tekstitatuoinnin hinta suurinpiirtein?

Entiedä

Kysymys löytyy otsikossa; paljon tekstitatuoinnit siis maksavat suurinpiirtein Suomessa? Olen ottamassa tatuointia, joka on noin 20-25 senttinen.

5

7817

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Pee

Luuletko että tähän voi vastata? Tiedä kuinka korkea se on, millä fontilla jne. Keskimäärin 150€ /h. Laske siitä.

• 8+20

Oma nilkassa oleva tekstitatuointi maksoi 90e.
      2 riviä lähes nilkan ympäi, rivin pituus 20-21cm. Tekstin jonka korkeus 1cm. Fonttina vivaldi.

Toisessa paikkaa kävin kysymässä ensin hinta-arviota, kuvailin että korkeintaan 1cm korkea teksti, yksi rivi nilkan ympäri. Hinta-arvio oli 150-200e.

Vaihtelee siis melko paljon riippuen tatuoijasta nuo hinnat.

• Tatuoijasuomi24

Niin se vaihtelee laatukin vähän perkeleesti. Tatuointeja ei yksinkertaisesti kannata kilpailuttaa hinnan perusteella. Laatu ratkaisee. Halpa on pääsääntöisesti paskaa.

Teksti voi näyttää yksinkertaiselta ja helpolta tatuoida, mutta teksti ln myös helevetin helppo pilata, jos kyseessä on paska tatuoija. Tai kokematon tatuoija. Milli liian syväön, niin a:t ja e:t ja muut sellaidet kirjaimet, mihin tulee joku lenkura, ovat viimeistään vuoden päästä samaa suttua. Jos eivät jo viikossa umpeudu. Sama homma, jos tehdään liian paksulla neulalla.

KATSOKAA NE TATUOIJAN PORTFOLIOT LÄPI ENNEN AJAN VARAAMISTA!!!! Hinta ei saa ratkaista näitä juttuja. Mielummi. Vaikka säästää pari kuulautta pitempään.

Ja alkuperäiseen kysymykseen:150-250€ hyvässä liikkeessä.

• 11+7
        Tatuoijasuomi24 kirjoitti:

Niin se vaihtelee laatukin vähän perkeleesti. Tatuointeja ei yksinkertaisesti kannata kilpailuttaa hinnan perusteella. Laatu ratkaisee. Halpa on pääsääntöisesti paskaa.

Teksti voi näyttää yksinkertaiselta ja helpolta tatuoida, mutta teksti ln myös helevetin helppo pilata, jos kyseessä on paska tatuoija. Tai kokematon tatuoija. Milli liian syväön, niin a:t ja e:t ja muut sellaidet kirjaimet, mihin tulee joku lenkura, ovat viimeistään vuoden päästä samaa suttua. Jos eivät jo viikossa umpeudu. Sama homma, jos tehdään liian paksulla neulalla.

KATSOKAA NE TATUOIJAN PORTFOLIOT LÄPI ENNEN AJAN VARAAMISTA!!!! Hinta ei saa ratkaista näitä juttuja. Mielummi. Vaikka säästää pari kuulautta pitempään.

Ja alkuperäiseen kysymykseen:150-250€ hyvässä liikkeessä.

Niinhän se monesti menee mutta ei aina välttämättä. Miullekki myöhemmin selvis että tää keneltä hinta-arvioo kysyin oli lopettanu koko tatuointi hommat (ainaki toivon niin) koska elämä viturallaan ja liekkö alkoholin/huumeitten kaa ollu ongelmia ja on kai vieläki. Ilmankos se naikkonen tiskin takana yritti väkisi tuputtaa aikaa alle viikon päähä O.o Aikanaan ollu ilmeisesti kuitenki melko tasokasta laatuu tekevä ja hyvän maineen omannu.

Tää keneltä halvemmalla sain lopulta on tatuoija joka on tehny kaikki 3 kuvaa miulle jotka nyt omistan ja jonka asiakkaana oon ollu vuodesta 2007. Ainoo syy miks lähin ees muualta kyselemään niin on pitkä jono, tälläki hetkellä n. 6-7kk. Mutta saa nähä vaihanko tatuoijaa koskaan kun nykysen kaa synkkaa hyvin ja oon enemmän kun tyytyväinen kuviini. Ja tottakai opiskelijan lompakkoki kiittää :D

• tatskaintoilija

Menkää ottaa Hidden Bones-liikkeestä, Keke tatuoijan nimi. Otin ekat tatuointini häneltä. Yhden tekstin jossa on kolme riviä noin 1cm korkea. Ja nilkkaan se suunnitteli kauniin kuunsirpin jota se työsti sellasen 0,5-1h (suunnittelua siis) itse tatuoimiseen meni molempiin pari tuntia max ja hinnaksi 120€ on jo vuosi kun otin nämä ja perkeleen tyytyväinen olen. Kuunsirppikin on sellasen tupakka-askin kokoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe