Naiset stalkkaa ----> turn off! :O()

hullun lehmän tauti

Naiset eivät tee aloitteita, sen me tiedämme. Sen sijaan mitä he tekevät, on se, että he tunkevat itseään joka paikkaan kiinnostavan miehen kanssa ikään kuin "sattumalta". Sitten kun he saavat ängettyä itsensä "sattumalta" samaan paikkaan, niin tapahtuu klassikko: Vältellään miehen katsetta ja pidetään suu visusti supussa. Tässä vaiheessa penikseni yleensä käpertyy sisään päin ja valtava myötähäpeän tunne puskee päälle. :(

Naiset, pikku vinkki. :) Meiltä miehiltä kestää noin sekunnin murto-osa havaita kömpelöt iskuyrityksenne, joten ei se katseenvälttely enää siinä vaiheessa auta, kun p.askat on jo housuissa ja kaikki kortit pelattu avoimesti pöydälle.

Naisenreppanathan ajattelevat näin:
Tapaus 1: "Mies tekee aloitteen, kun tuon itseäni tyrkylle." :)
Tapaus 2: "Mies ei tee aloitetta, mutta enpähän jäänyt kiinni, että olen kiinnostunut." :/

Todellisuus on valitettavasti kuitenkin toinen. Tapaus 1 voi toimia, mutta tapaus 2 ei taatusti tulee toimimaan. Me miehet ajatellaan välittömästi, että onpas säälittävä reppana, kun ei saa suutaan auki. Ensin näkee raukka vaivaa tämmöisten kohtaamisten järjestämiseen ja sitten tuppisuuna jäpittää katse ties missä. Ihan joutavia kotkotuksia. :)

Arka aihe, mutta ei herneitä kiitos. :)

16

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari.

Mielenkiintoinen teoria. Olet päässyt kyllä syvälle naisen sielunelämää tutkimaan, kun noin hyvin tiedät mitä naiset ajattelevat :)

Ensinnäkin väitteesi "naiset eivät tee aloitteita" niin, mihin se perustuu? Sehän ei ollenkaan pidä paikkaansa. Olen tehnyt ja teen edelleen aloitteen jos sellainen tilaisuus kohdalle tulee.

Toiseksi, miten tuo mainitsemasi käytös poikkeaa miesten käyttäytymisestä naista kohtaan? En näe siinä mitään eroa. Matti tai Maija, niin kyse ei ole sukupuolen vaan luonnetyypin määräämästä käyttäytymisestä. Ujo ja arka ihminen nyt vaan toimii vähän "suljetummalla" tavalla, kun taas rohkea avoimemmin.

Kyllä miehetkin järkkäävät itsensä paikalle tai tekevät tikusta asiaa tai jotain muuta läpinäkyvää, mutta eivät loppujen lopuksi uskalla tehdä sitä ratkaisevaa aloitetta, joka johtaisi johonkin, jos ovat liian arkoja ja ujoja.

Joutavaa kukkoilua :)

• varma totuus

Se poikkeaa siten, että miehet ottavat riskejä ja tekevät aloitteen, vaikka naisten osalta tulee yleensä inhottavaa tylytystä ja halveksintaa. Nämä samat lortot sitten eivät tietenkään itse suostu samoihin riskeihin, vaan yrittävät mitä ihmeellisimmillä venkoiluilla vierittää aloitteen teon miehille tai pakenevat häntä koipien välissä, kun aloitetta ei kuulu.

"Iiiik! On se niin KAUHEAA, jos mies vaikkapa KOHTELIAASTI sattuisi kieltäytymään treffikutsusta!!!"

Siinähän vallan menee naisen imago kaikkien miesten himoitsemana saaliina pilalle. ;)

• sdfsdfsdf
        varma totuus kirjoitti:

Se poikkeaa siten, että miehet ottavat riskejä ja tekevät aloitteen, vaikka naisten osalta tulee yleensä inhottavaa tylytystä ja halveksintaa. Nämä samat lortot sitten eivät tietenkään itse suostu samoihin riskeihin, vaan yrittävät mitä ihmeellisimmillä venkoiluilla vierittää aloitteen teon miehille tai pakenevat häntä koipien välissä, kun aloitetta ei kuulu.

"Iiiik! On se niin KAUHEAA, jos mies vaikkapa KOHTELIAASTI sattuisi kieltäytymään treffikutsusta!!!"

Siinähän vallan menee naisen imago kaikkien miesten himoitsemana saaliina pilalle. ;)

Ei kyse ole mistään imagosta, torvi. Pakkien saaminen nyt vain on ikävää, varsinkin jos sellaiset saa ihastuksen kohteelta. Luulisi sinunkin sen tietävän. Eikä sillä ole merkitystä kuinka kohteliaat ne on, tai oikeastaan tylyjen pakkien saaminen olisi kivempaa kuin kohteliaiden pakkien saaminen, ainakin tietää ettei mitään menettänyt...

• toinen Mies

"Me miehet ajatellaan välittömästi, että onpas säälittävä reppana, kun ei saa suutaan auki."

Ei, vaan sinä ajattelet! Jos sinä olet mulkvisti, joka osaa ajatella vain negatiivisesti toisesta, se ei tarkoita että myös muut miehet ovat.

• led-lamppu

"Tapaus 2: "Mies ei tee aloitetta, mutta enpähän jäänyt kiinni, että olen kiinnostunut."

Tämä on juurikin näin kuten ilmaisit :D . Näin naisten ei tarvitse saada suoria pakkeja ja voi aina vetäytyä tilanteesta.

• Naisten kuuluukin olla

ujon pidättyväisiä. Jos nainen on liian tyrkky ja aktiivinen, alan ajatella, että kuinkahan monta iljettävää paskaa tuonkin naisen päällä on ehtinyt ähkiä ja tähän saastaisen ja oksettavan mällilastinsa ruiskauttaa.

• Ai mitenniin tunnistin itseni tästä ja nauroin aamun ellen elämäni parhaat naurut xD

Aaawws. Oon tosi söpö ja ihana. :D Ja rasittava.

Mut hei pakko puolustaa! Voi tulla pupu pöksyyn, jos mies onki nii ihana! :3

Enpä tiiä, ei näit must kande liikaa miettii, pitää vaa olla oma ittensä. Oppii ikä kaikki, itellä ainaki.

Enkä mä nyt sinänsä tiiä, onks siinä mitään pahaa, jos jää kiinnostuksesta kii. Elämää vaan. Ei se nii vakavaa oo.

• sdsdfsdfdfs

Mä mitään stalkkaa.. Itse pöllähdät aina paikalle muka sattumalta, ehkä sä stalkkaatkin mua? Se on creepyä ja siksi välttelen katsekontaktia.

• mamma mia

En ole ikinä toiminut noin jos olen jostain miehestä kiinnostunut. Ellei nyt oteta mukaan jotain teini-iän paniikkia kun ihana poika sattui kohdalle.

Välttelen kyllä miehiä joista en ole kiinnostunut.

• sdfsdfsfd

Ap on joku itsestään liikoja luuleva nyhverö, joka luulee että se että nainen sattuu käymään samassa työpaikassa tai käyttää samaa julkista kulkuneuvoa, on stalkkaamista. Pieni vinkki: hömppäkomediat eivät ole totta.

• Nörtti_N

Naiset etivät tee aloitteita, koska emme laske naisten tekemiä aloitteita aloitteiksi. Kätevää.

• ................

Jos miehetkin tekisi vain samanlaisia aloitteita kuin nämä naisten "aloitteet", niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon jo kauan sitten.

• Kympin Nainen

Olipas kyynistä ja ylimielistä. Miksi tuntisit myötähäpeää jos toinen on esim. ujo, arka tai vaikka huonoitsetuntoinen ja siksi käyttäytyy kuvaamallasi tavalla? Koska oma itsetuntosi on kiinni toisten kyykyttämisestä ja toisille nauramisesta? Jep, varsin puoleensavetävä olet.

Luuletko muuten, ettei tätä samaa tapahdu naisille? Newsflash: sitä tapahtuu koko ajan. Ratkaisevaa kuitenkin on, miten siihen reagoi. Sinun reaktio nyt ainakin tuli selväksi.

• ätmi

ujo, arka tai vaikka huonoitsetuntoinen eli ätmi

• Normaali ihminen

Naiset toimivat juuri noin. Todella typerän näköistä kun joku kyylää sivusta koko ajan ja sattumalta pölähtelee koko ajan samaan aikaan tupakille tms. Sitten kun on saatu riittävästi viinaa niin käydään suoraan käsiksi perseeseen tai tunkemaan kieltä suuhun. Todella noloa toimintaa, jonka läpi näkee joka ikinen samassa tilassa oleva mies ja nainen.

• olitpa kiva mies

Minkäs minä sille teen etten kehtaa enkä uskalla kun mennä luokse tai jonnekin lähistölle kyttäämään? Eipä nuo miehet ole ennenkään kiinnostustaan minulle suoneet joten suoria lähestymisiä on turha meikäläisen tehdä.
      Silti kiinnostus miehiin on olemassa(vaikea sitä tappaa vaikkakin yrittänyt olen), joten kyttäilen ja tullessani huomatuksi arkaillen käännän pääni pois.
      En edes usko että kelpaan, joten sori nyt nää outoudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5616
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4257
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2227
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1774
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe