tekstitatuoinnin hinta suurinpiirtein?

Entiedä

Kysymys löytyy otsikossa; paljon tekstitatuoinnit siis maksavat suurinpiirtein Suomessa? Olen ottamassa tatuointia, joka on noin 20-25 senttinen.

5

6569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Pee

      Luuletko että tähän voi vastata? Tiedä kuinka korkea se on, millä fontilla jne. Keskimäärin 150€ /h. Laske siitä.

    • 8+20

      Oma nilkassa oleva tekstitatuointi maksoi 90e.
      2 riviä lähes nilkan ympäi, rivin pituus 20-21cm. Tekstin jonka korkeus 1cm. Fonttina vivaldi.

      Toisessa paikkaa kävin kysymässä ensin hinta-arviota, kuvailin että korkeintaan 1cm korkea teksti, yksi rivi nilkan ympäri. Hinta-arvio oli 150-200e.

      Vaihtelee siis melko paljon riippuen tatuoijasta nuo hinnat.

      • Tatuoijasuomi24

        Niin se vaihtelee laatukin vähän perkeleesti. Tatuointeja ei yksinkertaisesti kannata kilpailuttaa hinnan perusteella. Laatu ratkaisee. Halpa on pääsääntöisesti paskaa.

        Teksti voi näyttää yksinkertaiselta ja helpolta tatuoida, mutta teksti ln myös helevetin helppo pilata, jos kyseessä on paska tatuoija. Tai kokematon tatuoija. Milli liian syväön, niin a:t ja e:t ja muut sellaidet kirjaimet, mihin tulee joku lenkura, ovat viimeistään vuoden päästä samaa suttua. Jos eivät jo viikossa umpeudu. Sama homma, jos tehdään liian paksulla neulalla.

        KATSOKAA NE TATUOIJAN PORTFOLIOT LÄPI ENNEN AJAN VARAAMISTA!!!! Hinta ei saa ratkaista näitä juttuja. Mielummi. Vaikka säästää pari kuulautta pitempään.

        Ja alkuperäiseen kysymykseen:150-250€ hyvässä liikkeessä.


      • 11+7
        Tatuoijasuomi24 kirjoitti:

        Niin se vaihtelee laatukin vähän perkeleesti. Tatuointeja ei yksinkertaisesti kannata kilpailuttaa hinnan perusteella. Laatu ratkaisee. Halpa on pääsääntöisesti paskaa.

        Teksti voi näyttää yksinkertaiselta ja helpolta tatuoida, mutta teksti ln myös helevetin helppo pilata, jos kyseessä on paska tatuoija. Tai kokematon tatuoija. Milli liian syväön, niin a:t ja e:t ja muut sellaidet kirjaimet, mihin tulee joku lenkura, ovat viimeistään vuoden päästä samaa suttua. Jos eivät jo viikossa umpeudu. Sama homma, jos tehdään liian paksulla neulalla.

        KATSOKAA NE TATUOIJAN PORTFOLIOT LÄPI ENNEN AJAN VARAAMISTA!!!! Hinta ei saa ratkaista näitä juttuja. Mielummi. Vaikka säästää pari kuulautta pitempään.

        Ja alkuperäiseen kysymykseen:150-250€ hyvässä liikkeessä.

        Niinhän se monesti menee mutta ei aina välttämättä. Miullekki myöhemmin selvis että tää keneltä hinta-arvioo kysyin oli lopettanu koko tatuointi hommat (ainaki toivon niin) koska elämä viturallaan ja liekkö alkoholin/huumeitten kaa ollu ongelmia ja on kai vieläki. Ilmankos se naikkonen tiskin takana yritti väkisi tuputtaa aikaa alle viikon päähä O.o Aikanaan ollu ilmeisesti kuitenki melko tasokasta laatuu tekevä ja hyvän maineen omannu.

        Tää keneltä halvemmalla sain lopulta on tatuoija joka on tehny kaikki 3 kuvaa miulle jotka nyt omistan ja jonka asiakkaana oon ollu vuodesta 2007. Ainoo syy miks lähin ees muualta kyselemään niin on pitkä jono, tälläki hetkellä n. 6-7kk. Mutta saa nähä vaihanko tatuoijaa koskaan kun nykysen kaa synkkaa hyvin ja oon enemmän kun tyytyväinen kuviini. Ja tottakai opiskelijan lompakkoki kiittää :D


    • tatskaintoilija

      Menkää ottaa Hidden Bones-liikkeestä, Keke tatuoijan nimi. Otin ekat tatuointini häneltä. Yhden tekstin jossa on kolme riviä noin 1cm korkea. Ja nilkkaan se suunnitteli kauniin kuunsirpin jota se työsti sellasen 0,5-1h (suunnittelua siis) itse tatuoimiseen meni molempiin pari tuntia max ja hinnaksi 120€ on jo vuosi kun otin nämä ja perkeleen tyytyväinen olen. Kuunsirppikin on sellasen tupakka-askin kokoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe