Taas on maailmassa yksi hyvä mies vähemmän :(. Mun unelmien mies vuosien takaa. R.I.P.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013120117780806_vi.shtml
http://images5.fanpop.com/image/photos/25700000/Paul-Walker-Wallpaper-paul-walker-25715716-1024-768.jpg
http://shechive.files.wordpress.com/2009/12/paul-walker-eye-candy-14.jpg?w=500&h=578
http://www1.pictures.gi.zimbio.com/Jessica Alba Paul Walker Premiere Sony Pictures xKLj2jimq-Hl.jpg
Paul Walker on kuollut, eiiiiiihhh!!!!!!
43
1833
Vastaukset
- Ei hurjastella!
In real life, fast and furious do die!
- asdggads
Mistä sä tiedät oliko se hyvä mies? Pelkkä mielikuva vaan ihmisillä on näyttelijöistä.
- Nevö..
Höörd.
- Iloitsen aina YTM:ien
kuolemasta. Ajattelen aina, että nussit paljon, mutta etpä enää hengitä toisin kuin minä.
- Giselle Huntington
Kuinka sä voit puhua noin halventavaan sävyyn vainajasta?
- ..............
Giselle Huntington kirjoitti:
empatiakyvytön psykopaatti
Giselle Huntington kirjoitti:
Kyllähän vainajista saa halventavaan sävyyn puhua, mutta toki samaan tapaan kuin elävistä... jos syytä on. Minulla ei ole mitään hajua onko tuosta mitään muuta halventavaa sanottavaa, kuin että näyttelipäs paskoissa leffoissa.
- RIP Paul
crocuta kirjoitti:
Kyllähän vainajista saa halventavaan sävyyn puhua, mutta toki samaan tapaan kuin elävistä... jos syytä on. Minulla ei ole mitään hajua onko tuosta mitään muuta halventavaa sanottavaa, kuin että näyttelipäs paskoissa leffoissa.
Ainakin hän teki elämällään jotain toisin kuin eräät...
- Paul ja teininainen
Paul eli ätmien unelmaelämää.
http://perezhilton.com/2009-02-05-paul-walker-35-engaged-to-teenager - sillitrooli
Paul ja teininainen kirjoitti:
Paul eli ätmien unelmaelämää.
http://perezhilton.com/2009-02-05-paul-walker-35-engaged-to-teenagerVaikka en yleensä yhdykään näihin "nainen on pilalla" juttuihin, niin tuo nainen on pilalla, jos siis sattui olemaan vielä yhdessä tämän Walkerin kanssa silloin kun Walker kuoli.
Ajatelkaa nyt. 23-vuotias nainen (siis sen ikä tällä hetkellä), joka on seurustellut super-mega-YTM:n kanssa teini-ikäisestä asti. Antanut tuolle YTM:lle aivan kaiken, kuten naiset usein teini-ikäisenä antavat, eivätkä sitä enää myöhemmissä suhteissa sitten jotenkin osaa. Ollut niin rakastunut että taju pois. Sitten, aivan yhtäkkisesti, menettää YT-miehensä väkivaltaisesti, ja mitä luultavimmin leskeytymisen seurauksena idealisoi ja idolisoi kuolleen YT-miehensä aivan täydellisesti.
Kukaan mies ei tule saamaan tuosta naisesta enää kunnollista vaimoa. Tuo tulee rakastamaan loppuelämänsä vain ja ainoastaan kuollutta supermiestään. - walker fani <3
crocuta kirjoitti:
huutelee kateellinen ja köyhä kirkonrotta :P
- Rip Paul
Kova äijä oli hyvästi paul. :( kaipaamme sua huomaa että elämä on hurjaa!!!
- ...
en voi uskoa tätä!! toivoisin, että tämä oli vain jotain sairasta pilaa ja hän olisi vielä elossa mutta ei... ;( Lepää rauhassa, tuun aina kaipaamaan sinua!
- Nooooo
Mitäs nytte? :(
- ei kiinnosta
Olivat ohjaamassa uutisen mukaan jo Fast and Furious VII:tä. Ainuttakaan en ole katsonut. Tuleekohan Fast and Furious CXXXVIII vielä jonain päivänä. Laumasielut menee kattoon.
Todella ikävä juttu, jos joku kuolee noin nuorena. Voi sanoa että siinä meni mies parhaassa iässä.
- In memoriam
Sillä jäi nyt paras nuoruus elämättä. Niin voi käydä.
- Mies1985
"Joyride" ja "The Lazarus Project" kuuluvat lempielokuviini. Minusta oli kiva katsoa The Lazarus Project kaikilla eri dubbauksilla ja se loppukohtaus oli jotenkin koskettava ja on edelleen, vaikka elokuvaa pidetäänkin B-leffana. Joyride taas on sellainen leffa, jonka on monesti kesällä laittanut YouTubessa pyörimään ikään kuin hissileffana. Muistan kyllä katsoneeni sitä DVD:ltä viime keväänä ja molemmat löytyy hyllystä.
Että nyt tulee sitten vähän erilaisella silmällä katsottua noita leffoja seuraavan kerran. Jos jää aikaa, voisi muiston kunnioitukseksi laittaa jonkun näkymään tänään. - Liz
Paul oli myös mun komeiden miesten listalla number 1, aivan ihana mies, ne jäänsiniset silmät ja se hymy ja poikamainen olemus. En kyllä pysty enää katsomaan yhtään fast & furious leffaa :-(
- tyhmää
Miks sen piti kuolla! Oikeesti! Ne oli Fast and rurious 7
puoli välissä, SIT se kuoli auto kolarissa ku sen kaveri menetti auton hallinnan! Mä oisin vaan halunnut et tää koko
Juttu ois valetta mut ei oo :( tuleeko hän joku uusi sen sijalle
- joskus käy näin
Hyvästi Paul muista että sait aikaan hyvää komea nuori kaveri ei tää oo totta:( seku miettii nyt näyttelijä kavereita ja ne ajat mitkä kiire kaa on kulkenu tuntuu varmaa rankalta :( pärjäilkää ihmiset hyvät
- : c
Maailma sortuu koko ajan! :(
- Jumalan kosto
Montakohan neitsyttä tämä YT-sonni ehti puhkaista omistukseensa jättäen AT-miehillä höyryävät jämäpillut.
- Mies1985
Rupesin katsomaan Joyridea sivusilmällä. Tässä leffassahan Paul on muistaakseni 28 ja on leffan juonen mukaan ensimmäistä vuotta yliopistossa. Se voi siis motivoida syrjäytymistä kokeneita AT-miehiä.
- Naisellinen nainen
Olis joku rumempi saanut kuolla.
- jokainen lähtee joskus
Kyllähän tuo sai nauttia elämästä, oli naisia ja kauniita autoja. Jotkut elää köyhänä ja ilman naista koko elämänsä. Kukaan ei tiedä milloin täältä lähdetään, voisiko olla niin että katsottiin että tämä jannu oli jo saanut niin paljon elämässään että nyt oli aika lähteä. Aika monet rikkaat ja kuuluisat kuolevat nuorena
- Jonne57
Paul oli tosi hyvä mies mä tunsin sen mä tunsin sen se käve meil asun amerikkassa isäni on miljonääri. Se tuli hienol autol meille
- asddsa
"Kyllähän tuo sai nauttia elämästä, oli naisia ja kauniita autoja"
Tarkoitat varmaan tyttöjä? Paulin mielihalut olivat tunnetusti suuntautuneet tuonne "vähän nuorempien" tyttöjen suuntaan. Mutta ei ketään haitannut, koska hän oli miljonääri.
- Makuja on monia
Nimi ja naama eivät sanoneet minulle yhtään mitään, joten piti etsiä tietoja netistä. Löytyi kuvia ja juttua, mutta vieläkään en tiedä muuta kuin että tyyppi on ollut muutamassa hömppäelokuvassa. Selvästi aika pieni, mutta tosi kovaääninen kannattajajoukko ainakin hänellä näkyy olevan, kun joka lehdessä yhä vatkataan mokomaa.
Kahden tähden sankari...tämä jää edelleenkin katsomatta. http://www.leffatykki.com/elokuva/hurjapaat - mies32
Tämähän oli opettavainen tarina. Kaahailuesikuva kaahasi itsensä hengiltä. Monikohan on kuollut hänen innoituksensa vuoksi aiemmin?
Luultavasti vuoden hyödyllisin kuolema.- oppia ikä kaikki
Ei ajanut edes itse tuota onnettomuusautoa.
- mies32
oppia ikä kaikki kirjoitti:
Ei ajanut edes itse tuota onnettomuusautoa.
Mukana menossa oli. Eikä varmasti vastentahtoisesti, vaan pitämässä jännää.
Helvetin hienoa, ettei kukaan syytön jäänyt alle ja kuollut. Kyllä tässä olivat suojelusenkelit valppaina. - Minä
mies32 kirjoitti:
Mukana menossa oli. Eikä varmasti vastentahtoisesti, vaan pitämässä jännää.
Helvetin hienoa, ettei kukaan syytön jäänyt alle ja kuollut. Kyllä tässä olivat suojelusenkelit valppaina.Paul walker on hieno mies
- Paul Wanker
Voin korvata hänet.
- salainen5
moro kaikki paul walkkerin fanit mää katon kaikki kolari videot läpi ja mua rupesi vaivaamaan että walkerin lähtiessä punaisella porcella niin rekisteri numero oli 7CCY590 ja onnettomuus paikan porcen rekkari numero oli 3URS93 tässä linkki videoon jossa on molemmat rekisteri numerot https://www.youtube.com/watch?v=k5cKXPO54Qc
- salaista tietoa
Paul Walker halusi paeta julkisuutta, kuten Elvis, Philip Seymour Hoffman ja niin moni muu julkkis ja asuvat nykyään eräällä autiosaarella, joka ei näy edes sateliittikuvissa.
- Anonyymi
salaista tietoa kirjoitti:
Paul Walker halusi paeta julkisuutta, kuten Elvis, Philip Seymour Hoffman ja niin moni muu julkkis ja asuvat nykyään eräällä autiosaarella, joka ei näy edes sateliittikuvissa.
Foliohattu
- pirun
entä jos ei oo kuollukkaan
Tytär olis varmasti onnellinen, jos isänsä eläisi. Tuntui olevan hyvin tärkeä tuo isä ja toisinpäin.
- Anonyymi
Teki Jimmyt :(
Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi
Drive too fast, die too young!
- Anonyymi
Hautajaisissahan voisi soittaa sen "Walker in the air"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670