Nettitreffeillä on pakko olla pelimies

Bobby Sands

Naisen suusta kuulee usein itkuja siitä, että mies kirjoittelee netin treffipalveluissa useamman naisen kanssa samaan aikaan ja tapaileekin monesti montaa naista kerralla ja nämä yhdistetään pelailuun, mitä pidetään huonona piirteenä.
Mies samaistetaan usein peluriin ja huijariin jo silloin, jos hän lähettää useille naisille viestejä treffipalvelussa. Sitten naiset itkevät, kuinka treffipalveluita käyttävät vain pelimiehet ja rentut.

Nyt on pakko rikkoa tätä astelmaa sen verran, että miehen tilanne on netin treffisivustoilla yleensä se, että siellä joutuu kirjoittamaan sadoille naisille kauniita, pitkiä viestejä, saamatta minkäänlaista vastakaikua.
Yksinkertaisesti netin treffipalveluista on niin epätodennäköistä saada edes yhtään vastausta naisilta, että mies joutuu väkisinkin lähettämään viestejä valtavalle määrälle naisia.
Miehen kanssa kirjoittelemaan suostuvistakaan naisista ei kovinkaan moni suostu koskaan miestä tapaamaan. Näin mies joutuu kirjoittelemaankin useiden eri naisten kanssa.

Tämä johtaa aina väistämättä siihen, että miehen on toimittava netin treffipalveluissa pelimiesmäisesti, vaikka pelailu ei olisikaan miehelle se luonnollinen tapa toimia. Netin treffipalvelut siis pakottavat pelaamaan, voidakseen etsiä naista. Ehkä niitä pitäisikin alkaa kutsumaan pelisivustoiksi.
Syy tämän asetelman taustalla on sivustojen kulttuurin keskittyminen nostamaan naisen markkina-arvoa. Nainen voi saada satoja, tai tuhansia viestejä miehiltä kuukauden aikana ja niistä vain parin-kolmen kanssa aletaan edes kirjoittelemaan.
Mitä enemmän viestejä nainen saa, sen suurempi markkina-arvo naisella sivustolla on ja sitä pienempi todennäköisyys miehellä on saada naiselta vastakaikua. Ja, kun todennäköisyys saada naiselta vastakaikua pienenee, on miehen lähetettävä viestejä yhä suuremmalle ja suuremmalle joukolle naisia.
Näin naisen markkina-arvon nouseminen pakottaa miehet pelaamaan enemmän ja enemmän.

Pelaamisen kulttuuri netin treffisivustoilla johtaa siihen, että luonnolliset pelimiehet menestyvät ja saavat sitäkautta naisia, siis ne miehet, joille pelaaminen on luonnollinen toimintamalli.
Loput miehet, joille pelaaminen ei tunnu luonnolliselta, eivät naisia treffisivustojen kautta saa ja heidän merkityksensä sivustoille on vain siinä, että heidän viestittelynsä naisille nostavat naisen markkina-arvoa. Ja aina, kun naisen markkina-arvo nousee, nousee myös pelimiesten markkina-arvo ja korostuu heidän menestyksensä naisten keskuudessa.

Lopulta voitot valuvat treffisivustojen avulla aina pelimiesten käsiin, pyöritteli asioita sitten miten päin tahansa.

37

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari.

Juu, tämän takia en netistä koskaan tule miestä itselleni etsimään. Tuo vaan todisti taas omankin pelimiesteoriani, joka minusta on aivan järjetön menetelmä. Käsittämätöntä auermaisuutta kirjoitella kymmenillen naisille "tykkään sinusta ja vain sinä olet ainut, sinua rakastan, en kirjoittele tai viestittele muiden kanssa, keskityn vain sinuun, olet ainoa" Hah..näin juuri se menee ja naisia riittää pelimiehille, kun korvia hivelee ja poskia kuumottaa nettipelurin siirappiset puheet.

