Edita Prima Oy

raxu

Hei,

Miltä tuntuu työskennellä valtion firmassa, joka jatkuvasti vähentää porukkaa?

Olin aikoinaan töissä Editalla ja siksi surettaa, kun siellä edelleenkin käydään yt-neuvotteluja. TEAM:in jäsenlehdessä luki tänään, että Edita sai taas päätökseen yt-neuvottelut. Tällä kertaa irtisanottiin yhdeksän työntekijää. Eikä varmaan ainuttakaan esimiestä/ylempää toimihenkilöä. Näin voisin kuvitella.

8

1297

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pauliina

Ei varmaan kivalta, koska kukaan ei välitä kommentoida?

• kovat ajat kunniaan

Forssa Print on tosi kiva.

• raxu

Kyllä sä selviit.

• marzu

Päivitystä tilanteeseen: Editalla oli TAAS yt:t. Kenkää saa lähes 30.

• rdm

Loppu häämöttää.

• kvarkkix

Olin Editalla töissä pienen hetken vuonna -06 ja silloin oli vielä ihan hyvä meininki ja töitä riitti. Paljonkohan sieltäkin on sen jälkeen porukkaa irtisanottu?

• Anonyymi

Petri Rissanen, Op Siirto Optiaan Pyhäjärvi Pyhäsalmi jatkuva tiedon lypsy., yökorvan kautta3 oikea korva Bluetooth yhteys luonti

Sähköpostit kautta avaa.
        Edita @edita.fikakevi Kekkonen käyttää z Pulkkinen nimeä ikään en pyydä, Raili Marjatta Vuoti pakko sivureitti soitraja yhtäaikaa kyydissä.
        Ei mitään tolkkua ole.
        Sijoitus vitsit Pulkkinen joka tanssi paikan lärää väkivalta kohtaa .
        CAPTCHA tiedot ovat väärin käytössä

• tilinpäätös

Nykyään siellä on henkilökuntaa enää alle 70.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      132
      1863
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      151
      850
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      782
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      722
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      274
      672
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe