Seurustellut aika kauan miehen kanssa, nyt tarvitsen apua ja hermolomaa asiasta.
Ystäväni siis aina kun nähdään, puhuu miehestään. Pelkkää " jätän sen" asiaa joka kerta. Se teki sitä ja tätä...."
Kun vietämme ystäväni kanssa joskus harvoin enää nykyään laatuaikaa, käymme esim, baarissa, hän joko otti miehen mukaan, tai kutsui baariin. Jäin ulkopuoliseksi, koska riitelevät aina baarissa, lähtevät riidan päätteeksi kuitenkin heti pois, kuin minua ei olisikaan.
Kun sanoin ystävälleni etten jaksa kuunnella enää " jätän sen nyt" asiaa, kun kuitenkin aina lähtee muehen kanssa ja haluaa tämän luokseen, suuttui hän minulle.
Lupasi ettei ota miestä mukaan kun mennään juhlimaan, ihan kahdestaan., noh, soitti baarista salaa muehelle että tule tänne ja riitelivät taas koko illan ja istuin yksin. Kun lähdin, suuttui minulle.
Sitten piti viettää tyttöjen iltaa, no eipä siitäkään mutään tullut kun hän taas miehelle soitteli.
Mitä minun pitäisi tehdä? En jaksa kuunnelka enää tai kestää tällaista käytöstä. Ystävänikin on käytökseltään muuttunut pikkumaiseksi valittajaksi eikä mistään ajanvietista tule mitään ja puheet rajoittuu mieheen. Olen kuin joku jolle mennään hetkeksi helpottamaan olia ja taas takaisin pahan olon lähteeseen.
Henkisesti minulle siis rankkaa. Mitä teen? Annanko hänen kärvistellä huonossa suhteessaan itsekseen ja otan etäisyyttä, vai mitä? Suoraan puhumisesta ei tule mitään, kaikki kommentti on negatiivista ja suuttuu eli rakentavaa juttua ei synny.... Auttakaa!
Aikuisia ihmisiä ollaan kyllä, vaikkei tosiaan siltä kuulosta.
Kaverini muuttunut suhteensa aikana!
4
413
Vastaukset
- onpa kyllä
tosi tympeää tuollainen. suosittelisin että kerrot ystävällesi mahdollisimman selkeästi että olet kyllästynyt jäämään aina kakkoseksi heidän parisuhdekriiseilleen. ehkä kannattaa välillä käydä jonkun muun kanssa ulkona ja antaa ystäväsi miettiä mitä hän tahtoo elämällään tehdä. :) etäisyys voi olla ihan hyväksi.
- 3 + 19
Sano sille että vetää pään persees.tään ja lopettaa tuollaisen suhteen, tai ainakaan sinä et jaksa enää olla mukana tuossa pelleilyssä tippaakaan. Ihme akkoja kun haluavat käyttää elämäänsä tyhjän nahisteluun.
- Hämmästynyt
Ystäväsi elämään kuuluu tuo mies, Ystäväsi tekee miehiään koskevat valinnat, sinä päätät omasta elämästäsi ja siitä oletko hänen kanssaan tekemisissä, miehensä kanssa tai ilman häntä.
Kolmannen korvapuusti! - merkur
Kyllä teillä joillakin on kummallisia........ ystäviä(??) !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124213
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042081Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.151871Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341772- 1811554
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261441Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111263Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2151201- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150