Keskisormimerkkiin on oiva käsimerkkivastaus, joka ärsyttää ja hämmentää vastapuolta:
http://thumbs.dreamstime.com/z/ok-hand-sign-15901439.jpg
( Harkitsen ajoneuvoni varustamista mikrofonilla ja ulkokaiuttimella, sillä havaintoni mukaan alkavat nykyään jo ratikatkin ajella punaisia päin)
Hämmenyyksiin !
Käsimerkit
6
190
Vastaukset
Eikö se kainalotuuletus ole mitään?
Kyllä sekin hämmentää, mutta nykyään siitä saattaa saada ansaitsematonta viranomais- tai tiedotusvälinehuomiota. Saksassa tulee jopa sakkoja.
- Ennen sai
buddy-love kirjoitti:
Kyllä sekin hämmentää, mutta nykyään siitä saattaa saada ansaitsematonta viranomais- tai tiedotusvälinehuomiota. Saksassa tulee jopa sakkoja.
viranomaishuomiota jos EI kainalotuulettanut. Hulluja nuo saksalaiset.
- rose
olisihan tämä jännä vastaan otto monille
8)
itse olen kerran saanut henkilö kesoo näyttämään kun 50-6 0kymppiä ajavaa miestä lähen ohittamaan.
rallihulluilu on jotenkin monen ihmisen järjetön teko kun lähen ohittamaan 80 kympin tiellä vauhilla 85km/h. niin tää hullu laittaa kaasua, tottakai siinä samaan aikaa tulee vastaan tiellä kun olen puolen välin autosta ohittanut, jolloin olin päättäväinen.
en ole koskaan aikaisemmin joutunut noin järkyttävään tilanteeseen koska kuitenkin ohitus tapahtui sillalla.
kuin hidastetussa filmissä kaahaan ohi, mutta kun olin päätöksen tehnyt on vaikeeta sekunneissa päättää muuta, koskaa en ole joutunut noin hengenvaaralliseen tilanteeseen. nykyään ohitan vain kun olen varma turvallisuudestani.
eli vielä harvempaa jolloin teen mielummin letkajenkkaa takana olevien kanssa.
nokat meni metrin ohi ja kasvot varmasti ikuisti kuin myös keson näytön mutta ilkeätä vihaa minuun kohdistaa kun ohitetava auto alkoi kaasua pistään( teki väärin) emme ole kuitenkaan ralleja ajamassa.
minun henkeni oli toisen ihmisen varassa ja sen tiedän että jokavastaan tuli ei tajunnut reagoida aikaisemmin koska huomasi kun jäljellä oli enään vähän matkaa meinasi väistöliikettä mutta tajusi ratin pitää suorassa.
ehkä käsimerkki ei olisi pelastanut minua - määmy
Mut pistettiin viittomakielikurssil, en tiiä miks. Niit tulkkeiki o olemas.
Enyway, ootan mielenkiinnol. - määmy
Tos käsimerkis o humoristine juttu, eräissä maissa tarkottaa OK ja ainaski yhes suklaapuole eli anaalireikää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429