Ilmestys kirja 21:1-27.

teu,

Jokainen osaa lukea tekstin ..

" Nykyisen ,Maan ja tähtitaivaan , eli aineellisen maailmankaikkeuden hävittyä tulessa Jumala LUO Uuden taivaan ja uuden maan Kuten UT:ssä puhuu Kris-
tuksen seurakunnasta kaupunkina ylhäällä olevana ja taivaallisena ,
JERUSALEMINA , gAL 4:26 ; Hebr. 12:22. ) Niin tämä luku puhuu uudessa maassa
asuvasta Kristuksesta eli KIRKASTETUSTA SEURAKUNNASTA KARITSAN MORSIAMMESTA /VAIMOSTA ,Ilm.21:2,9-11.UUDEN JERUSALEMIN kaupunkina,
joka on " JUMALAN MAJA IHMISTEN KESKELLÄ "# "ILM 21:3.",KUN NÄIN ON .

Uusai taivas ja maa on 12'000 vakkomittaa /sivu kuution mallisena
Enkeli mittasi kaiken , muuri oli 144kyynärää korkea , joka on enkelimitta .
Ja sen katu oli puhdasta kultaa. Joka oli miltei läpinäkyvää , se on Kuvannol- linen, tarkoittaen sen kaikinpuoleista täydellisyyttä ja ihanuutta .

Sanat , etytä Jumala ja Karitsa on sen temmppeli jae 22. sisältävät ajatuksen,
että uuden maan jumalanpalvelus on hengellistä ,ilman ulkonaista temppeliä , Mitä merkitsevät sanat, että "kansat tulöevat vaeltamaan sen valkeudessa ,ja
maan kuninkaat vievät sinne kunniansa ...ja sinne viedään kansojen kunnia ja
kalleudet jakeet 23, 26. menee yli meidän käsityskykymme ..

Tähän uuteen maahan ja sen kirkastettuun seurakunnan/kaupunkiin
pääsevä't vain Karitsan Elämän kirjaan kirjoitetut , Hänen VERESSÄÄN
syntinsä anteeksi saaneet ja Hänen Hengensä kuljettamina uskonkuulia-
suudessa valtaneet ..

tässä on kaikki tällä kertaa..

34

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu,

Ilm. 20:11-15 kohdassa mainitaan, että Jeesuksen Mat, 25 Luvussa mainitsemat
      rakkauden teot tai niiden puuttuminen ovat ulkonaisia todisteitra siitä,ketkä ovat
      olleet ,Jeesuksen todellisia uskovia /seuraajia , ja ketkä eivät heidän varsinaisena
      vanhurskautenaan on Jeesuksen lunastus työ ja kuuliaisuus , jotka Jumala armosta
      lukee heidän hyväkseen ,. Teot valaisevat periaatetta: Mat:12:33.

• teu,

Ilm. :11-15 . Ja siinä oli Jumalan kirkkaus; , sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen niin kuin kristsallinkirkas Jaspiskivi ,;Siinä oli suuri ja korkea muuri , jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä , ja niihin oli kirjoitettu nimiä, jotka oli ISRAELIN lasten kahdentoista sukukunnan nimet. ,
        portteja oli 12. ja kaupunkin muurilla oli 12.perustusta , ja niissä karitsan kahdettoista
        apostolin nimet ,,ja silölä jopka minulle puhui oli mittasauvana kultainen Ruoko .
        mittaukseen Kaupunkin ja sen portit ja sen muurin ..

16. Ja Kaupunki oli nelikulmio , ja sen ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys .
        ... Ja hän mittasai sillä ruovolla kaupunkin Se oli 12'000 vakomittaa . Sen sen leveys ja pituus Ja korkeys olivat yhtä suuret .

Tuo 12'000 vakomittaa tekee n, 2300 km (se on hieman iso mutta kun tutkija
        on sen mitannut antaa olla ). olen löytänyt laskelmia ewttä svu olisi n. 777,km
        Saanen kuitenkin esittää tälläisen version ..

• Tähden synty ja tuho
        teu, kirjoitti:

Ilm. :11-15 . Ja siinä oli Jumalan kirkkaus; , sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen niin kuin kristsallinkirkas Jaspiskivi ,;Siinä oli suuri ja korkea muuri , jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä , ja niihin oli kirjoitettu nimiä, jotka oli ISRAELIN lasten kahdentoista sukukunnan nimet. ,
        portteja oli 12. ja kaupunkin muurilla oli 12.perustusta , ja niissä karitsan kahdettoista
        apostolin nimet ,,ja silölä jopka minulle puhui oli mittasauvana kultainen Ruoko .

16. Ja Kaupunki oli nelikulmio , ja sen ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys .
        ... Ja hän mittasai sillä ruovolla kaupunkin Se oli 12'000 vakomittaa . Sen sen leveys ja pituus Ja korkeys olivat yhtä suuret .

teu, auringosta tulee punainen jättiläinen,siihen tosin menee vielä noin 5 miljardia vuotta, noin 260 kertaa isompi, kuin nyt ja sitten se nielee lapsensa, eli kaikki planeetat, ja sen materian ja sen kirkkaus on silloin tuhat kertaa kirkkaampi kuin nyt, ja lopuksi se muuttuu valkoiseksi kääpiöksi ja räjähtää supernovana alati laajenevaan mailmankaikkeuteen kylväen taas mailmankaikkeuden alkuaineita kohti energiakeskittymiä, eli mustiaukkoja, joissa painovoima saavuttaa lopulta kriittisenpisteen, ja räjähtäen jälleen suurena pamauksena kylväen energiaa tähtihautomoihin, eli vetypilviin joiden keskimitta on noin 400 valovuotta, joissa jälleen energia tiivistyy, kun painovoima tekee työtänsä, ja käynnistää lopulta ydin fuusion kun neljä vetyatomia yhtyy muuttuen heliumiksi, noin 15 miljoonan asteen lämmössä ja uusi tähti on jälleen syntynyt, ja loppuosilta kaasukehästä muodostuu jälleen uuden auringon lapsia eli planeetat, jotka kiertävät äitiään joka huolehtii lapsistaan, kunnes se jälleen syö ne ja muuttaa ne energiaksi. Näin vain energia säilyy, se ei siis koskaan häviä, muuttaa vain muotoaan.

Ja tämä luomistarina on tosi.

• teu,
        Tähden synty ja tuho kirjoitti:

teu, auringosta tulee punainen jättiläinen,siihen tosin menee vielä noin 5 miljardia vuotta, noin 260 kertaa isompi, kuin nyt ja sitten se nielee lapsensa, eli kaikki planeetat, ja sen materian ja sen kirkkaus on silloin tuhat kertaa kirkkaampi kuin nyt, ja lopuksi se muuttuu valkoiseksi kääpiöksi ja räjähtää supernovana alati laajenevaan mailmankaikkeuteen kylväen taas mailmankaikkeuden alkuaineita kohti energiakeskittymiä, eli mustiaukkoja, joissa painovoima saavuttaa lopulta kriittisenpisteen, ja räjähtäen jälleen suurena pamauksena kylväen energiaa tähtihautomoihin, eli vetypilviin joiden keskimitta on noin 400 valovuotta, joissa jälleen energia tiivistyy, kun painovoima tekee työtänsä, ja käynnistää lopulta ydin fuusion kun neljä vetyatomia yhtyy muuttuen heliumiksi, noin 15 miljoonan asteen lämmössä ja uusi tähti on jälleen syntynyt, ja loppuosilta kaasukehästä muodostuu jälleen uuden auringon lapsia eli planeetat, jotka kiertävät äitiään joka huolehtii lapsistaan, kunnes se jälleen syö ne ja muuttaa ne energiaksi. Näin vain energia säilyy, se ei siis koskaan häviä, muuttaa vain muotoaan.

En usko puoliakaan , Sinäkin olet mennyt tiedemisten huijaus kerhoon ,
        Ei riittänyt että jäätyneenä sinä kehitit maailmaa tiedemiesten kanssa
        vaan ole luulemassa että vielä viisi miljasrdia vuotta joku elää telluksessa .

Katso vähän mitä tapahtuu ympä'rilläsi ,ehkä ymmäärrät mistä minä puhun
        hyvä josa muutaman vuoden vielä mennään , kaikkialla on näkyvissä niin
        paljon pahaa , etten luule /ennustä mitään , jos kuitenkin pääsee vuosiä'

Minä uskon ettei kymmeniä. en tee tätä siksi etten tietäsi Aurinkon muut-
        tuvan isoksi , sanoppa kuinka isoksi ,ai se oli 260 kertaiseksi tottakai se
        maahan ylettää jo silloin ,,onhan se 1'300'000 kertaa isonpi jo tänään ..

En usko sinun 400 VALOVOUTEEN KOSKA KOKOMAILMAN KAIKKEUS
        ON VAIN 8oo valovuotta siis sanomasi 2 kertainen , Sitten sinä puhut 15'miljoonaan asteeseen ei pidä paikkansa , asetyleeni /happi yhdiste .
        antaa keskimäärin n.3200 astetta , elävä termiitti 5000astetta joka olisi
        20/osa miljoonasta , ja sinä puhut 15,miljoonasta höpöjä ..

Mutta jos Jumala tarvii Telluksen hävityksseen Sen lä'mmön ,Sen uskon .
        Meille hän on tehnyt Uuden taivaan ja uuden maan , siksi me pelastumme
        jotka täällä rimpuloimme uskotko sen, Minä uskon ... sinunkin pitäisi uskoa

• Ainoa mahdollisuus
        teu, kirjoitti:

En usko puoliakaan , Sinäkin olet mennyt tiedemisten huijaus kerhoon ,
        Ei riittänyt että jäätyneenä sinä kehitit maailmaa tiedemiesten kanssa
        vaan ole luulemassa että vielä viisi miljasrdia vuotta joku elää telluksessa .

Katso vähän mitä tapahtuu ympä'rilläsi ,ehkä ymmäärrät mistä minä puhun
        hyvä josa muutaman vuoden vielä mennään , kaikkialla on näkyvissä niin
        paljon pahaa , etten luule /ennustä mitään , jos kuitenkin pääsee vuosiä'

Minä uskon ettei kymmeniä. en tee tätä siksi etten tietäsi Aurinkon muut-
        tuvan isoksi , sanoppa kuinka isoksi ,ai se oli 260 kertaiseksi tottakai se
        maahan ylettää jo silloin ,,onhan se 1'300'000 kertaa isonpi jo tänään ..

En usko sinun 400 VALOVOUTEEN KOSKA KOKOMAILMAN KAIKKEUS
        ON VAIN 8oo valovuotta siis sanomasi 2 kertainen , Sitten sinä puhut 15'miljoonaan asteeseen ei pidä paikkansa , asetyleeni /happi yhdiste .
        antaa keskimäärin n.3200 astetta , elävä termiitti 5000astetta joka olisi
        20/osa miljoonasta , ja sinä puhut 15,miljoonasta höpöjä ..

Mutta jos Jumala tarvii Telluksen hävityksseen Sen lä'mmön ,Sen uskon .
        Meille hän on tehnyt Uuden taivaan ja uuden maan , siksi me pelastumme
        jotka täällä rimpuloimme uskotko sen, Minä uskon ... sinunkin pitäisi uskoa

Ihmiskunnalle, on se kun ihmiset muuttavat enne tuota aikaa uudelle aurinkokunnalle, ja uudelle planeetalle jota uusi aurinko valaisee ja lämmittää.
        Tämä pitää tapahtua ainakin miljoona vuotta ennen auringon muuttumista punaiseksi jättiläiseksi. Avaruusmatkailussa on siis ihmiskunnan tulevaisuus. Jos et usko tätä, ja vaikka uskoisitkin, niin pölyatomisi palaa punaisen jättiläisen fuusioreaktiossa, kun auringon ydin on jo sammunut, ja fuusioreaktio on siirtynyt auringon ulkokuorelle, niin ja olet jälleen muuttunut säteilyenergiaksi, ja lähtenyt lämpöenergian muodossa kohti ääretöntä tiheyttä, joka lopulta saavuttaa kriittisen massan ja pamahtaa jälleen alkuaineita kylväen matkalle kohti uusia seikkailuja. Eikö teu olekkin ihmeellistä tuo energia.

• Ainoa mahdollisuus kirjoitti:

Ihmiskunnalle, on se kun ihmiset muuttavat enne tuota aikaa uudelle aurinkokunnalle, ja uudelle planeetalle jota uusi aurinko valaisee ja lämmittää.
        Tämä pitää tapahtua ainakin miljoona vuotta ennen auringon muuttumista punaiseksi jättiläiseksi. Avaruusmatkailussa on siis ihmiskunnan tulevaisuus. Jos et usko tätä, ja vaikka uskoisitkin, niin pölyatomisi palaa punaisen jättiläisen fuusioreaktiossa, kun auringon ydin on jo sammunut, ja fuusioreaktio on siirtynyt auringon ulkokuorelle, niin ja olet jälleen muuttunut säteilyenergiaksi, ja lähtenyt lämpöenergian muodossa kohti ääretöntä tiheyttä, joka lopulta saavuttaa kriittisen massan ja pamahtaa jälleen alkuaineita kylväen matkalle kohti uusia seikkailuja. Eikö teu olekkin ihmeellistä tuo energia.

Tuo supernovateoria pätee vain osan aikaa tunnetussa maailmankaikkeudessa.

Maailmankaikkeus ei itsessään ole syklinen pamaus-tuho-pamaus-tuho. Maailmankaikkeuden energiatiheys ei säily ikuisesti, vaan kaikkeus kylmenee laajentuessaan asymptoottisesti nollaan.

Uusimman teorian mukaan koko maailmankaikkeus romahtaa lopuksi kasaan kuin vaate, eli alkuaineet hajoavat (kvarkit hadroneiksi sitova vahva ydinvoima heikkenee- vahvan vuorovaikutuksen asymptoottinen vapaus lakkaa olemasta), ja painovoimaa ylläpitävät hiukkaset tuhoutuvat. Tämän jälkeen kaikkeus siirtyy alemmalle energiatasolle muodostaen uuden kaikkeuden - uuden taivaan ja uuden maan.

Arvatkaapas kuka toimii tämän kaiken käsityömestarina?

• teu,
        tyhmelin kirjoitti:

Maailmankaikkeus ei itsessään ole syklinen pamaus-tuho-pamaus-tuho. Maailmankaikkeuden energiatiheys ei säily ikuisesti, vaan kaikkeus kylmenee laajentuessaan asymptoottisesti nollaan.

Uusimman teorian mukaan koko maailmankaikkeus romahtaa lopuksi kasaan kuin vaate, eli alkuaineet hajoavat (kvarkit hadroneiksi sitova vahva ydinvoima heikkenee- vahvan vuorovaikutuksen asymptoottinen vapaus lakkaa olemasta), ja painovoimaa ylläpitävät hiukkaset tuhoutuvat. Tämän jälkeen kaikkeus siirtyy alemmalle energiatasolle muodostaen uuden kaikkeuden - uuden taivaan ja uuden maan.

JUMALA TIETESKII..

Jo vain kaikki siirtyy Jos JUMALA antaa siihen käskyn .

En varmasti usko enää mihinkään miljoniin vuosiin , vaan ne on
        joittenkin tiedemisten aikaan saannostas ,jotka mettetää sekä
        tietonsa että kaiken mailman hullutukset .

Sikä li kun jotain Supernovi on olemessa ,,ja Jòs JUMALA niitä
        tarvii Hän voi niitä tehdä ,muttei kukaan muut ..

Ei takuulla ole satojatuhansia vuosi ,enää.. ei 1000 vuotista ,
        olen sitä mieltä että alle sata , ja kaikki on loppu ,,sikpä ei
        kenenkään kannata luulla mitään voi olla 10-100 v..

• teu,

Ilm. 21:3." Katso ,JUMALAN maja IHMISTEN KESKELLÄ ".

ENNEN KUIN jUMALAN PALVELIJA MOOSES . SAI PÄÄTTÄÄ PÄIVÄSA .
        nousi hän Neebon vuorelle , piskan huipulle , ja Herra näytti hänelle sieltä koko Juudaan maan ja sanoi . Tämä on se maa , jonka minä valalla vannoen olen luvannut Aabrahamille , Iisakille ,Jaakobille sanoen : Sinun jälkeläisille minaä anna sen .

Minä olen nyt antanut sinun ominsilmin nähä sen, " ( 5 Moos, 34:1-4. ) Tämä ,
        Jumalan Aabrahamin siemenelle lupaama ja Mooseksewlle näin näyttämä maa,
        , jossa tosin maitoa ja metrtä vuoti " (2 Moos .3:8 ), Ei kuitenkaan ollut muutakuin
        vähäinen maallinen esikuva siitä Jerusalemista , joka ylhäällä om , jonka Jumala

päivien lopulla on antava kaikille niille , jotka ovat "Aabrahamin uskoa ja siis perillisiä lupauksen mukaan ". Tämä oikea JUMALAN KAUPUNKI. Joka vasta silloin on ilmestyvä , kun tämä maa ja nämä taivaat katroavat , näytetrtiin Jumalan palvelijalle ,Johannekselle , hänen ilmestykszensalopulla. Johannes Kirjoittaa .
        (ilm. 21:9. " Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä ja puhui kanssani sanoen . - "tule tänne, minä näytän sinulle

"Morsiammen , Karitsan VAIMON." Ja hän vei minun Hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle Pyhän kaupungin . Jerusalemain , joka
        laskeutui alasa taivaasta Jumalan tyköä , ja siinä oli Jumalan kairkkaus ; sen hohto oli kaikkein kallimpien kivien :: sillä Herra Jumala , kaikkivaltias on sen temmpewli . ja KARITSA , "

Johannews Kuuli suuren äämem Taivaasta sanovan " Katso Jumalan maja ihmisten Keskellä ! - Joka voittaa , on tämän perivä . , ja minä ollen oleva
        hänen Jumalansa , ja Hän on oleva minun poikani "- Jae 7.

• teu,
        Ainoa mahdollisuus kirjoitti:

"AINOA MAHDOLLISUUS "

Ei missään sanota muutoksesta ,uuden Aurinko kunnaN EI SANOTA UUDESTA PLANEETASTA. KUMMA KULLA SIELLÄ ON UUSI MAA ,JA UUSITAIVAS ,

kUMMASSAKAAN EI MAINITGA PLANETOISTA , MUTTA MAINITAAN TAIVAS
        ja tulijärvi . YMMÄRRÄTTEKÖ SEN KÄSITYUSTÄ ,, KUN SIELLÄ ON JUMALA
        niin siellä on läpö , ts, se ei ole kovin kaukana enää,

• teu,
        teu, kirjoitti:

nousi hän Neebon vuorelle , piskan huipulle , ja Herra näytti hänelle sieltä koko Juudaan maan ja sanoi . Tämä on se maa , jonka minä valalla vannoen olen luvannut Aabrahamille , Iisakille ,Jaakobille sanoen : Sinun jälkeläisille minaä anna sen .

, jossa tosin maitoa ja metrtä vuoti " (2 Moos .3:8 ), Ei kuitenkaan ollut muutakuin
        vähäinen maallinen esikuva siitä Jerusalemista , joka ylhäällä om , jonka Jumala

päivien lopulla on antava kaikille niille , jotka ovat "Aabrahamin uskoa ja siis perillisiä lupauksen mukaan ". Tämä oikea JUMALAN KAUPUNKI. Joka vasta silloin on ilmestyvä , kun tämä maa ja nämä taivaat katroavat , näytetrtiin Jumalan palvelijalle ,Johannekselle , hänen ilmestykszensalopulla. Johannes Kirjoittaa .
        (ilm. 21:9. " Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä ja puhui kanssani sanoen . - "tule tänne, minä näytän sinulle

"Morsiammen , Karitsan VAIMON." Ja hän vei minun Hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle Pyhän kaupungin . Jerusalemain , joka
        laskeutui alasa taivaasta Jumalan tyköä , ja siinä oli Jumalan kairkkaus ; sen hohto oli kaikkein kallimpien kivien :: sillä Herra Jumala , kaikkivaltias on sen temmpewli . ja KARITSA , "

Johannews Kuuli suuren äämem Taivaasta sanovan " Katso Jumalan maja ihmisten Keskellä ! - Joka voittaa , on tämän perivä . , ja minä ollen oleva

Ilm.21:6, Minä olen A ja O joka on alku ja loppu.
        sanoo hän ensin. A on meidänkin kielemme ensimmäinen kirjain ,
        Kreikan kielessä jolla Johannes kirjoitti on O viimeinen --

Ensimmäinen on Jeesus Kristus , sillä hän on Jumalan Ainokainen Poika , ennen aikojern alkua Isästä Iankaikkisuudesta syntynyt . Mutta hän on myös Jumalan
        seurakunnassa ensimmäinen , sillä ei kukaan pääse .Isän tykö muutoin kuin hänen
        kautta. .

Jatkan .

• teu,
        teu, kirjoitti:

Ensimmäinen on Jeesus Kristus , sillä hän on Jumalan Ainokainen Poika , ennen aikojern alkua Isästä Iankaikkisuudesta syntynyt . Mutta hän on myös Jumalan
        kautta. .

Jatkan .

Hänen ovat kaaikki esi -isät turvanneet ja yksin hänen kauttaan olleet otollisia ,
        Jumalalle . Ja Hän on myös viimeinen , sillä Hän vakuutti "Katso , minä olen teidän kanssanne maailman Maailman loppuun asti " . - Kaikki seurakunnan hoitajat , opettajat ja PAIMENET KUOLEVAT TÄÄLTÄ POIS TOISENSA JÄLKEEN ,mutta mutta tämä uskollisin paimen ja seurakuntansa ylimmäinen Pappi ei enää milloinkan kuole , vaan elää ja hallitrsee iankaikkisesti , eikä Hänen valtakunnallaan ole loppua .

Hän on siis tosiaan viimeinen vaikka Hän on ensimmäinenkin . Hän on autuutemme ainua alku ja perustus , Jumalan huoneen ensimmäinen kulma ja peruskivi , Karitsa , joka on tapettu ja joka VERELLÄÄN ON SOVITTANUT MEIDÄT JUMALAN KANSSA, ON AUTUUTEMME AINOA ALKU , MUTTA HÄN ON TODELLA MYÖS
        SEN LOPPU ELI SEN PÄÄTÖS .Sillä viimeisenä päivänä , jolloin Hän kirkkaudessaan ilmestyy , --

silloin Hän on todella päättävä ja täyttävä Lunastuksemme Luuk .21:28. Silloin Hän on apostolin sanojen mukaan " asetettava eteensä kirkastettuna seurakunnan,
        jossa ei ole tahraa eikä ryppyä eikä mitään sellaista , vaan joka on pyhä ja moit-
        teeon ", (Ef. 5:27. ). Sillä silloin ovat Karitsan häät jo tulleet , ja Hänen vaimonsa on

silloin oleva valmiina, kaunistettuna ylkänsä puhtaalla ja loistavalla silkillä . Me tulemme sillä Hänen kaltaisikseen , millä me saamme nähdä Hänet sellaisena kuin Hän on ", . Näin on Hän totisesti oleva Loppunamme siellä , Hän , joka nyt on a

• teu,
        teu, kirjoitti:

Hänen ovat kaaikki esi -isät turvanneet ja yksin hänen kauttaan olleet otollisia ,
        Jumalalle . Ja Hän on myös viimeinen , sillä Hän vakuutti "Katso , minä olen teidän kanssanne maailman Maailman loppuun asti " . - Kaikki seurakunnan hoitajat , opettajat ja PAIMENET KUOLEVAT TÄÄLTÄ POIS TOISENSA JÄLKEEN ,mutta mutta tämä uskollisin paimen ja seurakuntansa ylimmäinen Pappi ei enää milloinkan kuole , vaan elää ja hallitrsee iankaikkisesti , eikä Hänen valtakunnallaan ole loppua .

Hän on siis tosiaan viimeinen vaikka Hän on ensimmäinenkin . Hän on autuutemme ainua alku ja perustus , Jumalan huoneen ensimmäinen kulma ja peruskivi , Karitsa , joka on tapettu ja joka VERELLÄÄN ON SOVITTANUT MEIDÄT JUMALAN KANSSA, ON AUTUUTEMME AINOA ALKU , MUTTA HÄN ON TODELLA MYÖS
        SEN LOPPU ELI SEN PÄÄTÖS .Sillä viimeisenä päivänä , jolloin Hän kirkkaudessaan ilmestyy , --

silloin Hän on todella päättävä ja täyttävä Lunastuksemme Luuk .21:28. Silloin Hän on apostolin sanojen mukaan " asetettava eteensä kirkastettuna seurakunnan,
        jossa ei ole tahraa eikä ryppyä eikä mitään sellaista , vaan joka on pyhä ja moit-
        teeon ", (Ef. 5:27. ). Sillä silloin ovat Karitsan häät jo tulleet , ja Hänen vaimonsa on

silloin oleva valmiina, kaunistettuna ylkänsä puhtaalla ja loistavalla silkillä . Me tulemme sillä Hänen kaltaisikseen , millä me saamme nähdä Hänet sellaisena kuin Hän on ", . Näin on Hän totisesti oleva Loppunamme siellä , Hän , joka nyt on a

Ilm. 21:9 .

Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä , joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä
        seitsemää viimeistä vitsausta , ja puhui minun kanssani sanoen ; vitsausta , ja
        puhui minun kanssani sanoen . "Tule tänne , minä näytän sinulle Morsiammen ,
        KARITSAN VAIMON ". ..3 moos. 26:21. ;mAT, 9:15, ;
        Ilm. 15:1, 6-7 .:17:1. ;19:7:

• teu,
        teu, kirjoitti:

Ilm. 21:9 .

Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä , joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä
        seitsemää viimeistä vitsausta , ja puhui minun kanssani sanoen ; vitsausta , ja
        puhui minun kanssani sanoen . "Tule tänne , minä näytän sinulle Morsiammen ,
        KARITSAN VAIMON ". ..3 moos. 26:21. ;mAT, 9:15, ;
        Ilm. 15:1, 6-7 .:17:1. ;19:7:

Ilm. 21:10 . Ja hän vei minut Hewngessä suurelle korkealle vuorelle ,ja näytti minulle Pyhän Kaupungin , Jewrusalemin ;joka laskeutui alasa taivaasta Jumalan tyköä .
        21:11. siinä oli suuri Jumalan kirkkaus , sen hohto oli kaikkein kalliimman kiven
        kaltainen , niin kuin kristallin kirkas Jaspis kivi ;

• teu,
        teu, kirjoitti:

Ilm. 21:10 . Ja hän vei minut Hewngessä suurelle korkealle vuorelle ,ja näytti minulle Pyhän Kaupungin , Jewrusalemin ;joka laskeutui alasa taivaasta Jumalan tyköä .
        21:11. siinä oli suuri Jumalan kirkkaus , sen hohto oli kaikkein kalliimman kiven
        kaltainen , niin kuin kristallin kirkas Jaspis kivi ;

Ilm. 21:12, siinä oli suuri ja korkea muuri , jossa oli 12 porttia ja porteilla oli 12 engeliä , ja portteihin oli kirjoitettu nimiä , ja ner oli Israelin lasten kahdentoista
        sukukunnan nimet ; Hes. 48: 31- 35.

21:14. Ja muureilla oli 12 perustusta , ja niillä apostolien n nimet , .

21:15. ja saillä joka minulle puhui oli mittasauvana kullatrtu Ruoko , mitatakseen kaupunkin ja sen potit , ja sen muurit . . Hes 40; 3,5.
        Sak. 2;1. . Ilm. 11:1.

• teu.
        teu, kirjoitti:

Ilm. 21:12, siinä oli suuri ja korkea muuri , jossa oli 12 porttia ja porteilla oli 12 engeliä , ja portteihin oli kirjoitettu nimiä , ja ner oli Israelin lasten kahdentoista
        sukukunnan nimet ; Hes. 48: 31- 35.

21:14. Ja muureilla oli 12 perustusta , ja niillä apostolien n nimet , .

21:15. ja saillä joka minulle puhui oli mittasauvana kullatrtu Ruoko , mitatakseen kaupunkin ja sen potit , ja sen muurit . . Hes 40; 3,5.
        Sak. 2;1. . Ilm. 11:1.

ilm. 21:12-16
        17-27 . Valo, Jumala pitää siit huole , ei siel tarvitä mittää aurinkoo eik kuuta ;Sill
        Jumalan kirkkaUS PITÄÄ SIITÄ HUOLEN JA VALAISEE JA kARITSA TROIMITTAA lAMPUN VIRKKAA , Kansa alkaakin kulkemaan sen valos ja maailma kuninkaat tuovat sinne koko valtansa loistron . eik semBortei pannakkaan kiinn /eikä reikeleihin päiväks ja yötä siel edi ole . Kaikki kansatte RikkaUDET JA fIINI ASIAT TUODA SINNE . mITTÄLA

• teu,
        teu. kirjoitti:

ilm. 21:12-16
        17-27 . Valo, Jumala pitää siit huole , ei siel tarvitä mittää aurinkoo eik kuuta ;Sill
        Jumalan kirkkaUS PITÄÄ SIITÄ HUOLEN JA VALAISEE JA kARITSA TROIMITTAA lAMPUN VIRKKAA , Kansa alkaakin kulkemaan sen valos ja maailma kuninkaat tuovat sinne koko valtansa loistron . eik semBortei pannakkaan kiinn /eikä reikeleihin päiväks ja yötä siel edi ole . Kaikki kansatte RikkaUDET JA fIINI ASIAT TUODA SINNE . mITTÄLA

ILmestyskirjalukiu 22.
        .22:1-6. UUdessa Jerusalemissa Juoksee , elämän veden virta ja kasvaa elämänpuu ja siellä on Jumalan ja Karitsan valtaistruin.

Tästä sanoo : Saarnivaara seuraavaa : Elämän veden virta ja elämän puu eivät ole luonnollisen veden virta ja luonnollinen puu. vaan ne ovat hengellisiä Seurakuntakautenakaan "Tosi viinipuu ". ja ÖLJY PUU
        , sekä "elävä vesi "( Joh. 4:10, 14; 7:38-39 ) eivät ole aineellisia , vaan Hengellisiä kuten on myös Hes. 47:1-12, kuvattu ewlämän veden kaksoisvirta , ja Jumalan palveleminen on siellä riemullista , sydämen halusta tapahtuvaa. Jumalan ja Karitsan valtaistuin merkitsee heidän täyttä hallitrusvaltaansa , joka sulkee pois kaiken pahan valtojen vaikutuksen . Näihin kuvauksiin sopivat sanat . 1 Kor. 2:9.
        "Mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut , mikä ei ole ihmisen sydämeen
        noussut ja mnkä Jumala on valmistanut niille , jotka Häntä Rakastavat "

• teu,
        teu, kirjoitti:

ILmestyskirjalukiu 22.
        .22:1-6. UUdessa Jerusalemissa Juoksee , elämän veden virta ja kasvaa elämänpuu ja siellä on Jumalan ja Karitsan valtaistruin.

Tästä sanoo : Saarnivaara seuraavaa : Elämän veden virta ja elämän puu eivät ole luonnollisen veden virta ja luonnollinen puu. vaan ne ovat hengellisiä Seurakuntakautenakaan "Tosi viinipuu ". ja ÖLJY PUU
        , sekä "elävä vesi "( Joh. 4:10, 14; 7:38-39 ) eivät ole aineellisia , vaan Hengellisiä kuten on myös Hes. 47:1-12, kuvattu ewlämän veden kaksoisvirta , ja Jumalan palveleminen on siellä riemullista , sydämen halusta tapahtuvaa. Jumalan ja Karitsan valtaistuin merkitsee heidän täyttä hallitrusvaltaansa , joka sulkee pois kaiken pahan valtojen vaikutuksen . Näihin kuvauksiin sopivat sanat . 1 Kor. 2:9.
        "Mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut , mikä ei ole ihmisen sydämeen
        noussut ja mnkä Jumala on valmistanut niille , jotka Häntä Rakastavat "

ilm. 22.:7. Ja katso minä tulen pian . Autuas se , joka ottaa Tämän kiejan enneustruksen sanoista vaarin !" , ks. Jes.40:10.; Ilm. 1:3,;3:11.

22:8-9 Johannes erehtyi kahdesti 19:19 ja tässä . lankeamaan maahan ja
        kumartamaan maahan enkeliä . . kummallakin kerralla enkekli kielsi häntä
        niin tekemästä ja kehotti kumartamaan JUMALAA , Enkeleiltä ei saa pyytää
        apua ja palvelusta . Kun sitä rukoillaAN JUMALALTAS , HÄN antaa enkeleilleen ohjeet hoitaa tehtävät. He toimivat vain JUMALAN käskyjen mukaan, eivät
        ihmisten pyynnöistä . ks. Hebr. 1:14. .

Ilm. 22:7,12,-19...Lue Raamatustasi.

Jeesus puhui nämä sanat Johannekselle . Tässä kirjassa olevien saNOJEN ARVOVALTAA ja niistä vaarin ottaminen Tärkeyttä . Hän sanoi uudistuvasti .
        "MINÄ TULEN PIAN ," sIITGÄ ON NYT KULUNUT 1983. VUOTTA Siis
        JEESUKSEN KUOLEMASTA ... jA jOHANNEKSEN NÄYSTÄ 1918. . .
        JOHANNES SAI NÄMÄ NÄYT, N.95jKr. MELKO TARKASTI 95-96 TÄSTÄKIN
        vcoimme laskea aikaa että yksi Hewrran päivä on kuin Tuhat vuotta ja Tuhat
        vuotta kuin yksi päivä , 2 Piet, 3:8. Meidän aikanammed Jeesuksen toinen tuleminen on ilmaisesti todella lähellä , Sillä viimeisen , sen edellisen sukupolven Raamatussa ennennustetut tapahtrumat ovat jo täyttyneet._

Ns. KOINE kekstrissä joka oli 400 luvulla vakioitunut "valtyakunnantekstitiksi "
        22:14:"PITÄVÄT HÄNEN KÄSKYNSÄ ", jA NÄIN ON vanha kirkkoraamatrtu
        Vanhem,missa käsikirjoituksissa PESEVÄT VAATTEENSA" KAREITSAN VERESSÄ KS. ilm. ,7:14, , Molemmat ovatr välttämättömät , puhdistus Jeesuksen veressä ja Hänen käskyjensä pitäminen , Mat, ,28:20. ; Joh 14:21-23.;1 Joh. 5:3.

Ensin on armon ajassa käytävä sisälle ,JEESUS -OVESTA , ARMON VALTA
        KUNTAAN (Jon , 10:9. , jotta sitten (loppuun asti uskollisena pysyneenä )
        pääsisi uuden MAAN UUDEN JERUSALEMIN PORTEDISTA . (joita on 12. )
        SISÄLLE, sen ulkopuolelle jäävien osa on , toinen kuolema , tulijärvi 1lm. 20:14,

• Ka, Ba, ja Ra
        tyhmelin kirjoitti:

Höpöhöpö. Olemme jatkuvasti, ja kiihtyvällä nopeudella laajentuvassa mailmankaikkeudessa, josta lopulta jäljelle jää vain loputon tyhjyys ja pimeys. Katsos kun painovoiman jarru ei riitä pysäyttämään kaikkeuden laajenemista. on myös mahdollista, että tuntematon avaruus varastaa energiaa meidän avaruudesta, ja kiihdyttää sen laajenemista. Todellisuudessa tunnetusta kaikkeudestamme, ei jää jälkeäkään vaan se katoaa säteilynä toisiin kaikkeuksiin.

Aurinkokuntamme lopullinen tuho tapahtuu noin 5 miljardin vuoden päästä, kun aurinko on muuttunut punaiseksi jättiläiseksi ja nielaissut lapsensa, eli planeetat, eikä niistä jää jäljelle muuta kuin säteilyenergia, joka lopulta häviää loputtomaan tyhjyteen ja pimeyteen, matkaten kohti uusia seikkailuja.

• teu.
        teu, kirjoitti:

Ilm. 21:1. Johannes Näkee UUden Taivaan ja Uuden maan.yunnä uuden Jerusalemin , jossa Jumala asuu niiden kanssa , jotka ovat voittaneet; muut joutuvat toiseen kuolemaan,1-8 . Enkeli näyttää Uuden Jerusalemin ihanuuden , 9-27 .

Nämä tekstit oli otsikossa ,,, nyt jae, 1. Ja minä näin uuden Taivaan ja Uuden maan ; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ,ovat kadonneet , edikä merta enää ole . ks. Jes. 65:17.;66:22.; 2 Piet. 3:13.;Ilm. 20:11.

2. Ja pyhän kaupunkin , uuden Jereusalemin , minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä , valmistettuna niinkuin morsian,. miehellensä kaunistetun ...

Tietääkö joku miten suuri oli se uusi Jerusalem joka laskeutui Jumalan luota
        Jos se vallan hulvaton on mikä pitää sitä kiinni siis se tukki jonka ympärille on touvit kiertyneet ?.

• teu, kirjoitti:

"nousi hän Neebon vuorelle , piskan huipulle , ja Herra näytti hänelle sieltä koko Juudaan maan"

Ei ole mahdollista. Nebolta ei näy eikä ole koskaan näkynyt koko Juud(e)an maata. Sieltä näkyy Kuolleen Meren pohjoispää kyllä hyvin selvästi, Jeriko sekä hyvän matkaa Jordanin laaksoa. Juudean suuntaan yli Kuolleen Meren katsottaessa näkymä katkeaa meren länsipuolen vuoriin.

Et varmaan ole käynyt koskaan Nebon vuorella? Sehän on Jordaniassa.

• teu,
        Ainoa mahdollisuus kirjoitti:

""Ainoa mahdollisuus ""

Ehkä se Uusi Taivas maineen voi olla Huomattavasati pienenpi kuin se 2300km
        x2300 km x2300 kmehkäpä tämä on paljon liian suuri paljonko tuommoinen massa painaisi voiko sen jo saNOA ETTEI SILLÄ voisi minnekkään liikkua .

Mutta sen toisen mitoituksen , , jospa 777x777x777km Voisi olla vieläkin Suuri
        No nämä nyt on vain laskelmia , kuin tuo 12000 vakomittaakin .Josta tuli 2300km
        mutta ehkä avaruus matkailu piristää , vaikka kuitenkin silloin ei enää olla ihmisiä
        vaan , Jumala olentoja kaikki tyynni. EHKÄ..

Niin täytyy sanoa etten minä usko kaikenlaisiin enregia juttuihisi puhu
        mitä haluat Siksi toiseksi Silloin meillä ei ole mitään sanottavaa Enrgiasta
        sillä Jumala asuu meitin kanssa ja on Karitsan kansa valona ja yötä ei
        siellä ole enää oleva,

Tuli mieleen , Taivaassako asuu edelleen Taivaallinen sotajoukko ?
        olisiko heitä edelleen 200.000.000 sotilsata , entä ne 100.000.000 enkeliä
        voisinmmeko miettiä tälläisiä asioita , noitten turhien energioden asiana.
        Jumala opn aikanaan sanonut , että kaikki hävitetään lopukski siis alku-
        aineet ja elementit palavuudsessa sulavat ..

