Kummaks on menny Elloksen homma, mainosta pukkaa lähes joka päivä ja kun sit meet netistä tarkistaan tai tilaamaan tuotetta niin sitä ei oo. Tulee mielikuva että laitetaanpa nyt mainosta et jos sit tilaisivatkin jotain muuta kun ei oo kuvan tuotetta ja näinhän se markkinointipuoli on tietenkin suunnitellut. Ei valitettavasti vaan ota sitä huomioon että ärsyttävää tuollainen ja asiakas katoaa. Ymmärrän kyllä että jotkut tuotteet voi loppua mutta kun ko. sivua ei ees löydy monista tarkistuksista huolimatta.
Kummaks menny
elloksesta
1
194
Vastaukset
- Liian hidasta
Nuo painetut mainokset on huonoa markkinointia. Mainoksen laatimisen aikaan tuotetta voi olla tarjolla paljonkin, mutta ennen kuin ne on painettu ja jaettu asiakkaille, tuote on voitu myydä loppuun. Ostajia ovat todennäköisesti ne asiakkaat jotka ovat sallineet tekstiviesti- ja sähköpostimainonnan ja ehtivät ostoksille aikaisemmin. Minullekin tipahtelee viikon lopussa tekstiviestimainos jossa luvataan hyviä alennuksia viikonloppu-ostoksille. Joskus olen tainnut käyttää hyödyksenikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663