• 8-8

No mitä muuta tavis mies voi tehdä kuin lähettää viestejä naisille joiden kanssa voisi kuvitella alkavansa jotain. En minä koskaan lähetä ensimmäiseksi viestiksi kuin lyhyen kuvauksen itsestäni. Samaan aikaan saatan kirjoitella useammalle naiselle mutta tavoite on vain päästä treffeille ja toivoa että se oikea osuisi kohdalle. Eihän siinä ole eroa siihen että baarissa yrittäisit iskeä naisia.

Nettihän on vain keino löytää omanikäisiä vapaita naisia joita lähestyä. Olen lähettänyt yli sata viestiä mutta ainoastaan yksi nainen minulle. Jos naiset eivät halua tehdä aloitetta niin voisitte vihjaista kiinnostuksesta vaikka merkkaamalla miehen profiilin suosikiksinne. Minusta tuntuu että olet ymmärtänyt nettitreffien luonteen jotenkin väärin sillä kyllä minä itse lasken suhteen oikeasti alkaneeksi sitten kun on tavattu ja sovittu uudet treffit. Nettitreffailu on saanut kyllä minutkin muuttumaan kyynisemmäksi naisten suhteen sillä selväksi on käynyt että duunarimiehen joka ei loista edes ulkonäöllään markkina arvo on olematon.

• minä vain

Jep, en ole koskaan saanut treffipalstoilta oikein mitään aikaiseksi. Yhden kerran tapasin jonkun ja se oli huonoin naiskokemukseni ikinä. En silti kirjoitellut koskaan sadoille naisille, totesin vaan ettei systeemi toimi minulle. Ei minusta olisi edes oikein kirjoittamaan sadoille naisille samoja asioita ja olen muuteskin sen verran valkkaaja, että siitä sadasta jää joku 2-3 jolle viitsisin edes kirjoittaa. En koskaan pysty ehkä käsittämään tätä minusta epätoivoista naisenhakua, että yritetään "kaikki" keinot ja se, että pitää kirjoittaa ihan kaikille siinä toivossa, että edes joku vastaisi.

• Bobby Sands

Kyllä minäkin valitsen aika tarkkaan niitä naisia, kenelle kirjoitan, mutta jos siellä vaikka vuoden päivät pyörii, eikä yksikään nainen vastaa viestiin, niin kyllähän niitä yrityksiä siinä alkaa kertymään ja ehkä myös lähettää joillekin niille profiilin perusteella ei niin parhaille vaihtoehdoille. Lopulta on lähettänyt sadalle naiselle viestin, eikä yksikään ole vastannut. Missään muualla ei ole naisen metsästys niin vaikeaa, kuin netin treffipalveluissa.

• Siinäpä se.
        Bobby Sands kirjoitti:

Kyllä minäkin valitsen aika tarkkaan niitä naisia, kenelle kirjoitan, mutta jos siellä vaikka vuoden päivät pyörii, eikä yksikään nainen vastaa viestiin, niin kyllähän niitä yrityksiä siinä alkaa kertymään ja ehkä myös lähettää joillekin niille profiilin perusteella ei niin parhaille vaihtoehdoille. Lopulta on lähettänyt sadalle naiselle viestin, eikä yksikään ole vastannut. Missään muualla ei ole naisen metsästys niin vaikeaa, kuin netin treffipalveluissa.

Kun te "valkkailijamiehet" valkkailette aina niitä samoja naisia, niin irl kuin netissäkin.

• Bobby Sands
        Siinäpä se. kirjoitti:

Kun te "valkkailijamiehet" valkkailette aina niitä samoja naisia, niin irl kuin netissäkin.

Minusta tuntuu, että on ihan sama, mitä valkkaan, niin hiljaa pysyvät. Kuvattomat, ylipainoiset...

Sanotaan nyt tässä vielä sekin, että tällainen ujo uskovaismies ei todennäköisesti koe omannäköisiksi niitä kaikkien suosikkeja, vaan haluaa ujon naisen.

• Netti nörtti 36

No en tiedä muista, mutta minulla toimii parhaiten kun vaan vierailen naisten profiileissa. Naiset sitten ottaa yhteyttä mikäli kiinnostaa. Hyvät kuvat, hyvä teksti. 9 treffeistä vain kahdet oli minun aloitteesta.

• Bobby Sands

Sä olet sitten juuri noita tuosta systeemistä hyötyviä pelimiehiä. Helppoahan se sitten on... sä vain makaat naiskasan päälle, kuin Nalle Wahlroos rahakasan päällä.
        Millainen pitäisi profiilitekstin olla, että se vetoaisi naisiin, joku todella sovinnainen?

• Netti 36nörtti
        Bobby Sands kirjoitti:

Sä olet sitten juuri noita tuosta systeemistä hyötyviä pelimiehiä. Helppoahan se sitten on... sä vain makaat naiskasan päälle, kuin Nalle Wahlroos rahakasan päällä.
        Millainen pitäisi profiilitekstin olla, että se vetoaisi naisiin, joku todella sovinnainen?

No en nyt osaa sanoa muuta kuin että kerron itsestäni, suhtatumisesta työhön ja harrastuksiin, sekä muutama asia jota kumppanissa arvostan.
        Kooltani olen 172/70, eli ei isoimmasta päästä. Koulutuksena ammattikoulu. Jotenkin tuo profiili onnistui hyvin, kun se näyttää viehättävän erityisesti akateemisia naisia. Mikä ei haittaa minua yhtään :D
        Pelimies en ole, vaan paremminkin sieltä ujommasta päästä. Vasta nyt treffailtuani ahkerasti tänä vuonna olen alkanut oppia miten naisia käsitellään, täytyy olla tietynlainen isännän ote tekemisissä. Ehkä tämä johtaa siihen pelimies touhuun pitemmässä juoksussa, tai sitten löytyy joku ihanainen. Aika näyttää.

• 9+16

Tätä en ymmärtänyt: "Syy tämän asetelman taustalla on sivustojen kulttuurin keskittyminen nostamaan naisen markkina-arvoa."

Sivustojen kulttuuri? Markkina-arvo? Eihän tuossa, mitä kuvasit, ole kyse mistään muusta kuin siitä, että kaikki 18-88 -vuotiaat miehet kirjoittavat samoille 18-28 -vuotiaille naisille. Osa naisista jää ilman viestejä ja vielä isompi osa miehistä jää ilman vastauksia. Naisilla ei ole osaa eikä arpaa tämän tilanteen syntymiseen, saati jollain "kulttuurilla", kyllä ne olette te miehet itse, jotka pommitatte viesteillänne niitä samoja naisia.

Me muut ymmärrämmekin sitten ennemmin tai myöhemmin äänestää jaloillamme ja siirtyä etsimään miestä muualta. Live-elämässä esimerkiksi nelikymppinen nainen kelpaa vielä ikäiselleen miehelle, toisin kuin netissä.

• Bobby Sands

En kyllä tarkoittanut aloituksessa, että tämä kuvaamani treffisivustojen ongelma olisi naisten, tai miestenkään vika, vaan olin sitä mieltä, että koko sivustojen idea ja rakennelma toimii siten, että se nostaa naiskäyttäjien markkina-arvoa ja sitä kautta pelimiesten markkina-arvoa, jättäen "jämämiehet" pelkän arvonnostajan asemaan.
        Sivustojen periaate siis heikentää jatkuvasti paitsioon jäävien miesten asemaa ja parantaa pelureiden asemaa mustavalkoisesti. Homma toimii niin, että kuilu tuossa välissä kasvaa ja kasvaa ja ruokkii itse itseään.