• teu,
        teu, kirjoitti:

" teu "...........Ilm. 20:1-15.

saa ta na sidotaan , kuolleista virronneetg Pyhät hallitsevat Kristuksaen kanssa
        tuhat vuotta , 1-6. jonka jälkeen saa ta na päästetään irti ja kokoaa sotaan Gookin
        ja Maagoogin , mutta Jumalan tuli polttaa nämä ja ja saa ta na heitetään tuliseen -
        järveen . 7-10. Viimeinen tuomio pidetään ja kuolema ja tuonela heitetään tuliseen järveen . 11-15.

20:1. Ja minä nä'in tulevan Taivaasta alas enkelin , jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään .

20:2. Ja hän otti kiinni lohikäärmeen , sen vanhan käärmeen joka per-ke -lee-ksi,ja saa ta naksi , ja ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi .

20:3. Ja heitti hänet syvyyteen , ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä ,
        ettei hän enää kansoja villitsisi,siihen asti kun ne tuhat vuotta ovat loppuneet
        sen jälkeen hänet pitää päästettämään irti vähäksai aikaa ..

jatkan

• teu,
        teu, kirjoitti:

" teu "...........Ilm. 20:1-15.

saa ta na sidotaan , kuolleista virronneetg Pyhät hallitsevat Kristuksaen kanssa
        tuhat vuotta , 1-6. jonka jälkeen saa ta na päästetään irti ja kokoaa sotaan Gookin
        ja Maagoogin , mutta Jumalan tuli polttaa nämä ja ja saa ta na heitetään tuliseen -
        järveen . 7-10. Viimeinen tuomio pidetään ja kuolema ja tuonela heitetään tuliseen järveen . 11-15.

20:1. Ja minä nä'in tulevan Taivaasta alas enkelin , jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään .

20:2. Ja hän otti kiinni lohikäärmeen , sen vanhan käärmeen joka per-ke -lee-ksi,ja saa ta naksi , ja ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi .

20:3. Ja heitti hänet syvyyteen , ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä ,
        ettei hän enää kansoja villitsisi,siihen asti kun ne tuhat vuotta ovat loppuneet
        sen jälkeen hänet pitää päästettämään irti vähäksai aikaa ..

jatkan

"teu"

Ilm.20 : 1-3.

Seurakuntakautena saa ta na on "koko maanpiirin villitsijä", ilm. 12:9.
        hän "käy sotaa" uskovia vastaan, niitä, jotka "pitävät jumalaN KÄSKYT
        ja joilla on Jeesuksen todistu " ilm.12:17. "saa ta na käy ympäri kuin kiljuva
        Jalopeura , etsien , kenen hän saisi niellä' " ,,1 Piet, 5:3. joko langettamalla syntielämään tai eksyttämällä pois Jumalan sanan totuudesta . Rikoksiinsa
        ja synteihinsä kuolleet ihmiset ovat nyt, "ilmavallan hallitsijan "/saa ta nan kuljedtuksessa , ja hän tekee heissä työtään ,Ef. 2:1-2. .

Uskovilla on taistelu pimeyden henkiolentoja vataan ,Ef. 6:12. ja heidän on
        lujina uskossa vastustettava saa ta naa ,1 Piet. 5:9. Haremagedonin sodan jälkeen , saa t6a na sidotaan 1000 neksi v uodeksi ja lukitaan syvyyteen .
        Ettei hän enää (sinä aikana )kansoja villitsisi " Nämä sanat( samoin profetiat
        Jesa, 2:2-4.;11;1-10.:65:17-25. :Sak. 14:9.;Mat. 19:28 .;Luuk. 22:29-30 ;19:17-19.

Osoittavat , että tuhatvuotisen valtakunnan aikana maan päällä asuu kansoja Kristuksen tgulemuksessa ja Harmagedonin taistelussa vain punaisen pedon
        ja väärän profeetan joukkoihin kuuluvat sekä evankeliumia kuulleet ja sille
        tottedlemattomina pysyneet ,(ilm.19:19-21.;2 Tiit. 1:8-9. , Surmataan , muiden jäädessä eloon tuhatvuotisen valtakunnan ..

• 6+3
        teu, kirjoitti:

kautta. .

Jatkan .

"Jatkan ."

Mietippä olisiko paras jo jättää sikseen.

• 10+15
        Tähden synty ja tuho kirjoitti:

"...ja räjähtää supernovana alati laajenevaan mailmankaikkeuteen..."

Ei suinkaan, siihen aurinkomme on liian pieni. Aurinko elää loppuaikansa valkeana kääpiönä, kunnes vähitellen jäähtyy ja himmenee. Auringon loppu on hiljainen ja lähes äärettömän pitkä.

muuten harvinaisen sekava ketju, teu ei vaikuta aivan täysjärkiseltä.

• teu,
        10+15 kirjoitti:

"...ja räjähtää supernovana alati laajenevaan mailmankaikkeuteen..."

Ei suinkaan, siihen aurinkomme on liian pieni. Aurinko elää loppuaikansa valkeana kääpiönä, kunnes vähitellen jäähtyy ja himmenee. Auringon loppu on hiljainen ja lähes äärettömän pitkä.

muuten harvinaisen sekava ketju, teu ei vaikuta aivan täysjärkiseltä.

MIHINKÄ 10 15. VERTAA. nmittäin itse puhut hölmöjä . kun ensin sanot ,
        että ( tai joku toinen )= että aurinko laajenee suureksi ,ja sulattaa planeet
        itseensä , , Sinun mukaan se on pieni joka elää loppu aikaa , valkeana käpiönä
        Ja sitten jäähtyy, EIKÄ TGUOSSA OLE SELVÄ. RISTIRIITA , TUOMMOISEEN EN MINÄ USKO KOSKAAN , SEN MINKÄ OLEN KIRJOITTANUT , SEN OLEN
        KIRJOITTANUT RAAMATUSTA, EN LAINKAAN TIEDEMIEHIEN SANOJA

Minusta Jumalan sana , on vain Raamatussa , ja muut on joissakin eco ja
        muissa kirjallisuuksissa , sinä olet kai taas yksi joka jäätyneenä kehitti
        mailman kaikkeutta. ,

Sillä Jumala loi Aurinkon vasta 4:tnä päivänä'. Septuakinnan Ajoituksen
        mukaan 7655. vuotta sitten , tieto on Raamattua ja siksi minä luen ja kir-
        joitgan siitä mistä tuo 7655 tulee VanhanhanTestamentin aika oli 5642eKr.
        ja siitä Kristuksen syntymästä tänne on 2013 (kohta 2014. ) näitä ynnäten
        7655 on tutkittua ja määritettyä aikaa

• *sisar*

Shalom...

Ilm.20:14...

Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Todella vakava paikka.

Ilm.21:1...

Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet.

Jumala kehoittaa Rauhaan kaikkia Hänen kanssaan.
      Armon aikaa ja Rauhaa Kristuksessa Jeesuksessa...

• teu,

"SISAR"

Sain tälläisen sanan , Uusi taivas on samakuin Johanneken näkemä
        UusiJerusalemi , Mutta UUSI MAA ON SE JOKA KANTAA TULIJÄRVEN
        ja koska , Tuonela ,kuolema , saa ta na , on heitetty tulijärveen ei heitä
        enää ole ,,

Silloin kaikki on maailman kaikkeuden Herran halinnassa , asioista pitää
        JUMALA ja JEESUS kaikesta huolen .,.

• *sisar*

Shalom...

Ilm.20:14...

Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Todella vakava paikka.

Ilm.21:1...

Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet.

Jumala kehoittaa Rauhaan kaikkia Hänen kanssaan.
      Armon aikaa ja Rauhaa Kristuksessa Jeesuksessa...

• teu,

Niin Jos heitetään , eikö heitä satu . Kaskun Saatanakin on heitetty pois,
        Taivaasta , minne tänne Tellukselle , kas kun ei sattunut minä' aina sitä
        ihmettelin , kunnes tuli mieleen , että Jumala loi hänet Henkiolennoksi ..
        eihä'n sellaista voi satua , mutta tuomiolle "MENE" on kysymyksesasä
        ihminen , joka /jota voi sattuia .

Kaikkien on saatava kirkastettu ruumis , jos ei kahden viikon päästä on
        vanha raato palanut puhki , tämä on m inun ajatus , mutyta olen vakavasti
        sitä mieltä , että niin se pitä'ä olla , toisten on kesktettävä ikuista kärsimystä .
        ja toisten ikuista iloa ,,tietenkin sitä iloa toivoo paremmin.

• teu,
        teu, kirjoitti:

Niin Jos heitetään , eikö heitä satu . Kaskun Saatanakin on heitetty pois,
        Taivaasta , minne tänne Tellukselle , kas kun ei sattunut minä' aina sitä
        ihmettelin , kunnes tuli mieleen , että Jumala loi hänet Henkiolennoksi ..
        eihä'n sellaista voi satua , mutta tuomiolle "MENE" on kysymyksesasä
        ihminen , joka /jota voi sattuia .

Kaikkien on saatava kirkastettu ruumis , jos ei kahden viikon päästä on
        vanha raato palanut puhki , tämä on m inun ajatus , mutyta olen vakavasti
        sitä mieltä , että niin se pitä'ä olla , toisten on kesktettävä ikuista kärsimystä .
        ja toisten ikuista iloa ,,tietenkin sitä iloa toivoo paremmin.

"teu"
        Tähän kysymykseen haluaisin vastauiksen, siis kaikkien on saatava
        kirkastettu ruumis , Tai ainakin kestävä.

• teu,

Ilm. 22:15.Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorin tekijät ja murhaajat
      ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki , jotka valhetta rakastavatr ja tekevät. .
      ks. 1Kor5:12,13.; 6:9, 10.;Gal. 5:19,20.;Ef.5:5.;Kol. .3:5,6.; ilm. 9::20 ,21,

• teu,

Ilm. 22:16. - 17. "imisluontonsa puolesta Jeesus oli Daavidin juurivesa ja Hänen
        ....................... Suvustansa " JUMALAN Poikana ja uudenliiton välimiehenä ,
        .......................Hän on "SE KIRKAS KOIN TÄHTI "
        Ks . Jes. 14:4-23. ; 2 Piet. 1:16.-19. Hä'n luopaa janoaville ja päätävillee Armon ja Hengen elämän vettä lahjaksi myös Joh. 4:10 ,14. ja 7:37-38 . Vertaa. Jes 55..

• teu,
        teu, kirjoitti:

Ilm. 22:16. - 17. "imisluontonsa puolesta Jeesus oli Daavidin juurivesa ja Hänen
        ....................... Suvustansa " JUMALAN Poikana ja uudenliiton välimiehenä ,
        .......................Hän on "SE KIRKAS KOIN TÄHTI "
        Ks . Jes. 14:4-23. ; 2 Piet. 1:16.-19. Hä'n luopaa janoaville ja päätävillee Armon ja Hengen elämän vettä lahjaksi myös Joh. 4:10 ,14. ja 7:37-38 . Vertaa. Jes 55..

Ilm. 22. 18. Minä todistan jokaiselle (sanoo Johannes ) Joka tämän kirjan Profetian
        sanat kuulee : Jos joku panee niihin jotgakin lisää , Niin Jumala on paneva hänen
        päällensä ne vitsaukset , jotka on kirjoitettu tähän kirjaan :

Vaikka nämä sanat suoranaisestyi tarkoitytavat ilmestyskirjaan , Ne sopivat koko
        Raamattuun , sillä 5 Moos 4:2. ; 12:32. ;snl. 30:6. sanovat olellisesti samaa ..

ilm,22:19. Ja jos joku ottaa pois, jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala
        on ottava pois sen osan , mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin , joista tä'ssä kirjassa on kirjoitettu ..

Siihen ei saa lisätä' sen risatiriidassa olevia ihmisajatuksia , eikä oyttyaa pois
        xsellaisia , mikä ei näytä sopivan ihmisviisauteen ja -tietoon Mailman vciisaus
        on näet tyhmyyttä JumaLAN VIISAUTEEN VERRATEN rAAMATUN SANA ON USKOTTAVA SELLAISENA KUIN SE ON KIRJOITETTU .Ja sitä on toteltava
        sellaisena kuin sen luemme , tietenkin ottaen huomioon Vanhan ja Uuden Liiton
        suhteet. .

Josa Jumala ottaa ihmiseltä hä'nen osansa elämän puuhuin ja Pyhään kaupunkiin syystä, syystä että hän on luopunut Raamatuillisesta totuudesta , hänelle jää vain
        iäisyys tgulijävessä.

Uskovien Pyhien seurakunnan jäsenet odottavat Kristuksen toista tulemista ja pyrkivät olemaan valmiita sitä varten , Tärkeintä tässä on se , mitä Raamatun
        viimeinen lause sanoo ; Herran Jeesuksen Armo olkoon kaikkien kanssa".

1lm. 22:20-21 . Hän joka näitä todistaa , sanoo:"Totisesti, M;inä tulen pian ". Aamen ,tule Herra Jeesus,
        21, "Herran Jeesuksen Armo olkoon kaikkien kanssa : aamen ..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5913
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2037
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1284
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1145
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1138
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1117
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe