Sis jos tarkoituksena olisi löytää (muiden hyvien ominaisuuksien ohella) mies, jonka eksä ei hallitse miehen koko elämää.
Näyttää meinaan aika pelottavalta, mitä on nähnyt kavereiden suhteita. Että todella monessa tapauksessa joko ex-puoliso kiristää miestä lapsien avulla ja käytännössä hallitsee ja pompottelee pariskunnan koko elämää, kun mies ei uskalla/halua panna hanttiin. Tai sitten mies on vieläkin niin exänsä lumoissa, että uudessakin suhteessa kaipaa tuota entistään jatkuvasti ja koko ajan vertailee nykyistään häneen.
Ja jos jotain olen noista oppinut, niin ainakin sen, että mihinkään uusperhekuvioihin en aio nokkaani tunkea.
(Ja AT-miehet jätän väliin, mistä luultavasti he ovat vain onnellisia, sillä en ole 20-vuotias neitsyt ja omaa playboyn keskiaukeamatytön ulkonäköä)
Kannattaako yli 30-vuotiaan naisen enää harkita parisuhdetta
26
479
Vastaukset
- ..........
Minkälaisen vastauksen haluaisit kuulla? Ehkä voisit itse kirjoittaa sen tähän.
- ap.
No, tietysti olisi hienoa, että sellaisia miehiä löytyy, mutta onko se realistinen odotus, niin sitä en tiedä.
- A K T M
Ei sinun tarvitse omata playboyn centerfold ulkonäköä. Saat olla aika rumakin. Eikä tarvitse olla neitsyt.
Se on kuitenkin ongelma, jos sinulla on vuosikausien historia erilaisissa suhteissa. Tästähän tässä taitaa olla kyse. Tiedostat itsekin, että olet ollut niin monen miehen kanssa ja niin suuren osan elämästäsi, että sinulla ei ole enää mitään annettavaa miehelle, joka toivoisi oikeaa parisuhdetta.- ap.
Tai sitten en ole. Kuulun pikemminkin siihen kategoriaan, jonka lesboutta epäillään yleisesti.
- A K T M
ap. kirjoitti:
Tai sitten en ole. Kuulun pikemminkin siihen kategoriaan, jonka lesboutta epäillään yleisesti.
Jos niin on, niin sitten kelpaisit ainakin minulle, jos jossain kohdattaisiin. Kuulun varmaankin hakemaasi miesryhmään.
Toivottavasti ymmärrät, että suurin osa palstalla kirjoittavista miehistä ei vaadi mitään 20v neitsyt playboy babea. Täällä on ehkä kaksi huutelijaa, jotka kirjoittavat niitä juttuja. Lopuilla miehillä on vaatimuksia kyllä myös, mutta ne vaatimukset ovat enemmänkin sitä luokkaa, että olisi kiva, jos nainen ei olisi tyhjentänyt itseään vielä ihan viimeiseen pisaraan asti niiden muiden miesten kanssa. Ja että nainen olisi vielä jollain tapaa fyysisessä kunnossa. Muuten suhde voi tuntua miehestä enemmänkin rangaistukselta kuin elämää rikastuttavalta asialta.
- Just näin
No mun viime suhde yhen naisen kanssa ei kauaa kestäny johtuen sen exästä. Tosin se ongelma ei ollut se että se olis halunnu sen takaisin vaan siinä oli enemmänkin traumoja kyseessä mitkä sekoitti sen tunteet eikä se lopulta ollutkaan valmis parisuhteeseen.
Mutta pointtina kuitenkin on se että eksistä on todellisuudessa enemmän harmia kuin luulis. - löytyy
No onhan kolmekymppisissäkin miehissä ikisinkkuja, joiila ei ole exiä eikä lapsia.
- mies38
Minun exät ei hallitse minua enkä ole ollut yhteydessä sen jälkeen kun erosin eli 5 vuoteen. Tunnen kyllä miehiä joiden ex kiristää ja aukoo päätään. Kaverin ex nainen tiputti heidän yhteisen lapsen ikkunasta alas , mut lapsi ei onneksi kuollut. Helkkarisri niillä on riitoja huoltajuudesta ja kaikesta.
En ole itse riidellyt koskaan exäni kanssa ja lapsia en ole koskaan tehnyt. Olen aina eronnut sopuisasti ja en myöskään seurustele sellasen naisen kanssa jonka kans on riitoja paljon. Ota eron jos tulee riitoja ja minä en vaan jaksa riidellä. Asiat voi selvittää puhumalla ja mustasukkaista naista en halua elämääni. Se on pahinta mitä voi olla. - jhgjyf
30-vuotiaana alkaa hyvän kumppanin löytäminen naiselle olla jo aika vaikeaa kieltämättä.
Ennen kaikka joudut syyttämään itseäsi tosin. Sinulla on ollut yli kymmenen vuotta aikaa löytää hyvä mies. Mikset ole sitä tehnyt?
Siitä (muiden hyvien ominaisuuksien ohella), kohdasta joudut luultavasti ainakin jossain määrin joustamaan. Mutta kannattaa etsiä reilusti vanhempaa miestä. Kyllä joku yli 45-vuotias voi olla oikein tyytyväinen saadessaan 30-vuotiaan naisen.- ap.
"Ennen kaikka joudut syyttämään itseäsi tosin. Sinulla on ollut yli kymmenen vuotta aikaa löytää hyvä mies. Mikset ole sitä tehnyt?"
Tuo on helppoa joillekin, minulle ei.
"Siitä (muiden hyvien ominaisuuksien ohella), kohdasta joudut luultavasti ainakin jossain määrin joustamaan. Mutta kannattaa etsiä reilusti vanhempaa miestä. Kyllä joku yli 45-vuotias voi olla oikein tyytyväinen saadessaan 30-vuotiaan naisen."
Miksi haluaisin olla jonkun vanhenevan miehen egonkohotusväline ? - sivusta.
ap. kirjoitti:
"Ennen kaikka joudut syyttämään itseäsi tosin. Sinulla on ollut yli kymmenen vuotta aikaa löytää hyvä mies. Mikset ole sitä tehnyt?"
Tuo on helppoa joillekin, minulle ei.
"Siitä (muiden hyvien ominaisuuksien ohella), kohdasta joudut luultavasti ainakin jossain määrin joustamaan. Mutta kannattaa etsiä reilusti vanhempaa miestä. Kyllä joku yli 45-vuotias voi olla oikein tyytyväinen saadessaan 30-vuotiaan naisen."
Miksi haluaisin olla jonkun vanhenevan miehen egonkohotusväline ?Miksi haluaisin olla jonkun vanhenevan miehen egonkohotusväline ?
Hyvä pointti. En minäkään haluaisi.
Enkä ymmärrä miksi kukaan parikymppinenkään haluaisi olla kolmekymppisen miehen egonkohotusväline.
Miehet arvottavat naisia kuin tavaroita.
Vaikeaa on miehelle selittää miksi olen ollut kauan sinkkuna, mies kun ei ymmärrä kuin markkinoita. Yritä siinä sitten rakastua/rakastaa. "Sinulla on ollut yli kymmenen vuotta aikaa löytää hyvä mies. Mikset ole sitä tehnyt?"
Eipä kertonut minulle kukaan silloin nättinä parikymppisenä ollessani että miehen saaminen vaatii joiltakin naisilta niin mahdottomasti työtä ja jatkuvaa aloitteiden tykitystä joka suuntaan. Olin tyhmä ja keskityin opiskeluun ja jatko-opiskeluunkin, ajatellen, että kyllä se mies minunkin kohdalleni vielä osuu, onhan osunut kaikille kavereillenikin. Nyt taitaa olla jo liian myöhäistä tehdä asialle mitään. :(
- ei eksän hallitsema
Toi on varmasti täysin tapauskohtaista ( miehen ja eksän ) väliset suhteet. Itsellä tilanne hyvä. Mitään tunteita eksää kohtaan ei ole ja pakolliset tapaamiset rajoittuvat siihen kun lapset vaihtavat osoitetta. Meillä on siis yhteishuoltajuus ja lapset minulla joka toinen viikko. Ihmettelen että millä sinun tuttavapiirissäsi naiset kiristävät miehiä lasten avulla ? Olen siis mies 40-50 v. Henkilökohtaisesti en sulje edes "uusperhekuvioita" pois mutta saattaa niissä omat haasteensa olla. Nuoret tytöt eivät ole kiinnostuneet näin vanhasta ja heillä on luonnollinen terve perustaa oma perhe. N. 35 vuotiaat lapsettomat naiset jotka vielä haluavat lapsia ei ehkä sovi minun kuvioihin enkä varmaan ole heillekkään paras vaihtoehto. Koska olen realisti niin voidaan laskea että jos tulisin vielä isäksi niin olisin jo eläkkeellä kun yhteinen lapsi olisi n. 20 vuotias. En usko että olisin valmis tämän kaltaiseen vastuun kantamiseen enää. Taitaa jäljelle jäädä YH-äidit / naiset jotka onkin hyvin houkutteleva ryhmä. Ihminen jolla on omia lapsia ymmärtää parhaiten toista "vanhempaa ". Itsekkin miettinyt että kannattaako tällaisen keskiikäisen hakeutua parisuhteeseen enää...Tuntuu kyllä että olisi paljonkin annettavaa vielä ja kun löytää sen oikean ja kemiat kohtaa niin ei kannata ajatella järjellä yhtään vaan tunteella että ei jäisi elämä elämättä...Ai niin ja vielä lisäys että olen ehkä ollut KTM ja näköjään pikkuhiljaa valumassa ATM joukkoon :)
- Ulkomailla on mahdol
Mun tuttavapiirissä on naisilla turkkilaisia ja kreikkalaisia miehiä jne.
Katson ihaillen heidän parisuhteitaan. Miehet ovat ahkeria ja rakastavia j akunnioittavat omaa naistaan kuin kalleinta aarrettaan.
Miehet ovat aloilla jossa tapaavat paljon suomalaisia miehiä. He usein ihmettelevät miten huonokäytöksisiä miehet ovat naisiaan kohtaan.
Itse olen myös yli 30 vuotias nainen ja tähän ikään asti olen torjunut komeiden ulkomaalaisten miesten lähestymiset. Ihmiset ovat ihmetelleet käytöstäni, että kuinka voin torjua sellaisia hottiksia ja maailman luokan miehiä.
Olen aina halunnut kunnollisen suomalaisen miehen. Sisimmässäni olen uskonut löytäväni sellaisen.
Nyt olen tullut siihen tulokseen, että jos haluan miehen on minun annettava noille muillekin mahdollisuus. Sen verran pa*kaa olen kotimaani miehiltä saanut syyttä osakseni. Tiedän olevani timantti, mutta tämä timantti ei avaudu kaikille... se on se oma kulta joka saa kokea kaiken hyvän. Ei mitkään hetken huvit...
Ulkomaille matka käy... - mies 40.
Kyllä tässäon kyse siitä enemmän että joutuu olemaan yksin loppu elämänsä kunnaiset on vaan niin nirsoja.
- 20+9
Hae sinäkin ulkomailta itsellesi kumppani. Ei sun tarvitse tyytyä olemaan yksin.
- eijjjooo
20+9 kirjoitti:
Hae sinäkin ulkomailta itsellesi kumppani. Ei sun tarvitse tyytyä olemaan yksin.
onpa vi-tun laatua hankkia joku joka on kanssasi vain elintason takia eikä sinun itsesi.
- ätmi-sinkku
Kelpaaks aloittajale ätmi. Ei ole mitään exiä minulla koska en ole koskaan seurustellut.?
- moonika53
Tuskin aloittajalle kelpaa vikisevä ätmi, joka vikisemällä vikisee.
Miestä tässä kyseltiin eli yli kolmekymppistä jyystärikarjua, jolla ei olisi lapsia.
Grrr, enpä usko tuollaista löytyvän ;)
- nähty tämä
Riitaisa ero on parasta parisuhteelle.
Ei se mies ihhan täysillä kulje jos lapsista on tapeltava,
eipä se lapsienkaan etu olisi.
Mutta saman johtopäätöksen tein ettei enää muiden lapsia. "Kannattaako yli 30-vuotiaan naisen enää harkita parisuhdetta "
-Ei tietenkään..!! Kaikki me yli kolmekymmpiset miehet olemme poikkeuksetta moniongelmaisia ja ikäloppuja muutenkin..! XD
Voe luoja sentään taas näitä kirjoituksia..- 4+6
Kerroppa TheOne missä ne kunnolliset yli 3kybäset miehet luuraa?
Nettideitissä on vaan pillua vonkaavia ääliöitä tai just noita mainittuja ja loput jää kaverigenreen. Baareissa ei jaksais käydä.
- vanhaperhe
On ihan tapauskohtaista, että onko ex-puolisoista ongelmaa vai ei. Samoin yksinhuoltajalla voi olla jatkuvia vaikeuksia yhteishuoltajuuden kanssa tai sitten kaikki voi olla tosi mutkatonta ja ongelmatonta. Jollain yksinhuoltajalla lapset ovat ihan aina siis todellakin ihan aina, jos ex ei ole kuvioissa eikä ole kavereita eikä sukulaisiakaan hoitamassa. Sitten taas yksinhuoltaja voi olla esim. 50/50 systeemissä tai yksinhuoltajana esim. joka toinen viikonloppu.
Omalla kohdallani exän kanssa oli kinaa lapsista alussa ehkä noin parin vuoden ajan. Nyt tilanne on tasaantunut, riitoja ei ole ja asiointi hoidetaan lähinnä tekstareilla, sillä lapset ovat niin isoja. Välimatka exään on lyhyehkö, joten lapset voivat mennä isän ja äidin väliä ihan itsekin.
Olen sen verran mukavuudenhaluinen, että lapsia en enää halua lisää. Jos mies olisi mukava, mutta hänellä olisi monta alle kouluikäistä lasta, niin en ehkä sitäkään jaksaisi pidemmän päälle varsinkin, jos miehellä olisi ongelmia ex-vaimonsa kanssa. Nämä ovat kuitenkin niin tapauskohtaisia, että ei niistä voi yleistyksiä vetää. Hirmu paljon ratkaisee se, että miten lapset on kasvatettu. Yksikin hirviölapsi on liikaa, kun taas kolmekin asiallisesti kasvatettua lasta voi olla ihan mahdollista uusperhekuvioon. - 1+3
kannattaa minun kanssa
- jhgf
mistä luultavasti he ovat vain onnellisia, sillä en ole 20-vuotias neitsyt ja omaa playboyn keskiaukeamatytön ulkonäköä)
98 prossaa heistä on tyhmiä ku kumisaappaat :)
Mun neuvo on ota nuorempi mies :)
t.mies30w- sivusta.
Erittäin hyvä neuvo :)
Muutamalla ystävällä ainakin toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566722Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414715- 682485
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401930- 181498
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117