Mikä munaus !!!

On aikoihin eletty

Satu Taiveaho olis voinu mennä itsenäisyyspäivänjuhliin ihan alasti !!!
Niin paljastava tuo puku on ja mikä emämunaus Kanki-Kaikkosen muijalta.
Mitähän se tuli sinne esittelemään ????

6

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vailla merkkiä

      Taiveaho esitteli huonoa tyylitajuaan kuten moni muukin vieras. Jenni Haukion puku oli kaunis ja nuorelle naiselle sopiva. Miksi moni juhlien vakiovieras pukeutui täyspitkään ja avonaiseen iltapukuun, vaikka tilaisuus alkoi jo aikaisin iltapäivällä ja miesten pukukoodi oli tumma puku? Olisiko iIltapäivä- ja nistenlehtieni kummallisilla pukusuosituksilla osuutta asiaan. Voisivat toimittajatkin hiukan opiskella etikettiä. Ja miksi Ylenkin toimittajat ihastelivat sitä miestä, joka piti päässään mustaa silinterihattua sisätiloissa vielä presidenttiparin tervehtimisen jälkeenkin!

      • Flintstones

        Avonainen, pitkä iltapuku ei tuohon aikaan alkavalle juhlalle ollut etikettivirhe. Juhlat eivät alkaneet "aikaisin iltapäivällä", vaan kyseessä oli alkuilta.

        Vesirajamekko on pahempi virhe, mutta pitkässä mekossa voi esiintyä koska vain. Ns. coctail-mekkoja on myös pitkinä versioina.

        Itse en yksiolkainmekoista lyhyessä versiossa, pidä parhaana vaihtoehtona, koska siitä minulle tulee mieleen Retu Kivisen puoliso Vilma Kivinen, Kivisistä ja Sorasista.


      • henkselihame
        Flintstones kirjoitti:

        Avonainen, pitkä iltapuku ei tuohon aikaan alkavalle juhlalle ollut etikettivirhe. Juhlat eivät alkaneet "aikaisin iltapäivällä", vaan kyseessä oli alkuilta.

        Vesirajamekko on pahempi virhe, mutta pitkässä mekossa voi esiintyä koska vain. Ns. coctail-mekkoja on myös pitkinä versioina.

        Itse en yksiolkainmekoista lyhyessä versiossa, pidä parhaana vaihtoehtona, koska siitä minulle tulee mieleen Retu Kivisen puoliso Vilma Kivinen, Kivisistä ja Sorasista.

        Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä noista yksiolkaimisista. Mieleen tulee todella Vilma Kivinen tai amatsoni.
        Vesirajamekoista silmään pisti Sari Sarkomaan (lähes 50 v.) pikkutytön henkselihame. ei puuttunut kuin valkoinen ribbineuleinen poolopaita alta ja valkoiset sukkahousut. Puku esiteltiin jossain lehdessä jo ennen juhlia ja jo silloin mietin, onko tuo naimen tosissaan. Aivan liian lyhyt ja malliltaan kaikkea muuta kuin juhlava puku, olkoon sitten kangas tuotu vaikka kuusta.
        Taiveahon mekosta tuli mieleen, että on tainnut loppua kretonki kesken, kun hameosan keskimmäinen kappale on jäänyt niin lyhyeksi.
        Monesta muustakin puvusta olisi sanomista, mutta olkoon nyt.


    • Sexy mekko

      Nätti ja seksikäs mekko.Ei tietenkään sovi kaikille,niille keille se sopii niin se vaatii uskallusta ja ryhdikkyyttä.

    • Ladygagatyyliin

      Kyllä, seksi myy. Seuraavissa linnanjuhlissa näytellään antaumuksellisesti karvakolmioita!

    • Samaa mieltä

      Oli kyllä turhan sutturamainen valinta. Vaikka vartalo olisikin sellainen, että saa itsensä moiseen makkarankuoreen ängettyä, se ei tarkoita, että niin kannattaa tehdä. Noin arvokkaaseen tilaisuuteen todella halvan ja tyrkyn näköinen lopputulos. Blondit barbiekiharat vielä pahensivat kokonaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe