Alasti naisen edessä?

Alastonboy

Uskaltaisitko näyttäytyä alasti kenen tahansa naisen edessä?
Oletko ollut alasti naisen edessä niin että kyse ei ole ollut myöhemmin seksistä?
Miten nainen on reagoinut?

89

9537

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [t]

      Lääkäri kertoi, että paikat näyttää olevan kunnossa.

      Ei tosin pahemmin kehunutkaan.

      • Hämärän rajoilta

        En minäkään ehkä olisi kehunut, jos olisin hammaslääkärinäsi tuossa tilanteessa ollut.

        Mistä tulikin mieleeni se tapaus, kun olin tässä taannoin lääkärin (ei hammas-) vastaanotolla erään kiusallisen vaivan vuoksi. Lääkäriltä tuli heti alkuun tiukka ja kansan kielellä ilmaistu kehotus, että runkkaaminen pitäisi toistaiseksi lopettaa.

        Kysyin vähän ihmeissäni, riittäisikö se muka vaivani paranemiseen.

        Lääkäri vastasi: "Ei suinkaan, mutta jos ette nyt lopeta, en voi tutkia teitä."

        No niin, pakolliset puujalat tykitelty alta pois: jatkakaa normaalia keskusteluanne.


      • Yks nainen kertoi gynellä ollessaan lääkärin todenneen alapäätä tsiigatessaan, et "ohhoh, ompas täällä paikat rempallaan". Nainen siihen, et onhan mulla noita lapsia muutamakin.

        Alasti en ole häntä nähnyt, puhumattakaan et itse oisin tarkastanut hänen intiimipaikkojaan. Outoa oli kyllä halata itseänikin laihempaa.


      • Anonyymi
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        En minäkään ehkä olisi kehunut, jos olisin hammaslääkärinäsi tuossa tilanteessa ollut.

        Mistä tulikin mieleeni se tapaus, kun olin tässä taannoin lääkärin (ei hammas-) vastaanotolla erään kiusallisen vaivan vuoksi. Lääkäriltä tuli heti alkuun tiukka ja kansan kielellä ilmaistu kehotus, että runkkaaminen pitäisi toistaiseksi lopettaa.

        Kysyin vähän ihmeissäni, riittäisikö se muka vaivani paranemiseen.

        Lääkäri vastasi: "Ei suinkaan, mutta jos ette nyt lopeta, en voi tutkia teitä."

        No niin, pakolliset puujalat tykitelty alta pois: jatkakaa normaalia keskusteluanne.

        Olen ollut. Olin aikoinaan alastonmallina erään kansanopiston kuvataidelinjalla. Oppilaista n. 3/4 oli naisia. Myöhemmin olin lukuvuoden aikana näistä neljän kanssa yhdynnässä.
        Tietysti minun oli helppo olla mallina koska kroppani oli kuin 'kreikkalainen veistos' (erään oppilaan kuvaus) ja penikseni on lepotilassakin yli 20cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut. Olin aikoinaan alastonmallina erään kansanopiston kuvataidelinjalla. Oppilaista n. 3/4 oli naisia. Myöhemmin olin lukuvuoden aikana näistä neljän kanssa yhdynnässä.
        Tietysti minun oli helppo olla mallina koska kroppani oli kuin 'kreikkalainen veistos' (erään oppilaan kuvaus) ja penikseni on lepotilassakin yli 20cm.

        Niinpä niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin...

        Voihan pyllähdys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut. Olin aikoinaan alastonmallina erään kansanopiston kuvataidelinjalla. Oppilaista n. 3/4 oli naisia. Myöhemmin olin lukuvuoden aikana näistä neljän kanssa yhdynnässä.
        Tietysti minun oli helppo olla mallina koska kroppani oli kuin 'kreikkalainen veistos' (erään oppilaan kuvaus) ja penikseni on lepotilassakin yli 20cm.

        Heh hehän heh, väkisin tulee 😅


    • RUTS sanoo suku!

      Olen ollut alasti äitini ja siskoni edessä saunassa ja silloin minulla on myös pippeli seisonut. Sisko varsinkin nauroi räkäisesti seisovalle pippelilleni, vaikka se seisoi juuri hänen kunniakseen, äitini hirveä takkuinen karvatuhero ei minua lainkaan innostanut. Siskoani sen sijaan olisin halunnut nussia, hänellä oli jo teininaisena suuret mutta silti kiinteät hinkit ja myös pimperonsa hän oli sheivaillut karvattomaksi, kuten pitääkin.

      Äiti kuitenkin vastusti ankarasti lemmekkäitä aikeitani ja sanoi että jos nussin siskoani, hän pistää kaikki rahat haisemaan jo elinaikanaan eikä perinnöksi jää mitään. Isäni suhtautui asiaan paljon suopeammin, tajusi varmaan että siinä on ehkä pojan ainoa mahdollisuus koskaan päästä pukille. Valitettavasti isä oli nöyrä aisuri, josta ei ollut äitiäni vastustamaan. Niinpä en sitten koskaan päässyt siskon päälle ähkimään.

      Nykyään siskoni on jo rupsahtanut kurppa, yhden äpärän maailmaan turskauttanut, ja naimisissa lyhyen, kaljuuntuvan mutta varakkaan nörttiolmin aisuri-insinöörin kanssa. Vieläkin toisinaan nostalgisissa tunnelmissa vetelen siskon teininaisaikaisille bikinikuville.

      • lottamari<3

        :))))

        Juu..kiitti,,tämä oli hyvä aamunavaus tälle päivälle..,,kunnon naurut aamutuimaan :D


      • lottamari<3 kirjoitti:

        :))))

        Juu..kiitti,,tämä oli hyvä aamunavaus tälle päivälle..,,kunnon naurut aamutuimaan :D

        Tosiaan. Perusätmin tekstiä.


    • http://keskustelu.suomi24.fi/node/11862671

      Vaikka oonkin sinkku, ni
      Oikein mielelläni varsinkin naisen mitatessa kuumetta on redi olemaan alasti. :D
      Suosittelen lämpimästi muillekin pyytämään omaa kultaa mittaamaan kuumetta pyllystä. Tuntus tosi hyvältä! :D

      • Junnuna

        Olin tätini kanssa saunassa ja kun näin sen jalkovälin levällää niin rupes seisoo. Täti otti vaan munasta kiinni ja käski imeä isoja rintojaan. Istutti mut penkille ja tuli syliin naimaan. Siinä piti edestä ja takaa työntää kun humalassa käski.


      • Anonyymi
        Junnuna kirjoitti:

        Olin tätini kanssa saunassa ja kun näin sen jalkovälin levällää niin rupes seisoo. Täti otti vaan munasta kiinni ja käski imeä isoja rintojaan. Istutti mut penkille ja tuli syliin naimaan. Siinä piti edestä ja takaa työntää kun humalassa käski.

        Itel sama kokemus


      • Anonyymi
        Junnuna kirjoitti:

        Olin tätini kanssa saunassa ja kun näin sen jalkovälin levällää niin rupes seisoo. Täti otti vaan munasta kiinni ja käski imeä isoja rintojaan. Istutti mut penkille ja tuli syliin naimaan. Siinä piti edestä ja takaa työntää kun humalassa käski.

        Onpa rohkea täti sinulla, kaikkien miesten unelmatäti.
        Ei nuoremmat naiset tolleen ole rohkeita, käskevät miehen painua vittuun saunasta, jos huomaavat, että miehellä seisoo.


      • Anonyymi
        Junnuna kirjoitti:

        Olin tätini kanssa saunassa ja kun näin sen jalkovälin levällää niin rupes seisoo. Täti otti vaan munasta kiinni ja käski imeä isoja rintojaan. Istutti mut penkille ja tuli syliin naimaan. Siinä piti edestä ja takaa työntää kun humalassa käski.

        No joo...


    • Atm#3451

      Olen ollut alasti saunassa kavereiden kanssa 17vee tyttösen kanssa, tämä tosin oli vaatteet päällä...

    • ujikl

      Joo olen ollut kerra tallinnan laivalla yks nainen riisui mut ihan alastomaksi ja katteli vaan ei ottanut itte vaatteitansa pois

    • saunassa

      Kerrostalossa kun joskus asuin, siellä oli torstai-iltaisin "lenkkisauna". Toisinsanoen kaikki halukkaat saivat mennä saunomaan.

      Aika vähän siellä yleensäkin oli saunojia. Monesti olin yksin.

      No sattuipa kerran, että vedin salilla kunnon hikitreenin ja menin lopuksi lenkkisaunaan. Siellä ei ollut ketään muuta, joten makoilin lauteilla selälläni. Mielikuvitus alkoi laukkaamaan ja aloin miettimään, että nyt kun saisi naista... hieroin kaluani, se alkoi tietenkin seisomaan.

      Samalla kun vetelin kaluani, saunan ovi aukesi ja naapurin emäntä tuli saunaan. Hän tietysti eka pelästyi ja sitten alkoi nauramaan. Oli sellainen aika ronski akka puheissaan. Sanoi, että jopas häntä onni lykkäsi...saunoimme jonkin aikaa yhdessä ja sitten menimme minun asuntooni. Lopun arvaatte. =)

      • nöösi_poika

        Mahtaako tämä olla fantasiaa?


      • No Rituhan se

        Sait Rivo-Ritulta. Mä tunnen sen. Aika ronski akka.


      • Anonyymi

        Nyt naapurin emäntä on sitten raskaana ja kohta pääset maksaan elatusmaksuja, et silleen---


    • ei enää

      En varmaan enää kehtais. Nuorena johonkin12 vuotiaaksi asti kehtasin ja mulla oli aina halu esitellä pippeliäni tytöille ja naisille. Siksi olin esim uimarannoilla aina ilman uimahousuja.

      Vanhempana olen tullut ujoksi oman vartalon suhteen, kerran parikymppisenä kun olin laivaristeilyllä niin yksi viisi vuotta vanhempi nainen riisui mut alastomaksi hytissä ja piti itse vaattet päällä. Silloin ei nolottanut kun oli vaan tää yksi nainen paikalla. Mutta en kehtais useamman naisen edessä.

    • m 32 turku

      Kyllä uskaltaisin. Kesällä aina mennään kaveri naisten kans mökille saunomaan alasti ja uimaan ja nyt juhannus on jo sovittu että mennään isäni mökille.

    • M38

      Herranjestas totta kai. En nyt tyrkylle tuu itteeni esittelemään, mutta vaikka saunomaan, naku-uinnille jne. niin tietty. Ihan sama kuka siinä on, kunhan ovat messissä tilanteessa, eikä alastomuus tuu kenellekään puun takaa ja on luonnollista tilanteessa. Ei siis mitään viuhahtelua tai tarkoitushakuista itsensä esittelemistä.

      Ei mulla nyt varmaan ole mitään, mitä kukaan aikuinen nainen/mies olis ikinä nähnyt. Ja jos joku ei haluu nähdä, niin ei tarvii katsoo.

    • mies.

      Oon ollut naisten edes saunassa alasti. Kesällä joskus mennään mökilleni ja sitten siel on "sääntö" että alasti saunaan ja uimaan. Kyllä muutamat on ujostellut mutta on muu porukka mennyt alasti saunaan. Mökki naapuri on jopa soittanut poliisit paikalle kun kerran oltiin alasti uimassa mutta poliisit ei mitään sanonut.
      Kesällä olis taas tarkoitus mennä mökille mahdollisimman paljon kun matkaa ei ole kun 20 kilsaa

    • eräs 30+ ikisinkku

      En missään tapauksessa suostuisi olemaan alasti kenenkään naisen tai varsinkaan naisten edessä. Esimerkiksi joku yhteissaunominen on suoraan kuin jostain painajaisesta, kammottaa pelkkä ajatuskin. Olen aika ulkonäkökompleksinen ja osittain myös tästä syystä kokematon naisten suhteen.

    • Alastipoika

      Olen äitini, vaimoni . anopin .siskoni edessä alasti, Ei ole mun propleemani.

    • aikuinenmies-

      Olin kesällä alasti isäni mökillä usein naisen kanssa oltiin saunassa jaa uimassa. Oli meitä välillä 5 naista ja kaksi miestäkin minä ja kaverini Ville ja kaikki oltiin saunassa alasti ja uimassa.

    • Tosikuintosi

      Uskaltaisin olla naisten edessä alasti ja meenkin yleensä joillekin rannoille alasti. Kaikki alko siitä ku kerran olin mennyt uimaan ilman minkäänlaista uimahousuja. Tuntu kyl aika nololta ekalla kerralla ja siitä lähtien olen jopa joskus saanut sänkyyn seuraa.

      • rumamaija

        On ilmeisesti iso, kun saa seuraa pelkästään näyttäytymällä alasti?


    • Luolamadonna

      No tietenkin.

      Ihme kysymyksiä. Sitten olisi aika tiukka paikka, jos olisi joku raati edessä, jolla olisi vaatteet päällä.

      (Hihitystä)

    • Anonyymi

      pikkutyttöjen raati aika vaativa ,kun runkkaan heidän edessään puistossa ,haluavat nähdä siemennesteen lentävän.

    • En mä ihan sinut ole alasti naisen kanssa muutenku lemmenleikeissä. On siihen silti tullut totuteltua. Sekasaunat on nykyään ihan peruskauraa ja tuolla ekokylässä kellään ei tulis uimassakäydessä mieleenkään käyttää uikkareita.

    • Kämäräisellä oli pelit kuin Lidlin kassi. Kun tuli uimasta, tenavalauma ilkkui ja nauroi.

      Kämäräinen:

      - Elekeehän penskat ilikkua. Kyllä ne vehkeet teillännii kutistuu, kun kylymässä veessä uitte

      • Anonyymi

        Kerrotko tarkemmin Lidlin kasseista, mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Kerran kaveri oli tulossa käymään ja menin sitten suihkuun kun ovikello soi ja luulin sitä kaveriksi ja menin alasti avaamaan ovea ja siellä oli naapurin kolmekymppinen nainen. Näki mut alasti siinä ja sanoi OMG. Hain pyyhkeen ja sanoin että liin että kaveri tulee kun lupasi. Myöhemmin kuitenkin meillä oli sen kanssa suhde. Oon siis ollut saunassakin alasti mökillä naisten kanssa joita en tuntenut, kaverien kaveri naisia olivat.

    • Anonyymi

      Uimahallin siivojanainen on ainoa nainen sitten ala-asteen, joka on nähnyt minut alasti, ja siinäkin oli 50 muuta ukkoa alasti yhtäaikaa, joten tuskin kiinnitti minuun huomiota.

      • Anonyymi

        Meikäläinen on likinäköinen ja olin uimahallissa nuorempana, tosin jo täysi-ikäinen ja silmälasit jätin pukukaappiin, kun ei niitä saunassa ja altaassa pystynyt pitämään.
        Altaasta, kun tulin ja piti lähteä pesutiloihin ja saunaan, niin en minä erottanut mikä on miesten ja naisten puoli, kun likinäkö on niin voimakas, niin menin sitten naisten puolelle vahingossa ja havahduin, kun suihkussa oli mursun kokoinen täti suuret hinkit törrötti ja sanoi minulle, että taidat olla väärällä puolella.
        Äkkiä luikin pois sieltä, kun oli järkyttävä kokemus.
        Siksi en ole uimahallissa sen päin käynyt ja siitä on yli 30 vuotta aikaa....


    • Kyllä uskallan ja alastomuushan ei sinänsä ole seksuaalista.

    • Anonyymi

      Jos olisi 15 cm lisää niin sitten kyllä.

    • Anonyymi

      No kyllä yhden yön suhteissa pitää olla alasti naisen kanssa. Kymmeniä kertoja olen ollut, eipä alastomuus ole mulle mikään ongelma.

    • Anonyymi

      Onhan tuo naapurin ukkeli omalla pihallaan näyttäytynyt alasti oli niin kiukkuinen ettei varmaan edes tajunnut olevansa nakkena. Ehdin nopeana naisena ohimennessä, mihin sitä silmänsä laittais 😄

    • Anonyymi

      Jeeeeeeaaaaaahhhhhh

    • Anonyymi

      Naisille ei kannata näyttää salaisuuksiaan.

    • Anonyymi

      Joka viikko hierojalla.

    • Anonyymi

      Voi voi sentään monenkohan miehen "kalleuksia" olen tähän astisen työurani aikana nähnyt, ja milloinkaan ei ole ollut kyse seksistä, ei siinä tilanteessa eikä myöhemminkään.
      Olen työssäni antanut vuodepesuja ja vienyt suihkuun miespotilaita jotka eivät omin avuin ole pärjäilleet tilanteensa takia. Olen katetroinut miehiä. On muuten hankalampi homma kuin naisen katetrointi.
      Tässä ammatissa täytyy pystyä näkemään ihminen alasti ja suhtautumaan asiaan niin ettei toinenkaan joudu nolostumaan tai häpeilemään. Alastomuudesta tulee täysin luonnollista -mitä se onkin.
      Alasti tänne synnymme, häpeily ja nolostelu ja alastomuuden salailtavaksi ja kielletyksi tekeminen on luonnotonta.

      • Anonyymi

        Mitäh? Jouduitko koskemaan siihen?


      • Anonyymi

        Ei liity mitenkään tähän asiaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäh? Jouduitko koskemaan siihen?

        Mitä ihmeellistä siinä on, työntekoa.


    • Anonyymi

      Miehen ei kuulu olla naisen edessä alasti.

      • Anonyymi

        Sinä et ole sitten kiinnostunut parisuhteesta kenenkään kanssa.


    • Uskallan, jos on painava syy. Muuten ei ole tarvis kilkutella munasilteen. 😬
      Olen.
      Ja oli itse myös saunassa alasti. Oli sellainen sinkkutapaaminen ja oltiin lopussa alasti erään naisen kanssa, kun kumpaakaan ei alastomuus haitannut. Jotenkin tuntuu hölmöltä olla saunassa uikkarit jalassa...

      Mutta uimassa en jostain syystä tykkää käydä ilman uikkareita...varmaan sama reaktio kuin turvavyön laitto... joskus kun siirrän autoa pihassa, vedän sen automaattisesti päälle... tuntuu, kuten putoisi penkiltä ilman sitä. 🤣

    • Anonyymi

      Voi olla alasti jos on huopahattu päässä.

    • Anonyymi

      En Ole mutta


      EN KOMMENTOI

    • Anonyymi

      Oon ollut alasti naisen edessä ettei ole seksiä ollut. Oltiin yhden naisen kanssa mökillä saunomassa ja oltiin alasti saunassa ja uimassa. Silloin ei seksiä ollut mutta myöhemmin oli.

    • Tottakai uskaltaisin, mutta mix hitossa…kaikkeen tekemiseen tarvitaan aina syy/halu ensin.. ..ilman muuta jos katsoja olisi joku kuuma narttu, mutta siinäkin olisi taka(a)-ajatuksia.. :p

    • Anonyymi

      Ois kyl siistii, jos olis saunassa ja makoilis lauteilla ja sit saunaan tulis 5 naista ja kaikki tulis istuun sun päälle ja naiset heiluttais vuorotellen sun kovaa oksaa.

    • Anonyymi

      Meillä oli bileet kesämökillä ja siellä oli 7 naista alasti meidän miesten kanssa saunassa.

    • Anonyymi

      Olin jo 15 vuotiaana alasti naisen edessä. No seksiä harrastin silloin ekaa kertaa.

    • Anonyymi

      Uskaltaisin. Ja olen näyttäytynyt puistoissa ja pururadoilla. Naisen edessä alasti oleminen ilman seksiä riippuu mitä lasketaan seksiksi. Riittääkö jos rakastelee itsensä kanssa naisen läsnäollessa? Tällöin olen ollut kerran naisen edessä ilman seksiä. Tämä tapahtui terveyskeskuksessa kun olin joutunut sinne kiusallisen vaivan tähden ja sairaanhoitaja torui minua kondomin käytöstä käytöstä. Kun muistutin kondomin käyttöä juuri suositellun, hän valisti että vanha pitäisi ottaa pois käytön jälkeen, ennen uuden asentamista.

    • Anonyymi

      Enpä oo pariin vuoteen seisonu alasti muijan eessä joskus pari neljä vuotta sitte viimeks nähny serkkuu ja tätii nakuna (iha hyvän näkösiä kyllä)

    • Koska kuulun ns. suuriin ikäluokkiin, ei kouluissa ollut vielä monenlaisia työntekijöitä tuuraajiksi, joten ensimmäisen luokan lääkärintarkastuksessa oli tytöt ja pojat ilkosillaan ihan samassa jonossa.

      Meitä siis kohdeltiin samoin, eikä tuntunut miltään.

      Toisen luokan ope taas noudatti tapaa, että ensin pojat riisuuntuivat siinä tyttöjen edessä, kävivät tarkastuksessa, pukeutuivat ja poistuivat, ja vasta sitten tytöt.

      Muistan vielä, miten epikseltä ja loukkaavalta se tuntui, vaikkei siihen silloin osannut vielä liittää mitään seksuaalista, sillä oli selkeästi opetettu, ettei sovi olla pukeutuneen nähden alasti. Nykyisin se tuskin tuntuisi miltään.

      x x x

      Muuten, ensimmäisen luokan lääkärintarkastuksessa seisoin samassa jonossa hyvin miellyttävän tytön kanssa. Juteltiin. Vaikken osannutkaan silloin vielä pitää tilannetta seksuaalisena, kiinnitin huomiota, miten nätti hänen pimppinsä oli. 🌹👀

      • Anonyymi

        Tosin olit silloin siinä iässä, ettei lasten mielessä ollut mitään seksuaalisia asioita ja estoja.
        Vähän eri asia olisi, jos yläaste ikäiset oppilaat laitettiaisiin ilman vaatteita tytöt ja pojat keskenään, niin moni tuntisi olonsa noloksi siinä tilanteessa.


      • Vaikken tuntenut tilannetta seksuaaliseksi, olen kyllä ikävöinyt tuota hienostunutta tyttöä jo 70 vuotta. Juuri hienostuneisuus teki voimakkaimman vaikutuksen. Olimme luokalla, joka oli suunniteltu siirrettäväksi uuteen kouluun, kun se valmistuu. Mutta minä jäinkin vanhaan. Tiemme erosivat.🌹👀


      • Anonyymi

        Olet sairas. Jätä nyt edes pikkulapset sairaista fantasioistas rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin olit silloin siinä iässä, ettei lasten mielessä ollut mitään seksuaalisia asioita ja estoja.
        Vähän eri asia olisi, jos yläaste ikäiset oppilaat laitettiaisiin ilman vaatteita tytöt ja pojat keskenään, niin moni tuntisi olonsa noloksi siinä tilanteessa.

        Ei laitettu koululaisiakaan, ei edes päiväkodeissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei laitettu koululaisiakaan, ei edes päiväkodeissa.

        Alkaa harhaisuutesi jo nyppiä. Puhuin ajasta pula- ja korttiaikana, jolloin lapset uimarannallakin olivat usein alasti. Puhuin tosia, mutta herkkiä muistoja. Ei silloin ollut päiväkoteja.

        Pienetkin lapset saattoivat olla kotona keskenään. Puhuttiin avainlapsista, lapsista joiden kaulassa riippui kodin avain. Suurin osa lapsista oli avainlapsia. Rikkailla oli äidin työssä käydessä kotiapulainen.

        Tapahtui paljon onnettomuuksia, kun lapset löysivät jostakin pyssyn ja ampuivat vahingossa toisen leikkiessään, mm. siskoni luokkatoveri ampui siskonsa. Tai joivat lipeää, jota säilytettiin patenttikorkillisessa limsapullossa, ja kuolivat.

        Sinun maailmasi on myöhempi, päiväkoteineen ja nykyisine ajatuksineen, etkä osaa kuvitella, millaista oli ennen. Vaikka rakennatkin mielikuvitusmaailman harhakuvitelmiesi mukaan, ota kuitenkin huomioon, että muilla on TIETOA entisestä. Säälittävänähän muut sinua pitävät, etkä sitäkään ymmärrä, koska he ovat niin kohteliaita, etteivät sitä sano.

        Eivät ole sairaita pedofiilifantasioita asiat, jotka ovat todella tapahtuneet viattomassa nuoruudessa.

        Mutta kuten olen sanonut, harhaisia ajatuksia ei voi poistaa järkiperustein eikä lääkkeillä. Mutta jos tuot vähemmän harhojasi esiin, elämäsi on helpompaa. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sairas. Jätä nyt edes pikkulapset sairaista fantasioistas rauhaan.

        Toivottavasti kukaan ei pyydä tätä poistettavaksi, jotta näkyisi selvästi, millainen on mielenmaisemasi.

        Vaikka, kuten olen maininnut, harhaisia ajatuksia ei voi poistaa, neuroleptilääkitys tekee niistä välinpitämättömämmäksi, jolloin niitä on helpompi kestää. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Toivottavasti kukaan ei pyydä tätä poistettavaksi, jotta näkyisi selvästi, millainen on mielenmaisemasi.

        Vaikka, kuten olen maininnut, harhaisia ajatuksia ei voi poistaa, neuroleptilääkitys tekee niistä välinpitämättömämmäksi, jolloin niitä on helpompi kestää. 🌹👀

        Toivon myös ettei poisteta. Näkevät muutkin kuinka sairas olet.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Alkaa harhaisuutesi jo nyppiä. Puhuin ajasta pula- ja korttiaikana, jolloin lapset uimarannallakin olivat usein alasti. Puhuin tosia, mutta herkkiä muistoja. Ei silloin ollut päiväkoteja.

        Pienetkin lapset saattoivat olla kotona keskenään. Puhuttiin avainlapsista, lapsista joiden kaulassa riippui kodin avain. Suurin osa lapsista oli avainlapsia. Rikkailla oli äidin työssä käydessä kotiapulainen.

        Tapahtui paljon onnettomuuksia, kun lapset löysivät jostakin pyssyn ja ampuivat vahingossa toisen leikkiessään, mm. siskoni luokkatoveri ampui siskonsa. Tai joivat lipeää, jota säilytettiin patenttikorkillisessa limsapullossa, ja kuolivat.

        Sinun maailmasi on myöhempi, päiväkoteineen ja nykyisine ajatuksineen, etkä osaa kuvitella, millaista oli ennen. Vaikka rakennatkin mielikuvitusmaailman harhakuvitelmiesi mukaan, ota kuitenkin huomioon, että muilla on TIETOA entisestä. Säälittävänähän muut sinua pitävät, etkä sitäkään ymmärrä, koska he ovat niin kohteliaita, etteivät sitä sano.

        Eivät ole sairaita pedofiilifantasioita asiat, jotka ovat todella tapahtuneet viattomassa nuoruudessa.

        Mutta kuten olen sanonut, harhaisia ajatuksia ei voi poistaa järkiperustein eikä lääkkeillä. Mutta jos tuot vähemmän harhojasi esiin, elämäsi on helpompaa. 🌹👀

        Avainlapset olivat 70-luvun urbanisoitumisen ja naisten työelämään hakeutumisen, ei pula-ajan, sivuilmiö.
        Ottaisit myös ne lääkkeet, voisi jäädä pikkutyttöjen alapään kaipuukin mielestä.
        En jaksaisi näitä "seniili mies muistelee"-tarinoita, etenkin kun miehen muisti pettää jatkuvasti,
        Tiesithän, että muistot rakentuvat viimeisen muistelukerran varaan, iteraatioita iteraatioiden päällä.
        Että sellaista järkeä ja tietoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avainlapset olivat 70-luvun urbanisoitumisen ja naisten työelämään hakeutumisen, ei pula-ajan, sivuilmiö.
        Ottaisit myös ne lääkkeet, voisi jäädä pikkutyttöjen alapään kaipuukin mielestä.
        En jaksaisi näitä "seniili mies muistelee"-tarinoita, etenkin kun miehen muisti pettää jatkuvasti,
        Tiesithän, että muistot rakentuvat viimeisen muistelukerran varaan, iteraatioita iteraatioiden päällä.
        Että sellaista järkeä ja tietoa.

        Synnyin 40-luvulla ja vietin lapsuuttani 50-luvulla. Jo silloin puhuttiin paljon avainlapsista ja lehdissä oli lukuisia kirjoituksia heistä. Pedofiliahysteriasi estää sinua edes kuvittelemasta, millaista on ollut ennen. 🌹👀


    • randombypasser

      Kenen tahansa on paljon sanottu, mutta luulisin että uskaltaisin.

      On tullut esiinnyttyä alasti ilman haavettakaan seksistä, ei siinä mitään.

      Noilla kerroilla naiset ovat reagoineet ihan normaalisti, kuin kahden ihmisen kohdatessa, tosin molemmat nyt vain ilman vaatteita. Toistaiseksi kukaan ei ole pyörtynyt tai kuollut nauruun, joten oletan, että näkymät ovat olleet riittävän tavalliset.

    • Anonyymi

      Naapurin kaunis teininainen otti aurinkoa kesällä yli 30 vuotta sitten ja meikäläinen oli myös saman ikäinen silloin.
      Olin silloin alasti, vain pensas aita oli välissä ja katselin pensas aidan oksien välistä, kun naapurin teininainen ojenteli ja levitteli sääriään ja humputti rintojaan, voi niitä aikoja.

    • Anonyymi

      Voi sentään, minun edessäni on hyvinkin moni mies ollut jopa kokonaan alasti montakin kertaa eikä todellakaan ole seksi tullut mieleen kummallakaan missään vaiheessa.
      Olen sairaanhoitaja kirran teholla (kirurgia) ja olen kyllä tottunut näkemään ihmiskropan salaisuuksia sieltäkin mikä pidetään normaalisti piilossa.
      Miten tässä työtään tekisi jos ei neutraalisti osaisi eikä pystyisi luonnollisiin asioihin suhtautumaan? Ja eipä nämä miehet ole olleet siinä kunnossa että seksi olisi ollut ensimmäisenä mielessä, ei todellakakaan.

      • Anonyymi

        Eivät ole tienneet edes olleensa alasti edessäsi, kun ovat olleet tiedottomina.
        Leikkauksessakin miehelläkin on housut jalassa siihen asti, kunnes nukutusaine vaikuttaa ja sen jälkeen vasta housut pois, jos leikkaus sitä vaatii.


    • Anonyymi

      En kyllä

    • Saunassa on oltu alasti monet kerrat vieraitten naisten edessä ja suihkussa. En minä alastomuutta pelkää. En kuitenkaan seksimielessä riisuuntuisi kun tietyn ihmisen edessä eli sellaisen jonka kanssa on joku yhteys. Ja ei nyt mikään random kadulta voi olla.

      • Ja reagoinut, niin ei kukaan mitenkään. Tietääkseni.


    • No joskus mentiin sekalaisella porukalla eräälle mökille. Muuten oltiin saunassa uikkarit päällä, mutta jossain vaiheessa eräs otti uikkarit pois päältä mennessään saunaan. No minä otin myös. Eikä siinä reagoitu puolin jos toisin mitenkään.

      Esimerkiksi itselle sauna on sellainen ei-seksuaalinen paikka. Sinne ei oikein sovi seksi mitenkään.
      Niinpä turistiin kaikkea lauteilla, kuten olis ollut vaatteet päälläkin. Ei mitään hermostuneita katseita, söpertelevää puhetta tms. Tavallista saunomista vaan, mutta oikeanlaista....ei saunaan kuuulu vaatteetkaan, jos siitä aikoo oikeasti nauttia.

    • Anonyymi

      Nuoruudesta muistan tapauksen kun olin silloin nuohoushommissa ja menin yhdelle huvilalle päivänviimeistä työkohdetta.
      Kulmantaaka kun tulin pihaankävellen parkkipaikalta niin ensin näytti ihan autiolta pihapiiri, mutta nurmikolta havaitsin naisen olevan alasti viltillä.

      Päivää sanottuani nainen pomppasi ylös hämmentyneenä ja kertoi olleensa unessa eikä kuullut tuloani.
      Eikä peitellyt mitenkään kaunistavartaloaan, iältään noin reilut kolmikymppinen.
      Tein saunassa ensin valmistelut ja kiipesin katolle ja nainen jatkoi auringonottoa alasti kenturalla.
      Samoin myös mökki tuli hoidettua nouhouksella ja olin lähdössä kun nainen kysyi, että kelpaisiko saunominen nuorukaiselle kun se homma niin nokista?

      Niinpä siinä yhdessä sitten saunottiin ja uitiin alasti, sekä nainen kertoi olleensa yksin vuoden verran kun tuli ero miehestä.
      Halusi myös pestä minut saunassa oikein huolella enkä suinkaan vastustellut sellaista hellää palvelua.
      Vaikka se taka-ajatuksia pitikin sisällään naisen puolelta.

      Ne taka-ajatukset toteutu sitten mökissä iltasella ja aamuun asti valvottiin.
      Viriili nuorukainen ja taitava osaavanhellä nainen antoi muiston, miten naisen kanssa rakastellaan.

      • Anonyymi

        Olipa kiva ja tosi suloinen kirjoitus.
        Kauniisti kirjoitit naisesta miten oli hyvin hellä ja sait nuorukaisena oikeata oppia, lemmenihanuuteen.
        Herkkää, hyvin herkkää.


    • Anonyymi

      On sitä uimarannalla tullut oltua alasti. On tullut tyttöjäkin nuorista keski-ikäisiin kysymään kalua. Kauneimmat On saanut ja osa ei. En ole kuitenkaan siellä siinä tarkoituksessa. Mutta onhan se ihanaa.

    • Anonyymi

      On tämä vekkuli hupipalsta forever.

    • Anonyymi

      En tiiä, ku ei ole kokemusta? Ehkä pelatyis näkemäänsä?

    • Anonyymi

      Nuorempana olin uimahallissa ja pukuhuoneeseen menin ja siellä oli oikein kaunis siivooja neito touhuamassa.
      Menin pukukopille ja samaan aikaan siivooja neito meni ovesta ulos, jättänyt ämpärin käytävälle, varmaan pesuainetta hakemaan.
      Vaatteet riisuin ja ovella kolisi kovasti ja minä ilman vaatteita hihhuloin pukuhuneessa, että sieltä se nuori siivooja neito tulee ja minä ilman vaateita.
      PÖH,,,,, ovesta tuli kurttuinen Pekka Puupään Justiinalta näyttävä siivooja hiukset nutturalla, missä se nuori siivooja neito on, häh, mä petyin.
      Äkkiä pyyhe päälle, ei kurttuinen siivooja tarvi nähdä paljasta uroksen kroppaa...
      Koko päivä pilalla ja kun odotin, että olisi saanut viuhahtaa....

      • Anonyymi

        Hauskaa.heh heh .


    • Anonyymi

      Olen olen mutta ilman seksiä

    • Anonyymi

      Haluan nähdä naisen joka on (alasti)

    • Anonyymi

      Monet kerrat jos vähänkään käyn kännissä saunassa tai porealtaassa/paljussa niin kyllä sitä munasillaan mennään vaikka uikkarit olisi mukana.
      Kyllä kaikki tietää minkä kokoinen minulla on ja mitä sitä peittelemään.
      Muutaman kerran kyllä asiat on johtanut panemiseen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe