Miksi naiset ette enää vastaa?

3+16

Nettideittailu on mitä on, mutta kiinnostaisi tietää eräs asia.

Olen 35v lapseton sinkkumies. 26-vuotiaana kokeilin ensimmäisen kerran nettideittailua S24:ssä. Lähettelin aloiteviestejä suurinpiirtein ikäisilleni sinkkunaisille ja lähes kaikki vastasivat aloitteisiini. Muutamilla treffeilläkin kävin, mutta koska touhu tuntui pakkopullalta ja kenenkään kanssa ei ollut sitä "kipinää", lopetin deittailun.

Nyt 35-vuotiaana olen jälleen sinkku, edelleen lapseton. Tein deitti-ilmoituksen S24:n treffeille. Olen nyt lähettänyt 12:lle naiselle viestin, mutta kukaan ei ole vastannut! Näistä naisista nuorin on 28 ja vanhin 34. Kaikki lapsettomia sinkkuja.
Mistä tämä vastaamattomuus johtuu? Mitä on tapahtunut? Olen edelleen se sama sinkkumies kuin kahdeksan vuotta sitten...onko juna mennyt ohi vai mitä ihmettä?

37

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtyuiogfdssdfghjkl

Naiset alkavat olla tuossa iässä katkeroituneita ja ilkeitä ikisinkkuja, jättävät vastaamatta jo senkin takia, että voivat näin mielestään jotakin loukata.

• sfjmkodskuoigsnmsdlf

Mitä on tapahtunut? No esimerkiksi nettiin on tullut paljon häirikkömiehiä jotka esittelevät vehkeitään ja tekevät kaikkea törkyehdotuksia. Siinä tavallinen normimies jää toiseksi eikä enää tunnu miltään. Mieheltä odotetaan sotain suurta ja mahtavaa jos sitä ei ole housuissa niin jossain muualla sitten.

• Mies 37v.

12 ei ole mitään. Pistä lisää viestejä, joskus vaatii 20, 30 yritystä. Joku viikko ensimmäinen vastaa tai kolme kymmenestä. Hetken päästä tiedät miten toimii etkä tarvitse huolestua lainkaan. Jos kahden päivän jälkeen ei ole tullut vastauksia niin sitten kirjoitat toisille.

Kilpailu on kovempi tänään kuin kymmenen vuotta sitten.

Kun sitten joku vastaa, älä kirjoita liian kauan vaan ehdottele tapaamista nopeasti niin tiedät heti jos tämän kanssa on kemia vai ei.

• Mies 37 v. on täysin oikeassa.

Nettideittailu muistuttaa enemmän maratonia kuin pikajuoksua. 12 viestiä on todella vähän, keskimäärin ahkera nettideittailija pistää tuon määrän menemään päivässä.

Jossain yhdysvaltalaisessa tutkimuksessa on kerran laskettu että yhden hyvän nettideitistä löytyneen seuralaisen etsiminen vei aikaa noin 7 tuntia. Eli 7 tuntia viesteien lukemista ja lähettämistä, muiden viestintäkeinojen käyttämistä sivustolla ja oman profiilin parannustöitä.

Määrä kuulostaa todella korkealta, mutta on loppupeleissä vain 1 tunti päivässä.

t: Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

• ........
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Mies 37 v. on täysin oikeassa.

Nettideittailu muistuttaa enemmän maratonia kuin pikajuoksua. 12 viestiä on todella vähän, keskimäärin ahkera nettideittailija pistää tuon määrän menemään päivässä.

Jossain yhdysvaltalaisessa tutkimuksessa on kerran laskettu että yhden hyvän nettideitistä löytyneen seuralaisen etsiminen vei aikaa noin 7 tuntia. Eli 7 tuntia viesteien lukemista ja lähettämistä, muiden viestintäkeinojen käyttämistä sivustolla ja oman profiilin parannustöitä.

Määrä kuulostaa todella korkealta, mutta on loppupeleissä vain 1 tunti päivässä.

www.e-kontakti.fi

Jossakin muussa keskustelussa Heli taisit olla viestien määrästä samaa mieltä ja olet kyllä hiukan väärässä tuon asian suhteen.. Koska Heli et tiedä totuutta miksi noihin aloittajan viesteihin ei ole vastattu on väärin sanoa "12 viesti on todella vähän"..... (Esim.profiilissa voi olla jotain vialla.)
        Joidenkin miesten ei tarvitse monelle edes kirjoittaa, että viesteihin tulee sopivasti vastauksia ja on muistettava, että jotkut miehet saavat aloiteviestejä...
        Minkä takia Heli sitten viestejä pitäisi lähettää yhtenä päivänä satoja?

• Just näin

Itseäni oikeestaan ärsyttää se että ei viitsitä laittaa edes sitä 'Ei kiitos' viestiä.

No itseasiassa kaks niistä jotka ei oo halunnu keskustella mun kanssa ilmoitti kohteliaasti että ei oo kiinnostunu. Itse laitoin takaisin että kiitos kun vastasit. Tuntu heti paremmalta. :)

• että silleen

Minä vastasin kaikille, myös niille, jotka eivät kiinnostaneet. Yllättävän moni sitten rupesi tivaamaan, että miksen kiinnostunut. Pahimmat tekivät minusta hirvittävän luonneanalyysin perusteella. Tottakai olin myös nirso ja välillä jopa hu*ra. Kaksi viikkoa jaksoin kirjoitella kaikille, mutta sitten jätin vain vastaamatta niille, jotka eivät kiinnostaneet. Ei huvittanut vängätä montaa tuntia päivässä...

• mies..
        että silleen kirjoitti:

Minä vastasin kaikille, myös niille, jotka eivät kiinnostaneet. Yllättävän moni sitten rupesi tivaamaan, että miksen kiinnostunut. Pahimmat tekivät minusta hirvittävän luonneanalyysin perusteella. Tottakai olin myös nirso ja välillä jopa hu*ra. Kaksi viikkoa jaksoin kirjoitella kaikille, mutta sitten jätin vain vastaamatta niille, jotka eivät kiinnostaneet. Ei huvittanut vängätä montaa tuntia päivässä...

Juuri näin. Kun sitten voi alkaa vänkääminen.

Ja kun näitä palstoja lukee, niin moni kirjoittaa "ettei kirjoittele sellaisten kanssa, joilla on hirvee määrä keskustelukumppaneita kun ne ei ole tosissaan, vaan etsii hetken hupia."

Sain 2-3 aloitusviestiä päivässä, parhaimmillaan 5 ja muutamat omat aloitukset siihen päälle, niin parissa viikossa mun tilastot näytti siltä, että suunnittelen jotain puolen internetin kanssa, vaikka aitoa keskustelua oli ehkä kahden kolmen kanssa.

Tuijotelkaa vähemmän niitä tilastoja...

• 5e76k6578l6r

No on varmaan nyt jotain muutosta tapahtunut 8 vuodessa?
      Tuollaisten esimerkkien käyttäminen että aiemmin naiset vastasivat eivätkä nyt vastanneet kertoo kyllä aika tyhmästä ihmisestä :D
      Laitoit vain aiemmin viestiä sellaisille joilla kiinnostaa. Nyt teit päinvastoin.

• oppiaikäkaik'

Ensinnäkään, sä et enää ole sama mies. Sä olet kahdeksan vuotta vanhempi. Toiseksi, sä et enää kirjoittele itsesi ikäisille daameille, vaan itseäsi nuoremmille. Eli teet täsmälleen samaa mitä kymmenet ja sadat tuhannet miehet tuolla nettipalveluissa tekee. Ja ihmettelee sitten miksi naiset ei vastaa.

• --4+11--

Eihän tuossa ollut varsinaisesta ikäerosta kyse, kun vanhin oli vuoden nuorempi. Pitäisikö miehen sitten etsiä vain 5-10 vuotta vanhempia?

Suurin osa alle ja vähän päälle kolmekymppisistä naisista näyttää profiilien perusteella etsivän muutaman vuoden vanhempaa, joten aloittaja etsii iän puolesta juuri oikeasta ryhmästä. Oletko ap lihonut tai onko ulkonäkösi muuten muuttunut selvästi? Onko elämäsi mennyt erilaisille raiteille?

• deittaaja

tää on niin tosi! kannattaa viestittelyssä miettiä mitkä mahikset henkilöön olisi livenä? eihän tämä ole postimyyntikuvasto, josta voi tilata mieleisensä naisen....
        10-20 v vanhemmat ukot pukkaa viestiä, ei osata kirjoituksen alkeita, koulutus peruskoulu, työssäkäynti eläkeläinen. ja kuvassa puna nokkanen pitkätukkanen hapsikas, pituutta puolitoista metriä , painoa 50-150 kg...ei kiinnosta! Nyt tietysti joku kirjoittaa mikä luulen itse olevani, mutta..olen 20 v nuorempi, siisti, koulutettu, pituus, paino normaali, ulkonäköä kauniiksi sanottu,,sosiasaalinen nainen, joka hakee vertaistaan seuraa!
        kirjotelkaa hyvät immeiset ittene tasoiselle ihmiselle.älkää kuuta taivaalta tavotelko.sitten ihmetellään kun ei vastata. itse vastaan kohteliaasti kaikille ekaan viestiin jos se asiallinen.sitten alkaa viesti tulva ja vaatimus vastaamiseen, jonnekin öllölään pitäisi oitis muuttaa....haloo

• Kielipoliisi
        deittaaja kirjoitti:

tää on niin tosi! kannattaa viestittelyssä miettiä mitkä mahikset henkilöön olisi livenä? eihän tämä ole postimyyntikuvasto, josta voi tilata mieleisensä naisen....
        10-20 v vanhemmat ukot pukkaa viestiä, ei osata kirjoituksen alkeita, koulutus peruskoulu, työssäkäynti eläkeläinen. ja kuvassa puna nokkanen pitkätukkanen hapsikas, pituutta puolitoista metriä , painoa 50-150 kg...ei kiinnosta! Nyt tietysti joku kirjoittaa mikä luulen itse olevani, mutta..olen 20 v nuorempi, siisti, koulutettu, pituus, paino normaali, ulkonäköä kauniiksi sanottu,,sosiasaalinen nainen, joka hakee vertaistaan seuraa!
        kirjotelkaa hyvät immeiset ittene tasoiselle ihmiselle.älkää kuuta taivaalta tavotelko.sitten ihmetellään kun ei vastata. itse vastaan kohteliaasti kaikille ekaan viestiin jos se asiallinen.sitten alkaa viesti tulva ja vaatimus vastaamiseen, jonnekin öllölään pitäisi oitis muuttaa....haloo

"ei osata kirjoituksen alkeita"

Tässä olisi sinullakin parantamisen varaa.

• yoyoyoyoyoyoyo
        deittaaja kirjoitti:

joo niinku tiätsä mulkin on faces ja askis kaikii poitsui. ja ne kikkii mua ja mä niinku sillee twiittaan niil ok ne o kaikki komeit ja lihaksikkait ja niil o paljo massii ja komeit autoi ja venei ja prätkii tiätse sillee lol ja me aina vaa biletetää ja juodaa sitkuu ja cosmoo ja se o iha ok ja kvg. sitku ihquu muitten kaa en kiki ku niitteeen yx poitsu vaa mulle kikkii ja sitku mäki ihqu lol niinku tiätsä!

• Just näin
        deittaaja kirjoitti:

No enpä voi sanoa ettenkö olisi kirjoittanut mun tasoisille naisille. No ehkä saattaa koulutustaso hitusen heittää kun ite käyny ''vaan'' ammattikoulun.

• deittaaja
        Kielipoliisi kirjoitti:

"ei osata kirjoituksen alkeita"

Tässä olisi sinullakin parantamisen varaa.

kirjoituksen alkeet ja jokunen kirjoitusvirhe ovat eriasia....joidenkin kirjoituksesta ei saa oikeesti selvää mitä tarkoittavat.
        Myönnän, oli joku kirjoitusvirhe, mutta asia tuli varmaan selväksi. samaisesta syystäkö itte kirjotit vaan kaksi lausetta ettei pääsisi kielioppivirhe livahtamaan sekaan:) hah,
        olet juuri näitä kirjottelijoita itse.

• samaa ikää
        --4+11-- kirjoitti:

Eihän tuossa ollut varsinaisesta ikäerosta kyse, kun vanhin oli vuoden nuorempi. Pitäisikö miehen sitten etsiä vain 5-10 vuotta vanhempia?

Suurin osa alle ja vähän päälle kolmekymppisistä naisista näyttää profiilien perusteella etsivän muutaman vuoden vanhempaa, joten aloittaja etsii iän puolesta juuri oikeasta ryhmästä. Oletko ap lihonut tai onko ulkonäkösi muuten muuttunut selvästi? Onko elämäsi mennyt erilaisille raiteille?

Suurimmalle osalle naisista jo viiden vuoden ikäero on liikaa.

Nuorimpaan ikäeroa oli jo seitsemän vuotta. Naisen näkökulmasta vähän kulahtanut ja liian vanha jo.

• huutelee vieraisiin
        deittaaja kirjoitti:

kirjoituksen alkeet ja jokunen kirjoitusvirhe ovat eriasia....joidenkin kirjoituksesta ei saa oikeesti selvää mitä tarkoittavat.
        Myönnän, oli joku kirjoitusvirhe, mutta asia tuli varmaan selväksi. samaisesta syystäkö itte kirjotit vaan kaksi lausetta ettei pääsisi kielioppivirhe livahtamaan sekaan:) hah,
        olet juuri näitä kirjottelijoita itse.

"ja jokunen kirjoitusvirhe"????

Sun kirjoituksessasi oli harvinaisen moni asia systemaattisesti vialla. Niin moni, että se antaa ymmärtää sinun olevan hieman yksinkertainen.

• deittaaja
        huutelee vieraisiin kirjoitti:

"ja jokunen kirjoitusvirhe"????

Sun kirjoituksessasi oli harvinaisen moni asia systemaattisesti vialla. Niin moni, että se antaa ymmärtää sinun olevan hieman yksinkertainen.

eritteleppä kaikki systemaattiset viat? muukin kuin se että mielipide ei sinua miellytä? :)

• ........

Riippuu tietenkin:
      - mitä kirjoitat "aloiteviesteissä". Mikäli kirjoitat jotain törkeää(esim."saako pillua?") tai tavallista("mitäs kuuluu?") niin naiset ei tietenkään vastaa ,
      - jos profiilissasi ei lue oikein mitään tai profiilissasi on jotain negatiivistä tekstiä vain ja et kirjoita viestissä juurikaan mitään niin naisia ei jaksa kiinnostaa,
      - jos et ole työelämässä (työtön, eläkkeellä tms.) ja olet kertonut sen profiilissa tai viestissä niin jotkut eivät jaksa kiinnostua asiasta,
      - jos olet kuvattomalla profiililla ko.sivulla niin moni ei jaksa kommentoida,
      - näytät kuvassa nais(i)en mielestä rumalta. (Ihmisen ulkonäkö muuttuu kyllä yleensä 8 vuodessa),
      - ne joille olet kirjoittanut ei ole käynyt pitkään aikaan ko.sivulla kirjautuneena tai vaihtoehtoisesti kenellekään kirjoittanut, ja
      - olet kirjoittanut feikkiprofiileille...

(Vaihtoehtoja on..)

• tyhjä järvi

Eipä ole naisillakaan, tänä päivänä kehumista netti rintamalla. Käydään
      kyllä profiilissa, jotkut useita kertoja, mutta siihen se jääkin.

Ei vastata, eikä oteta yhteyttä..Jotain on tapahtunut, sillä ennen suomi24
      uudistusta, oli toinen meininki. Pidin taukoa jonkin aikaa ja koitin nyt uudelleen
      ja ihan kuollutta on.

Poistan profiilin, ennen kuin menee hermot, sillä ei tämä nyt ole sen
      arvoista lainkaan.

• tyyppijostain

Laitoin viisi viestiä tuossa joitakin päiviä sitten. Olen 41 v - vastaukseni olivat suunnattuja kaikki alle 31 vuotiaille. Kolme vastasi. Yksi vastaus jäi muutaman viestiväittelyyn ja kahden muun kanssa ollaan jo pitkällä. Ihan riippuu miten lähestyy.

• ,,,,,,

Voi myös olla tuo yli 10v ikäero liian suuri jollekin.

• pete vaan

Tämänkin keskusteluketjun viestit todistavat sen, että naiset takertuvat aivan mitättömiin pikkuseikkoihin. Treffi-ilmoituksen tekstissä ei tarvitse olla kuin yksi väärä sana, ja nainen jättää vastaamatta. Kuvassa sinulla saattaa olla vääränlainen ilme, kuvattomana on edes turha yrittää.
      Muutama vuosi sitten itse harrastin aktiivisesti nettitreffejä. Varmasti yli 50 naista jätti vastaamatta, joille lähetin viestin. Eikä viestini olleet mitenkään rivoja, eikä mitään "moi, mitä kuuluu"- viestejä, vaan pitkiä ja asiallisia.
      Monet naiset myös tunnustivat, etteivät he tosissaan ole etsimässä miestä, nettitreffailu on heille vain harmitonta hupia.

Nykyään en tee enää ollenkaan aloitteita, ilmoitusta tosin pidän. Tänä vuonna on ottanut yhteyttä seitsemän naista, mutta eipä ole yhteistä säveltä löytynyt.

• Minulla taas on semmoinen kokemus, että ne suurinpiirtein itseni (32v) ikäiset miehet ovat kaikkein laiskimpia kirjoittajia. Olen laittanut ihannekumppanin ikätoiveeksi 30-40v, mutta eniten kyllä tulee viestejä alle 30- ja yli 40-vuotiailta.

• Just näin

Toivottavasti en enää harrasta nettideittailua kun ylitän 30:n rajapyykin ettei mustakin tuu laiskaa kirjoittajaa.

• Just näin kirjoitti:

Toivottavasti en enää harrasta nettideittailua kun ylitän 30:n rajapyykin ettei mustakin tuu laiskaa kirjoittajaa.

Saattavathan ne 30-40v miehet joillekin naisille kirjoittaakin, mutta minun yhden naisen otantaan perustuvan tutkimukseni mukaan se omanikäinen ei vaan näille kelpaa. :)

• Just näin
        stellaria81 kirjoitti:

Saattavathan ne 30-40v miehet joillekin naisille kirjoittaakin, mutta minun yhden naisen otantaan perustuvan tutkimukseni mukaan se omanikäinen ei vaan näille kelpaa. :)

Se on sääli sinänsä. :(

• !!!

Ei ap.ssä ole välttämättä vikaa mutta nämä sairaat ja pervot jotka netissä pyörii saa naiset varovaiseksi ja ihan aiheellisesti. MIHIN kukaan täällä voi enää uskoa, on tämä niin uskomatonta ja ihmisillä leikkimistä. Ukkomiehet menee samaa rataa....kertakaikkiaan eikö miehistä ole enää ihmisiksi, ei mihinkään???

• Helka

Sinä olet se, mikä on muuttunut. Ehkä "juna meni jo" on osittain lähellä totuutta. Ikäisistäsi naisista monella on jo lapsia, osalla voi sanoa jopa että "lapset on jo tehty". Tottakai sillä on vaikutusta. Ja niillä nuoremmilla, joita luultavasti nyt etsit, on ikäisiään tarjokkaita. On eri asia olla vajaa kolmekymppinen lapseton mies kuin 35-vuotias lapseton mies, jos tavoitteena on 20 tai 20 (tai 30-) vuotias nainen.

Ja nettideittailukulttuuri on muuttunut, kuten edelläkin on kerrottu.

• Tyylilyyli.

Kuulkaas nyt miehet. Ette te itsekään vastaile naisille. Olen itse ihmettellyt, että miksi livenä saan kyllä seuraa tai huomiota, mutta nettimiehet eivät vastaile, jos otan yhteyttä, vaikka ensin täällä toivovatkin naisten aktiivisuutta (kaksinaismoralismiako).

Miehet eivät myös jostain syystä tunnu ymmärtävän elämän kulun biologiaa. Kun on parikymppinen, on lukemattoman paljon enemmän seuraa tarjolla. Mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeampaa on löytää kumppania, jolla ei esim ole lapsia tms. Useammathan haluavat tehdä lapsia. On aivan turha tulla itkemään, miksei ole lapsettomia kauniita naisia vapaana, jos on itse myöhässä.

Miehet myös takertuvat aivan liikaa ikään. He itse kuitenkin olettavat naisten olevan ennakkoluulottomia deittailemaan reilusti itseään vanhempia miehiä, vaikka itse toivovat nuorempaa naisystävää. Mistähän se johtuu? Laita ilmoitukseen plus miinus 5v, niin taatusti tulee vastauksia naisilta, joiden biologinen kello tikittää. Olet heile juuri sopivan ikäinen.

• Ihminen?

Mä en jotenkin jaksa enää tätä keskustelua nettideitistä ja iän ikuista spekulointia näistä samoista asioista. Pitääkö lähettää viestiä vai eikö pidä, mitä siinä pitää lukea, minkä ikäistä saa lähestyä, miksette vastaa, onko liian pitkä tai lyhyt tai lihava ja miksi yh-naiset on yksin ja idiootteja ja miksi vanhat miehet hakee nuorta naista, voi voi voi...

Mutta onko nettideittailu muuttunut, onko parinvalintakriteerit ylipäätään muuttuneet? Mun mielestä tuo e-kontaktikin esittämä ajatus, että ahkera nettideittailija laittaa viestejä liukuhihnalta on ihan syvältä. Mikä ihmeen kertakäyttö suhdeshoppailu nettideitin pitäisi olla? Siis lähetän sata viestiä ja alan heti seurustelemaan sen yhden kanssa, joka sattuu vastaamaan. Siis sellainenko maailma tästä on tullut? Tunteilla ei ole mitään väliä, vaan hetken hurmaa vaan ja sitten taas valitaan katalogista uusi uhri?

Ja, että sen lisäksi tehdään vielä jotain kategorioita, että määrätyn ikäisiä saa vain lähestyä ja lapsia ei saa enää haluta jollei niitä ole sattunut saamaan 26-vuotiaana. Te ihmiset teette ihan itse omasta elämästänne todella rajoittunutta ja kurjaa ja pinnallista. Ja loppupeleissä, ette varmasti ole onnellisia. Ja miksikö niin teette? Koska nykypäivänä voi tehdä mitä vaan ja kaikki on mahdollista. Jos joku on luuseri, niin se on hänen oma vikansa ja ketään ei kiinnosta, hypätköön vaikka sillalta. Naiset tekee lapsensa nettideittikatalogimiehen kanssa juuri silloin, kun biologinen kello käskee. Ja sitten hypätään seuraavaan uhriin, jolla on iso siellä alhaalla ja paljon massia ja mielellään moottoripyörä ja tottakai kaikki yhdessä ihanasti "rakastaa reissaamista". Hei onneksi mä en ole ihminen.

• Just näin

Hyvin sanottu täytyy myöntää.

• Hei Ihminen?

En nyt ihan tarkoittanut tuota mitä tuossa kärjistät.

Pointtini on, että vaikka juuri siitä omasta kaupungista tai ikähaarukasta ei löytyisi mieluisaa kumppaniehdokasta, ikähaarukkaa hieman laventamalla molemmista päivästä ja hieman aluetta suurentamalla varmasri löytyy isoilta nettideittisivustoilta kolmessa kuukaudessa enemmän kuin kourallinen ihmisiä joille voi viestiä laittaa.

Kenenkään ei pidä vastoin tahtoaan alkaa deittailla tai tapailla ihmistä, joka ei itselle sovi. Hyvä parisuhde ei tokikaan synny koskaan "hampaat irvessä" :D

• ………….

Tuon ikäiset lapsettomat sinkkunaiset ovat aika harvinaisia ja todella kysyttyjä. Hukkuvat todennäköisesti viesteihin, joita lähettelevät sekä omanikäiset että vanhemmat miehet ja vielä ne nuoret urhot, joitten mielestä noin 3-kymppinen nainen on jo vanha ja varmasti puutteessa, mutta vielä jotenkin pantavissa.

• kuolen nauruun

kerronpa miksi en vastaa.....olen 52 v nainen, haen 46-56v miestä, eli liki itteni ikäistä....
      no , yhteyyttä ottaa 77vuotias herrasmies, jolle tosin olen hieman liian vanha, hakee 30-52v profiilissa....ei kuulema ole seksin vonkaaja......ihmetteleisin syvästi jos olisi:)
      ymmärrättekö jo miksi EI aina vastata kaikille miehille........itselle ei tulis mieleenkään ottaa yhteyttä edes seksi mielessä 27 vuotiaaseen mieheen....kun ikä on vain nuemeroita:)
      miksi hän ei sitten hae 102 vuotiasta, ikäero olisi sama kuin meillä...ikähän on vain numeroita,huh

• m30++

Minä huomasin ihan saman ja aikaeroa ei ole kuin viime kevä-elo -> joulu 2013. Keväällä ja kesällä tuli hirveesti viestiä naisilta, tuntui ettei kerkiä kaikille edes kirjoittamaan, tapaamani naiset oli semmoisia ettei ikävä kyllä synkannut toisille treffeille. Sitten alkoi tökkimään. Nyt loin uudelleen profiilin, uusilla kuvilla ja ihan kuollutta on, johtuuko siitä että naiset on talvisin jäässä?

Sitä paitsi olen keväästä laihtunut 13 kiloa, joten tunskin näytän pahemmalta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6712
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4685
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      65
      2448
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1920
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1462
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1418
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1261
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1194
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1107
    Aihe