mitä mieltä greace leffan kappaleista;summer night, sandy, the one that i want... erityisesti viikeiseksi maninittu on mun lemppareita
käykäähän tääl
niina
3
246
Vastaukset
- Jamaica
You're the one that I want on iha jees, mut John Travolta on aika adonis!
- nmml
mun suosikkeja hurriganes.cream.beatles.
deep purple.rainbow..olisi upeaa olla suomen joe lynn turner.ian pace.roger glover ja silloin kun toiset jammaisivat travoltan tahdissa me vetäisimme smoke on the wateria...
- sipsuttelija
Leffa on ihan huippu ja biisitkin tosi hyvii. kuuntelen niit melkee joka päivä. Ain ku niit kuuntelee tai kattoo leffaa ni tekee mieli alkaa tanssii. ja sit tulee jotenki sellanen olo et haluis elää siihen aikaa mist se leffa kertoo. Ja Travoltakin on ihan jees. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533313Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572622Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122355
- 241903
- 241701
- 301636
- 1711571
- 361275