12.-15.12.1942 Furtwängler johtaa jossain kellarissa Berliinin filharmoonikkoja. Haydn-variaatiot (Brahms) menevät vahalle Berliinissä. Liittoutuneet pudottavat ylapuolella pirusti pommeja. Paateeman aikana natsi yskii kahdesti. Kolmesti ei ehtinyt kiekaista, kun tuli jo loppu. Siinä teille ohjelmamusiikkia ja yleisön osallistumista. Saatavissa CD:llä (MM 37049).
Natsilla yskä Berliinissä 1942
Ammattilainen,
5
161
Vastaukset
- Sotilasmusiikkia
Entäs kun Landowska soittaa Bachia Pariisin ilmatorjunnan tulittaessa taustalla.
- Mr Mynthon
Tuntuu tosiaan köhivän Liekö Führer-kurkkupastillit olleet kortilla. Vielä en ole pommeja kuullut, mutta äänitys on kyllä hyvä ikäisekseen.
- AEG
Oletko varma, että vahalle? Olihan magnetofonikin jo keksitty.
- Jude
Kaikkea ne saksalaiset keksii. Mankkoja ja uuneja ja ties mitä.
- Jaa kuka
Kukahan oli tuo ammattilaisen tuntema natsi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298