Onko kokemuksia tuosta palvelusta? Olen seuraillut sitä muutaman vuoden lähinnä huvin vuoksi, parin naisen (olettaakseni) kanssa kirjoitellutkin vähän, mutta muiden kuvioiden vuoksi jäivät silleen ja muutenkin systeemi, jossa joutuu joka viestistä maksamaan, on vähän ärsyttävä.
Mutta kuten sanottu, ajanvietteeksi sitä on tullut selailtua ja profiilikin on olemassa. Ja minulla on vahvasti sellainen tunne, että ainakin osa "naisista" on täysin feikkejä. Seuraavanlaisia syitä epäilyyn:
-tulee viestejä, joiden lähettäjiä ei näy "he ovat katsoneet profiiliasi" listassa
-tulee viestejä, joissa kehutaan kuvaani (vaikka minulla ei ole siellä kuvaa)
-tulee viestejä, joiden "lähettäjät" joko profiilinsa mukaan haluavat lapsia tai itse mainitsevat asian, vaikka minun profiilini sanoo "en halua lapsia" (okei, tämä ei välttämättä ole varma osoitus feikistä).
Ja sitten tietysti ihmettelen, että muka 18-vuotiaat vähäpukeiset silikonirintaiset pimatsut kirjoittavat.
Joukossa on sellaisiakin profiileja, jotka saattaisivat olla aitoja. Mutta siis noita fuskulta näyttäviä on minusta enemmistö.
Single Baltic Lady?
7+18
1
214
Vastaukset
- seen that been..
Siellä on molempia, sekä ammattichattaajia että oikeita ihmisiä. Ongelma on erottaa oikeat vääristä. Jos joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, kyseessä lienee feikki. Ammattichattaajat ovat online 7 tuntia päivässä, koska muuten ei tule palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835