Hei,
Miltä tuntuu työskennellä valtion firmassa, joka jatkuvasti vähentää porukkaa?
Olin aikoinaan töissä Editalla ja siksi surettaa, kun siellä edelleenkin käydään yt-neuvotteluja. TEAM:in jäsenlehdessä luki tänään, että Edita sai taas päätökseen yt-neuvottelut. Tällä kertaa irtisanottiin yhdeksän työntekijää. Eikä varmaan ainuttakaan esimiestä/ylempää toimihenkilöä. Näin voisin kuvitella.
Edita Prima Oy
8
1090
Vastaukset
- pauliina
Ei varmaan kivalta, koska kukaan ei välitä kommentoida?
- kovat ajat kunniaan
Forssa Print on tosi kiva.
- raxu
Kyllä sä selviit.
- marzu
Päivitystä tilanteeseen: Editalla oli TAAS yt:t. Kenkää saa lähes 30.
- rdm
Loppu häämöttää.
- kvarkkix
Olin Editalla töissä pienen hetken vuonna -06 ja silloin oli vielä ihan hyvä meininki ja töitä riitti. Paljonkohan sieltäkin on sen jälkeen porukkaa irtisanottu?
- Anonyymi
Petri Rissanen, Op Siirto Optiaan Pyhäjärvi Pyhäsalmi jatkuva tiedon lypsy., yökorvan kautta3 oikea korva Bluetooth yhteys luonti
Sähköpostit kautta avaa.
Edita @edita.fikakevi Kekkonen käyttää z Pulkkinen nimeä ikään en pyydä, Raili Marjatta Vuoti pakko sivureitti soitraja yhtäaikaa kyydissä.
Ei mitään tolkkua ole.
Sijoitus vitsit Pulkkinen joka tanssi paikan lärää väkivalta kohtaa .
CAPTCHA tiedot ovat väärin käytössä
- tilinpäätös
Nykyään siellä on henkilökuntaa enää alle 70.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565