Pettämisen merkit/kiinnisaaminen

Ellie

Miten kumppaninne ovat jääneet kiinni pettämisestä? Minkälaisista merkeistä oi päätellä toisen olevan uskoton? Takaraivossani nakuttaa koko ajan sellainen tunne, että mies ei ole täysin rehellinen suhteessamme, mutta en tahdo syyttää toista ilman selkeää syytä.

28

6575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luota vaistoon

      Vaisto on yleensä oikeassa. Voit suosista alkaa miettiä eroa ja tehdä surutyötä, sillä luottamus on mennyt, vaikka et koskaan saisi mitään todisteita.
      Kännykän vahtiminen on yleensä ensimmäinen oire. Pettäjä tekee lopulta aina jonkin huolimattomuusvirheen, varsinkin jos luulee olevansa hyvinkin ovela.

    • Nainen 40

      Samaa mieltä. Luota vaistoosi. Niin minäkin tein. Ja oikeaan osuin. Eron jälkeen aloin sitten miettimään ja olihan niitä merkkejä paljonkin. Minun ex miehellä vaihtui kaverit huomattavasti nuorempiin (lapsettomiin), kuntosalilla alkoi juoksemaan. Värjäili hiuksiaan ja vaatteisiin alkoi kiinnittämään enemmän huomiota. Pukeutui nuorekkaammin. Viikonloppuisin alkoi tulla reissuja, johon minä tai lapset emme päässeet mukaan. Lista on loputon. Kaiken tuon takana oli toinen ja paljon nuorempi nainen :)

    • Done that

      Miestä ei tarvitse kuin katsoa kunnolla. Valehtelevan miehen kyllä tunnistaa, jos vain haluaa. Kun valehteleminen on tunnistettu, ei tarvitse kuin virittää ansa eli niin houkutteleva tilaisuus pettää, johon pettäjä lankeaa. Se on sitten siinä.

    • kerran nähty

      Oire 1): Alkaa kiukuttelemaan ja syyttämään sinua kaikesta mahdollisesta, suorastaan provosoi riitoja
      Oire 2) Omat epämääräiset, yleensä "työmenot" lisääntyvät, eikä niistä saa kysellä mitään
      Oire 3) Vahtii mustasukkaisesti kännykkäänsä ja poistaa sivuhistorian nettisurffailuistaan
      Oire 4) Suuttuu, jos kysyt mitä vaan hänen menoistaan tai epäilet jotain
      Oire 5) Vannoo ja vakuuttaan sinulle yhtäkkiä uskollisuuttaan ja rakkauttaan ilman erityistä syytä = haluaa rauhan omille menoilleen ja pettämisilleen
      Oire 6) On epämääräisen hiljainen, kun tulee puhe yhteisistä lomista, suunnitelmista tai mistä vaan tulevaisuuden asioista
      Oire 7) Rupeaa huolehtimaan omasta ulkonäöstään erityisen tarkasti

      Nämä kaikki on nähty. Törkeintä oli, että silloin kun en vielä tiennyt miehen salasuhteesta, hän pyysi minua ottamaan itsestään kuvan keittiössä kokkaillessaan (ilman paitaa, pelkkä essu päällä). Oli kuulemma vaan niin mukavaa saada joskus kuva hänestäkin hellan ääressä....No joo, tämä kuva päätyi kakkosen s-postiin. Käry kävi ja kaikki em.oireet tuli tunnistettua jälkikäteen. Herätyskellot eivät soineet ajoissa.

    • hälytykellot alkaa

      Yleensä petturi on levoton, poissaolvea, tympääntynyt tai hermostunut. Voi alkaa unohdella yhteisiä velvoitteita; maksuja, sopimuksia. Joskus pettäjä alkaa nähdä vikoja sinussa; ei ole enää kohtelias kun sinulla on uusi kampaus, vaate. Päinvastoin alkaa huomautella ulkonäöstä, ärsyttävistä piirteistäs tai on tgäysin välinpitämätön. Tietenkin syynä voi olla myös masennus.
      Lisääntyvä syy olla poissa kotoa....

      • 1+19

        Jep. Kaikki nuo mitä edellä. Olispa mies nähnyt ruvetessa suhteeseen mun kanssa noin paljon vaivaa mutta eih... Ekoille treffeille tuli maalisissa verkkareissa ja työtakissa ( raksalla töissä). Sekin jo loukkaa...


    • Omia kokemuksia:

      Kysy, että onko hänellä toinen nainen. Pettäjä joko suuttuu kysymyksestä ihan kohtuuttomasti tai vastaavasti nauraa hekottaa ylenpalttisesti. Äärireaktiot kielivät siitä, että mies ei pysty puhumaan arasta aiheesta asialinjalla.

      Soittele miehelle pikkuasioista, kun hän on pitempään kuin tunnin poissa kotoa. Jos mies on naisen kanssa, niin ei vastaa puhelimeen tai soittaa takaisin viiveellä.

      Tarkkaile, viettääkö mies yllättäen enemmän aikaa jonkun kaverinsa kanssa. Kaveri on ilmeisesti alibikaveri, joko tietoisesti tai tietämättään.

      Yllätä mies yhteisellä viikonloppuohjelmalla, tarkkaile yrittääkö hän pyristellä välillä omille teilleen. Jos saat hänet kokonaan pois kotoa viikonloppulomalle, niin tarkkaile hakeutuuko hän välillä lievästi ärtyneenä omiin oloihin soittamaan.

      Jos miehellä on suhde työkaveriin, jota tapaa lähinnä työkuvioissa, niin sitten oikeastaan käy vain ylin kysymys. Lisäksi tarkkailua lisääntyvätkö työmatkat tai venyvätkö ne pitemmiksi.

    • 5678

      Meillä epäilys heräsi,kun huomasin mieheni pitävän puhelintaan äänettömällä ja otti sen mukaan jopa saunaan.Oli ylimielinen ja riitaa haastava.Ja jos suoraan kysyi vastaus oli että olin hullu idiootti luulosairas ja vaikka mitä.Kohteli minua tosi rumasti kokoajan.Ja viimein se varmistus asiaan tuli ,vastasin väärään aikaan hänen puhelimeensa kun itse oli ulkona,tuli kyl kiire kun huomasi että vastasin ja siinä se sit oli.Kyllä nainen tahi mies vaistoaa tuollaiset asiat varsinkin jos ollut kauan yhdessä.luota vaan omiin tunteisiisi.

      • vaisto vai ei

        5678, niinpä, kyllä sitä omasta rakkaastaan vaistoaa, ei voi olla niin sokea tai sitten suhde on ollut huonompi kuin itse edes tajusikaan...


    • 4+12

      Mä just huomasin että mies oli katsellut kortsuja netistä, ja alkoi epäilykset nouseen.

      Mihin hitsiin se mun kanssa tarvii kortsuja, kun mulla on kierukka.

      Ja mähän kysyin samantien mieheltä mihin me kortsuja tarvitaan, ei ole vastausta vielä tullut

      • fgiughiho

        Pettää. Mulle kävi samoin.


      • 4+12

        Huvikseen oli katsellut, kortsuja.

        Mulla on kaksi pidempää suhdetta takana ja molemissa mua petettiin, se on ilkeintä mitä toiselle voi tehdä. Ja kannan noita pettämisen jättämiä arpia sielussani, enkä voi ikinä antaa toista poskea lyötäväksi.

        Seurustelin aiemmin myös vajaat kaksi vuotta, narsistin kanssa. Joka käytti tietojaan edellisten miesten pettämisestä hyväkseen ja kopeloi suoraan silmieni edessä vieraita naisia, suuteli heitä ja hinkkasi itseään naisia vasten. Kysyen tästähän sä nautit, seurata sivusta kun sua petetään. Yhdellä kerralla yksi vanha herra sanoi että miten noin ihanalla naisella voi olla tollanen kusipää miehenä. Jätä se. Mähän olin kokoajan jättämässä, narsistia vaan ei jätetä ilman hänen lupaansa.

        Siksi esimerkiksi tuollainen mä vaan katsoin huvikseni kortsuja on vielä ilkeämmän tuntuista, koska on kokenut että toiset tekee tekoja nöyryyttääkseen sua ihan tarkoituksella, saadakseen sulta omaan sairauteensa kiksit.

        Ensimmäinen mies lensi pettämisten jälkeen ulos, nuorena vain antoi anteeksi liian monta kertaa.
        Toinen mies jäi kiinni kerran ja sitten vain kaivoin todisteet esiin, odotin, seurasin ja lopulta paljastin tietoni ja ilmoitin että saa poistua minun kodistani.

        Kolmannesta ei tarvi edes puhua, siihen auttoi poliisi, oikeus, ja sukulaiset

        Toivoisin että minua ei enää petettäisi, ei edes ajatuksissa, ei edes suunnitelmissa, ei harrastettaisi kännissä "säätöjä" eikä filrttailtaisi joka suuntaan netissä. Mutta eihän satuhahmojakaan ole olemassa.


    • petti tai ei

      Eroa on paljonkin sillä pettääkö mies muuten vaan, vai onko rakastaja.
      Eli onko mies alkanut varsinaisesti suhteeseen jonkun naisen kanssa.
      Mut miehet jotka vain käy huo*issa ja pettää satunnaisten hoitojen kanssa seksin takia, niin ei niiden naamanilmeet kyllä paljoa muutu sen mukaan, onko pettämisestä viikko vai kaksi tuntia.
      Mies joka on ihastunut tai lähdössä muutenkin suhteesta "vapaille markkinoille" alkaa etsiä entistä enemmän vikoja vaimosta, saa hepuleita kotona, sekoilee sanoissaan ja kikkailee kännykällä. ammattipettäjä ei ota sitä riskiä että hiplaa kapulaa vessassa tai saa jotain ylimääräisiä kilareita.
      Osaa tyynesti ottaa kysymykset ja epäilyt vastaan, hymähtää niille rauhallisesti ja tekee kaikkensa ettei asia häiritsisi vaimoa.

      Mies joka tiedostaa sen puolen itsestään, rakastaa vaimoaan, ja käy vieraissa niin on senverran sinut asian kanssa että ei pysty naamanilmeistä lukeman.
      Hän toki voi turvautua vakuutteluun, että ei koskaan pettäisi. kuten eräs kirjoittaja hyvin totesi: saadakseen rauhassa touhuta.
      Epäilen yleensä jos miehelle tulee suuri tarve ilman mitään syytä korostaa ettei petä. Yleensä mieleen on voinut juolahtaa koko mahdollisuus pettämisestä vasta, kun mies tekee virheen ottaa asia puheeksi.

      MIksi mies ottaa pettämisen oma-aloitteisesti puheeksi, koska muutenkin miksi puhua asioista joita ei ole olemassa? Ei miksikään, eli siis ne asiat ovat olemassa, jos mies kerran ottaa asiakseen vakuutella sitä että "ei petä"...

    • mitä vattua

      Olen parhaillani suhteessa jossa pettäminen ei käynyt mielessänikään. Suhde kesti vuoden, ennenkuin mies alkoi puhua "Pettämistä ei hänen kanssa tarvitse koskaan pelätä" "hän, sitten muuten tiedoksi, tietää miltä pettäminen tuntuu, hän ei ikinä pystyisi tekemään sitä toiselle"
      Arvatkaapa mikä on senjälkeen pyörinyt mielessä joka kerta kun mies jonnekin lähtee.
      Miksi ottaa asia puheeksi, jos en ole asiaa kysynyt eikä mielessäkään olisi käynyt mitään pettämistä. Hyvä ettei mies pistä paraatia pystyyn, siitä kuinka ei petä. Mitä v!ttua siis??

      • naisen mielipide

        minusta tuo nyt on vain ihan oikeasti miehen mielipide asiaan ei muuta
        jos todella on ollut molemmilla puolilla sen tietää mitä se pahimmillaan on


    • röllinsydän

      Teil on valtavasti tietoo miten mies saadaan kiinni pettämisestä. Mitäs sen jälkeen? Mitä hyötyä kytätä puolisoaan jos ei aio tehä mitään sille asialle. Miehelle seuraamukset on minimit. Kyllähän monet on uhannu et jos petät niin on seurauksia, mutta tääällä palstalla on hyvin selväks tullu et mitään seurauksia ei ole. Mököttävä vaimo ehkä- no miten se eroaa siihe ennen käryä olevaan vaimoon..ei mitenkää..

      • mimis

        Omaan vaistoon kannattaa luottaa. Samoja asioita myös meillä ja kiinni jäi. Takaisin en ottanut enkä koskaan anteeksi anna. Olisi pitänyt luottaa omaan vaistoon ajoissa.


      • Ykkönenkakkonen

        En kytännyt vaikka nyt nään että melkein kaikki edellä kirjoitetut merkit oli olemassa vuoden ajan. En kertaakaan katsonut puhelinta, en soitellut alibikaverille. Halusin uskoa omaan mieheeni ja luottaa, sehän on kaiken perusta. Kyllä tuli seurauksia, nyt talo ja kesämökki myynnissä ja eri osoitteet sekä paljon selkkausta kaikissa järjestelyissä. Toivon että oli hänelle kaiken tämän arvoista. Minä en halua olla missään tekemisissä enää.


      • Miten niin?

        No sen jälkeen laitetaan avioero vireille.

        Ei pettäjän kanssa voi jatkaa arkea, kun ei ikinä tiedä missä tämä on, onko siellä minne sanoi menevänsä ja tuleeko takaisin tänään vai vasta huomenna. Itselleni ei myöskään riitä mikään osa-aikainen aviomiehenpuolikas, vaikka kovin tuo luuli hänessä olevan miestä kahden naisen edestä.

        Pettämisen saattaminen päivänvaloon tuo myös vapautuksen siitä, ettei sittenkään itse ollut se "vainoharharhainen hullu", joksi pitkään haukuttiin. Olipahan vain herkät tuntosarvet ja hyvä vaisto.


      • Petetäänkö mua
        Miten niin? kirjoitti:

        No sen jälkeen laitetaan avioero vireille.

        Ei pettäjän kanssa voi jatkaa arkea, kun ei ikinä tiedä missä tämä on, onko siellä minne sanoi menevänsä ja tuleeko takaisin tänään vai vasta huomenna. Itselleni ei myöskään riitä mikään osa-aikainen aviomiehenpuolikas, vaikka kovin tuo luuli hänessä olevan miestä kahden naisen edestä.

        Pettämisen saattaminen päivänvaloon tuo myös vapautuksen siitä, ettei sittenkään itse ollut se "vainoharharhainen hullu", joksi pitkään haukuttiin. Olipahan vain herkät tuntosarvet ja hyvä vaisto.

        Juuri noin, silloin haetaan eroa ja toivotetaan hyvää tulevaa elämää tai jos ei oltu naimisissa niin laitetaan vaan kantapäät vastakkain.

        Pettävän miehen (naisenkin) kyllä tunnistaa, se siivoa aina selainhistorian, ei uskalla avata Facebookiaan sun silmien edessä, pitää puhelimen äänettömällä kotona, ja avaa viestit piilossa, piilottelee muutenkin puhelintaan, suuttuu kun kysyt jostain naisesta(miehestä) tai missä on ollut. Kaikkinainen rehellisyys on vaikeaa, ei vie sinua ystäviensä eteen, tutustuu uusiin ihmisiin, mutta sinua näille uusille kavereille ei esitellä tai jos olette liikkuneet paljon yhdessä ulkona ei enää halua liikkua kanssasi missään. Jos on julkaissut aiemmin paljon yhteisiä päivityksiä somessa, ei enää tee sitä.

        Ja sitten mä mietin mitä mun mies näistä jutuista tekee, siivoo selainhistoria, ei avaa enää facea mun silmien edessä, pitää puhelimen äänettömällä kotona, avaa viestit piilossa, suuttu kun kysyin jostain mitä ei saisi kysyy, ei vie mua ystäviensä eteen, emme liiku enää yhdessä niin paljon kuin ennen.

        Mitä tästä näemme.


      • Taas yksin
        Petetäänkö mua kirjoitti:

        Juuri noin, silloin haetaan eroa ja toivotetaan hyvää tulevaa elämää tai jos ei oltu naimisissa niin laitetaan vaan kantapäät vastakkain.

        Pettävän miehen (naisenkin) kyllä tunnistaa, se siivoa aina selainhistorian, ei uskalla avata Facebookiaan sun silmien edessä, pitää puhelimen äänettömällä kotona, ja avaa viestit piilossa, piilottelee muutenkin puhelintaan, suuttuu kun kysyt jostain naisesta(miehestä) tai missä on ollut. Kaikkinainen rehellisyys on vaikeaa, ei vie sinua ystäviensä eteen, tutustuu uusiin ihmisiin, mutta sinua näille uusille kavereille ei esitellä tai jos olette liikkuneet paljon yhdessä ulkona ei enää halua liikkua kanssasi missään. Jos on julkaissut aiemmin paljon yhteisiä päivityksiä somessa, ei enää tee sitä.

        Ja sitten mä mietin mitä mun mies näistä jutuista tekee, siivoo selainhistoria, ei avaa enää facea mun silmien edessä, pitää puhelimen äänettömällä kotona, avaa viestit piilossa, suuttu kun kysyin jostain mitä ei saisi kysyy, ei vie mua ystäviensä eteen, emme liiku enää yhdessä niin paljon kuin ennen.

        Mitä tästä näemme.

        Minun mieheni alkoi yllättäen taas liikkua minun kanssani kaupungilla. Kävimme taas pitkän tauon jälkeen yhdessä ulkona, kahvilla, shoppailemassa, Pitkään sitä anelin ja valitin, että emme ikinä enää tee mitään yhdessä.

        Syy tähän mielenmuutokseen oli se, että mies oli vaihtanut salarakasta. Uusi asui 100km päässä, eikä ollut pelkoa siitä, että tämä tulisi yllättäen paikkakunnallamme vastaan ja näkisi mieheni "toisen naisen" kanssa. Edellinen oli paikkakuntalainen, eikä mies pystynyt kovin pitkään huijaamaan olevansa sinkku. Meidät oli kaikista varotoimenpiteistä huolimatta bongattu jossakin yhdessä. Sen jälkeen mies sai siltä huijatulta salarakkaalta kenkää ja se kävi niin egon päälle, että piti heti hankkia uusi tilalle.

        Tämä kaikki selvisi sitten yhdellä rysäksellä, eikä paluuta ollut. Vaikka mies oli kuinka huvikseen vain huvitellut, eikä edes rakastunut toiseen, niin en minä pystynyt enää asumaan saman katon alla. Oli oikeastaan helppo erota, sillä mies oli itse opettanut minut olemaan paljon yksin!


      • WidduBää

        Sinusta ehkä näyttää siltä. Mököttävä vaimo saattaa kaikessa hiljaisuudessa valmistautua henkisesti ja taloudellisesti eroon. Mitäpä sitä kiirehtiä, kyllä se kakkonen siellä odottaa ja kiukuttelee.


      • veeto-oikeus?
        WidduBää kirjoitti:

        Sinusta ehkä näyttää siltä. Mököttävä vaimo saattaa kaikessa hiljaisuudessa valmistautua henkisesti ja taloudellisesti eroon. Mitäpä sitä kiirehtiä, kyllä se kakkonen siellä odottaa ja kiukuttelee.

        kaverini teki juuri näin kun miehellä oli toinen toisella paikkakunnalla ja taisi tää uusi olla jo raskaana

        kuka sen kissan hännän nostaa ellei kissa ite

        mitenkähän pitkään ukko olis pysynyt jos nainen olis jatkanut samaa linjaa pitkäänkin? kakkosta tosiaan saattaa kiukuttaa kun ukko ei osaa päättää kumma luona asuisi ja ykkösen vieressä nukkuu ja tarpeensa tyydyttää.


    • Anonyymi

      Siis mä en tiiä tykkääks mun tyttöystävä musta enää siis se koko ajan puhuu sen eksästä ja snäpissä sen eksän nimes lukee (sen nimi) ❤️ Ja aina ku se tietää et nään ku se viestittelee sen kaa se vaihtaa sen nimeks sillee et ottaa sydämmen pois se myös koko ajan puhuu siit sen eksäst kaikkee et en oli ulkon yöl ja oli kivaa ja sillee ja kertoo ain siit kaikkee et mitä ne on tyhmy yhes ja nii sanoin sille myös suora et jos se ei enää tykkää must nii sanois vaa suoraa mut se väittää et tykkää must. Mitä pitäis tehä?

    • Anonyymi

      Miten on kun nainen pettää paljon puhutte kun mies?

    • Anonyymi

      En olisi tajunnut muuten mistään, mutta jätti vahingossa viestit sinne toiselle näkyville. Koska on tohelo. Olen tosi huono tulkitsemaan miesten käytöstä niin jollei olisi tuota möhlinyt, en varmaan tietäisi vieläkään. Tästä jo vuosia aikaa

    • Anonyymi

      Jos vaimolla/tyttöystävällä/göölfrendillä valuu/tursuu/tihkuu kotiin/himaan/kämpppään tullessa/saapuessa/kontatessa spermaa/eggentaalia/kiimasörsseliä pitkin/poikin reisiä/kinttuja/koipia hän/se/hiän on käynyt/ollut/oleskellut/palanut ulkosuhteesta/vieraista.

      • Anonyymi

        Tai miehellä. Elämme tasa-arvon ja sukupuolisuuden yhdenvertaisuuden aikoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe