Mikä munaus !!!

On aikoihin eletty

Satu Taiveaho olis voinu mennä itsenäisyyspäivänjuhliin ihan alasti !!!
Niin paljastava tuo puku on ja mikä emämunaus Kanki-Kaikkosen muijalta.
Mitähän se tuli sinne esittelemään ????

6

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vailla merkkiä

Taiveaho esitteli huonoa tyylitajuaan kuten moni muukin vieras. Jenni Haukion puku oli kaunis ja nuorelle naiselle sopiva. Miksi moni juhlien vakiovieras pukeutui täyspitkään ja avonaiseen iltapukuun, vaikka tilaisuus alkoi jo aikaisin iltapäivällä ja miesten pukukoodi oli tumma puku? Olisiko iIltapäivä- ja nistenlehtieni kummallisilla pukusuosituksilla osuutta asiaan. Voisivat toimittajatkin hiukan opiskella etikettiä. Ja miksi Ylenkin toimittajat ihastelivat sitä miestä, joka piti päässään mustaa silinterihattua sisätiloissa vielä presidenttiparin tervehtimisen jälkeenkin!

• Flintstones

Avonainen, pitkä iltapuku ei tuohon aikaan alkavalle juhlalle ollut etikettivirhe. Juhlat eivät alkaneet "aikaisin iltapäivällä", vaan kyseessä oli alkuilta.

Vesirajamekko on pahempi virhe, mutta pitkässä mekossa voi esiintyä koska vain. Ns. coctail-mekkoja on myös pitkinä versioina.

Itse en yksiolkainmekoista lyhyessä versiossa, pidä parhaana vaihtoehtona, koska siitä minulle tulee mieleen Retu Kivisen puoliso Vilma Kivinen, Kivisistä ja Sorasista.

• henkselihame
        Flintstones kirjoitti:

Avonainen, pitkä iltapuku ei tuohon aikaan alkavalle juhlalle ollut etikettivirhe. Juhlat eivät alkaneet "aikaisin iltapäivällä", vaan kyseessä oli alkuilta.

Vesirajamekko on pahempi virhe, mutta pitkässä mekossa voi esiintyä koska vain. Ns. coctail-mekkoja on myös pitkinä versioina.

Itse en yksiolkainmekoista lyhyessä versiossa, pidä parhaana vaihtoehtona, koska siitä minulle tulee mieleen Retu Kivisen puoliso Vilma Kivinen, Kivisistä ja Sorasista.

Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä noista yksiolkaimisista. Mieleen tulee todella Vilma Kivinen tai amatsoni.
        Vesirajamekoista silmään pisti Sari Sarkomaan (lähes 50 v.) pikkutytön henkselihame. ei puuttunut kuin valkoinen ribbineuleinen poolopaita alta ja valkoiset sukkahousut. Puku esiteltiin jossain lehdessä jo ennen juhlia ja jo silloin mietin, onko tuo naimen tosissaan. Aivan liian lyhyt ja malliltaan kaikkea muuta kuin juhlava puku, olkoon sitten kangas tuotu vaikka kuusta.
        Taiveahon mekosta tuli mieleen, että on tainnut loppua kretonki kesken, kun hameosan keskimmäinen kappale on jäänyt niin lyhyeksi.
        Monesta muustakin puvusta olisi sanomista, mutta olkoon nyt.

• Sexy mekko

Nätti ja seksikäs mekko.Ei tietenkään sovi kaikille,niille keille se sopii niin se vaatii uskallusta ja ryhdikkyyttä.

• Ladygagatyyliin

Kyllä, seksi myy. Seuraavissa linnanjuhlissa näytellään antaumuksellisesti karvakolmioita!

• Samaa mieltä

Oli kyllä turhan sutturamainen valinta. Vaikka vartalo olisikin sellainen, että saa itsensä moiseen makkarankuoreen ängettyä, se ei tarkoita, että niin kannattaa tehdä. Noin arvokkaaseen tilaisuuteen todella halvan ja tyrkyn näköinen lopputulos. Blondit barbiekiharat vielä pahensivat kokonaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1416
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1335
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1110
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1016
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      878
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      868
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      806
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      667
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe