Long story short: tapasin netissä miehen jonka kanssa juttu luisti ja vaihdoimme kuvia. Chattailimme n.kuukauden ja ehdin jo ihastua häneen niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta, nyt sitten selvisi että hän olikin valehdellut minulle koko tämän ajan aivan kaikesta. Minulla aivan hirveä olo, tietenkin syytän itseäni ei olisi pitänyt olla näin tyhmä ja sinisilmäinen. En suosittele nettideittailua kenellekkään ainakaan jos tapaaminen livenä ei onnistu muutaman chattaily kerran jälkeen. En vaan voi ymmärtää miten ihmiset voivat olla niin julmia ja leikkiä toisten tunteilla. Mutta lesson learned en enää ikinä ryhdy tuohon touhuun.
Ei enää ikinä!!
43
1214
Vastaukset
- 19+10
Mistä asioista se valehteli? Tapasitko hänet?
- 3+2
Ne valehtelee livenäkin. Oot upein nainen, jonka kans ne haluis perustaa perheen jne. Kun saavat mitä haluavat, katoavat.
Nettimiehet on häiriintyneitä.- Just näin
Eiks nettinaiset sit oo häiriintyneitä?
- aina saanut
Niin naisetkin, ei se teidän tavara ole se erin omaisempi, kuin miestenkään ja samaa asiaa vonkaatte ,kiimaisena kuin mekin,
turha sitä on ruikuttaa , antakaa ja saakaa, molemmat ovat
tyytyväisiä, minullakin on aina kolme neljä kierroksessa,
Nautitaan elämästä ja erotiikasta,, kivat sulle,,
- lesson learned
Luultavasti kaikesta nimi, ikä ja mitä todennäköisemmin kuvatkaan eivät olleet hänen. Meidän piti tavata monta kertaa mutta aina hänelle tuli joku este nyt sitten viimesin selitys oli niin naurettava ja puhui itsensä pussiin. Vaadin häntä kertomaan minulle totuuden eikä sen jälkeen ole laittanut mitään viestiä vaikka tiedän hänen ne lähettämäni viestit lukeneen. Turha kai sitä vastausta on enää odotella varmaan parempi poistaa kaikki tiedot hänestä, ja jatkaa eteenpäin.
- .....
"Luultavasti" ja "mitä todennäköisemmin" = ehkä? Eli et tiedä valehteliko.
Oliko kyseessä mamu/ulkomaalainen? - varattuhan se on
Törmäsit siis varattuun, joka haluaa sulta vain seksiä.
- Häh
varattuhan se on kirjoitti:
Törmäsit siis varattuun, joka haluaa sulta vain seksiä.
Miten se nyt seksiä halusi kun ei päässyt edes tapaamiseen?
Luultavasti on joku liikuntakyvytön pyörätuolissa ja kaipaa juttuseuraa naisesta edes netissä. Ymmärrystä ihmiset. - .........
Häh kirjoitti:
Miten se nyt seksiä halusi kun ei päässyt edes tapaamiseen?
Luultavasti on joku liikuntakyvytön pyörätuolissa ja kaipaa juttuseuraa naisesta edes netissä. Ymmärrystä ihmiset.Itse veikkaisin, että kyseessä on mamu/ulkomaalainen joka haluaa vain rahaa lypsätä. Siis tyyliin: "tulen käymään siellä kun laitat minun tililleni 2500€"..
......... kirjoitti:
Itse veikkaisin, että kyseessä on mamu/ulkomaalainen joka haluaa vain rahaa lypsätä. Siis tyyliin: "tulen käymään siellä kun laitat minun tililleni 2500€"..
Näistä ulkomaisista huijareista olen kirjoittanut E-kontakti.fin blogiin: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailija-nain-tunnistat-huijarin/
t: Heli E-kontakti.fi
www.e-kontakti.fi- ...............
e-kontakti.fi kirjoitti:
Näistä ulkomaisista huijareista olen kirjoittanut E-kontakti.fin blogiin: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailija-nain-tunnistat-huijarin/
t: Heli E-kontakti.fi
www.e-kontakti.fiRasisti. :-D
- 7+7
Minulla kerran sama juttu, mies tosin oli ihan olemassa omana itsenään mutta en koskaan saanut häntä tapaamiseen.
Mies jopa oli kotikaupugissani yökylässä tapaamassa tuttavia ja olimme seuraavaksi päiväksi sopineet lounastreffi t ennen kuin hän lähtee kotiin. Menin töihin pyörällä, jotta ehdin keskustaan nopeasti ja odottelin soittoa. Olin varannut piknik-korin. Mies soitti matkalta kotiin, että pitikin jo lähteä, työt kutsuu ;( Toisella kertaa olin pikavuorossa matkalla hänen paikkakunnalleen treffeille kun tuli soitto, että töissä menee myöhään, tänään ei ehdikään. Ajattelin, että no enpä paljon merkitse ellen edes puolta tuntia saa aikaa.
Nykyään haluan nähdä mahdollisimman pian, ehdottelen tapaamista parin viestin jälkeen jos mies vaikuttaa lupaavalta. Ellei mies suostu tapaamiseen, en jatka juttua niin pitkälle, että mitään tunteita alkaa herätä. - sama opittu
"Nykyään haluan nähdä mahdollisimman pian, ehdottelen tapaamista parin viestin jälkeen jos mies vaikuttaa lupaavalta. Ellei mies suostu tapaamiseen, en jatka juttua niin pitkälle, että mitään tunteita alkaa herätä. "
Juuri näin!
Näitä huijareita on vuosien verrella kokenu niin paljon että en jaksa pitkään enää jaaritella pelkillä posteilla ja mahdollisesti haaskata aikaa ja vaivaa johonkin vedättäjään. Perustietojen vaihdon jälkeen pitää voida edetä näkemiseen, tai sitten antaa olla jos alkaa vaikuttaa siltä että vetkuttelee vaan eikä kiinnostakaan. Sillon on tod.näk. juuri alotuksen kuvaileman kaltanen turha feikki kyseessä. Kannattaa muistaa että tarpeeks kiinnostavalle pystyy kyllä aina järjestään vaikka lyhyenkin hetken tapaamiseen, vaikka ois mitä kiirettä. - pimpelipompelip
Olen tilanteessa,jossa myös epäilen. En ole saanut tyyppiä kiinni valheesta, mutta tunne on vahva. Minua kiinnostaisi tietää, miten olette saaneet tyypit nalkkiin tai ainakin avautumaan jonkin verran?
- 4+4
Voinen kertoa, että minua vedätti 2 kk mies soitellen, luvaten vaikka mitä, mutta koskaan emme tavanneet, hänellä oli aina jokin este.
Mitä opin..no..kyllä miehet haluaa nähdä ja tavata oikeasti oman kokemukseni mukaan.
Eli, hyvät naiset..jos huomaatte, että mies vain jatkaa viestittelyä tai soittelua loputtomasti..niin UNOHTAKAA koko tyyppi oikeasti !
- vanha akka
Tapaaminen mahdollisimman pian ja jos ei onnistu niin seuraavaa peliin...
tosin itse tapasin aivan älyttömän ihanan miehen ensimmäisen nettiprofiilin teon jälkeen...muutama vuosi sitten...me kirjoiteltiin pari kuukautta kun en itse uskaltanut tavata :-) valitettavasti suhde päättyi kesällä muuton ja työasioiden vuoksi...
viimeisimmät treffikokemukset sen sijaan on olleet aika onnettomia...mihin lienee kunnon miehet kadonneet?- Just näin
Kyllä niitä kunnon miehiäkin on varmaan siellä mutta ne pitää löytää sen sakin seasta jotka ei kiinnosta.
Itellä kans menossa toinen kerta nettitreffailussa.
- ......
Täytyy myös muistaa, että on olemassa tosi ujoja ihmisiä. Tällä tarkoittanen sitä, että tosi ujo saattaa uskaltaa olla deittisivulla ja ei välttämättä uskalla oikein tavata/treffata.
- vanha akka
Totta...itsekin suht ujo ja ensimmäinen treffikokemus oli hyvinkin hämmentävä....oltiin tosiaan kirjoiteltu pitkään mutta silti jännitti tapaaminen ihan hirveästi!
Minusta tuntui että treffit meni ihan pieleen kun kumpikaan ei meinannut saada sanaa suustaan :-) Tosin hiljaisuus ei tuntunut painostavalta...jos nyt kukaan ymmärtää mitä tarkoitan ?!
Mutta kun pääsin kotiin, mies oli jo kerennyt laittaa viestin että on kiinnostunut minusta ja mielellään tapaa uudelleen...ja siitä se sitten lähti :-) - 14+12
Miksi sellainen ihminen sitten hakee seuraa netin kautta, jos ei uskalla tavata livenä? Eihän sitä parisuhdetta netissä voi hoitaa, joten pakko se on uskaltautua tapaamaan. Jos hakee pelkkää kirjoitteluseuraa niin se pitää ilmaista.
- ......
14+12 kirjoitti:
Miksi sellainen ihminen sitten hakee seuraa netin kautta, jos ei uskalla tavata livenä? Eihän sitä parisuhdetta netissä voi hoitaa, joten pakko se on uskaltautua tapaamaan. Jos hakee pelkkää kirjoitteluseuraa niin se pitää ilmaista.
Siinäpä sulle miettimistä?
On olemassa ainakin ihmisiä, joiden kanssa ainakaan itse en oikein uskaltaisi lähteä parin viestin jälkeen treffeille.
- meikä.
Minä olen kirjoitellut naisen kanssa jo 2 kk ja nainen ei ole halunnut tavata. Onkohan se varattu tai jotain.? NAinen ei ole itse ehdottanut tapaamista vaan minä oon.
- Just näin
Tainnu kiinnostua vaan juttelemaan sun kanssa kunnes löytää sen tyypin jonka kanssa se haluaa lähtee ulos.
- .........
Ei taida olla sinusta kiinnostunut.
Minua sentään yksi nainen kysyi treffeille ja hiljeni tämän jälkeen. Ei siis sen jälkeen ole kirjoitellut tai/ja ei vastannut. En oo mitään negatiivistä hänelle kirjoittanut tuon kysymyksen jälkeen...... Olen kanssa miettinyt motiivia(hullu, varattu tms..). En kumminkaan enää viitsisi lähteä hänen kanssa mihinkään, koska tuosta hänen kysymyksestä on kulunut aikaa ja tulkitsisin tuon hänen hiljaisuuden torjunnaksi. - 456
......... kirjoitti:
Minua sentään yksi nainen kysyi treffeille ja hiljeni tämän jälkeen. Ei siis sen jälkeen ole kirjoitellut tai/ja ei vastannut. En oo mitään negatiivistä hänelle kirjoittanut tuon kysymyksen jälkeen...... Olen kanssa miettinyt motiivia(hullu, varattu tms..). En kumminkaan enää viitsisi lähteä hänen kanssa mihinkään, koska tuosta hänen kysymyksestä on kulunut aikaa ja tulkitsisin tuon hänen hiljaisuuden torjunnaksi.Mulle kävi vähän samalla tavalla.Oltiin yhden naisen kanssa sovittu treffit mutta hän teki oharit eikä hänestä ole kuulunut sen jälkeen yhtään mitään.En ole sen jälkeen edes yrittänyt ottaa yhteyttä häneen oletan että hän oli varattu tai feikki.
Myöhemmin tapasin yhden toisen naisen ja oltiin jo sopimassa treffejä.Ainoa ongelma oli että hän olikin varattu vaikka profiilissa luki sinkku.Ero exästä ei ollutkaan selvä ja hän jopa myönsi että exä oli hänen elämänsä rakkaus vaikka olikin kuulemma pettänyt häntä pari kertaa.
Alkaa vähitellen menemään usko näihin treffipalstoihin ja nyt en enää ihmettele miksi niin monet suhtautuvat niihin negatiivisesti. - 456
......... kirjoitti:
Minua sentään yksi nainen kysyi treffeille ja hiljeni tämän jälkeen. Ei siis sen jälkeen ole kirjoitellut tai/ja ei vastannut. En oo mitään negatiivistä hänelle kirjoittanut tuon kysymyksen jälkeen...... Olen kanssa miettinyt motiivia(hullu, varattu tms..). En kumminkaan enää viitsisi lähteä hänen kanssa mihinkään, koska tuosta hänen kysymyksestä on kulunut aikaa ja tulkitsisin tuon hänen hiljaisuuden torjunnaksi.Mulle kävi vähän samalla tavalla.Oltiin yhden naisen kanssa sovittu treffit mutta hän teki oharit eikä hänestä ole kuulunut sen jälkeen yhtään mitään.En ole sen jälkeen edes yrittänyt ottaa yhteyttä häneen oletan että hän oli varattu tai feikki.
Myöhemmin tapasin yhden toisen naisen ja oltiin jo sopimassa treffejä.Ainoa ongelma oli että hän olikin varattu vaikka profiilissa luki sinkku.Ero exästä ei ollutkaan selvä ja hän jopa myönsi että exä oli hänen elämänsä rakkaus vaikka olikin kuulemma pettänyt häntä pari kertaa.
Alkaa vähitellen menemään usko näihin treffipalstoihin ja nyt en enää ihmettele miksi niin monet suhtautuvat niihin negatiivisesti.
- 1+5
Sinulla kävi huono tuuri. Mutta onhan noita valehtelijoita ja kusipäitä ollut kautta aikojen aina muutenkin, ei niitä netti ole tuonut. Ei ole mitään "nettinaisia" ja "nettimiehiä" vaan netissä ovat ihan samat ihmiset kuin muuallakin, hyvässä ja pahassa.
- Korho
Mua nainen huijasi... Kyllä hän sitten lopulta kuitenkin oli NAINEN (tai miten sen nyt ottaa, lukekaa eteenpäin niin asia selkenee), mutta kaikki muu oli valetta. Oli varattukin tosiasiassa. Ja mikä tässä oli karmeinta, oli se että myös hänen miesystävänsä oli mukana huijauksessa!!! Eli he siis leikkivät yhdessä, loivat profiilin (ehkä useitakin?) treffipalstalle ja sitten naureskelivat kun jotkut miespolot menivät lankaan. Olin kuulemma ymmärtänyt kaiken väärin eikä minun olisi pitänyt ottaa asiaa niin vakavasti, kuulemma he eivät olleet ymmärtäneet että joku oikesti uskoisi tämän mielikuvitusnaisen olevan todellinen. Oh my. Nolottaa, totta. Mutta en kyllä mene enää koskaan treffipalstoille, mieluummin olen sitten yksin.
Minä: mies, 32, Pk-seutu
Hän: nainen, 35, Pk-seutu
TODELLISUUDESS hän oli PARISKUNTA (!!!!) Itäsuomesta, molemmat n. 25-vuotiaita. Hahhaa vaan. - joopajpp
Minäkin haluaisin tavata naisen mahdollisemman nopeasti, mutta yleensä naiset eivät suostu asiaan. Pitää odottaa puolivuotta - usein mietin, miksihän pitää aina odottaa ja aina tulee esteitä ennen tapaamista.
Ja kyllä ollaan törmätty huijarinaisiin myös.- leijonanainen
Kyllä kiinnostavan kundin kanssa haluaa tavata mahdollisimman pian.
- Skorpioninainen 40+
Minulla on huonoja kokemuksia eri nettipalstoilta miehen hausta. Tuntui, että e-kontakti on rahastusta ja match.comin maine perustuu ehkä joidenkin vuosien takaiseen tilanteeseen. E-kontaktissa sain monen miehen kiinni valehtelusta ehkä ollut useampaa edes osannut epäillä. Valheella vain on lyhyet jäljet. Eivät ne, jotka jotain ovat, valehtele. Osa valehteli profiilissaan ja jatkoi samaa kirjoittelussa, sillä rupesin kysymään asioita, joita he olivat profiiliinsa laittaneet. Koulutuksesta valehtelu oli tyypillisintä.
Amis-ukot olivat riesana, eivät millään uskoneet, että hain vähintään amk-koulutettua miestä. Eivätkä ne muutenkaan ymmärtäneet lukemaansa, jos edes profiiliani lukivat. Näillä siis oli merkitty koulutukseksi ammattioppilaitos. Toinen riesa kaikkialla netissä ovat varatut, vaikka kuinka ilmoittaisi, ettei ole heistä kiinnostunut profiilissaan/ilmoituksessaan tms.
Sitten huomasin monella olleen aivan epärealistiset toiveet siihen nähden, mitä itse oli. Ja kyse oli siis 40 miehistä. Vain yksi mies koko aikana oli potentiaalinen, mutta hän ei ollut valmis jakamaan arkea, mitä itse hain. Tästä oli profiilissani, mutta vasta kolmen viikon päästä kysyttyäni mikä viestittelymme tarkoitus oli, asiasta puhuttiin. Hän alkoi ihmetellä, miksei minulle sovi se mitä hän hakee. Jäi jotenkin paha maku siitäkin.
Olen tavannut netin kautta aika monia miehiä, olin kyllä järkyttynyt, miten kuvakaan ei ollut yhtään auttanut "raakkaamisessa".
Sen opin, että profiileihin ei kannata luottaa kenenkään kohdalla eikä siihen, että toinen olisi lukenut minun profiilini tai ymmärtänyt mitä siinä sanotaan. Tietysti voisi todeta, että profiili kävisi älykkyystestistä. :) Joka sen läpäisee, on jo potentiaalinen. - mod
Omalla kohdallani e-kontakti osoittautui toimimattomaksi (kuukauden sopimus). Vaikutti siltä, että suurin osa miehistä halusi vain keräillä uusien tulokkaiden kuvia. Kun kuva-albumin avain oli saatu ja kenties pari viestiä vaihdettu, tapahtui se kuuluisa katoamistemppu, ja tämän nimenomaan ns. korkeakoulutettujen taholta. Itse en ole kovin kranttu koulutustaustan suhteen, kunhan peruskoulun jälkeen on käyty muutakin kuin elämänkoulua. Suurempi ongelma oli se, että keskimäärin joka 3. profiilissani vierailllut oli tupakkamies, vaikka etsin nimenomaan tupakoimatonta miestä. Sittemmin siirryin match.comiin, jossa pääsin nopeasti kirjoittelun alkuun useammankin miehen kanssa. Katoamistemppuja oli vähemmän ja profiilikuvaukset ovat vastanneet todellisuutta, jos ollaan treffeille asti päästy (sikäli kun yksien treffien perusteella mitään voi päätellä).
- Stressaavaa touhua
Onko muilla ollut kokemusta, että treffipalstoilla roikkuminen on todella stressaavaa?? Itse koen näin, ja mitä enemmän kirjoittelukavereita/kiinnostusta osoittaneita kertyy, sitä pahemmaksi tilanne muuttu. Vaikea pysyä perässä että kuka on sanonut ja mitä, kenelle olen jo vastannut ja kenelle en jne. Katoamistemput myös olen kokenut monesti ja ne ovat kyllä jääneet vähän kaivelemaan. Pettymys on myös suuri jos on kiinnostunut jostakusta ja hän sitten onkin valehdellut, tekee katoamistempun tai kun tavataan livenä niin hän ei olekaan sellainen kuin olen kuvitellut.
Sitten hätäiset tyypit kyselevät heti että "miksi et vastaa??" jos ei viiden minuutin sisällä tule vastausta... Huh. Sydän alkaa hakata kun ajatteleekin. Mutta silti mieluummin roikun treffipalstalla kuin menen baariin hakemaan seuraa...
Huomattu on kans että jotkut osaavat kyllä kirjoittaa ihan asiallisesti, mutta keskustelusta puhelimitse tai kasvokkain ei tahdo tulla mitään. Ehkä he vain jännittävät niin paljon?- Just näin
Empä mä sitä stressaavaks oo koennu kun tiedän varsin hyvin ettei mun viesteihin kovin suurella todennäköisyydellä vastata. Sit oonkin todella iloinen kun joku vastaakin.
- mod
Stressaavuudesta en tiedä, mutta miten mahtaa valinta onnistua, jos kovin monen kanssa kirjoittelee samaan aikaan ja yrittää vielä olla toistamatta itseään :-) Pystyykö tuossa tilanteessa oikeastaan ihastumaan kehenkään, jos tarjolla on kovin monia ehdokkaita? Mielestäni treffit kannattaa sopia suht pian, jotta kumpikaan ei ala mielessään kehitellä (kenties vääränlaisia) mielikuvia toisesta. Samalla karsiutuvat ne, jotka haluavat vain loputtomiin kirjoitella.
mod kirjoitti:
Stressaavuudesta en tiedä, mutta miten mahtaa valinta onnistua, jos kovin monen kanssa kirjoittelee samaan aikaan ja yrittää vielä olla toistamatta itseään :-) Pystyykö tuossa tilanteessa oikeastaan ihastumaan kehenkään, jos tarjolla on kovin monia ehdokkaita? Mielestäni treffit kannattaa sopia suht pian, jotta kumpikaan ei ala mielessään kehitellä (kenties vääränlaisia) mielikuvia toisesta. Samalla karsiutuvat ne, jotka haluavat vain loputtomiin kirjoitella.
Tämä on täysin totta että treffeillä se sitten oikeasti näkee mistä toinen on tehty. Ainoa probleemi tässä tuntuu olevan se, että miehet haluaisivat tavata usein hyvinkin nopeasti, naiset taas tykkäävät kirjoittelusta ja "hitaammasta" tutustumisesta. Onko kellään kokemusta tällaisesta sukupuolierosta?
Kysyimme asiaa E-kontakti.fin blogissa hiljattain, tuloksia siitä, kuinka nopeasti on kiva tavata toinen nettideittipalstalla tavattu ihminen, löytyy tästä jutusta: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-nopeasti-sinkut-sopivat-ensitreffit-nettitreffisivustolla/
t: Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi
- ei jahkailijoille
Olen nainen ja haluan tavata mielellään jo muutaman tärkeimmän perusasian selvityksen ja mieluiten myös kuvien vaihdon jälkeen, jos vielä vaikuttaa hyvältä. Eli näkeminen sopii vallan mainiosti vaikka jo samana päivänä tai seuraavana muutaman viestin vaihdon jälkeen.
Aiemmin tykkäsin kirjotella jopa viikon parikin jotain kilometrin pitusia posteja, mutta kun sitten se olemus nähdessä olikin jotain ihan muuta kun mitä oli mielessään kehittäny, tai monilla miehillä (etenkin kauempana asuvilla) on vaan tapana kadota pitkänkin kirjottelun jälkeen, niin en jaksa tuhlata enää aikaa ja vaivaa tälläseen, kun tutustumista vois jatkaa suht pian ihan naamatustenkin. Etäsuhteita en jaksa virittää enää ollenkaan, koska ne harvoin johtaa edes ensimmäiseen näkemiseen. - =))
Kyllä tää koko nettitreffailu on sellasta idols-karsintaa että ei mitään järkee, miehistä on ylitarjontaa toisin kuin naisista, ja muutenki tuntuu että osa näistä netti-prisensessoista elää pelkässä haavemailmassa, missä se urheilullinen ja koulutettu yrityspomo tulee ja hakee ovelta =)
- 10+10
Ja osa nettiprinsseistä elää haavemaailmassa, missä se nuori ja nätti nainen kiinnostuu yli kymmenen, jopa kolmekymmentä vuotta itsestään vanhemmasta miehestä, koska "ikä on vain numeroita".
Ylitarjontaa rupumiehistä kyllä, mutta laatumiehille löytyy aina vientiä. Näitä "sain paskat kortit käteen"-miehiä kyllä varmasti riittää. Siihen riittää mikä tahansa näistä seuraavista yhdessä tai erikseen: pituus selvästi alle 180 cm, ylipaino, hiukset lähteneet osittain tai täysin, tai huono koulutus. Puhumattakaan rumasta ulkonäöstä.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
on sellaisiakin raukkoja äijiä jotka ei osaa sanoa suoraan asioita!!kun yhden treffaa näkee pari kertaa ja antaa ymmärtää muutakin niin katos vaan seuraavana päivänä jo hakee uusia,tääkin ukko raukka jauhaa ylipuolet pelkkää pas** eipähän vaan tiedä että tutkin sen kaikki tiedot netistä tällä tyypillä muksujakin treffi ilmoissa lukee että ei lapsia? 2xeri profiilia puhelinnumeroa yms yms toivottavasti ei naiset haksahtaisi siihen koska tuon tyyppistä ukkoa et pysty pitämään et millään!huvittavinta se että sille kelpaa nuoret kuin ikäloppu puumatkin
- hjkjhkjhkjhhjhjk
Sait itse valita sen jonka kanssa aloit deittailemaan ja valitsit väärin. Rannalle jäi hyviä miehiä jotka karsit pois.
Ihan oma vikasi. Naiset valitsee aina väärin ja sitten ihmettelette miksi jutut menee pieleen. - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
no mä en pahemmin edes ollut muita treffaillukkaan...niin miten valitsin väärin????? rannalle ei jäänyt yhtään......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132772
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521936Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4411611Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531513Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661432Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641298Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251286Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141236- 621103
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23958