Heeeeeeeeyyyy! Veronpalatukset tulos

stokkalle tai jotai

Lähdetkö shoppailemaan? Mä meeeeeeeeeeeeeeeeennnnnn

23

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienet palautukset

      Mul piisaa lähi Siwa

      • kylä näi o

        .

        "Annan palautukset Siwa-tytölle"

        Har

        .


      • pienet palautukset
        kylä näi o kirjoitti:

        .

        "Annan palautukset Siwa-tytölle"

        Har

        .

        Ilo shoppailla palautus 19,50 egee.


    • Melkein vois lähteä kun tuli vaan 1200e mätkyä. Viime vuosien paras tulos lopullisessa verotuksessa.

    • Hullu ukko

      Mitä tuleekin sen vouti vie.

    • ..........

      Eiköhän minun palautukset ole jo aika lailla tuhlattu. Laskut kun maksaa, niin hyvä jos riittää. Eikä itseasiassa riitäkään, käyttöluottoja sillä ei saa maksetyua kokonaan pois.

    • Ei se, että tilille tulee rahaa, ole mikään syy lähteä shoppailemaan. Voihan ne veronpalautukset säästääkin, jos ei akuutisti mitään tarvii.

      • Tylsää ajattelua:.!1

        .

        Vuodenvaihteessahan tulee kaikki kivat vakuutusmaksut ym. maksettaviksi

        Har!

        .


    • Ben R A Tikkakoski

      Joudun maksamaan lisäveroja kattamaan kokoomuksen tekemiin velkoihin

    • sijoittajaguru

      Veronpalautuksen sijoitan itseeni: menen syömään mäkkäriin

      • Genio.Makarov

        Et pärkkilin Ratikka tule meidän virolaisten luukkuihimme loisimaa


    • miesvm_1967

      Vähäisistä palautuksistani palautuu verottajalle puolet takaisin kiinsteistöveron muodossa :( Ei shoppailemaan siis.

    • Pari tonnia tulee takaisin, mutta käyttökohde on jo lukkoonlyöty ja se ei ole shoppailu.

    • Pienet mätkyt tuli, mutta ei ole muutenkaan shoppailu mielessä. Jotenkin koko shoppailu tuntuu vuosi vuodelta rasittavammalta ja vältettävämmältä toiminnalta. Lisäksi olen oppinut nauttimaan pihiydestä :>

    • määmy

      Shoppailee tietty, kangasbutiikkiin.

    • kuittas pois

      Vou vou vouti vei kaikki

      • Palautukset ei riitä

        .

        Suomen valtion velka
        90 982 242 735,40 euroa

        sinun osuutesi valtionvelasta
        16 829,86 euroa

        "Suomen valtiolla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellishinnoilla mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen. Suomen maksama korko nousee ennen pitkää – niin sinunkin lainojesi korko. Yhä suurempi osa veroistasi menee velan korkojen maksuun eikä enää hyvinvoinnin rakentamiseen. Suomen huoltosuhde heikkenee nopeasti, ja maksajia on yhä vähemmän. Kuinka kauan tällainen meno voi jatkua?"

        http://velkakello.fi/

        .


    • nti epätietoinen

      Millos ne tulee

      • pal pal palautus

        Tänään hillot tilillä. Oujeeee!


      • Polttaa taskussa:.
        pal pal palautus kirjoitti:

        Tänään hillot tilillä. Oujeeee!

        .

        "Raha polttaa taskussa"

        har har har

        .


      • pal pal palautus
        Polttaa taskussa:. kirjoitti:

        .

        "Raha polttaa taskussa"

        har har har

        .

        Tuli hiki shoppailles


    • ....

      Menee lainanlyhennykseen mun palautus, kuten muutkin rahat. Eipä ole ongelmaa funtsia mitä rahalla tekis, kun ne on kii asunnossa.

    • Tuli niin pieni summa takas, että en oo edes tilille sen takia vaivautunut katsomaan.

      Ens vuonna tuleekin monta tonnia jälkiveroja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe