Mikä munaus !!!

On aikoihin eletty

Satu Taiveaho olis voinu mennä itsenäisyyspäivänjuhliin ihan alasti !!!
Niin paljastava tuo puku on ja mikä emämunaus Kanki-Kaikkosen muijalta.
Mitähän se tuli sinne esittelemään ????

6

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vailla merkkiä

Taiveaho esitteli huonoa tyylitajuaan kuten moni muukin vieras. Jenni Haukion puku oli kaunis ja nuorelle naiselle sopiva. Miksi moni juhlien vakiovieras pukeutui täyspitkään ja avonaiseen iltapukuun, vaikka tilaisuus alkoi jo aikaisin iltapäivällä ja miesten pukukoodi oli tumma puku? Olisiko iIltapäivä- ja nistenlehtieni kummallisilla pukusuosituksilla osuutta asiaan. Voisivat toimittajatkin hiukan opiskella etikettiä. Ja miksi Ylenkin toimittajat ihastelivat sitä miestä, joka piti päässään mustaa silinterihattua sisätiloissa vielä presidenttiparin tervehtimisen jälkeenkin!

• Flintstones

Avonainen, pitkä iltapuku ei tuohon aikaan alkavalle juhlalle ollut etikettivirhe. Juhlat eivät alkaneet "aikaisin iltapäivällä", vaan kyseessä oli alkuilta.

Vesirajamekko on pahempi virhe, mutta pitkässä mekossa voi esiintyä koska vain. Ns. coctail-mekkoja on myös pitkinä versioina.

Itse en yksiolkainmekoista lyhyessä versiossa, pidä parhaana vaihtoehtona, koska siitä minulle tulee mieleen Retu Kivisen puoliso Vilma Kivinen, Kivisistä ja Sorasista.

• henkselihame
        Flintstones kirjoitti:

Avonainen, pitkä iltapuku ei tuohon aikaan alkavalle juhlalle ollut etikettivirhe. Juhlat eivät alkaneet "aikaisin iltapäivällä", vaan kyseessä oli alkuilta.

Vesirajamekko on pahempi virhe, mutta pitkässä mekossa voi esiintyä koska vain. Ns. coctail-mekkoja on myös pitkinä versioina.

Itse en yksiolkainmekoista lyhyessä versiossa, pidä parhaana vaihtoehtona, koska siitä minulle tulee mieleen Retu Kivisen puoliso Vilma Kivinen, Kivisistä ja Sorasista.

Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä noista yksiolkaimisista. Mieleen tulee todella Vilma Kivinen tai amatsoni.
        Vesirajamekoista silmään pisti Sari Sarkomaan (lähes 50 v.) pikkutytön henkselihame. ei puuttunut kuin valkoinen ribbineuleinen poolopaita alta ja valkoiset sukkahousut. Puku esiteltiin jossain lehdessä jo ennen juhlia ja jo silloin mietin, onko tuo naimen tosissaan. Aivan liian lyhyt ja malliltaan kaikkea muuta kuin juhlava puku, olkoon sitten kangas tuotu vaikka kuusta.
        Taiveahon mekosta tuli mieleen, että on tainnut loppua kretonki kesken, kun hameosan keskimmäinen kappale on jäänyt niin lyhyeksi.
        Monesta muustakin puvusta olisi sanomista, mutta olkoon nyt.

• Sexy mekko

Nätti ja seksikäs mekko.Ei tietenkään sovi kaikille,niille keille se sopii niin se vaatii uskallusta ja ryhdikkyyttä.

• Ladygagatyyliin

Kyllä, seksi myy. Seuraavissa linnanjuhlissa näytellään antaumuksellisesti karvakolmioita!

• Samaa mieltä

Oli kyllä turhan sutturamainen valinta. Vaikka vartalo olisikin sellainen, että saa itsensä moiseen makkarankuoreen ängettyä, se ei tarkoita, että niin kannattaa tehdä. Noin arvokkaaseen tilaisuuteen todella halvan ja tyrkyn näköinen lopputulos. Blondit barbiekiharat vielä pahensivat kokonaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe