apua sellon ostoon!!

helpme!

Oon ostamassa selloa. Ongelmana on se, että valikoima on ihan mielettömän laaja, enkä tiedä mikä merkki ja nettikauppa on luotettavin, mikä materiaali paras yms. Ja mikä muu ku merkki vaikuttaa niin paljo hintaan, uusienki sellojen hintaväli saattaa olla 200-20000?? Onko jollaki kokemusta esim. thomannista tai GewaPuresta?? hirveen halvalla ne myy verrattuna monee muuhun.

5

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Help You

      Tältäkin palstalta voi irrota hyviä neuovoja.
      Mutta kannattaisi kysellä myös tuolta:

      http://muusikoiden.net/

      Mene siellä:

      Keskustelu -> Keskusteluun

    • Sellistin Veli

      Sello on vaativa soitin eikä ihan halpa hankitakaan. Olisko sinulla opettajaa? Saisitko hankittua sellaisen? Sellon ostaminen on ammattilaiselle niiiiin paljon helpompaa. Thomann on huokea mutta etpä pääse kokeilemaan tai kokeiluttamaan.

    • kyösti68

      Tuollasen rahamäärän olet valmis laittamaan johonkin asiaan, josta et näyt tietävän hevonvittua? Sun isäs taitaa olla joku miljonääri tai sitte sulla on vähän liian löysä lainahanat pankissa! Onko sukulaisen omistama pankki vai muuten vaan lipevä kieli, millä saat pamput lirkuteltua antamaan sulle rahaa millon mihinkin älyttömyyteen?

      • Ruusasa

        Varmaan tarkoitti että myynnissä olevien sellojen hintahaarukka on 200-20000🙄


    • jhgfd

      Joo ihan totta, en tiedä asiasta tuskin mitään. Kukaan tuntemani ihminen ei soita selloa, ja ammattiapua ei ole saatavilla. Tietoa aiheesta olen etsinyt ja opiskellut parhaani mukaan ja uskoakseni ei kyösti68 saa harmaita hiuksia jos alotan sen soiton, tietämättömänä, kyllä, vaan siitähän se lähtee, niinku kaikki muutkin asiat. Harvoi sitä asiantuntijoiks ja ammattilaisiks synnytää. Raha-asiani ei kuuluis tippaakaa sulle, mutta kerron silti että penniäkää en vähävarasilta vanhemmiltani ole mihinkään saanut vaan itse tienannut kaiken penskasta asti. Vaatteisiin, opiskeluun, harrastuksiin. Sellonsoiton kun tahdon oppia, mikä estäis mua paiskimasta töitä illat, viikonloput ja lomat rahojen saamiseks. Mä oon valmis tekemään töitä haaveitteni saavuttamiseks.

      Uskon, että sellonsoitto vaatii paljon. Enemmän kuin viulunsoitto, jota olen hyvän aikaan harrastanut (huomio kyöstille: itse olen varat siihenkin hankkinut), mutta tiedän kyllä pystyväni siihen. Tietty nää ois helpompia ammattilaisen avulla, mutta minkäs teen kun siihen ei ole mahdollisuutta. Yrittänyttä ei laiteta, pettymyksiä voi tulla vaan niistä sitä sitte oppii. Opettaja löytyy, ja nyt on löytynyt sellokin, joten ei muuta kuin tekemään haaveesta totta. :)

      Kiitos vielä help youlle vinkistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe