Olen nyt toukokuusta asti epiloinut kainalot ja ne pysyy sileänä 2-3 päivää ja viikon päästä on jo iha joku 3-5mm kasvanu ja sit on pakko epiloida uuestaan. Joudun siis epiloimaan VIIKON VÄLEIN vaikka epilaattoreita mainostetaan että pysyy tyyliin viikkoja sileänä? Voiko tämä johtua siitä että karvani kasvaisivat nopeammin kuin muilla ihmisillä? Tai siitä että olen murrosiässä?? Kohtalotovereita??
EPILOINTI EI HIDASTA KARVOJEN KASVUA!!!
3
507
Vastaukset
- Minulla vähentynyt
Nuo mainokset ovat sikäli virheellisiä että vain ne epiloidut karvat pysyvät poissa kuukauden verran. Mutta ne kasvavat karvat onkin lepovuorossa olleita karvoja jotka nyt kasvavat vuorollaan näkyviin. Ei auta muu kuin ajella säännöllisesti. Tuo viikon väli ajelussa on suunnilleen normaalia ja samalla se autaa siihen että epilointi on helppoa ja aika kivutonta.
Jos kasvavat karvat tuntuu terävältä sängeltä, epilaattori on vain katkaissut karvat eikä nyppinyt niitä juurineen pois. voin sanoa 30 vuoden epilointikokemuksella että ei niistä karvoista pääse ikinä eroon sillä systeemillä ;)
- Minulla tehosi
Riippuu ihmisestä, karvankasvutaipumuksesta, hormooneista tms. väheneekö karvat vai jatkuuko ennallaan. Minulla on usean vuoden säännöllinen epilaattorilla ajelu lopettanut karvojen kasvun sääristä, käsivarsista ja kainaloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875