Jotenkin tuntuu, että tämän vuoden semifinalistit valittiin täysin naamavärkin perusteella (sillä onko joku joskus uskonut, että yleisöäänet vaikuttavat mihinkään?). Ei kai sitä kehtaa ulkomaille pullukoita viedä näytille.
Toivottavasti tämä on viimeinen Idols-kausi. Ei tätä pelleilyä jaksa enää kukaan.
Tuotanto halusi nättejä naamoja Lontooseen
ninnni
2
246
Vastaukset
- uouououou
Pitääkö Idols lopettaa siksi, ku sun suosikki ei päässyt jatkoon? Onneks se ei mene niin, koska eihän tulis enää mitään kilpailuja, ku joku aina vaatis lopettamista. Eiköhän noi finalistit valinnu ihan kansa, joten turha mutista.
- Ninnni
Öö, mun suosikki on Mitra, mut ne kaksi hentoa nuorta likkaa on semmosia ihan kivoja mut kuolettavan tylsiä. Kisasta pudonneissa on enemmän särmää, mitä idolilta vaaditaan.
Idols pitäisi lopettaa huonon tason takia. Kaikki oikeat laulajat menevät nykyään esim. Voice of Finlandiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838