Mä en oikein tiedä, pitäiskö mun alle 30-vuotiaana lähetellä viestejä niillä yli 40-vuotiaille naisille, jotka ei saa miehiltä huomioo noilla sivustoilla, vai mitä sä tuossa hait takaa. Yleensä ne yli 40-vuotiaat naiset ei kyllä lämpene tämän ikäisestä miehestä.

• sinkku38.

Kirjoittelen tällä hetkellä 5 eri naisen kanssa. Yhden olen tavannut just torstaina tavattiin.

• ojjopjop

Kirjoitat asiaa, en ota siihen sen enempää kantaa, mutta haluan tarkentaa aloitustasi.

"Naisen suusta kuulee usein itkuja siitä, että mies kirjoittelee netin treffipalveluissa useamman naisen kanssa samaan aikaan... nämä yhdistetään pelailuun, mitä pidetään huonona piirteenä. Sitten naiset itkevät, kuinka treffipalveluita käyttävät vain pelimiehet ja rentut."

Tuo huomio on täysin oikea. Syy ei ole kuitenkaan pelimiehisyydessä, vaikka naiset niin väittävät, vaan yllättäen syy löytyy naisesta itsestään ja todistaa erään ilmiön jota naiset eivät suostu tunnustamaan, koska se taas todistaisi atmien olleen koko ajan oikeassa.

Nainen loukkaantuu siitä että mies kirjoittelee useiden muiden kanssa siksi että nainen tekee valinnan tuleeko parisuhdetta vai ei.

Toisinsanoen nainen joutuu netin treffipalstalla outoon välikäteen, sellaiseen tilanteeseen mitä ei ulkomaailmassa tapahdu. Nainen ei olekaan ainoa valitsija.

Esimerkiksi tilanne baarissa. Nainen näkee kiinnostavan miehen, nainen menee juttelemaan, tai nainen vihjailee miehelle että olisi poimittavissa.

Jos miesvaihtoehtoja on useita, nainen tekee valinnan heidän joukosta.

Mies saa liehitellä vaikka koko elämänsä, mutta jos vaihtoehtoisia miehiä on paremmalla laadulla, liehittelystä ei ole mitään apua koska mies ei sitä valintaa tee.

Tuo on synnyttänyt naisille sellaisen kuvitelman että netissä mies vain apaattisena muka odottaa kunnes nainen on plarannut itse sopivimmat miesehdokkaat läpi.

Tietenkään tuota ei netissä tapahdu, mutta naiset ovat aivan liian tyhmiä käsittääkseen sitä. Naisten on jo aika tuntea totuus nahoissaan ja saada osakseen samanlaista kohtelua kuin miten he itse kohtelevat miehiä.

• Kokeile chattia, sillä siinä on pakko keskittyä yhteen kerrallaan. Viestien lähettely on neulan etsimistä heinäsuovasta.

Suomi24-treffien menestyksen salaisuus oli mahdollisuus tunnistaa online-käyttäjät. Viestittely heille yhdistää chatin ja treffiprofiilin hyvät puolet. Tiedät hänestä jotain profiilin perusteella, olet tehnyt ikä- ja paikkakuntarajaukset. Online-viestintää et voi tehdä kovin monen ihmisen kanssa kerrallaan. Suomi24-chatissa voit jopa tunnistaa ketkä puhuvat punaisilla juuri nyt ja ketkä odottavat keskustelukaveria.

• Bobby Sands

Chatista mulla on kyllä kokemuksia. Nuorempana tuli silloin tällöin pyörittyä chatissa silloin, kun oli aikaa. Chatista myös löysi seuraa ihan mukavasti. Ongelmana tuossa oli vaan se, että sieltä löytämäni naiset olivat kaikki päihde- ja mielenterveysongelmaisia, eli ilmeisesti sellaista porukkaa siellä ehti sitten pyörimään enemmän.

• Hmh.
        Bobby Sands kirjoitti:

Chatista mulla on kyllä kokemuksia. Nuorempana tuli silloin tällöin pyörittyä chatissa silloin, kun oli aikaa. Chatista myös löysi seuraa ihan mukavasti. Ongelmana tuossa oli vaan se, että sieltä löytämäni naiset olivat kaikki päihde- ja mielenterveysongelmaisia, eli ilmeisesti sellaista porukkaa siellä ehti sitten pyörimään enemmän.

Kyllä sinäkin vaikutat mt-ongelmaiselta, kuten muutenkin valtaosa palstan miestarjonnasta.

• Bobby Sands
        Hmh. kirjoitti:

Kyllä sinäkin vaikutat mt-ongelmaiselta, kuten muutenkin valtaosa palstan miestarjonnasta.

Jaa, no minä tarkoitin tässä sellaisia minuakin vielä selvästi mielenterveysongelmaisempia naisia.

• Limapimppi

Asia on pitkälti juuri näin. Itsellä ollu nettitreffi profiili ehkä jo 2 vuotta. Olen huomannut saman. Halutakseen treffeille pitää pommittaa viesteillä useaa naista kerralla. Sittenkin pääsee treffeille melko huonoin tuloksin. Kyseessä on vielä melko iso kaupunki Suomesta. Olen 24-vuotias ja urheilullinen. Nettitreffi profiilissa näkyy vatsan palikat hyvin ilman paitaa. Olen jopa kuullut nais koulukaverilta näyttäväni juuri poikakalenteri tyypille. Silti saan todella harvoin viestiä ellen itse ensin aloita keskustelua. Naisystäväni kertoi saaneensa päivässä yli 100 viestiä jätkiltä kun teki nettitreffi profiilin!

• atm #5334

Luulenpa vähän, että tuo vatsapalikoiden esittely profiilissa on turn-off noin 90 prosentille parisuhdetta etsivistä naisista. Se jäljelle jäänyt 10 prosenttia on sitten jotain 80 iq:lla varustettuja imbesillejä, joita et edes haluaisi ikinä tavata.

• Bobby Sands
        atm #5334 kirjoitti:

Luulenpa vähän, että tuo vatsapalikoiden esittely profiilissa on turn-off noin 90 prosentille parisuhdetta etsivistä naisista. Se jäljelle jäänyt 10 prosenttia on sitten jotain 80 iq:lla varustettuja imbesillejä, joita et edes haluaisi ikinä tavata.

Niin, en sitten tiedä miten nuo kuvat pitäisi tuolla treffiprofiilissa järjestää. Joidenkin miesten mukaan poseerauskuvilla varustettu profiilinsa tuottaa paljon yhteydenottoja naisilta, mutta toisaalta taas esim. tällä palstalla naiset väittävät, etteivät ota poseerauskuvallisiin yhteyttä.

• Just näin

Itsellä ollu nettideittiprofiili kuukauden ajan ja oon lähettäny viestin 64 naiselle joista 9 vastannu. Näistä kaks ilmoitti kohteliaasti ettei ole kiinnostunut minusta ja loppujen kanssa keskustelu on juuttunut kuin seinään.

Yhtään aloitetta en itse ole saanut mikä nyt ei yllätä. En usko että se johtuu täysin meikäläisestä vaan yksinkertaisesti siitä ettei naisten (ainakaan ikähaitarilta 20-28) tarvitse tehdä aloitteita.

• Bobby Sands

Omat kokemukseni on aika samansuuntaisia. Yhtään aloitetta en ole koskaan saanut netin treffipalveluissa. Takavuosina profiilissani ei edes vieraillut yksikään nainen. Sitten, kun vieläpä kukaan ei tunnu vastaavan viesteihini, niin tulee sellainen tunne, että onko siellä edes oikeita, eläviä ihmisiä profiilien takana.

Lähetin vuonna 2011 noin puolen vuoden aikana 50 eri naiselle pitkän ja hyvin kirjoitetun viestin ja 12 heistä vastasi minulle yhtään mitään.
        Yksikään nainen ei ole koskaan lähtenyt kanssani treffeille netin treffipalveluista.

• Eräs kokeillut

Näin haet tuloksekkaimmin elämänkumppania netistä:

1. Mene foorumille, jonka aiheesta olet kiinnostunut.
      2. Osallistu keskusteluun pysyvällä, rekisteröidyllä nimimerkillä.
      3. Mene foorumin tapaamiseen tai tapahtumaan, josta foorumilla ilmoitetaan.
      4. Tutustu ihmisiin, joiden nimimerkit tunnet, livenä ja anna heidän tutustua sinuun.
      5. Jos ei löydy ketään sopivaa, vihjaile, että oot vapaa ja löytäisit mielelläsi jonkun - joku voi tietää sopivan kaverinkaverin.

Disclaimer: tämä ei sovi kuin suht' järjissään oleville. Vaatii jonkun verran sosiaalista taitoa tai ainakin rohkeutta myös.

• Bobby Sands

Niin, tuolla toisessa ketjussa jo kerroinkin, että minuun otti nuorempana tuolla tapaa yhteyttä naisia keskustelupalstoilta. Olin silloin siis 20-25-vuotias ja naiset, jotka ottivat minuun yhteyttä foorumeilta olivat yli 35-vuotiaita, usein päihdeongelmiasia naisia, jotka pyörivät saiteilla ammatikseen.

Lopulta kohtasin tilanteen, että satuin tapailemaan keskustelupalstalta naista, joka tapaili myös toista/toisia miehiä miehiä samaan aikaa samalta palstalta.
        Yksi miehistä lopulta joukkoraiskautti naisen. Vuosi tuon jälkeen eräs toinen nainen otti minuun yhteyttä keskustelupalstan kautta ja pyysi treffeille. Kun annoin hänelle henkilötietoni, ne päätyivät raiskaajamiehen käsiin.
        Raiskaajamies on vuodesta 2008 pyörittänyt haaremia Miehen Logiikka palstalla ja hän on sitäkautta verkostoitunut erittäin hyvin. Miehen toiminta on luonut uhan sen suhteen, että voisin tutustua netistä yhteenkään naiseen. Mies myös seuraa toimiani netissä ja iskee minulta kaikki naiset, joihin yritän tutustua.

• Citynainen

Tämä on niin totta. Tuloksia saa aikaan määrätietoinen, avoin ja hyvän itsetunnon omaava.
        Myöskin täytyy lähteä matkaan luottavaisin mielin ja uskoa lannistumatta että löytää sen mitä etsii.

• N40

Itse kai olen sitten pelinainen, mutta kirjoittelen yhtäaikaa noin kymmenen miehen kanssa s24-treffeillä. Olen tavannut tähän mennessä muutaman, vain yhtä olen tavannut useamman kerran. Hän on yksi niistä kolmesta, joille olen itse lähettänyt ensimmäisen viestin. Hän myös kiinnostaa minua eniten, mutta ihan vielä en uskalla luopua muista deiteistä, vaikka hänen kanssaan tahtoisinkin olla. Jos keskittyisin vain yhteen, niin todennäköisesti menettäisin hänetkin. Nettideiteillä ei koskaan pidä panna kaikkia munia samaan koriin. Muut tyypit olen valmis häivyttämään heti, jos suhde tuon yhden kanssa syvenee. Siihen asti muut ovat potentiaalisia vaihtoehtoja. En usko itsekään olevani ainoa, jonka kanssa hän viestittelee ja se on minulle täysin ok. Mitään sitoumuksia ei ole tehty vielä mihinkään suuntaan.

• Bobby Sands

Ei se vielä kovin kummoista pelaamista ole, jos usean kanssa kirjoittelee. Niinhän minäkin olen tehnyt. Eihän sitä voi tietää, kuka sinusta kiinnostuu kirjoitteluiden perusteella.
        Se sen sijaan jo on pelaamista, jos tapailee montaa samanaikaisesti.

• N40
        Bobby Sands kirjoitti:

Ei se vielä kovin kummoista pelaamista ole, jos usean kanssa kirjoittelee. Niinhän minäkin olen tehnyt. Eihän sitä voi tietää, kuka sinusta kiinnostuu kirjoitteluiden perusteella.
        Se sen sijaan jo on pelaamista, jos tapailee montaa samanaikaisesti.

Olen kyllä tavannut useampia, mutta toistaiseksi tapaillut vain yhtä. Pelinainen vai ei?

• Bobby Sands
        N40 kirjoitti:

Olen kyllä tavannut useampia, mutta toistaiseksi tapaillut vain yhtä. Pelinainen vai ei?

Riippuu ihan teidän kommunikoinnin sisällöstä ja siitä, kuinka pitkiä välejä on ollut tapaamisilla. Jos olet ollut asiallinen, etkä huijannut miehiä ja tavannut vaikka miehen kuukaudessa, niin en sanois peluriksi.
        Ehkä, jos olet tapaillut yhtä vakituiseen ja siinä sivussa käynyt muiden kanssa treffeillä, niin voi olla pelaamista.

Mutta mun kokemuksen mukaan todelliset pelinaiset ei ole kenenkään perässä erityisesti, vaan huijaavat useita miehiä samanaikaisesti vain saadakseen huomiota. Voi olla siis kymmenenkin päällekkäistä seurustelusuhdetta, joissa kaikissa mies luulee, että kohta muutetaan yhteen jne. Pelinainen haluaa erityisesti, että mies rakastuu häneen, jonka jälkeen pelinainen vetää maton jalkojen alta.

• N40
        Bobby Sands kirjoitti:

Riippuu ihan teidän kommunikoinnin sisällöstä ja siitä, kuinka pitkiä välejä on ollut tapaamisilla. Jos olet ollut asiallinen, etkä huijannut miehiä ja tavannut vaikka miehen kuukaudessa, niin en sanois peluriksi.
        Ehkä, jos olet tapaillut yhtä vakituiseen ja siinä sivussa käynyt muiden kanssa treffeillä, niin voi olla pelaamista.

Mutta mun kokemuksen mukaan todelliset pelinaiset ei ole kenenkään perässä erityisesti, vaan huijaavat useita miehiä samanaikaisesti vain saadakseen huomiota. Voi olla siis kymmenenkin päällekkäistä seurustelusuhdetta, joissa kaikissa mies luulee, että kohta muutetaan yhteen jne. Pelinainen haluaa erityisesti, että mies rakastuu häneen, jonka jälkeen pelinainen vetää maton jalkojen alta.

Häntä olen tavannut muutaman kerran noin kerran viikossa, tosi nyt joulun takia tulee pidempi tauko. Olemme myös viestitelleet ja soitelleet pitkiä puheluita useita kertoja viikossa. Muita tyyppejä olen tavannut useamman kuukauden aikana ja ensi vuoden alussa olen myös sopinut tapaavani muutaman. Viestejä uusilta miehiltä tulee päivittäin ja vastailen kiinnostaville, joita tuntuu olevan yllättävän monia aiempiin deittikokemuksiini verrattuna. En tiedä syytä, profiilini on hyvin vähäsanainen, tosin en myöskään esitä siinä erityisiä vaatimuksia kumppanille, joten on matala kynnys kirjoittaa minulle. Enemmän tulee hyviä ensiviestejä ja tyyppejä vastaan kuin huonoja, vaikka joskus aiemmin asia oli päinvastoin.

• Bobby Sands
        N40 kirjoitti:

Häntä olen tavannut muutaman kerran noin kerran viikossa, tosi nyt joulun takia tulee pidempi tauko. Olemme myös viestitelleet ja soitelleet pitkiä puheluita useita kertoja viikossa. Muita tyyppejä olen tavannut useamman kuukauden aikana ja ensi vuoden alussa olen myös sopinut tapaavani muutaman. Viestejä uusilta miehiltä tulee päivittäin ja vastailen kiinnostaville, joita tuntuu olevan yllättävän monia aiempiin deittikokemuksiini verrattuna. En tiedä syytä, profiilini on hyvin vähäsanainen, tosin en myöskään esitä siinä erityisiä vaatimuksia kumppanille, joten on matala kynnys kirjoittaa minulle. Enemmän tulee hyviä ensiviestejä ja tyyppejä vastaan kuin huonoja, vaikka joskus aiemmin asia oli päinvastoin.

Hmmmm... Eikö juttu tunnu etenevän tämän kiinnostavan miehen kanssa, vai miksi lähdet muita treffaileen?

• N40
        Bobby Sands kirjoitti:

Hmmmm... Eikö juttu tunnu etenevän tämän kiinnostavan miehen kanssa, vai miksi lähdet muita treffaileen?

Tavallaan etenee, mutta hitaasti ja mies on itsekin sanonut, että hänen edellisissäkin suhteissaan on edennyt hitaasti. Olemme menossa mielestäni hyvään suuntaan, mutta voihan olla, ettei tästä loppujen lopuksi tulekaan enempää. Itse olen ihastumassa ja kiinnostun hänestä joka päivä enemmän. Itsesuojeluvaistoni takia en kumminkaan uskalla kovin paljon avautua tunteistani, etten karkoita ja pelota häntä pois. Yritän olla siis kärsivällinen ja edetä hänen tahtiinsa. Samalla pidän muita keskusteluja sivussa. Kuulostaako pahalta?

• Kuvaton nainen tässä

Mitä mieltä sä olet naisesta, jolla on kuvaton ilmoitus jossa on huolella laadittu totuutta vastaava profiiliteksti? Ja tämä nainen on hyvännäköinen.

Kirjoittaisitko ennemmin sille kuvalliselle hyvännäköiselle, joita kaikki muutkin piirittävät? Jaksaisitko olla yhteydessä tähän kuvattomaan ja pyytää kuvien vaihtoa?

• Bobby Sands

Kyllä minä olen lähettänyt viestiä ihan tasapuolisesti kuvattomille ja kuvallisille. Katson profiilin tietojen perusteella, onko nainen lähellekään mun tyylinen ja pistän viestiä. Ei ole mitään järkeä karsia kuvattomia pois kuvattomuuden takia, koska se kuvatonhan voi olla miten hyvännäköinen tahansa.

• Just näin

Tottakai kirjoitan sellaiselle jolla on hyvä profiiliteksti. En välitä onko kuvaa vai ei. Profiiliteksti pitää olla kunnossa tai muuten en kirjoita.

• kiltti mies.

No minä olen jonkun neljän ja puolen vuoden aikana saanut yhden vastauksen ja siinäkin sain pakit kun nainen vastasi että en ole sen tyyppiä. Asiallisesti olen aina kirjoittanut naisille ja olen kai sitten niin ruma ettei naisia kiinnosta. Muuta syytä en keksi. En sitten tiedä millainen pitää olla että saa vastauksia. Voisin valehella ummet ja lammet että nainen vastaisi ja olisi kiinnostunut, mutta olis noloa jäädä kiinni ja sitä en halua. Kuvaakin vois muokata ja silleen mut olen tällänen kuin olen ja kyllä minäkin hyväksyn naiset silleen miten ne on.

• -M-

Näinhän se on. Mitä passiivisempia naiset ovat niin sitä enemmän joutuvat kärsimään ilmiöstä nimeltä "pelimies". Jos vallan antaa toiselle niin ongelmiahan siitä saattaa tulla, oli asiayhteys mikä hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1773
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1732
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      167
      1557
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      206
      1158
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe