Ambientia?

Hämmentynyt

Onko kokemuksia tällaisesta Ambientia-firmasta?

Vaikuttaa vain suoraan sanottuna hieman erikoiselta lafkalta.

8

5116

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anomuumi

Olen kuullut joskus nimen. Mikäs siinä niin erikoiselta vaikuttaa?

• Harmittunut

Joskus hain kyseiseen lafkaan töihin, en päässyt. Harmittaa.

• Ambientia

Olemme saaneet erittäin paljon hakemuksia kaikkiin hakuihin viime vuosien aikana, joten kaikkia emme voi palkata vaikka haluaisimmekin. Työntekijöidemme määrä on kasvanut jatkuvasti ja nytkin on aloittamassa useampi ihminen. Tällä hetkellä meillä työskentelee 90 henkilöä.

Meillä on useita toimistoja ympäri Suomea, jotka olemme hankkineet, jotta ihmisille olisi sijainnin puolesta helppo työskennellä ja suosimme erittäin paljon myös etätyötä.

Uratasinoita löytyy videoituna:
        http://www.mytech.fi/yritykset/tietotekniikka/ambientia?gclid=CKaN2Pjh-LwCFYoNcwoddZ0Acw

Tietoa kasvavasta ja kannattavasta asiantuntijayrityksestä http://www.ambientia.fi

• mikrotuki

Yks kaveri on ollu siellä muutaman vuoden. Kuulemma parempi kuin ei mitään.

• Ambientia

Olet ihan oikassa, erikoinen ollaan koska olemme monella tavalla haastajayritys: tuotteet, teknologiat ja perinteisten toimintatapojen haastaminen.

Olemme parhaimpien Atlassian-osaajien (JIRA, Confluence ja Dev Tools) joukossa maailmassa. Lisäksi ensimmäinen Liferayn Platinum -kumppani Suomessa. Näiden tuotteiden ja tekniikoiden käyttö on lisääntynyt maailmassa ja Suomessa huimasti viime vuosina.

Yritys on perustettu 1996 ja kasvanut siitä lähtien komeasti Suomessa. Asiakkaistamme yli 95 % suosittelisi meitä ja työntekijät tutkimusten mukaan tyytyväisiä.

Tervetuloa kahville ja tutustumaan!

• Anonyymi

Olen paljon onnellisempi kun en ole teidän kaltaistenne kanssa missään tekemisissä. Jotkut vain eivät ole kivoja ja mukavia vaikka miten yrittäisivät sellaista esittää.

• Anonyymi

Jos hakee sinne nykyään testataan hakijoden taitoa, että osaatko x tai y juttua. He antavat ohjeistuksen, että luot tunnukset jopa aws, azure tai google cloud:iin, ja seuraat kuin ohjeistuksia. Tai jos on tämmöiset full stack hommia niin antaa valmiin koodin, että eskaloit ja purkaat sen palan palalta.

Inhottavin testauksessa ei koskaan voi tietää mitä yrityksen tarkoituksena on testata ja ymmärtää sielussa oikein haetaan ja luetaan.. noh aina harjoitus tekee aina mestariksi.

Vaikka pääsis testauksesta läpi, nii he haastavat hakijan ja loppu peleissä pääsee jatkoon tai ei. Haastattelussa kuitenkin paskin todennäköisyys on se paska runoilu "emme valitettavasti jatka..." & sekä ei suosi muita työtehtävän roolia, josta ehkä voi olla hyötyä tai ehdota sopivaa tehtävää.

• Anonyymi

lisäys edelliseen kommenttiin, että useissa firmoissa on haastatellaan, mikäli tuntuu oikeasti pääsisis sisään nii vasta testaa hakijoiden taitoa. Silti ne testaukset on vaikeita ymmärtää ja vaikea lukea mitä ne esimiehet oikein mietii ja tajuta heidän sielua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1356
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1246
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      987
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      516
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    Aihe