kertokaapa te, jotka ette voi olla ilman miestä, eli aloitatte heti uuden suhteen edellisen päätyttyä… tai vielä niin, kun tiedätte suhteen olevan lopuillaan, niin olette hankkineet jo rinnalle uuden varalle ja sitten kun eroatte nykyisestä, jatkatte saman päivän aikana uuden kanssa. Mistä tällainen johtuu, mikä on taustalla? Hävettääkö olla ilman mietsä, tai ette koe elävänne ilman toista?
Vastaukset 4
- nainen
jos tarvitsen työtarvikkeen ei ole miehestä kyse
- Näin se menee
Koko ajan pientä säätöä suuntaan jos toiseen. Jos alkaa tulla syviä tunteita peliin, niin peli poikki ja sopivan säädön syliin. Säädön kanssa voi olla ahdistumatta, kun ei niitä tunteita ole ja hylätyksi tuleminen ei pelota, vaan on jopa suotavaa (ihastus vaiheen jälkeen), koska ilman tunteita olevaan suhteeseen kyllästyy helposti. Yksin ei voi olla, muttei myöskään "vakavassa" parisuhteessa.
- just divorced
Läheisyyden puute? Ei ole kokemusta. Ei ole halua minulla ainakaan aloittaa. En tarvitse, haluan itse olla nyt yksin ja kauan, koska olen niin rikki ja elämä on tällä hetkellä ei. Hyvää joulua sinulle uuteen kotiin.
- jaan1
mun mies teki noin .. itseasiassa aamusängyllä vielä hekumoi yhteisestä tulevaisuudesta ja kuinka rakastaakaan ... illalla ruokaa tarjoili ravintolassa nettitreffi naiselle ja muutti hänen luo melkeinpä välittömästi. Tämä nainen oli vuotta aikaisemmin eronnut ja heti erottuaan raahaili miehiä, yhtä sun toista näytille alle 9v lapsilleen ja nämäkin miehet kys sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591551- 261184
- 851048
- 42867
- 65826
- 92794
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15759Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146621Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 19556
- 44538
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487