1. suurpukin valkoinen ansiotisti
2. Suomen Mustan ruusunkorkkaajan 1. luokan mitali kultaristein
3. Vapaudenristi 2 1
4. Sinistenvalheidenisti
5. Suomen talousseuran Taito ja tuho mitali kullattu
6. Suomen tekstiviestettelyn numeroitu mitali
7. Marttaliiton 25 - vuotis ansiomitalli.
8. Keskuskauppakamarin 30 - vuotis peruskusettajan ansiomerkki
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/17806298_503_lj.jpg
Ilkka Kanervan mitallit
6
94
Vastaukset
Älkäämme unohtako Ilkan "ansioita" suomettajana 70-luvulla, jolloin Neukkulan suurlähetystö sai kokkareistakin listaa neuvostovastaisia puhuvista. Ileltä tietenkin.
- Ike=Mr. Chance:.
.
Ike=Suomen Mr. Chance
. - !!!
Nahka-asuun pukeutunut, anorektisen laiha, Elina Kiikko. Ei niillä kai oikeeta suhdetta ole. Elina on hyvän näköinen arm candy.
Ile tietää saavansa mediahuomiota ja pääsevänsä kuvattavaksi. Siinä paras (laskelmoitu) mitalli. - Ike Kanerva
Funeteerasin pitää toiset 60v synttärit ja rahaa tulee taas, kuin rännistä
- Nasdaq
Ilkka on perusesimerkki juuri sellaisesta miehisyydestä, joka lähinnä hämmentää.
Mun on vaikea kuvailla itselleni sitä tuskaa, jota hän mitoissaan kokee.
(reps)- Nasdaq
Ainoa keta, kun olen hepun tavannut, oli steissi stadissa.
Siis jäbä on ihna kääpiö, ja nuolee kaikkiin suuntiin monilla eri kielillä.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582647Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1212406
- 241903
- 241711
- 301636
- 1731588
- 371285