Miksi mun rukoilut ei toimi? Ja mihin kirkkoon meen?

kalkaros-fani

Aina kuin tulee demoneita, niin mä rukoilen että ne demonit menisi pois, mutta mun rukoilut ei toimi. Olen rukoillut muitakin asioita. mutta ne ei ole ikinä toteutunut. Miksi mun rukoukset ei yhtään toimi nyt? Eikai Jumala ole piittaamatta minusta? En oo tehnyt mitään syntejä, mutta mulla on kyllä tosi tumma aura koska minulla on tosi paljon stressiä koska minulla on joku Autismisairaus. Mitä voin tehdä että mun rukoukset toteutuisi? Tai eikö mulla ole tarpeeksi energiaa?

Ja mihin kirkkoon mun pitäisi mennä että mulle annetaan vihkivettä, ja että saisin elämän ilman demoneita?

23

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sit se ärsyttävä Loki Norssijumala jatkuvasti seuraa mua ja tulee takaisin, ja olen pyytänyt että Jumala karkottaisi Lokin... Olen ihan tosissaan, koska uskon että kaikki jumalat ja jumalattaret ovat olemassa, mutta palvon vain Jeesusta, Pyhää Henkeä, ja Kristinuskon Jumalaa.

      Eilen muuten tein rituaalin että olisin Jeesuksen veren alla, mutta seki kesti jostain syystä vain päivän, ja sit taas demonit tuli takaisin kun se suoja kesti vain päivän.

      • Jeesusfani

        Kalkaros-fani. Ei ole mitään jumalia ja jumalattaria, on vain Isä, Poika ja Pyhä Henki.
        Se loki what ever on demoni, ei mikään jumala...

        Ilmeisesti olet sekaantunut johonkin okkultistiseen. Kysyt mitä voit tehdä?
        Ihan ensimmäiseksi hylkäät KAIKEN okkultistisen: musiikin, pelit, kirjat, vaatteet, ym kaiken mikä liittyy aikaisempiin pimeyden voimien kanssa leikkimiseen.
        Pyydä Jeesusta apuun, et tarvi siihen mitään rituaaleja. Sanot ääneen että "Jeesus, jos sä olet oikeasti olemassa niin auta mua! Mä haluan sinut sydämeni Herraksi ja kadun kaikkia syntejäni!" Rukoile Isä meidän-rukousta ja lue Raamattua. Suosittelen 1933/1938 käännöstä.

        Jeesus on ihan oikeasti olemassa. Mulla on ollut elämässäni aika jolloin sain pelätä demoneja kuten sinä nyt. Joten usko pois ystävä rakas kun sanon sinulle että Jeesus on paljon, paljon voimakkaampi kuin demonit ikinä! Käske niitä lähtemään Jeesuksen Kristuksen nimessä!

        Anna elämäsi Jeesukselle, vain Hän voi sinua auttaa. Googlaa Päwen tarina. Kyseinen Päivi Niemi oli entinen saa*tanapalvoja joka löysi Jeesuksesta pelastuksen.
        Siunausta että löytäisit Jeesuksen ja pian!


      • Jeesusfani kirjoitti:

        Kalkaros-fani. Ei ole mitään jumalia ja jumalattaria, on vain Isä, Poika ja Pyhä Henki.
        Se loki what ever on demoni, ei mikään jumala...

        Ilmeisesti olet sekaantunut johonkin okkultistiseen. Kysyt mitä voit tehdä?
        Ihan ensimmäiseksi hylkäät KAIKEN okkultistisen: musiikin, pelit, kirjat, vaatteet, ym kaiken mikä liittyy aikaisempiin pimeyden voimien kanssa leikkimiseen.
        Pyydä Jeesusta apuun, et tarvi siihen mitään rituaaleja. Sanot ääneen että "Jeesus, jos sä olet oikeasti olemassa niin auta mua! Mä haluan sinut sydämeni Herraksi ja kadun kaikkia syntejäni!" Rukoile Isä meidän-rukousta ja lue Raamattua. Suosittelen 1933/1938 käännöstä.

        Jeesus on ihan oikeasti olemassa. Mulla on ollut elämässäni aika jolloin sain pelätä demoneja kuten sinä nyt. Joten usko pois ystävä rakas kun sanon sinulle että Jeesus on paljon, paljon voimakkaampi kuin demonit ikinä! Käske niitä lähtemään Jeesuksen Kristuksen nimessä!

        Anna elämäsi Jeesukselle, vain Hän voi sinua auttaa. Googlaa Päwen tarina. Kyseinen Päivi Niemi oli entinen saa*tanapalvoja joka löysi Jeesuksesta pelastuksen.
        Siunausta että löytäisit Jeesuksen ja pian!

        Mutta kyllä Kristinuskoinen voi katsoa ja lukea Harry Potter sarjaa, kuunnella suosittua musiikkia, käyttää kivoja nuorekkaita vaatteita jos haluaa, niin kauan ku media on jotain fiktiivistä, ja vaatteiden tarkoitus ei ole kiihotttaa ihmisiä. Pukeudun minihameisiin ja värikkäisiin paitoihin koska haluan näyttää animehahmolta. Mun tarkoitus ei ole kiihottaa ihmisiä... D: Ja jos joku kiihottuu, niin se on niitten oma vika, eikä mun, joten minä en sitä syntiä tee jos joku kiihottuu kun näkee minut, koska mun tarkoitus ei ole kiihottaa ihmisiä.


      • Hei!

        Suosittelisin, ettet keskittyisi niihin demoneihin, vaan mielummin Jumalaan, Kristukseen, toisiin ihmisiin ja elämän normaaleihin hyviin asioihin. Efesolaiskirjeessä on hyvää opetusta kristityille, joiden taustassa oli noituutta. Hyvä olisi, jos saisit uskovia ystäviä ja esirukoilijoita. Esim. luterilaisen kirkon Raamattuun sitoutuvat yhteisöt, helluntailaiset, vapaakirkolliset, metodistit, baptistit, klassiseen kristinuskoon sitoutuvat seurakunnat voisivat olla Sinulle avuksi.

        Toivon kaikkea hyvää elämääsi!


    • Jeesuksen puoleen

      Noin lyhyen kuvauksen perusteella ei voi saada selvää, misiä on nyt kysymys. Oleko harrastanut ollultismia ja idänuskontoja, tai on sinulla mielenterveysongelmia. Hakeudu jonkun hyvän kristityn sielunhoitajan juttusille, mielellään vaikka jonkun vapaisiin suuntiin kuuluvan henkilön puoleen. Tarkoitan tällä, sitä että kaikilla kirkon työntekijöillä ei ole ymmärrystä ja opetusta näiltä alueilta. Pitävät sinua automaattisesti henkisesti sairaana. Kyllä Jeesus Kristus voi auttaa ja tahtoo vaputtaa sinut.

    • täytyy rukoilla

      Raamatussa sanotaan että on rukoiltava väsymättä, uskossa oleva rukoilee muutenkin mutta muista: väsymättä!

      • Eli energiaa tarvii rukoiluun?


      • Hjelp Hjelp
        kalkaros-fani kirjoitti:

        Eli energiaa tarvii rukoiluun?

        Mielenterveystoimisto tai psykiatrian poliklinikka voisi olla oikea osoite parapsykologian polin sijaan.

        Ei millään pahalla mutta harvat "uskovaisetkaan" piehtaroivat demonien seassa ns. arkielämässä.

        Liiallinen läheisyys henkimaailmaan viittaa mielenterveysongelmiin ja harhoihin.


      • Hjelp Hjelp kirjoitti:

        Mielenterveystoimisto tai psykiatrian poliklinikka voisi olla oikea osoite parapsykologian polin sijaan.

        Ei millään pahalla mutta harvat "uskovaisetkaan" piehtaroivat demonien seassa ns. arkielämässä.

        Liiallinen läheisyys henkimaailmaan viittaa mielenterveysongelmiin ja harhoihin.

        No ei millään pahalla mutta se on harhaluuloista luulla että olen harhaluuloinen tai mielisairas. Mulla on tämä kolmas silmä aukeutumassa ja mulla on tosi paljon intuitiota, ja en minäkään tiedä miksi olen tosi läheinen henkimaailmaan, mutta se voi olla siitä ku monet pitää mua tosi kauniina, ja jotkut urosdemonit joskus on ahdistellut mua seksuaalisesti koska ne haluaa minua tosi paljon. Mutta en halua tulla rumaksi. Olen myöskin tosi rohkea ja mulla on aina sellaisia ajatuksia että haluan olla supersankari ja taistella demoneita vastaan, joten kiusaako demonit mua siitäkin koska olen liian rohkea? En pelkää ollenkaan ihmisiä tai demoneita. Pelkään vain villieläimiä (pelkään jopa kettujakin, mutta en pelkää rottia paljon).


      • Anonyymi

        Väsymättä rukoilemiseen ei tarvita mitään energiaa, vaan se on tahdosta kiinni, eikä se ole vaikeaa sille jolla on oikeasti asiaa Jumalalle, eikä yritä vain miellyttää itseään tai muita. Eivät ne demonit mitään kiluja ja kaluja ja runoja pelkää,mutta he kyllä tietävät, kuka Jeesus on, ja sen takia ne eivät uhmaa Jeeusta.


    • Jeesus auttaa

      Oletko rukoillessa muistanut vedota Jeesukseen koska hän on Jumalalle erittäin tärkeä, ja kuulee myös rukouksia.

    • M.T

      KALKKAROS-FANI ON EKSYNYT TAINNUT PAHEMMAN KERRAN. mutta rukoile; isä meidän joka olet taivaassa
      pyhitetty olkoon sinun nimesi
      tulkoon sinun valtakuntasi
      tapahtukoon sinun tahtosi
      myös maan päällä niinkuin taivaassa
      anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme ja
      anna meille meidän syntimme anteeksi
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet
      älä saata meitä kiusaukseen
      vaan päästä meidät pahasta
      sillä sinun on valtakunta voima ja kunnia
      iankaikkisesti
      aamen

      tämä rukouksen Isä on luvannut kuulla, koska tämä on Isältä tullu meille

    • Onko tämä joku pila uskovaisten kustannuksella?

      • No ei todellakaan. Olen ihan tosissaan ja rehellinen. Olen oikeasti pulassa, ku jostain syystä rukoilu ei toimi...


      • Anonyymi
        kalkaros-fani kirjoitti:

        No ei todellakaan. Olen ihan tosissaan ja rehellinen. Olen oikeasti pulassa, ku jostain syystä rukoilu ei toimi...

        Rukoilu ei toimi jollet luovu noita, velhojutuista. Vasta sen jälkeen puhdistuu kun luovut kaikesta sellaisesta tavarasta. Nämä esineet vetää niitä puoleensa. Nim. Omat kaapit siivottu.


      • Anonyymi
        kalkaros-fani kirjoitti:

        No ei todellakaan. Olen ihan tosissaan ja rehellinen. Olen oikeasti pulassa, ku jostain syystä rukoilu ei toimi...

        Olet muka ihan tosissasi eikä rukoilusi toimi. Sillä aukeavalla kolmannella silimälläkö sinä sitten katselet ja yrität rukoilla mille jumalalle?
        Tämä on kristinusko niminen paikka, oletko väärässä paikassa? mille jumalalle yrität rukoilla? Ne eivät ole mitään ihmisten jumalia, koska meillä ihmisillä on vain yksi, joka on ihmiset luonut.


    • Anonyymi

      Ehkä olet rukoillut kristittyjen laittomuuden Jumalaan ja rikkonut samalla kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamaa kieltoa.
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus

      • Anonyymi

        tämä baar jeesus juttu on taas toistoa, jota joku jankuttaa uudestaan ja uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä baar jeesus juttu on taas toistoa, jota joku jankuttaa uudestaan ja uudestaan.

        mutta jos joku baarien jumalia rukoilee ja mulkoilee kolomannella silimällä, niin ei tämä paikka ole oikea, jos haluat päästää mielihulluutesi vapaaksi ja antaa mennä, vaan tämä on kristinusko niminen keskustelupaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä baar jeesus juttu on taas toistoa, jota joku jankuttaa uudestaan ja uudestaan.

        Paavalin tekstithän ovat kristittylle laittomuuden Herroineen mieluisia. Uskotte niihin vastoin kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamaa kieltoa kristillisten pilkkaajina Heistä eronnoina ja Heidän Nimiin mm rikoksia tehden:

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä baar jeesus juttu on taas toistoa, jota joku jankuttaa uudestaan ja uudestaan.

        No sehän on kristittyjen Paavalin oppien todellinen Herra!
        Ei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ole kristittyjä lähettänyt maailmalle tappamaan ja tapattamaan sekä raiskaamaan syyttömiä ihmisiä, lapsiakin.

        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus opetti Matteuksen omia, Laille kuulisia kristillisiä näin:
        10:5 "Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin" Joukossa ei ollut kristittyjä."
        ...............
        Ja tässä raamatun vastainen kristittyjen yritys saada livää valtaa kristittyjen laittomuuksien sovituksen mahdollisuudessa uskovaisille mutta valheella:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Katolinen_kirkko
        "Katolinen kirkko katsoo olevansa se kirkko, jonka Jeesus Kristus itse perusti, ja joka ei ole koskaan menettänyt ykseyttään, vaikka muita kirkkokuntia on syntynyt eroamalla sen yhteydestä. Kirkon opetuksen mukaan kirkon piispat ovat apostolien seuraajia ja Paavi eli Rooman piispa on apostoli Pietarin seuraaja. Paavi ja hänen hallintonsa, Pyhä istuin sijaitsevat Roomassa Vatikaanivaltiossa."


    • Anonyymi

      mistänäitäoikeintulee???

    • Anonyymi

      Älä mene mihinkään kirkkoon.
      Katso videon opetus otsikolla
      KOLME MAAILMANLOPPUA:
      https://youtu.be/rVjeeng2LNc
      Siitä selviää, mihin uskovien yhteyteen voit mennä ja mihin et.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe