Hei,
Miltä tuntuu työskennellä valtion firmassa, joka jatkuvasti vähentää porukkaa?
Olin aikoinaan töissä Editalla ja siksi surettaa, kun siellä edelleenkin käydään yt-neuvotteluja. TEAM:in jäsenlehdessä luki tänään, että Edita sai taas päätökseen yt-neuvottelut. Tällä kertaa irtisanottiin yhdeksän työntekijää. Eikä varmaan ainuttakaan esimiestä/ylempää toimihenkilöä. Näin voisin kuvitella.
Edita Prima Oy
8
806
Vastaukset
- pauliina
Ei varmaan kivalta, koska kukaan ei välitä kommentoida?
- kovat ajat kunniaan
Forssa Print on tosi kiva.
- raxu
Kyllä sä selviit.
- marzu
Päivitystä tilanteeseen: Editalla oli TAAS yt:t. Kenkää saa lähes 30.
- rdm
Loppu häämöttää.
- kvarkkix
Olin Editalla töissä pienen hetken vuonna -06 ja silloin oli vielä ihan hyvä meininki ja töitä riitti. Paljonkohan sieltäkin on sen jälkeen porukkaa irtisanottu?
- Anonyymi
Petri Rissanen, Op Siirto Optiaan Pyhäjärvi Pyhäsalmi jatkuva tiedon lypsy., yökorvan kautta3 oikea korva Bluetooth yhteys luonti
Sähköpostit kautta avaa.
Edita @edita.fikakevi Kekkonen käyttää z Pulkkinen nimeä ikään en pyydä, Raili Marjatta Vuoti pakko sivureitti soitraja yhtäaikaa kyydissä.
Ei mitään tolkkua ole.
Sijoitus vitsit Pulkkinen joka tanssi paikan lärää väkivalta kohtaa .
CAPTCHA tiedot ovat väärin käytössä
- tilinpäätös
Nykyään siellä on henkilökuntaa enää alle 70.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886