Olen suunnitellu hakevani opiskelemaan ja haluaisin tietää minkälaisia kokemuksia ihmisillä on Make-up artist academysta. Minusta se vaikutti ehkä parhaimmalta vaihtoehdolta monista muista kouluista, mutta en löytänyt heiltä omia facebook sivuja tai palstoja josta voisin lukea ihmisten omista kokemuksista, jotka yleensä kertovat kaikkein eniten. Kannattaako tästä koulusta maksaa se 7500e ?
Make-up artist Academy koulu
Meikkaajaksi
3
292
Vastaukset
- josefiina1
Itselläni samoja ajatuksia, kurssithan alkavat keväällä ainakin Tampereella
- auttakaa1
Aivan samaa olen pohtinut. Monista muista kouluista löysin jonkin verran kommentteja, joista hyvin moni oli negatiivisia, joten nyt jänskättää onko tääki koulu huonossa maineessa vai ei.
- Ei Koulutus Centeriin
Tähän kouluun ei kannata mennä! Koulussa liikaa hössötystä ja opettajat epäpäteviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221