Hei,
Miltä tuntuu työskennellä valtion firmassa, joka jatkuvasti vähentää porukkaa?
Olin aikoinaan töissä Editalla ja siksi surettaa, kun siellä edelleenkin käydään yt-neuvotteluja. TEAM:in jäsenlehdessä luki tänään, että Edita sai taas päätökseen yt-neuvottelut. Tällä kertaa irtisanottiin yhdeksän työntekijää. Eikä varmaan ainuttakaan esimiestä/ylempää toimihenkilöä. Näin voisin kuvitella.
Edita Prima Oy
8
752
Vastaukset
- pauliina
Ei varmaan kivalta, koska kukaan ei välitä kommentoida?
- kovat ajat kunniaan
Forssa Print on tosi kiva.
- raxu
Kyllä sä selviit.
- marzu
Päivitystä tilanteeseen: Editalla oli TAAS yt:t. Kenkää saa lähes 30.
- rdm
Loppu häämöttää.
- kvarkkix
Olin Editalla töissä pienen hetken vuonna -06 ja silloin oli vielä ihan hyvä meininki ja töitä riitti. Paljonkohan sieltäkin on sen jälkeen porukkaa irtisanottu?
- Anonyymi
Petri Rissanen, Op Siirto Optiaan Pyhäjärvi Pyhäsalmi jatkuva tiedon lypsy., yökorvan kautta3 oikea korva Bluetooth yhteys luonti
Sähköpostit kautta avaa.
Edita @edita.fikakevi Kekkonen käyttää z Pulkkinen nimeä ikään en pyydä, Raili Marjatta Vuoti pakko sivureitti soitraja yhtäaikaa kyydissä.
Ei mitään tolkkua ole.
Sijoitus vitsit Pulkkinen joka tanssi paikan lärää väkivalta kohtaa .
CAPTCHA tiedot ovat väärin käytössä
- tilinpäätös
Nykyään siellä on henkilökuntaa enää alle 70.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262636Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081531- 761289
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71198Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10934Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70881- 102867