Lähdetkö shoppailemaan? Mä meeeeeeeeeeeeeeeeennnnnn
Heeeeeeeeyyyy! Veronpalatukset tulos
23
210
Vastaukset
- pienet palautukset
Mul piisaa lähi Siwa
- kylä näi o
.
"Annan palautukset Siwa-tytölle"
Har
. - pienet palautukset
kylä näi o kirjoitti:
.
"Annan palautukset Siwa-tytölle"
Har
.Ilo shoppailla palautus 19,50 egee.
Melkein vois lähteä kun tuli vaan 1200e mätkyä. Viime vuosien paras tulos lopullisessa verotuksessa.
- Hullu ukko
Mitä tuleekin sen vouti vie.
- ..........
Eiköhän minun palautukset ole jo aika lailla tuhlattu. Laskut kun maksaa, niin hyvä jos riittää. Eikä itseasiassa riitäkään, käyttöluottoja sillä ei saa maksetyua kokonaan pois.
Ei se, että tilille tulee rahaa, ole mikään syy lähteä shoppailemaan. Voihan ne veronpalautukset säästääkin, jos ei akuutisti mitään tarvii.
- Tylsää ajattelua:.!1
.
Vuodenvaihteessahan tulee kaikki kivat vakuutusmaksut ym. maksettaviksi
Har!
.
- Ben R A Tikkakoski
Joudun maksamaan lisäveroja kattamaan kokoomuksen tekemiin velkoihin
- sijoittajaguru
Veronpalautuksen sijoitan itseeni: menen syömään mäkkäriin
- Genio.Makarov
Et pärkkilin Ratikka tule meidän virolaisten luukkuihimme loisimaa
- miesvm_1967
Vähäisistä palautuksistani palautuu verottajalle puolet takaisin kiinsteistöveron muodossa :( Ei shoppailemaan siis.
Pari tonnia tulee takaisin, mutta käyttökohde on jo lukkoonlyöty ja se ei ole shoppailu.
Pienet mätkyt tuli, mutta ei ole muutenkaan shoppailu mielessä. Jotenkin koko shoppailu tuntuu vuosi vuodelta rasittavammalta ja vältettävämmältä toiminnalta. Lisäksi olen oppinut nauttimaan pihiydestä :>
- määmy
Shoppailee tietty, kangasbutiikkiin.
- kuittas pois
Vou vou vouti vei kaikki
- Palautukset ei riitä
.
Suomen valtion velka
90 982 242 735,40 euroa
sinun osuutesi valtionvelasta
16 829,86 euroa
"Suomen valtiolla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellishinnoilla mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen. Suomen maksama korko nousee ennen pitkää – niin sinunkin lainojesi korko. Yhä suurempi osa veroistasi menee velan korkojen maksuun eikä enää hyvinvoinnin rakentamiseen. Suomen huoltosuhde heikkenee nopeasti, ja maksajia on yhä vähemmän. Kuinka kauan tällainen meno voi jatkua?"
http://velkakello.fi/
.
- nti epätietoinen
Millos ne tulee
- pal pal palautus
Tänään hillot tilillä. Oujeeee!
- Polttaa taskussa:.
pal pal palautus kirjoitti:
Tänään hillot tilillä. Oujeeee!
.
"Raha polttaa taskussa"
har har har
. - pal pal palautus
Polttaa taskussa:. kirjoitti:
.
"Raha polttaa taskussa"
har har har
.Tuli hiki shoppailles
- ....
Menee lainanlyhennykseen mun palautus, kuten muutkin rahat. Eipä ole ongelmaa funtsia mitä rahalla tekis, kun ne on kii asunnossa.
Tuli niin pieni summa takas, että en oo edes tilille sen takia vaivautunut katsomaan.
Ens vuonna tuleekin monta tonnia jälkiveroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602