Tampereella riehutaan

http://www.hs.fi/kotimaa/HS Tammelantorilla Yhteenottoa poliisin kanssa valmistellaan/a1386298890661?ref=tf_iHSisboksi630&jako=2623a384099153cc9ef15fce35b6b08b

Pikkupakkasella vesitykki on tavallista tehokkaampi tunteiden viilentäjä.
Jostain syystä pippurikaasu on kuitenkin nykyään muodissa.

34

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meIko monta

      Oletko sinä tehnyt nuo jääkarhut?

      • Mitkä jääkarhut ????

        Koska ne luultavasti eivät ole kakkuja, niin todennäköisesti en.


      • aivan kaikkeen

        byddy on syyllinen kaikkeen


      • aivan kaikkeen kirjoitti:

        byddy on syyllinen kaikkeen

        Tietysti olen (mutta teeskentelen aina viatonta)


      • twailait
        buddy-love kirjoitti:

        Tietysti olen (mutta teeskentelen aina viatonta)

        Oletko jousista koottu? Väännyt ja käännyt vaikka mihin mutkalle.


      • twailait kirjoitti:

        Oletko jousista koottu? Väännyt ja käännyt vaikka mihin mutkalle.

        Tunnetusti olen kaikin puolin erittäin joustava.
        Suorastaan elastinen.


      • buddy did
        buddy-love kirjoitti:

        Mitkä jääkarhut ????

        Koska ne luultavasti eivät ole kakkuja, niin todennäköisesti en.

        Tunnustit :DDD


    • Audinpenkki-invaasio

      .

      "Joko on suoritettu audinpenkki-invaasio?????"

      .

      • audikarhu

        Jouset törröttää jo.


      • Me Vaadimme:.
        audikarhu kirjoitti:

        Jouset törröttää jo.

        .

        "Me Vaadimme parempia Audeja"

        .


      • Edelleen kannatan vesitykkien käyttöä ja varsinkin niin, että vieressä on hyvin lämmitetty bussi.
        Infraäänivempeleitäkin on joskus käytetty (aiheuttavat jopa oksentelua, mutta eivät vammauta).


      • buddy-love kirjoitti:

        Edelleen kannatan vesitykkien käyttöä ja varsinkin niin, että vieressä on hyvin lämmitetty bussi.
        Infraäänivempeleitäkin on joskus käytetty (aiheuttavat jopa oksentelua, mutta eivät vammauta).

        Tampereella tuskin saa kovinkaan suuria rangaistuksia huliganismista.
        Taitaa mellakoitsijat selvitä pelkillä nuhteilla.

        Itärajan toisella puolella on armottomampi meininki. Siellä huligaanit pääsee nauttimaan vankilajärjestelmän ihanuuksista ja Venäläisestä vieraanvaraisuudesta.


    • mielenosotuksessa

      Vähän näyttää meno olevan kuin Etelä Euroopassa.

      • vasurit:.!1#%?+

        .


        "Kiakkovieraat hyökkäsivät moneen otteeseen Tampere-taloa suojannutta mellakka-aitaa vastaan, heittelivät poliisia jäälohkareilla, maalilla ja pulloilla sekä löivät mailoilla sekä poliiseja että näiden hevosia. Useita poliiseja on loukkaantunut lievästi.

        Paikalla olleen HS:n toimittajan Jukka Harjun mukaan osa mielenosoittajista vaikutti olevan kovassa humalassa."

        http://www.hs.fi/kotimaa/Mielenosoitus muuttui humalaisten rähinäksi poliiseja loukkaantui/a1386298890661

        .


      • ei liikauta juu
        vasurit:.!1#%?+ kirjoitti:

        .


        "Kiakkovieraat hyökkäsivät moneen otteeseen Tampere-taloa suojannutta mellakka-aitaa vastaan, heittelivät poliisia jäälohkareilla, maalilla ja pulloilla sekä löivät mailoilla sekä poliiseja että näiden hevosia. Useita poliiseja on loukkaantunut lievästi.

        Paikalla olleen HS:n toimittajan Jukka Harjun mukaan osa mielenosoittajista vaikutti olevan kovassa humalassa."

        http://www.hs.fi/kotimaa/Mielenosoitus muuttui humalaisten rähinäksi poliiseja loukkaantui/a1386298890661

        .

        Suomalaiset on olleet perinteisesti niin rauhallista sakkia.
        Vaikka nostettais kaikien veroja reippaasti tai leikattais palkkoja


    • ei kukaan oo dazua nähnyt? :P

      • Bobby Sands

        Kuka akka täällä huutelee? Onko sulla dazua ikävä?

        Taitaa ne vasemmistoanarkistit olla vähän eri porukkaa...


    • Tuttu oli nähnyt, oli kuulemma ollut kaunis näky.

      • miesvm_1967

        Koirasi näyttää sakemannilta mutta en saa kuvia auki, jälleenohjaa aina yhteisösivuille? Miten sä sen oot saanu aikaiseksi? Olisin halunut sakun omistajana vilkaista noita koirakuvia :(

        Mä voin pistää omalle servulle pari kuvaa mun nulikasta :D


      • miesvm_1967
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Koirasi näyttää sakemannilta mutta en saa kuvia auki, jälleenohjaa aina yhteisösivuille? Miten sä sen oot saanu aikaiseksi? Olisin halunut sakun omistajana vilkaista noita koirakuvia :(

        Mä voin pistää omalle servulle pari kuvaa mun nulikasta :D

        Oh, olipas rumasti sanottu meidään poijaasta, kiltti kuin mikä, älykäs, leikkisä. Ja helkkarin heikko maha, taas tuli ripulit kun sai pari pakasteluuta. Suunnittelen siivoustoimia :)


      • miesvm_1967
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Oh, olipas rumasti sanottu meidään poijaasta, kiltti kuin mikä, älykäs, leikkisä. Ja helkkarin heikko maha, taas tuli ripulit kun sai pari pakasteluuta. Suunnittelen siivoustoimia :)

        Tässä on pieni kuvasarja :D

        http://www.mworks.info/Aatun_aikakirjat/


      • miesvm_1967

      • miesvm_1967
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Videoo viime kesältä :D

        https://www.facebook.com/photo.php?v=10200139187947572

        Jos ei toimi niin pitää heittää servulle..

        Jaa joo, unohtakaa, en tarvi kavereita enkä kaveripyyntöjä, toihan olin jemmattu feissiin :P

        Jos jotakuta kiinnostaa niin voin ladata sen omalle servulle missä se on nähtävissä. Kaveripyyntöjä ei hyväksytä, ihan vaan tiedoksi jos joku on niin alhaisessa kehitysvaiheessa että erehtyy sitä kysymään :)

        Sitäpaitsi tiedän ettei palstan iso filosofit tohdi kuitenkaan, hukkaan heitettyä aikaa ja energiaa, heh.


      • miesvm_1967 kirjoitti:

        Jaa joo, unohtakaa, en tarvi kavereita enkä kaveripyyntöjä, toihan olin jemmattu feissiin :P

        Jos jotakuta kiinnostaa niin voin ladata sen omalle servulle missä se on nähtävissä. Kaveripyyntöjä ei hyväksytä, ihan vaan tiedoksi jos joku on niin alhaisessa kehitysvaiheessa että erehtyy sitä kysymään :)

        Sitäpaitsi tiedän ettei palstan iso filosofit tohdi kuitenkaan, hukkaan heitettyä aikaa ja energiaa, heh.

        Kuvissani on 5 eri sakemannia.
        Asiasta toiseen, muuta. se albumi yksityiseksi.


      • miesvm_1967
        fionatar34 kirjoitti:

        Kuvissani on 5 eri sakemannia.
        Asiasta toiseen, muuta. se albumi yksityiseksi.

        Lol, en muuta mitään yksityiseksi koska en pelkää ketään enkä mitään. Eikä ole noita tyyppejä ikinä ollut tontin reunalla jotka uhkaa tulla hakkaamaan tai tappamaan. Parempi onkin etteivät tule koska siitä mä voisin raivostua ja siitä taas ei tuu siistiä jälkeä.

        Noin muuten olen ihan kiva ja rauhallinen kundi mutta joku roti pitää saatana olla, tiätte kyl.

        Ai sullahan sitten onkin ollut paljon sakemanneja, nice :)


    • Jutila-naamarilla varustetut studiopunkkarit on pelkkiä näyteikkunoiden rikkojia. Voi voi kun on niin raskasta ja silleen. Kännissä suurin osa. Mitään oikeaa yhteiskunnallista sanomaa ei ole.

    • määmy

      Running man tuli sopivast Neloselt.

      Mielenosoitus ja mellakka o kaks eri jutskaa.

    • anttipekka2

      vanhat ex-punkkarit jotka nykyisin luuserialkoholisteja yrittivät päteä.hei 70-80luku on jo mennyt.

    • Olihan niillä asiaa

      Jos ne olis ottanut menuuseensa Tavlivaaran puhdistusvaateen, niin olisin ehkä hyväksynyt ikkunoiden koputtelun.

      Mutta kukaan ei muistanut että puolet suomesta on tuhottu Talvivaaran valutettua myrkyt pitkin mättäitä ja pohjavesiä. Sillä on vissiin jonkunlainen turmelemis lupa siihen. Niiko käeiselläkin on lupa tuhota o,oo.

      Mutta minkäs Suomi sille mahtaa kun täähän on jo konkassa. Katainen teki elopit ja myi suomen jollekin hörhöporukalle.

    • rose

      sinäänsä erittäin turhaa hiertämistä.
      Tainut porukalla hirtää pahasti alusvaatteet kun pitää "eliittien" takia riehua.
      alkoholi on tunnettu käytöshäiriön tekijä.

      itse protestoisin vain ainostastaan ettei tueta isoja perheitä jotka opiskelevat että kun nähdään että yritetään, Itse olen huomannut köyhyydesssä katalija vanhempia ja ärsyttää sinäänsä että jotkut käyttää köyhyyttä syynä ettei pärjää näitäkin olen nähnyt.
      itse annan heidän elää omilla koska, ne nyhtää rahat meiltäkin käyttäen hyvyyttämme hyödyksi.
      he itse ovat kieltäytyneet sossuntuesta jolloin epäilen enemmänkin valheita.
      mies on töissä mutta höpisee että vuoti vie kolmas-osan.


      Jos on heillä näyttöä, niin sossu huomioi asian.
      tälläistä he suunittelivat että muuttaen eriosotteisiin että saavat enemmän rahaa vaikka samassa taloudessa asuvat.
      vaikka ensin minulle höpissyt kuinka vaikeaa on asioida sossussa.

      mies on vähän sellainen etten tule toimeen hänen kanssaa, niin eriarvot meillä ohjastan häntä kun pikku poikaa.
      hän ei pidä siitä 8)

      • rose

        "mies on vähän sellainen etten tule toimeen hänen kanssaa, niin eriarvot meillä ohjastan häntä kun pikku poikaa."
        puhun hänen miehestään


    • patsas kaadettu

      Ukrainassa on isommat rytinät menossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe