kulutus

6311

kia sportagen pensan kulutus.mitähän mahtaa olla.kokemus pohjasia kommentteja mielellään.

8

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuspohjainen

      Kaikki mitä tankiin laittaa, menee.

    • Koyaanisqatsi

      Aloittajan kannattaisi varmaan tarkentaa mitä Sportage-mallia tarkoittaa. Vanhempaa Sportagea tehtiin muistaakseni 2,0-etuvetoversiosta 2,7 litran v6-nelivetoiseen, kulutus lienee eri luokkaa. Myös uuttaa mallia on 1,6 gdi-etuvedosta 2,0-nelivetoon, taas on kulutuksissa melkoinen ero.

      • 6311

        niin niin, mutta noin yleisesti paljonko kuluttaa pensaa.pensakoneisesta mallista on kyse.


      • 1+2
        6311 kirjoitti:

        niin niin, mutta noin yleisesti paljonko kuluttaa pensaa.pensakoneisesta mallista on kyse.

        saman verran kuin muutkin tuollaset autot. noin yleisesti ottaen.


    • lllopoiii

      bensakoneella noin 10-12l satasella sekaajossa

      • 6311

        voisikko hiukan tarkentaa tuata pensan kulutusta.mikä olis tollanen mututuntuma pensakoneella sekalaisessa ajussa,niin että pualet maan tieajoa ja puolet kaupunki ajua,noi niinku viftivifti tulee kumpaakian ajua.


      • Illopoiii
        6311 kirjoitti:

        voisikko hiukan tarkentaa tuata pensan kulutusta.mikä olis tollanen mututuntuma pensakoneella sekalaisessa ajussa,niin että pualet maan tieajoa ja puolet kaupunki ajua,noi niinku viftivifti tulee kumpaakian ajua.

        Se on kuule 10 L maantiellä 14 L kaupunki ja sekalaisajossa 12


      • 6311
        Illopoiii kirjoitti:

        Se on kuule 10 L maantiellä 14 L kaupunki ja sekalaisajossa 12

        ja minkähän vuatisesta on nuo pensa kulutus lukemat.nuitahan kun on monella eri padalla ja nuita on eri vuasi malliakin,niin pensaa palaa eritavalla.mulla tota sekalaista ajua ei tuu,tulee vaan maantie ajua ja kaupunki ajua suurin piirtein pualet tuata maantie ajua ja loput kaupunki ajua.mitä muuten helkkarissa tua seka lainen aju on,kun kulutus pomppajaa nuin korkeeksi,kun toinen sunnimine sanoi,jotta sekaajussa 10 tai 12 pensaa sadalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe