällä? ikävä / särykynyt sydän jne palstalla... ei kaikki ole niitä "laastari" suhteita mutta ikävä kyllä erittäin moni, kuten itse... vitutta suoraan sanoen, itse "epäilin" toisen valmiutta lähteä niin nopeasti uuteen suhteeseen, mutta toisen varmuus että kaikki ok sai vakuutettua, miten kävi.. päivä päivältä eteenpäin yksinäni...


    • Omalta

      Osaltani
      Älkää seurustelko koskaan eronneiden kanssa .. erostani on 2v
      pääsin toteamaan että en itse valmis .. en ole takertunut menneeseen
      vain että en voi edetä vaikka kuinka rakastankin häntä .. minä en voi tuottaa onnea rakkaalle ikinä .. tajusin sen lähes vuoden suhteen jälkeen

    • tule jo

      Ei olisi koskaan pitänyt ottaa miestä joka on mammanpoika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe