Kaverini muuttunut suhteensa aikana!

Olensaanutarpeekseni

Seurustellut aika kauan miehen kanssa, nyt tarvitsen apua ja hermolomaa asiasta.

Ystäväni siis aina kun nähdään, puhuu miehestään. Pelkkää " jätän sen" asiaa joka kerta. Se teki sitä ja tätä...."

Kun vietämme ystäväni kanssa joskus harvoin enää nykyään laatuaikaa, käymme esim, baarissa, hän joko otti miehen mukaan, tai kutsui baariin. Jäin ulkopuoliseksi, koska riitelevät aina baarissa, lähtevät riidan päätteeksi kuitenkin heti pois, kuin minua ei olisikaan.

Kun sanoin ystävälleni etten jaksa kuunnella enää " jätän sen nyt" asiaa, kun kuitenkin aina lähtee muehen kanssa ja haluaa tämän luokseen, suuttui hän minulle.

Lupasi ettei ota miestä mukaan kun mennään juhlimaan, ihan kahdestaan., noh, soitti baarista salaa muehelle että tule tänne ja riitelivät taas koko illan ja istuin yksin. Kun lähdin, suuttui minulle.

Sitten piti viettää tyttöjen iltaa, no eipä siitäkään mutään tullut kun hän taas miehelle soitteli.

Mitä minun pitäisi tehdä? En jaksa kuunnelka enää tai kestää tällaista käytöstä. Ystävänikin on käytökseltään muuttunut pikkumaiseksi valittajaksi eikä mistään ajanvietista tule mitään ja puheet rajoittuu mieheen. Olen kuin joku jolle mennään hetkeksi helpottamaan olia ja taas takaisin pahan olon lähteeseen.

Henkisesti minulle siis rankkaa. Mitä teen? Annanko hänen kärvistellä huonossa suhteessaan itsekseen ja otan etäisyyttä, vai mitä? Suoraan puhumisesta ei tule mitään, kaikki kommentti on negatiivista ja suuttuu eli rakentavaa juttua ei synny.... Auttakaa!

Aikuisia ihmisiä ollaan kyllä, vaikkei tosiaan siltä kuulosta.

4

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onpa kyllä

      tosi tympeää tuollainen. suosittelisin että kerrot ystävällesi mahdollisimman selkeästi että olet kyllästynyt jäämään aina kakkoseksi heidän parisuhdekriiseilleen. ehkä kannattaa välillä käydä jonkun muun kanssa ulkona ja antaa ystäväsi miettiä mitä hän tahtoo elämällään tehdä. :) etäisyys voi olla ihan hyväksi.

    • 3 + 19

      Sano sille että vetää pään persees.tään ja lopettaa tuollaisen suhteen, tai ainakaan sinä et jaksa enää olla mukana tuossa pelleilyssä tippaakaan. Ihme akkoja kun haluavat käyttää elämäänsä tyhjän nahisteluun.

    • Hämmästynyt

      Ystäväsi elämään kuuluu tuo mies, Ystäväsi tekee miehiään koskevat valinnat, sinä päätät omasta elämästäsi ja siitä oletko hänen kanssaan tekemisissä, miehensä kanssa tai ilman häntä.

      Kolmannen korvapuusti!

    • merkur

      Kyllä teillä joillakin on kummallisia........ ystäviä(??) !!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe