http://azlk-avto.ucoz.ru/index/moskvich_412/0-19
"In 1971, three of «Moskvich-412» on the initiative of the Belgian participated in the 24-hour marathon on the track of Spa-Francorchamps in the framework of the racing series ETCC,as a result of showing the qualifications of the last three of the result, even behind cars more than the younger groups. - finish on 16 and 17 places of 18, one car came down due to construction of the cylinder head. But it should be noted that it was a tough competition, and because of serious technical problems from it dropped and many of the cars of famous Western companies, for example - several Chevrolet Camaro, Opel, BMW, Alfa-Romeo."
Ja kilpa-mosse itse toiminnassa kohdassa 3.20:
http://youtu.be/ETEWBstktU0?t=3m20s
Miksi näin lupaavalta kehitykseltä katkaistiin siivet kesken kaiken? olisi ollut mukava nähdä Mossen oma F1-talli, wrc-mosse, C-ryhmän kiitäjä, yms...
Mosse-kilpuri takavuosilta
Elite racing team
2
300
Vastaukset
- ♥♥♥♥♥
Tollasella ajelis
- Joka tielle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741