Yhden illan jutusta raskaaksi ?

Lapsen tahtova

Hei! Olen tänä vuonna 30 täyttänyt nainen. Minulla on takana muutama miessuhde, mutta olen todennut olevani jollain tavalla sitoutumiskammoinen. En ole enää halunnut vakavaa suhdetta miehiin ja siirryin yhden illan juttuihin.

Nyt minulla on ollut muutaman vuoden kestänyt vauvakuume. Olen harkinnut hedelmöityshoitoja, mutta haluaisin kuitenkin saada lapsen siten, että tunnen lapsen isän. Onko siis mahdollista tavata miestä siten, että hankkisin lapsen tämän kanssa, mutta isä ei sitoudu mitenkään lapsen elämää ja voisin jatkaa sinkkuna?

Minulla on vakituinen työpaikka ja omistusasunto rivitalossa. Vanhempani asuvat n. 20 kilometrin päässä ja läheltä löytyisi myös päiväkoti ja ala-aste. Rahatilanne tai työ ei siis olisi ongelmana lapsen hankinnan suhteen.

6

864

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isän tuskan nähnyt

Sinua vanhempi nainen vastaa: Lapsia ei tahdota, niitä saadaan, jos hyvin käy. Lapsi ei ole sijoitus, eikä statussymboli, lapsi on yksilö, jonka sinä vain kehität ja sitten synnytät maailmaan. Lapsi tarvitsee sitoutuvan äidin, joka ajattelee ensisijaisesti lapsen parasta.
      Oikeasti, häpeäisit!?!

• Kyllä monet miehetkin haluavat isäksi, enkä mä usko, että olisi niin tunteettomia miehiä moniakaan, että he olisivat valmiit auttamaan naista lapsen saamisessa, mutta eivät haluaisi sen jälkeen olla missään tekemisissä jälkikasvun kanssa.

Eikö sinulle toimisi lapsen adoptio helpommin, jos kerran lasta haluat. Se olisi eettisestikin parempi ratkaisu, jos kerran haluat lapsen, mutta et olisi valmis suhteeseen miehen kanssa.

• niin siinä vaan kävi

ite tulin paksuksi yhen illan jutusta.. mutta meni kesken sittenmin..

• Lapset ensin

Voi elämä... onkohan ihan mahdotonta....ajatella vähän asiaa myös Lapsen kannalta.

Isättömät lapset, jos et ole koskaan kuullut, niin niistä on kirjoitettu kirjoja, niille on myös lukuisia ihan omia psykologia kirjoja.

Tosi-TV ohjelmat viihteellisesti etsivät heille sitten oikeita isiä ympäri maailmaa, muutaman jakson näin ja kaikki löytyneet......isät ... olivat kyllä täydellisiä luusereita.

• Niin vissiin.

Ei kukaan tuommoista tulisi tänne näiltä huorittelijoilta kysymään.

• Jagdpanther

Iskuriin vaan ilmo niin eiköhän ala löytyä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe